Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Γιατί εγώ έτσι ξέρω να ξεπερνώ τες δυσκολίες

Τουτο το μπλογκ εξεκίνησα το γιατί ήθελα να έχω κάπου να λαλώ τον πόνο μου, τες τσόφτες μου, τα μικροπράματα της καθημερινότητας μου,  τα αστεια μου, τες ιστορίες μου, τι με προβληματίζει, τι με απασχολεί, τζαι γενικά ότι μου κατεβεί τζαι θέλω να το μοιραστώ. Στην πορεία εκατάλαβα ότι αρέσκει μου να γράφω τζαι επορόθηκα λίον παραπάνω. Τουτες τες μέρες επαραμέλησα το, εν ασχολήθηκα παρά μόνο για λίο τζαι να σας πω την αλήθκεια επεθύμησα το.

Τες τελευταίες μέρες παρακολουθω τζαι εγώ τα γεγονότα τζαι ενημερώνουμε, νευριάζω, στενοχωρκούμαι, σικκιρτώ, σχολιάζω, λαλώ την άποψη μου κτλ. Εν είμαι ουτε οικονομολόγος, ουτε πολιτικός επιστήμων, ούτε οτιδήποτε σχετικό, ουτε έχω ιδιαίτερο ταλέντο στο να τα λαλώ ωραία . Απλά λαλώ την άποψη μου με βάση τα όσα μου λαλεί η λογική μου τζαι σαν άτομο που θέλω να πιστεύκω έσhει λιον νουν τζαι που ποτέ εν ασχολήθηκε με κομματα  κτλ. Ποτέ μου δεν επία σε διαδήλωση ουτε σαν μαθήτρια ούτε τίποτε γιατί εν έβρισκα τον λόγο. Τουτες τες μέρες όμως θα επίαινα τζαι εγω γιατί εν καιρός να σταματήσουμε σαν λαός να τζοιμουμαστε τον ύπνο του δικαίου. Ευχομαι να οδηγησει κάπου το όλο πράμα τζαι να φκει τζαι κάτι θετικό που μέσα σε τουτη την τραγωδία. 

Μπορεί να ακουστεί κλισhέ, αλλά πιστεύκω μια κοινωνία για να αλλάξει νοοτροπία ξεκινά που τον κάθε ένα μας ξεχωριστά. Να σταματήσουμε να πιστευκουμε τι μας λαλούν τζαι να παπαγαλίζουμε, τζαι να χρησιμοποιουμεν τον νουν μας για να σκεφτούμαστε. Εν όπως ένα πείραμα στην δουλειά μου (σόρρυ εν μπορώ να μεν την αναφέρω). Αν πιάσεις κάποιον τζαι κάτσεις τζαι δείξεις του λία πράματα τζαι πεις του τα τζαι σhίλιες φορές, σε κάποια φάση κουτσα-στραβά εν να μάθει μηχανικά να κάμνει ένα απλο πείραμα για παράδειγμα. Ο πραγματικός επιστήμονας όμως εν τζείνος που το κάμνει το πείραμα, το αναλύει, το κατανοεί τζαι αν δεν λειτουργά, ξέρει να έβρει λυσεις τζαι να δοκιμάσει να το κάμει να δουλέψει, να έσhει άποψη, αλλά να εν ανοιχτός να αναθεώρήσει αμαν τα αποτελέσματα φκάλουν άλλα συμπεράσματα, τζαι να ακολουθει μιαν λογική τζαι ταυτόχρονα ένα ενστικτο για το τι να περιμένει ως αποτέλεσμα. Το ίδιο πιστευω ισχυεί τζαι για την ζωή. Πρέπει να σκεφτούμαστε, να αναλύουμε, να αξιολογουμε μια κατάσταση τζαι να έχουμε άποψη που να εν δική μας τζαι όι κάποιου άλλου.


Στην ζωή ούλλοι έχουμε περάσει τζαι καλά τζαι άσhημα. Ο χρόνος απαλύνει τα κακά της ζωής τζαι ακόμα τζαι αν καείς, για να συνεχίζεις να ζείς, πρέπει να ξαναγεννηθείς που τες στάχτες σου, τζαι ελπίζω τούτο το να γίνει με την τωρίνη κατάσταση.


Θυμούμαι όταν επέθανε η γιαγιά μου η Πρασινάδα, η οποία ήταν τζαι πάντα θα ένει απο τους πιο ξεχωριστούς ανθρώπους στην ζωή μου, που την πεθυμώ ακόμα όπως την πρώτην ημέρα , την επόμενη μέρα επία σχολείο κανονικά. Ήταν τζαι μάλιστα η  Δευτέρα που μόλις ανοίαν τα σχολεία μετά το Πάσχα τζαι είχα πρωί πρωί είχα διαγώνισμα χημείας. Επία κλαμμένη τζαι άγρυπνη τζαι έκαμα το τζαι δεν είπα τίποτε του καθηγητή. Για τζείνα τα 40 λεπτά του διαγωνίσματος εσυγκετρώθηκα τζαι εν τέλει έπιασα 97%. Ο καθηγητής μετά όταν το έμαθε, είπεν μου κόρη γιατί εν μου το είπες να το κάμεις άλλη μέρα. Είπα του απλά εν ήθελα.


Τωρά που το βλέπω σε βάθος χρόνου τζαι ξέρω τζαι καλύτερα τον εαυτό μου, εκαταλαβα γιατί το έκαμα τουτο τζαι άλλα πολλά παρόμοια. Εν γιατί για τζείνα τα 40 λεπτα ήμουν αλλού. Ο νους μου εσκέφτετουν μόνο τζείνα που εθώρεν πάνω στην κολλά. Έκαμεν μου καλο γιατι έστω για λίο εσταμάτησεν ο νους μου να σκέφτεται τα άσhημα, τζαι σκέφτοντας το προχτές εκατάλαβα εκαμα ανάλογα πράματα πολλές φορές σε δύσκολες περιόδους. Έχω το τζαι σαν άνθρωπος όμως το να μπορώ να ελέγχο την συγκέτρωση τζαι τες σκέψεις μου. 


Για τούτο το λόγο αποφάσισα ότι το μπλογκ τουτο θα επανέλθει στην κανονική ροή του. Την άλλοτε πελλάρικην, την άλλοτε σοβαρή. Όι γιατί εν έχω σεβασμό τζαι εν με επηρεάσαν όσα έγιναν. Αντιθέτως, είπα σας τα τζαι πιο πάνω τζαι στο προηγούμενο ποστ. Η ροή θα επανέλθει γιατι επέσαν μου πολλά τζαι χρειαζούμε να ξεφύγουμε τζαι λίο, τζαι μαζί με τα 12-ωρα που χτυπώ στην δουλειά, θέλω τζαι εγώ κάτι να ξεσκάσω. Να πω καμια τσοφτα, να ευθυμήσω λίο τζαι σιγά σιγα να το ξεπεράσουμε τούτον (εννοείτε χωρίς να το ξεχάσουμε τζαι χωρίς να σταματήσουμε να το παλεύουμαι ο καθένας όπως μπόρει). Απλά γιατί εγώ έτσι ξέρω να ξεπερνώ τες δυσκολίες.


Έτσι για αρχή να σας πώ ότι την άλλη εφτομάδα έρκετε η αρφή μου η Ξιπ τζαι τέλος του μήνα η Πρασινομήτωρ τζαι η Πελλ τζαι για τούτο σhαίρουμε πάρα πολλά γιατί επεθύμησα τες! Να κάτσουμε να μιλούμε ούλλες με τες ώρες, να περάσουμε χρόνο μαζί τζαι να με περιποιηθεί τζαι να με "κακομάθει λίον η μάμμα μου!



14 σχόλια:

  1. Epishs men ksexnas oti eisai makria opotan viwneis polla diaforetika thn pragmatikothta ths kuprou kai thn dikh sou ka8hmerinothta, h zwh tzula. kalws na tis dexteis:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλώς να τα δεχτείς:)

    καλά κάμνεις..ο καθένας έχει τον τρόπο του να αντιμετωπίζει τα πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς να τις δεκτείς...

    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνώ με όλους τους αποπάτους- εεε, αποπάνω.

    πριν μπω στο μπλογκ σου εσκεφτηκα «πότε δικαιούμαστε να γράψουμε για κάτι άλλο εκτός της τραγικής μας επικαιρότητας;», ταυτόχρονα με τη συνειδητοποίηση ότι όλοι και όλα ξεχνιούνται πάρα πολύ γρήγορα. :ζ

    εύχομαι να διαψευστώ τούντην στράτα

    υ.γ. όποιος εν στο εξωτερικό και θέλει να νιώσει καλύτερα την πραγματικότητα στην κύπρο, να σβήσει το έαρκοντίσιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεν απολογείσαι. Ούλλοι μας λαλούμεν πελλάρες τζαι γελούμεν κάθε μέρα.
    Το θέμα είναι να υπάρχει κάποιος εδώ να απαιτεί αλλαγή.
    Αν γίνεται.
    Καλά να περνάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ίνα, Μαντάμ. Ράνια, Μ, Σάικ Μουνλάιτ
    Έσhετε δίκαιο. :) Η ζωή συνεχίζεται... Εν μπορώ τόσην πολλην μαυρίλα συνέχεια.

    Υ.Γ. ναι αλλά εμάς εν τζαι εν τόση η πυρά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. o kathenas opws niwthei kali mou...
    i feel you pantos!

    extes imaste me tin xip jie meta pou esizitisame jie analysame ta thlivera gegonota tis evdomadas jie efkalamen ta nevra mas jie to axtin mas, eipa tis "allagi thematos twra"

    nai estenaxwrethika, nai gemwnoun ta mathkia mou opote akousw eidiseis pou tin deftera, alla en mporw na kleistw allo sto spiti!

    thelw na pistefkw oti touto to kako pou mas ivre, enna mas enwsei san lao jie enna fkoume dynatoi pou touti tin katastasi pou mas eferan kapoioi pou nomizoun oti en politikoi (eto esigxistika pale...)

    anyway... allagi thematos TWRA...

    kalos na tes dexteis tes koroudes! elpizw oti enna prolavw na dw tin prasinomitor jie tin pell prin fyoun!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχεις να δώσεις λόγο σε κανένα. Η ζωή χρειάζεται πολυχρωμία. Η μονοχρωμία είναι καταστροφική. Ένα ιστολόγιο είναι μορφή ημερολογίου. Αν δεν αρέσει σε κάποιον ας βρει κάτι άλλο. Είχα και εγώ κάποτε ιστολόγιο, ένας τρόπος να αντέξω το σοκ της επιστροφής στην Κύπρο (που από 2-3 μήνες κατάντησε χρόνια) αλλά το έκλεισα όταν βαρέθηκα να ασχολούμαι με το δηλητήριο κάποιων "επισκεπτών".

    Καλώς να τα δεχτείς... με έκανες να πεθυμήσω την Πόλη των Φασολιών. Έχει καιρό να παώ στην μαμμά Αμερική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @κουμέρα
    Συμφωνώ! Ναι πιαίνε να τες δεις! Εν να χαρούν τζαι κάτι επήρεν το φτίν μου ότι επεθύμησεν σε τζαι το τετράποδο μωρό της οικογένειας!

    @Αντρέας
    Συμφωνω!Ευτυχως 2-3 ανώνυμοι πικριδες που επεταχτήκαν δαμέ εκαμαν μιαν εμφάνιση τζαι εφύαν. Τελικά όμως άντεξες κάμποσο καιρό Κύπρο;!

    Είχα πάει για ιντερβιου για ποστ ντοκ στην Βοστόνη αλλά τελικα είπα να μείνω στο Σικάγο. Αν την επεθύμησες, τότε εν καιρός να κοπιάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρασινάδα σηερετώ σε :) ερκουμε σε λίγες μέρες και θα ξεχαστούμε κανονικότατα και οι δύο. Το κλίμα ήταν πολλά βαρύ στην Κύπρο αλλά εχάρηκα που ο κόσμος ευαισθητοποιήθηκε και πως όλοι κάπως εξυπνήσαμε.

    Φιλιά και θα σε δω εντός της εβδομάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξιπ να περάσεις καλά στο Γιουροπίαν τουρ σου τζαι περιμένω σε!!!!! χχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή