Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Λίο που ούλλα (3)

Μόλις ήρτα που το αεροδρόμιο. Επία να φέρω την φίλη μου την Κοντή, η οποία επαραθέριζεν για 2 εφτομάδες στην Κύπρο. Ήρτεν πίσω ηλιοκαμένη, με 2-3 κιλα παραπάνω τζαι με χαλλουμια τζαι ζιβανία μες την βαλίτσα της! Λαλώ της "μοιάζει σαν να τζαι ήρτες που διακοπές που εξωτικό προορισμό!" Τζαι απάντησεν μου "Μπατ άι γουός σαμγουέρ εξωτικ! Λαλέις να έβρω δουλειά Κύπρο τζαι να μετακομίσω;;" Για μιαν Αμερικάνα που έζησε ούλλη της την ζωη σε τουτη την πόλη η Κύπρος εν όντως εξωτικός προορισμός. Είπεν μου τα δικά της η Κοντή. Πόσον ωραία επέρασεν, ποσο καλοι τζαι φιλόξενοι ήταν ούλλοι, τι ωραία τα φαγιά κτλ κτλ. Έφερεν μου χαιρετισματα που ούλλους τζαι επήρα την σπίτι.

Πριν πάω να την πιάσω "εκατσα" τζαι εγώ λίο στην βεράντα μας στην Λευκωσία με τον παπά μου τζαι τον αδερφό του (Ας εν καλά το Σκάιπ). Επροσπαθούσα να τους πεισω να έρτουν του χρόνου. Ο παπάς μου, ενώ επίεν πριν 25 χρόνια στην ΝΥ, δαμέ εν ήρτεν ποτέ....Τον παπά μου καταλάβω τον γιατί μοιάζω του πολλά στο χαρακτηρα. Όπως τζαι εγώ έτσι τζαι τζείνος, μισούμεν τες αλλαγές. Εν θέλουμε να φκαίνουμε έξω που καταστάσεις που νοιώθουμε άνετα τζαι για τζείνον εν "μπιγκ ντίλ" να κάμει έτσι μακρινό ταξιδι. Οι αδερφές μου όμως τζαι η μάμα μου εν ακριβώς το αντίθετο! Προηγουμένος εμίλουν με την αρφή μου την Ξιπ τζαι είπεν μου ότι ο παπας εδήλωσε ότι του χρόνου θα έρτει. Μετα τζαι που μια συντομη συνομιλία με ένα συμπλόγκερ, έβαλα στόχο να τον πέισω να έρτει! Είπα του να ερτει τζαι να πάμε τζαι εκδρομές με το αυτοκίνητο. Αν θέλει Καναδά να δουμε τον Νιαγάρα ή αλλού για ψάρεμα. Ως του χρόνου ελπίζω να τον πείσω. Θα χρειαστεί πολυ μουρμουρκον αλλά που θα πάει, θα τα καταφέρω!!

Καθοδον για το αεροδρόμιο εσκέφτουμουν τα αεροδρομια γενικός. Με τα αεροδρόμια έχω μιαν σχέση αγάπης και μίσους. Αμαν πιάινω Κύπρο αγαπώ τα. Αμαν πιαίνω να φέρω την μάμα μου τζαι τες αδερφές μου αγαπώ τα. Αμαν πιαίνω σε συνέδριο επίσης αγαπω τα (νοιωθω επιτυχημένη επιστήμων που πάει σε συνέδρια, τρομάρα μου). Αμαν παίρνω τους δικούς μου για να παν πίσω Κύπρο μισώ τα. Αμαν φευκω που Κύπρο πάλε μισώ τα. Το τι κλάμαν έχω ρίξει στο παλιο αεροδρόμιο της Λάρνακας δεν λέγετε. Τοσα χρόνια τζαι πάντα αμαν φευκω κλαίω, τζαι πάντα πάω να δείξω το διαβατήριο μου με κατακοτσινισμένα μάθκια τζαι γυρίζω πίσω τζαι θωρώ την μάμα μου να μου κάμνει γεια τζαι να περιμένει ως που να μεν με βλέπει πλεον. Το καινούριο το αεροδρόμιο φακκά της γιατί εν μπορεί να θωρεί ως πιο μέσα.

Σε δέκα μέρες θα αγαπήσω το αεροδρομιο τζαι θα πάω να φέρω την Ξιπ που θα έρτει τζαι θα θυμηθούμε τα παλιά μας τζαι σε 20 μέρες θα πάω να φέρω τζαι την Πελλ τζαι την Πρασινομήτωρ (ομολογώ ότι εμπνευστηκα το που το Μεγαλομήτωρ της Ποστ, σορρυ).
Μετά θα το μισήσω γιατί θα πάω να τες πάρω πίσω. Μετα τα Χριστούγεννα θα πάω Κύπρο (περκει τα καταφέρουμε τζαι πάμε μαζί με το Βούι) τζαι θα το ξανααγαπήσω. Μετά θα το μισήσω παλέ όταν θα φευκω που Κύπρο με κοτσινισμένα μάθκια.  20 μέρες μετά θα πάω σε ένα νησάκι στο Τέξας σε συνέδριο (ενιξέρω αν σας ενδιαφέρει αλλα θα πάω με το γνωστο πλέον έρμπαν λέτζεντ παιδί με τες γνωστές φανέλες) τζαι θα ξανααγαπήσω τα αεροδρόμια για λίο.

Άτε κανεί με τα λιο μελαγχολικά! Κοιτάζουμε μπροστά τζαι βλέπουμε μόνο τα θετικά!! Πολύ δουλειά τουτη η εφτομάδα. Έχω παρουσιάση πέιπερ στο γκρουπ μίτινγκ της Πέμτης, έχω να κανονισω να έρτουν να σάσουν κάτι μηχανήματα στο εργαστήριο που ο βλακας ο πρώην τεχνικός μας αμελούσεν τζαι εφα ουλλο το Σαββατο μου με τον Άρχων να βιδώνουμε τζαι να ξιβιδώνουμε εξαρτήματα τζαι να κάμνουμε μποντινγκ οι θκυό μας, για να φτάσουμε στο συμπέρισμα ότι πρεπει να φέρουμε ειδικό που την εταιρεία. Έχω τζαι τα πειράματα με τον ΠαΣχιΦα (όπως τον ονόμασεν η Νίρι) για το πέιπερ τζαι τον Άρχων που τα θέλει άρων άρων γιατί θα τα παρουσιάσει σε συνέδριο στην Καλιφόρνια που τον εκαλέσαν να πάει τζαι εν σε 2.5 εφτομάδες. Αρέσκει μου όμως έτσι γιατί περνά ευχάριστα τζαι πιο γληορα ο τζαιρός.

Καλή εβδομάδα σε όλους!! Να εν επικοδομητική τζαι παραγωγική!! Τζαι για όσους εν να παν διακοπές, να περάσετε καλα!!

3 σχόλια:

  1. Μες το ττο ντο λιστ της εβδομαδας να βάλεις επίσης το στρώσιμο κρεβατιού της αρφής σου. 10 μέρες εμείναν!!!

    Καλή βδομάδα σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοπέλες καλή εβδομάδα, όσο καλή μπορεί να υπάρξει. Μόλις εξυπνησα πριν λίο τζαι ειδα τα συμβάντα. Ενιξερώ τι να πώ. Ελπίζω να είσαστε ουλλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή