Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Πρας, δε μούβι κρίτικ (1)

Τζαι επειδή πολλές κριτικές τζαι σχολιασμους τζαι προτάσεις επέσαν τωρά τελευταία, εζήλεψα λίο τζαι είπα να σας πώ τζαι εγώ τα δικά μου.

Τζαι επειδή τα σχόλια τζαι τα ρεκομεντέισhιονς μου για κανένα εστιατόριο κτλ θα ενδιαφέρουν μόνο μια αναγνώστρια τζαι τζείνη μάλλον ήταν μαζί της που επία, θα σας πώ για την ταινία που επίαμε τζαι είδαμεν εχτες, που ίσως σας αφορά. Τζαι εν μας εκάνεν, επίαμε να το παίξουμε κουλτουριάρηδες τζαι επίαμε σε ένα παλιο συνοικιακό σινεμά με 4 άιθουσες. Στην αρχή ενόμισα ήταν η οθόνη ζαβή, ενω στο τέλος εκατάλαβα ότι εν ούλλη η αίθουσα που ήταν ζαβή! Άσε που ετρίζαν τζαι οι καρέκλες. Γκρρρρρρρρ!

Όπως ίσως θα επήρεν το φτιν σας, εκυκλοφόρησε  στην Γιου Ες οφ Έι μια νέα ταινία με τον Τομ Χάνκς τζαι την Τζούλια Ρομπερτς, τζαι ονομάζετε Λαρυ Κράουν. Η σκηνοθεσία εν του Τομ Χανκς (ορ σhαλ άι σέι Χανξ), τζαι το σενάριο τζείνου τζαι της Νιας Βαρντάλος που τον μεγάλο, πασhίην, Ελληνικόν γάμο.

Εμένα ο Τομ Χανκς αρέσκει μου πολλά σαν ηθοποιός. Να δεις κλάμα που έσυρα τζαι τες 5 φορές που είδα το "Φιλαντέλφια"......... Τζαι η Τζουλια Ρομπερτς αρέσκει μου φατσάρει απλή. Το πρόσφατο "Φαε, Προσευχήθου, Αγάπα" αρεσεν μου, κυρίως το "Φαε" τζαι το "Αγάπα", δηλαδή οι μακαρονάδες που ετσάκιζεν η Τζούλια τζαι ο Χαβιέρ που μας τον έφαεν τζεινη η ολίγον τι όξινη Πππινέλοπππι.

Που την Νία Βαρντάλος για να είμαι ειλικρινής εν περιμένω τζαι πολλά. Είδα τζαι ακόμα 2 ταινίες της εχτος που την γνωστή, τζαι ήταν τζει που μετριότητες. Ασεν καλά το γεγονός ότι θκιαλέει ωραίους άντρες για τες ταινίες της τζαι ποσκολιούμαστεν.

Είδα το τρέιλερ της ταινίες τζαι επία με πολλά χαμηλά εξπεκτέισhιονς. Τελικά ήταν οκέι. Τιποτε συνταρακτικό, τίποτε φοβερό. Που τζείνες που θα δεις μια φορά τζαι κανεί. Αλλά αμαν την θωρείς εν ψυχαγωγική.. Έβαλά της 3 αστεράκια για την προσπάθεια. Τζαι μιλά σας μια που είδεν σhιλιάδες chick flick ή rom-coms όπως λαλουν τα Αμερικανάκια τουτου του είδους τες ταινίες.

Περιμένω τωρά να έρτει μια με την Τζέννιφερ Άνιστον τζαι ασεν καλά το Νετφλιξ που έχω συνδρομή τζαι  που έσhει  τα πάντα, ως τζαι μια Κυπριακή ταίνια (Ο Τελευταίο Γυρισμός) της οποίας έγραψα της τζαι κριτική τζαι έβαλα της τζαι 5 αστεράκια (γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου πεφτει τζαι πλακώνει σε τζαι δεν έχω καμία διάθεση να φέρνω χτίστες να μου σάζουν τους πεσμένους τοίχους).

7 σχόλια:

  1. e afou painefkeis to spiti sou na painepseis tziai tin panselino an to kamnei i karkia sou! to eat pray love esiei tzairo pou to katevasa..en meres tou na to dw twra pou mou to athimises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν το Horrible Bosses που περιμένεις; Θα σου πρότεινα να μεν έσιεις ψηλά expectations either. Εν την είδα, αλλά η χωρκανή μας επήεν να μιλήσει για την ταινία στο The Daily Show τζιαι για να έσιει action h φάση, εβάλαν την να φκάλει τα ράμματα που το σιέριν του Jon. Άσε που εμίλησεν παραπάνω για έναν οδοντίατρον που της έπαιζεν κιθάρα, παρά για την ταινία..

    Εδώ: http://www.thedailyshow.com/watch/mon-june-27-2011/jennifer-aniston

    You're welcome, pras :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @EaglEye
    Δε το! Εν ωραίο!! :) Για την πανσέληνο εν θα το σχολιάσω. Μεν ξεχάνεις ότι είμαι ξενιτεμένη τζαι πιάνουμε τα πατριωτικά μου!Να έσhει 1 ταινία Κυπριακή τζαι να μεν την δώ;;;;

    @Twisted
    ατε ρε...τζαι ήλπιζα να εν κανένα καλό. Εγω είμαι του στυλ "μαν λαβς γούουμαν" τζαι "δέι λιβ χάπιλι έβερ άφτερ. Ουφφου τωρά τι να περιμένω;;;; Γκρρ..
    Θα το μελετήσω πόψε το θέμα.... (είμαι δουλειά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thx. Θα δοκιμάσω το Λαρυ Κράουν. Εθκιάβασα καλές κριτικές.
    Έφυρες με με το εστιατόριο. Τωρά το Βούιν έννα μείνει παραπονεμένο; Τζαι αν τύχει τζαι περνώ που τζεικάτω να μεν ξέρω που να πάω να φάω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσυ πέρνα που δακάτω τζαι θα σου κάμω τουρς αυτοπροσώπως τζαι είδικα ποστς αφιερωμένα στο Σικάγο! Τωρα που το σκεφτουμε πρέπει να γράψω κανένα ποστ έτσι για να σε "εκδικηθώ" για το ποστ σου για τζείνην την ταβέρνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα εν μου είχε αρέσει το Ιτ πρέι λαβ,είχα το δει στο αεροπλάνο και στη μισή ώρα είχα κοιμηθει...γενικά βαρκούμε τα θανάσιμα τούτα τα έτσι στυλ.
    Αλλά ενα συμφωνήσω μαζί σου,και μένα αρέσκει μου ο Τομ Χανκς,στη Φιλαδέλφια ήταν κορυφή!
    Ατε ρε πρας μου γιατί εν την πάεις την Πενέλοπε????Μαναμου ρε εγω συμπαθώ την πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχας στο αεροπλανο εν διαφορετικο, γιατι ουτε τες μουσικες τες καλοακούεις, ουτε απολαμβάνεις την εικόνα. Επισης το πρωτο παρτ ήταν το λιγοτερο ενδιαφερον...ουτε εγω ενθουσιαστηκα με την αρχην.

    Στην φιλαδέλφια εν το συζητώ. Κλάμα....τζαι για τζείνον τον καημενο τον Αντονιο Μπατέρας....που τον άφηκεν μόνον τζαι έρημον.....κλαψ

    Την ΠΠινέλοπι, κανενας ιδιαίτερος λόγος. Απλά κάτι εν μου κάμνει κλικ...ενιξερω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή