Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Big Lab Theory επεισόδιο 2

Φλασh μπακ. Ιούνιος 2010. Ο Άρχων έρκετε στο εργαστήριο τζαι ανακοινώνει ότι θα πιάσουμε ένα που τους Πολωνους εξτσέιντζ στιουντεντς, τον Σ. Διά του ένα πρότζεκτ που κάποιος έμπειρος μπορεί να τελειώσει σε 4-5 μήνες για να το κάμει μεσα σε 11 μήνες που θα εν η διαμονή του. Παιρνούν οι μέρες, ο Σ με το ζόρι να δουλεύκει 5-6 ώρες την ημέρα τζαι τα παραπανω πειράματα του παν χάλια. Εν μπορεί να κάμει τα βασικά, τζαι για απορίες πάει στον αχρηστον πρωην (Θενξ Γκόντ) τεχνικό και ομοεθνή για να μιλουν στην γλωσσα τους γιατι τζαι τους 2 τα Αγγλικα ήταν τρία.

Ο καιρός περνά,το παιδί εν καταφέρνει τίποτε τζαι τα λία αποτελέσμα του να εν πασανάκατα τζαι παράλογα. Ο Άρχων λαλεί του μεν ρωτα τον τεχνικό τζαι να ρωτά την Πρας τζαι το παιδί με τες Σ.Φ. Εγώ είπα του 100 φορές (τζαι εν τζαι λίες που λαλώ) να τσακάρει να βεβαιωθεί αν το ένα τζαι πολλά κρίσιμο κέμικαλ εν καλόν. Τουτο το κέμικαλ εν πολλά ευαίσθητο τζαι αντιδρά με το νερό τζαι δημιουργά ένα άλλο κέμικαλ το οποίο βρωμοζολέι σαχνιασμένα ψάρκα (Μαλιστα υπάρχει ένα σπανιότατο σύνδρομο που ονομάζετε "Σμελι φισh σίντρομ" οπου στιβάζεις τουτην την ουσία με το αποτέλεσμα να βρωμοζοκοπάς σαχνιασμένα ψάρκα!).

Του Σ είπα του σhίλιες φορές ότι το κέμικαλ εν ζόλος τζαι πρεπει να το τσακάρουμε μπας τζαι πρεπει να το κάμουμε πιουριφάι. Τίποτε τζείνος...λαλει μου ποιος ο λογος να σπαταλήσω ώρα για τουτο. Λαλω του όμως αν έχω δίκαιο, θα εξηγηθουν τα ηλίθια αποτελέσματα σου τζαι αν έχω άδικο τότε θα ξέρεις ότι ενεν τουτο που πάει λάθος. Ο Σ. εν με άκουσε όμως....

Τωρά ανάλαβε ο νεός άντεργκραντ, ο Έλβις, να βοηθήσει στο προτζεκτ τζαι θα βοηθήσω τζαι εγώ τζαι το παιδί με τες Σ.Φ για να τελειώσουμε το πρότζεκτ.Το καλο του είναι ότι ο Άρχων είπεν του να μας ακούει τζαι όντως αν τζαι μέγας πρίχτης ο Έλβις, ακούει μας. Μετά που κάποια εξπέριμεντς, εθκιεβάσα  κάμποσες εργασίες άλλων τζαι κάτι εξπέριμεντς που έκοψεν ο νους μας, ήβραμε τρόπο να λύσουμε το θέμα.

Όχι μόνον έιχα δίκαιο αλλά ήταν σhειτότερο το κέμικαλ από ότι επεριμέναμε!!! Περιμένω να δω αυριο την αντίδραση του Άρχων. Μετα απο ένα 12ωρο δουλειάς ασταμάτητης σήμερα, έφυα τζαι επαιζεν το Τσαριοτς οφ φάιρ για μπακγκραουντ τζαι εγώ επερπάτουν σε σλόου μόουσhιον. ΑΕΡΑ!!!!!! Έτσι έρκετε μου να του γράψω πάνω στο γουόλ του Σ στο βιβλίο προσώπου ότι εν ένας άχρηστος τζαι έπρεπε να με ακούσει. Γιατί μπορεί στα αισθηματικά/κοινωνικά κτλ να είμαι τουβλο, αλλά στην δουλειά είμαι καλή τα γέριμα!!!

Σαν έφευκα επεφτε τζαι ένα χαλάζι τεράστιο τζαι άστραφτεν πολλά φοητσαρικα. Αν ήμουν Κύπρο θα ενόμιζα ότι ήρταν να μας πιάν ούλλους οι Τούρτζοι! Επειδή εν είμαι στο χρυσοπρασινο φύλλο, αλλά στην "πόλη των ανέμων", τζαι εν κινδυνευουμε που τους Τούρκους αλλά που τον Οσάμα, καλού κακού τσάκαρα ότι εν ούλλοι ουρανοξύστες οκέι, τζαι ηρέμισα.

Τζαι μετά την θρυλική νίκη της γης του χαλλουμιου επί της γης των πιερόγκι, θα σας πώ τζαι για το αγαπημένο σας παιδί με τες σhισμένες φανέλες.

Σήμερα εβαρκέτουν θανάσιμα...εσχόλασεν που τες 5! Νομίζω άυριο φευκει για Νορθ Καρολάινα. Εχτες είπεν μου (εφερεν το η κουβέντα δηλαδή, σιγά μεν μου το πει διαφορετικά) ότι ο νεος του συγκάτοικος εν γενος θυληκου! Ερωτησα τον αν την ήξερε που πριν (όι για να μεν λαλείτε ότι εν κάμνω τζαι εγώ το κατι τις μου). Είπεν μου όι. Είδεν ότι είσhεν αγγελια ότι ψαχνει συγκάτοικο, επίεν είδεν το διαμέρισμα τζαι εγνωρισεν της. "Φαινεται οκέι κοπέλα" λαλει μου.  Αν εν καμια καλη θα κοπει το ρομάτζο του σηριαλ τζαι θα σας λαλώ μόνο για κέμικαλς γιατι θα μας το φάει το παιδί με τες Σ.Φ.....αλί αλί και τρις αλί!!! Θα πέσει η θεαματικότητα του μπλογκ τζαι θα κοπει το σήριαλ πριν καν αρχίσει! Είπεν μου τον Αύγουστο θα λείπει τζείνη ούλλον τον μήνα τζαι ότι "άι γουιλ χαβ πίπολ όβερ σόου γιου καν σί δε νιου πλέις". Είπα του "οκέι δατς νάις".

Επίσης η σχέση μας τες τελευταίες μέρες επέρασε τζαι σε άλλο στάδιο. Στο Παναθηναϊκό στάδιο "στέλνω σου άσχετα ή-μειλ ενω είμαστε τζαι οι θκυο τζαμέ για να σχολιάζουμε τους άλλους που εν επίσης τζαμέ"! Τι να πώ ντηαρ φρεντς...άβυσσος η ψυχη του παιδιου με τες Σ.Φ....

Του μπι κοντίνιουντ.....

18 σχόλια:

  1. Αμάν ρε Πρασινάδα! Εγώ πάντως βαρέθηκα να επαναλαμβάνομαι!(ARESKEIS TOY):-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ότι του αρέσκεις εν δεδομένο, ας μεν επαναλαμβαννόμεθα λαλεί τζι η Ina...
    Μα γιατί δεν του έκαμες πρόταση να συγκατοικήσετε σιόρ του παιθκιού; τς τς τς
    Κανόνισε να μας τον φάει η ξανθή η bimbo τωρά α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε όχι και να του πεί να συγκατοικήσουν..διαφωνώ! πρέπει να δούμε τι εννοεί με το 'will have people over'. Εννά σε καλέσει μόνο εσένα ή και άλλον κόσμο? εννά σου πεί να φκείτε στην ταράτσα να δείτε τα άστρα, εννά φορήσει τίποτε που δεν είναι σχισμένο?..πρέπει να μας κρατάς ενήμερους!

    on another note πρόσεχε που το χημικό να μεν βρωμάς ψάρκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. en gia na se kamei na zilepseis..sto telos en n apokaliftei oti en i arfi tou..etsi ginetai panta sta erga!!!episis ton avgousto en na paei pisw stin mana tous i kopelia giati en na exei ta arthritika tis tz en na kamei mian mikroepemvasi...opotan thelei na se ksimonaxiasei!!!!!akou me pou sou lalw..eida polla erga xaxaxaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με δείξεις πως ζηλεύκεις. Να είσαι cool για να φαίνεται πως έσσιεις αυτοπεποίθηση. Γιατί εν του λαλείς να πάτε για κανένα ποτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ebala jai go to traoudi jai ebourousa slow motion! En teleio gia tzeines tes meres tis ereunas pou oulla pan lathos jai sto telos linetai to problima! Brontes akouo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @'Ινα
    Ναι μπορεί, πολλά βαθκιά μέσα του που θέλεις που τζείνα τα τράκτορ που σκάφκουν για να το δείς.

    @Ινβίκτους
    Πεεεεεεε.......ρε εν επέλλανα τέλεια! Το να μας (σας) τον τυλίξει η νέα συγκάτοικος μάλλον εν το πιο πιθανό σενάριο.

    @Ρανια
    Νομίζω εννοούσε να κάμει ένα παρτούδιν....ενημερους σας κρατώ. Εν θωρεις που σας διώ λεπτομερή αναφορά τζαι για τες πιο τσόφτες...

    @Ιγκολάι
    Ρε, σορρυ που θα σου χαλάσω το σενάριο, αλλά αρφην έν έσhει...να το κάμουμε ανηψιά;;
    Υ.Γ. Κόψε τα έργα...εν φανερό ότι βλάφτουν

    @Άντρη
    Μεν ανησυχείς, πιο κουλ που μένα εν υπάρχει...τόσο κουλ που γίνουμε τζαι παγάκιν! Εν τα παίρνω τζαι πολλά στα σοβαρά. Σε αντίθεση με το αναγνωστικό κοινώ μου εγω εν πιστευκω ότι γίνεται ή θα γίνει κάτι. Ετω εν για να κάμνω spice up τα επεισόδια του Μπιγκ Λαπ Θίορι γιατι μετά εν να εν πολλά ανιαρά.

    @Άλλος Κυπραίος
    Ασε το χαλάζιν εχτες ήταν τεράστιο! επεφταν παγάκια!! Τζαι επιτέλους ένας που εστίασεν στα σοβαρά παρτ του ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην προηγούμενη ανάρτηση ήθελα να σου γράψω πως αν η συγκάτοικος είναι η φίλη του, θα έρθω να του κάμω τις Σκισμέννες Φανέλλες, Ανύπαρκτες!
    Αλλά έχει χάρη που και του αρέσκεις, και δεν είναι η φίλη του.

    Μιαν απορία μόνο: γιατί παίζετε κρυφτό ρε Πρασινάδα μου; Δεν είμαστε στο σχολείο, αν σου αρέσει κάποιος το λες. Αν εν ώριμος και του αρέσεις βουαλά ένας Έρωτας! Αν δεν του αρέσεις, ξεπερνιέται και πάμε για άλλα. Αν εν ανώριμος, δεν αξίζει καν να ασχολείσαι μαζί του.
    Γιατί να χάνεις χρόνο αν σ΄αρέσει κάποιος;

    Εν ωραίο το νέο ντιζάιν!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ΘαλασσαΜωβ
    Νομίζω θα το κρατήσω τούτο το ντιζάιν...Θενξ!

    Τωρά για να μιλήσουμε τζαι λίο σοβαρά, ναι εν ενδιαφέρον παιδί κτλ αλλα εγώ δεν θέλω τίποτε άλλο πέραν του να δουλευκουμε καλά μαζί. Το ότι "ασχολούμαι" τζαι γραφω για τζείνον εν γιατί δεν έχω τζαι τίποτε άλλο να πώ εχτός που το τι συμβαίνει στην δουλειά, τζια τούτο απλά εν ένα που τα πράματα που συμβαίνουν στην δουλεια. Καλώς ή κακώς τούτη εν η ζωή μου. Ουτε πιστευω θα γίνει τίποτε, ουτε θέλω να γίνει τίποτε. Όταν στην ζωή σου εν συμβαινει τίποτε, τότε ασχολείσαι με τα μικρά έτω για να "γίνεται κουβέντα". Ειλικρινά αυτό πιστευκω για τουτη την υποθεση. Απλά αλατοπιπερώνω τα λίο για το χάζι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Που θα σε καλέσει σπίτι του βάλε σε ένα ποτσούι (ποτζείνα τα επιστημονικά) το smelly chemical του Πολωνού τζαι σιένωσ'το κρυφά στο δωμάτιο της. She'll be out of the picture in no time.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εν να το καταλάβει το παιδίν όμως ότι εν κάποιος που το εργαστήριο που τον σαμποτάρει....... θα φταίξω τον Οκλαχομάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εξήγα που πως γίνεται κορούδα με τον δικό σου δείχτη νοημοσύνης να μεν καταλαβαίνει ότι είναι καιρός να γίνει "σεναριογράφος" στο θέμα παιδί ΣΦ και όχι να παραμένει απλά μια "αναμεταδοτρια". πε μου να καταλάβω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαμα εσύ είσαι τζαι έκαμες ακάουντ;;;; :Ρ Αστειεύκω....απλά εν κάτι που μου το λαλεί πάντα η μάμα μου τζαι έσhετε απόλυτο δίκαιο. Εν πολλά καλή η ερώτηση σου. Αν ήξερα την απάντηση στην θα ήταν καλά!! Αν την μάθω ποτέ θα σου πω, αν τζαι νομίζω θα παραμείνει ανεξήγητο φαινόμενο. Αν σκεφτείς λύση λετ μι νόου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η μάμα μου εν πολλά νεαρή, έξυπνη, στυλάτη τζαι κουλ...εν κομπλιμέντο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρασιναδιτσα μου, ειδες που εσιη τζε πιο νέους που σου λένε τα ίδια οπως η μανούλλα... Θενξ για το κομπλιμέντο! Σι γιου σουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Πρασινομήτωρ
    Σι γιου σουν!! Μις γιου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή