Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Νόουτς του σέλφ

Να θυμηθώ:

1. Να βάλλω το σπανάσhιν στην λίστα των φαγιών που με πειράζουν...άι τζαστ χαφ το αξέπτ ιτ.

2. Να μεν μπαινω στο μπλογκ του φίλτατου Ινβικτους το πρωί σαν τρώω τες καπηρούδες μου με τον καφέ μου γιατί εν ακόμα μεγαλύτερος κινδυνος για το πεπτικό μου σύστημα!

3. Να κλείσω ραντεβού να πάρω το αυτοκίνητο μου για αλλαγή λαθκιου τζαι για πλύμμαν! (Βαρκουμαι, γουέρ ις άι μάν γουέν γιου νιτ χιμ;)

4. Να μεν αρπάξω τον νεόν άντεργκραντ που την φανέλα την επομένη φορα που αμα του πω τίποτε θα μου απαντήσει "άι αμ σίριους, λουκ ιτ απ ιν γουικιπίντια". Αν σε σπάσω στο ξύλο εν να μας γράψει τζαι εμάς η γουικιπίντια!

5. Να θυμούμαι ότι οι επόμενες μέρες θα εν δύσκολες τζαι ότι "περιοδικά" είναι θα περάσουν.

6. Να γοράσω κανένα κανένα νέο ζευκάρι σάνταλα.

7. Να γράψω λίστα της μάμας μου με τα πράματα που θέλω να μου φέρει που την γη της λεμονιας, της ελιάς.

8. Να κάμνω πιο συχνα μανικιουρ τωρα που εκατάφερα να μεγαλώσω τα νυχούθκια μου.

9. Να γοράσω έπιπλα της βεράντας τζαι να τα χρησιμοποιώ.






10. Να μεν κοιτάζω το άι-Φόουν απ για τον καιρό ή να σβήσω την πρόγνωση του χρυσοπράσινου φύλλου.






Υ.Γ. Στο επόμενο επεισόδιο του Big Lab Theory θα αποκαλυφτεί η ταυτότητα του νέου συγκάτοικου του παιδιού με τες Σ.Φ...μην το χάσετε!

15 σχόλια:

  1. polles apokalipseis!!!!anamenoumen!
    ouff tz egw prepei na apodextw oti peirazei me to kremmidi to wmo alla ginetai kale mou xwriatiki salata dixa to kremmidi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όπως το εθκίαβαζα έδωκεν ένας αέρας δροσερός που την οθόνην, ενόμισα πςω εν έαρ-κοντίσιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να μεν βλέπεις τον καιρό που το iphone..πέφτεις ψυχολογικά! (έτσι έκαμνα και εγώ στο Λονδίνο)

    Αναμένουμε την συνέχεια του big lap theory..

    το storyline θέλει ενα ρομάντζο..κανόνισε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @EaglEye
    Μεν μιλάς για κρεμμυδιν ωμον...εν ικανό να με σκοτώσει! Εν το νουμερο 1 στην λίστα!

    @Έυρος
    ε τελικά τι ήταν;;; :Ρ

    @Ρανια.
    εν υπόσχουμαι τίποτε.... ενεν εγώ που γράφω το σενάριο...εγώ απλά το μεταφέρω σε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπιζω να μεν εν γιατί έγραψα "κρυάδες"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νο νο. έσhει χάζι. (μπάς τζαι άφηκες καμία πρίζα ανοιχτή τζαι κάμνει ρέυμα ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αλήθκεια να λέγετε, σήμερα στο εργαστήριο επαγωσαμεν...
    Α! Οι πριζες στην Αμερική εν έχουν ον-οφ...εν πάντα ανοιχτες! Έτσι παίζει το σενάριον σου. (τζαι εγώ όταν ήρτα Αμερική το έμαθα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι αλλά εν και λίο στο χέρι σου το ρομάντζο! μπορείς να το 'κουντήσεις' λίο..ίσως αν άρχιζες και εσύ να φορείς σχισμένες φανέλες?:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε ένιξερω...τα κυπριακά μου γονίδια δεν μου επιτρέπουν να φορήσω σhισμένες φανέλες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήντα ώραν (GMT+2) είπαμεν ότι τρώεις τες καπήρες σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι GMT -6 ή ΚΤΚ (Κεντρο του κόσμου) -8.
    Πάω να κάμω καπήρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Private Ѕеllers- Private sellers may not knoω thаt
    every detаil should be listеd about thе car.

    Evеn if youг computer has not bеcome diѕcоnnected, thіѕ step can still solve many connectivity errors.
    99 orіginal selling priсe If you
    are looκing fοr somеthing thаt clings to the orіginal design of Hogwarts Castle
    then this iѕ thе sеt to look for.

    my pagе :: Http://Opensusehispano.Com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. A guide to netwoгk secuгitу for the smаll buѕinеss іs incomplete withοut the mеntion
    of sеcuritу. Even іf your сomputer has
    nοt beсome disсоnnected, thіs stеp can still solvе many сonnесtivіty errоrs.
    Dеbt settlеment which is also likеwіse
    refeггеd to as debt nеgotiation
    іs a procеԁure foг negotiatіng
    your bаlаnсes fоr а rеduced amount than what is preѕentlу duе; thеrefоre savіng уou a streetdeal
    οf moneу and time.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Right in tune ωith Chriѕ Brown's sexy shirtless shot--it certainly seems like the war is still on. Although it was civilized with ruffles and prim trouser suits, the colourful collection stood out with its attitude and personality. Tank tops are great for those starting their yoga at the Bikram Studio as you will need something that lets your skin breathe.

    Also visit my web blog ... Harem pants

    ΑπάντησηΔιαγραφή