Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Τα "Κυπριακά" μου κόμπλεξ

Όπως σας είπα σhιλιες φορές, το ονειρο μου ειναι να έβρω δουλειά του κλάδου μου στη Κύπρο τζαι να επαναπατριστώ. Στην Αμερική έσhει πολλά πράματα που με εκνευρίζουν (εχτος το ότι μου λείπουν αφάνταστα οι δικοί μου) όπως το ότι δεν υπάρχει η μουσική που μου αρέσκει τζαι εν μπορώ να πάω κάπου να την ακούσω, ούτε καν στο αυτοκίνητο σε ένα ραδιοσταθμό (τα σι ντι μου έμαθα τα ποξω..άι νιτ σαμθινγκ νιου!).

Όμως στην Αμερική έσhει πολλά πράματα που τα απολαμβάνω πολλά τζαι γενικά η Αμερική εβοηθησεν με να ξεπεράσω πολλά κομπλεξ που είχα.

Σήμερα εν Κυριακή τζαι τωρά που σας γράφω εν Κυριακή μεσημέρι. Το πλαν είναι να απλώσω ζάμπα σπίτι βλέποντας ταινίες τζαι να σερφάρω στο ιντερνετ τζαι ον δε σάιτ να βάλλω κανένα πλυντήριο τζαι να μαειρέψω τίποτε. Κυρίως όμως θα είμαι σπίτι με τες άνετες μου πυζαμούδες. Στην Κύπρο ποτε εν εκατάφερα να το κάμω τούτο. Ανα πάσα στιγμή μπορεί να σου κατεβεί καποιος για επίσκεψη για να σου δωκει προσκλητήριο για παράδειγμα έτσι πρέπει πάντα να είσαι "ετοιμοπόλεμος". Το σημερινό πλάν επίσης είναι να αφιερώσω λίο χρόνο σε εμένα. Επία απέναντι να κάμω ένα μανικιουρ-πετικιουρ τζαι να ξιφριθκιαστώ γιατί άρχισα να μοιάζω του Πασχάλη Τερζη ή του μακαρίτη του Καραμανλή με το φρύδι που εκατέβασα αλλά έθκιωξεν με η Βιετναμέζα  τζαι είπεν μου να πάω σε 3 ωρες γιατί ήταν πίττα. Που με φέρνει στο επόμενο ζήτημα.

Μανικιουρ-πετικιουρ $35, ξιφριθκιασμά $10 τζαι με ένα τιπ ~17-20%, με $55 μαξιμουμ θα τονώσω το ηθικό μου. Που με φέρνει στο θέμα μου, γιατί καλά τα επιστημονιλίκια αλλά έχουμε τζαι μιαν θηλυκή πλευρά. Το πετικιουρ ανακάλυψα το πριν 2-3 χρόνια τζαι πριν η αλήθκεια ήταν ότι εν επολλο-περιποιούμουν τον εαυτό μου. Λίο τα πανεπιστήμια, λίο τα κομπλεξ μου εεε, ήμουν λιο στο κόσμο μου. Μεν φανταστείς όμως ότι ήμουν άδικη κατάρα ούτε ότι τωρά είμαι καμια κοκέτα. Τζαι για να ψυχολογισω το θέμα, νομίζω τούτο ούλλο πηγάζει που την "Κυπριακή περίοδο"  της ζωής μου. Όταν στην Κυπρο έσhεις λία περιττα κιλά, νομίζω έσhεις τζαι κομπλεξ (που κυρίως σου τα προκαλούν οι άλλοι). Τζαι αν το παιζεις πολλά ανετη/ος τζαι οτι έν εσhεις κομπλεξ κτλ τοτε μάλλον έσhεις παραπάνω κομπλεξ αλλά εν το ξέρεις. Εν λέω ότι ισχυει για ούλλους αλλά για μένα έτσι ήταν. Αμαν επίαινα σhοππινγκ επάθαινα κατάθλιψη γιατι εν μου εκάμναν τα ρούχα ή όσα μου εκάμναν ήταν για πιο "μεγαλίστικα". Εχω τζαι λίο δυσανάλογο σώμα. Ας πουμε για μαγιο  έπρεπε να καταφυγω στα 1-2 καταστήματα που την τότε εποχή επουλούσαν το πουκάτω τζαι το πουπάνω ξεχωριστά γιατί ήθελα διαφορετικά σάιζ. Επίσης τοτε τα καταστήματα είχαν οτι εν στην μόδα, τζαι εδυσκόλευκεν τα πραματα.

Στην Αμερική πάω καταστήματα τζαι αναβαίνει το ηθικό μου. Ασε που φορω μίντιουμ τζαι συχνα σμολ. Εν να μου πεις το σμολ της Αμερικής εν το λαρτζ της Κυπρου...μπορεί, αλλά εμεις οι γενέτζες είμαστε περίεργες, αμαν γράφει η ετικέτα σμολ εμεις νοιώθουμε καλύτερα. Επίσης στην Αμερική έχουν ρούχα για ολα τα γούστα, απο ξωβιζα μέχρι για παρθενόπες (που ελάλεν τζαι η γιαγιά μου). Τζαι απο τιμές εν το συζητώ... Όταν άρχισα στο εργαστήριο που είμαι τωρά ένας φοιτητής ήρτεν τζαι είπεν μου ότι ήρτα στο εργαστήριο τζαι ανέβηκεν το "φασhιον στάτους" του εργαστηρίου που εγώ πάω με τζιν, τρικούθκια, μπότες/κονβερς που αμα κατεβώ με τούτα στην Κύπρο η Πρασινομήτωρ λαλεί μου "ελπίζω να έφερες τζαι τίποτε πιο καλό για να πάεις πουποτε".

Στην Κυπρο εμεγάλωσα ώντας (εν θυμούμαι τους κανόνες...άμαν μπαίνει τόνος εν με ωμέγα οξα με όμικρον;;; Γκρρρ) στην κατηγορία "παχουλή".  Σε συνδιασμό με το "άριστη μαθήτρια" εν λογικό να βάλεις το φέμινιν σάιντ σου δευτερη μοίρα. Στην Αμερική όμως θεωρούμαι "νορμαλ".  Στον δρόμο περπατώ τζαι πολλά συχνα θα μου σφυρίσει κανένας Κατωχωρίτης τζαι θα μου πει "ολα τσικίτα" ή κανένας Άφρικαν Αμέρικαν να μου πει "Χαλόου γκόρτζιους" τζαι έχω τζαι τα άτυχα τυχερά μου όπως τα κομπλιμέντα που τον Μαρκ (γιαξ). Τωρά θα μου πεις σιγά το πράμα, σόο γουατ αν αρέσκεις σε κάτι Κατωχωρίτες 1.50μ που έχουν 2 τρίσhες να παριστάνουν το μουστάτζιν; Σημασία έσhει ότι για ένα άτομο που εκουβαλούσαν Κυπριακά κομπλεξ, τούτα τα μικρά βοηθούν σε να τα ξεπεράσεις.

Στην Αμερική τα πάντα εν οκέι. Ό,τι θέλεις φορείς, ο,τι θέλεις κάμνεις! Αν το παιδί με τες σhισμένες φανέλες ήταν Κύπρο, κούλουφον θα τον ανεβάζαν, κκκκιλίτζιρον θα τον εκατεβάζαν. Θα ελαλούσαν όμως "εεε εν που εν Αμερικάνος". Δαμε εν τους κόφτει τίποτε. Με τους κόφτει αν ταιρκαζουν τα ρούχα σου με τίποτε. Για να μεν πιάσω το θέμα μαλλίν. Που επέρασα την εφηβεία μου μισώντας το Κυπριακό, αγνο, σγουρο φριζαρισμένο, που-δεν-ισhιώνει μαλλιν μου ενω στην Αμερική θεωρείτε έθνικ τζαι πολλά κουλ. Που με ρωτούν συνέχεια αν εν περμανάν τζαι ζητούν μου συμβουλες.

Εν ολίγοις η Αμερική κάμνει με να νοιώθω ότι τούτο που είμαι εν οκέι. Στην Κύπρο αμαν εισαι λιο διαφορετικός, θα σχολιαστεις εν έσhει τσανς. Τα κιλά σου τζαι αν έγινες βόρτος ή αν έγινες στέκα εν τοπ οφ δε λιστ του σχολιασμού. Ένιξερω αν έτσι εν ακόμα αλλά πριν 10 χρόνια έτσι ήταν. Πολλές φορές σκέφτουμε ότι εν επειδή στην Αμερική τζαι στην Κύπρο τι αποκαλείτε "νορμ" εν διαφορετικό τζαι απλά τυγχάνει στην Αμερική να πέφτω μέσα στα εμφανισιακά τουλάχιστον πλαίσια του "νορμ", ενώ στην Κύπρο όι.  Τζαι αν τούτα ούλλα είναι γιατί θέλουμε/ω να ανήκουμεν σε τούτο το "νορμ". Εσκέφτηκα το πολλές φορές τζαι εκατέληξα στο ότι ενεν τούτο. Απλα η Αμερικάνικη κοινωνία, τουλάχιστον στην μεγαλούπολη που είμαι εγώ, αφήνει σε να είσαι ο εαυτός σου. Εν σου επιβάλει να ακολουθείς τους πολλούς τζαι οπως τζαι αν είσαι, εν οκέι.

Τα τελευταία χρόνια ήβρα τες ισσοροποίες μου σε τούτο το θέμα τζαι πλέον στην Κύπρο αμαν έρκουμε δεν με κόφτει που έτσι πράματα τζαι ας λαλούν οτι "Αμερικανοποιήθηκα".

Έτσι ήρτεν μου να σας τα πώ γιατί εψές εσκέφτουμουν  ότι η κομπλεξικη Πρασινάδα της "Κυπριακής περιόδου" εν υπάρχει πλεόν....Να ζήσω να την θυμούμαι!

27 σχόλια:

  1. Γεια σου. Χάρηκα που σε βρήκα. Έχεις απόλυτο δίκαιο. Ήμουν ψες σ' ένα μπαράκι και έμεινα κάγκελο με τα ντυσίματα και το attitude του πλήθους. Ό,τι πιο στενό, ό,τι πιο κοντό, δεκαπεντάποντα και βάλε, και συμπεριφορά εντελώς ψωνίστικη. Ένιωθα εντελώς εκτός κι ευχήθηκα να είχα γεννηθεί σε κάποια άλλη χώρα. Μου ήρθαν στο νου οι διάφορες ευρωπαϊκες μεγαλουπόλεις που επισκέφθηκα και ο κόσμος τους. Εντελώς απλοί και ανεπιτήδευτοι. Δύσκολο να ζεις στην Κύπρο και να θες να είσαι διαφορετικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αρχικά έθελα να σχολιάσω το ότι εν βρίσκεις τη μουσική σου στην Αμερική - καλάν κόρη τζι εσύ, μα ίνταμπου ακούεις; τον τσέστο τζιαι το δρεπάνι; and still.

    στην πορεία όμως εθύμισες μου τζι εμένα τα φοιτητικά μου χρόνια στες αγγλίες, που εν λλίο πολλά όπως τα λαλείς, minus the nice sociable people.

    sigh.

    χαίρομαι όμως που απεκδύθεις τον κομπλεξικό εαυτό, αν και όπως λέει και η αποπάνω, εννά σε δυσκολέψουμε λλίο δαμέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλά ωραίο post και αρέσκει μου πάρα πολλά που νιώθεις έτσι και μάλιστα λαλείς τα απενοχοποιημένα.

    Όχι δεν άλλαξε κάτι..όπως ήταν πρίν 10 χρόνια έτσι ακριβώς είναι και σήμερα στην Κύπρο.

    Ότι γράφεις ακριβώς ένιωσα το και εγώ που επήα να σπουδάσω. Επήενα και εγώ τελικά σαν την 'κουλούφα' στα lectures γιατί nobody really bothers there. Και ήταν που τα πιο σημαντικά πράματα που έμαθα όταν εζούσα στον Λονδίνο..άμαν είσαι σε multicultural environment τελικά το διαφορετικό becomes the norm γιατί εν ούλλοι διαφορετικοί.

    Φυσικά το πως ντύνεται ο καθένας εν θέμα του πως νιώθει άνετα. I admire τις γυναίκες που μπορούν ναν πάντα κοκέτες και φορούν ας πούμε τα ψηλοτάκουνα στην δουλειά αλλά it's not my thing. It's nice to take care of yourself αλλά στην Κύπρο κάπου χάνουμε λίο το νόημα άμαν βλέπω ας πούμε στην παραλία κοπέλες βαμένες (!! - ναι είδα το σήμερα!) και χτενισμένες..και άντρες αποτριχωμένους να γυαλίζουν. Not that I have anything against looking good αλλά εν θα σαστώ να πάω στο costa της γειτονιάς να πιάσω έναν καφέ! Εν κρίμα το mentality στην Κύπρο να σου 'επιβάλει' να είσαι το copy της διπλανής σου..from clothes, to cars, to handbags and fake boobs.

    Άσε να μεν σου πώ καλύτερα πόσα θέλεις για pedi/mani/wax στην Κύπρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααααααααααααααααχ :) Διάβασα την πρώτη παράγραφο και σκέφτηκα τον ορισμό της αγάπης στο Λεξικό του Διαβόλου (The Devil's Dictionary του Ambrose Pierce), Marriage: Temporary insanity curable by marriage.... Μόνιμη επιστροφή στην Κύπρο = Προσωρινή τρέλλα θεραπευόμενη με προσπάθεια διαμονής και εργασίας στην Κύπρο. Τα τελευταία 6-7 χρόνια γύρο στους 15 γνωστούς και φίλους επέστρεψαν στην Κύπρο. Όλοι πλην ενός εφύγαν πάλι για το εξωτερικό. Εξαρτάται τι θέλει ο καθένας βέβαια αλλά αν πράγματι θες να ασχοληθείς με την επιστήμη σου η Κύπρος δεν κάνει. Εγώ επέστρεψα πριν από 5 χρόνια (μετά από 15 χρόνια εκτός Κύπρου) και ξεκίνησα τώρα τελευταία να κοιτάζω να φύγω. Δεν πάει άλλο η κατάσταση. Αισθάνομαι ότι βρίσκομαι σε μαύρη Ιταλική κομωδία της δεκαετίας του 60....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Άντρη
    Καταρχάς να σε καλωσορίσω στο μπλογκ μου :)
    Πίστεψε με, στην Αμερική νοιώθω Κυπραία τζαι όταν είμαι Κύπρο νοιώθω ότι είμαι που τον Άρη. Στην Κύπρο αμαν έρκουμε είμαι μονίμως σικκιρτισμένη!Καταλάβω σε.

    @Σάικ
    Στο μπλογκ σε πολλές αναρτήσεις βαλλώ το είδος της μουσικής που μου αρέσκει...

    Τούτο το "απεκδύθεις" άρεσεν μου...:)

    @Ράνια
    Συμφωνω μαζί σου σε ούλλα όσα είπες. Στην Κύπρο δυστυχώς παραχέζουμεν τα πάντα στο μάξιμουμ. Πριν 2 χρονια που ήρτα Κυπρο, τι ήθελα τζαι επείσαν με να πάω Κόννο θάλασσα. Επια πρώτη και τελευταια φορά. Ωραία παραλια αλλά ετυφλώσαν μεν οι αποτριχωμένοι που εγυαλίζαν τζαι εβαρέθηκα να θωρώ πλαστικά βυζια! Χαβ μέρσι σιορ!

    @Αντρέας.
    Ουφφου μεν μου λαλείς έτσι πράματα!!!
    Ξέρω τα δηλαδή τουτα που λαλέις αλλά (φαίνεται) ακόμα ζω με ψευδαισθήσεις. Θέλω να ασχοληθώ εννοείτε με την επιστήμη μου τζαι μάλιστα ακαδημαικά! Σε καταλαβαίνω πάντως. Εμίλησα με λίους του χώρου στην Κύπρο τζαι ουλλοι επροσπαθήσαν να με πεισουν να μείνω Αμερική. Τα γεριμα όμως πέφτει μακριά τζαι εχτος που την δουλειά, δαμε εν έχω τίποτε να με κρατά.....
    Σε ευχαριστώ που τα έγραψες τζαι εμοιράστηκες την εμπειρία σου δαμέ σε τουτο το ταπεινο μπλογκ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ κυκλοφορώ τζαι νοιώθω ότι ζω σε άλλο πράμα που τον πλανήτη γη.
    Πούποτε αλλού δεν είναι όπως δαμέσα.
    Εγώ ποττέ μου δεν ένοιωσα παστή δαμέσα.
    Ήμουν 1,75 και 60 κιλά τζαι έθελα να χάσω. Τωρά είμαι 1.75 τζαι 75 κιλά τζαι πάλε θέλω να χάσω, παρόλο που ξέρω ότι δεν είμαι πασhιά τα γέριμα.
    Άσε που παλιά το σώμα μου δεν είχε λίπος, ήταν ούλλο μύες που το χορό...

    Αλλά έτσι είναι. Ο διαφορετικός ενοχλεί μας. Πρέπει να είμαστε ούλλοι ίδιοι για να μεν έχει κανένας παράπονο.
    Βέβαια ούτε το άλλο άκρο μου αρέσκει γιατί έτσι έμαθα, αλλά τουλάχιστον αναγνωρίζω το ότι μπορεί να εν λάθος.

    http://www.youtube.com/watch?v=2_2lGkEU4Xs

    Αγαπούμε μας. Ναι στην υγεία, φυσική και ψυχική και όχι στις φωτοτυπίες. :)

    Όλοι μαζί: Little boxes on the hillside....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιας τζαι μιλούμε για περιττά κιλά τζαι παραλίες, πάντα νιώθω άνετα να πιέννω θάλασσα τζιαμέ που παν οι τουρίστες. Γιατί τζίνοι εν επίαν τζιαμέ για να δουν τους άλλους τζαι να τους σχολιάσουν, επίαν τζιαμέ για να παν θάλασσα! Ηντα παράξενο;;;
    Τζαι τούτο που είπες "στην Αμερική νοιώθω Κυπραία τζαι όταν είμαι Κύπρο νοιώθω ότι είμαι που τον Άρη" ισχύει πιστεύκω για ούλλους τους ξενιτεμένους, ακόμα τζαι εμάς της Ελλάδος...
    Εν μπορώ να καταλάβω μερικές νοοτροπίες τις Κύπρου τζαι στεναχωρκούμαι γιατί όσο την πεθυμώ που είμαι Ελλάδα τόσο με νευριάζει αμα είμαι τζιαμέ...Πολλά επίκαιρο πάντως το πόστ σου μιας τζαι εν μέρες μου που πάω σπίτι μετά που 6 μήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρασινάδα made in usa. φακ γεα. Μπράβο σου πάντως. (πάεις φιρίν φιρίν για δεύτερον ππόστ εξωπραγματικόν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Moonlight
    Εγω αν ζήσω για ένα εξάμηνο με κοτόπουλο τζαι σαλάτες μπορώ να φτάσω τα 65 κιλα (είμαι κάπου 1.60-1.62). Εκάμα το τζαι όσο χάπι ήμουν όταν εθώρουν τον εαυτό μου στο καθρεύτη, τόσο ανχαπι ήμουν που την μεγάλη στέρηση που ένοιωθα γιατι το φαι το αγαπώ. Τωρα πρεπει να είμαι τζαι εγώ γύρω στα 75. Εφτασα τζαι πιο πάνω αλλά αν αφήνω τον εαυτό μου να ξαναπάει τζαμέ. Αμα βάλλω λία κιλούθκια, χάνω τα. Τωρα είμαι καλά. Εν το βάρος που εν είμαι όσο παστη θα εμπορούσα να είμαι, προσεχω τι τρώω αλλά κάμνω τζαι "παρανομίες" τζαι είμαι καλα! :)

    Θενξ για το βίντεο. Ευστοχο!!

    @Ρόσα
    Για την θάλασσα θα σου πω "Πες τα χρυστοστομή" (με τον αρχιεπίσκοπο απλή συνωνυμία!)

    Να περάσεις καλά στην Κύπρο...τζαι χου κέαρς για τες ψωνάρες!!! Στην Κύπρο εμένα ξυπνα η "Αμερικάνα" μεσα μου τζαι κανονίζω τους θκυο παλλιές τζαι τελειώνει η υπόθεση.

    @Ευρος
    Δευτερο ποστ εξωπραγματικό;;!!! Μα ποιον ήταν το πρώτο;;; Έχω έτσι ταλέντον για εξωπραγματικά ποστ τζαι εν το ήξερα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εν για μένα που εννοώ να οσυ αφήκω εξωπραγματικό σχόλιο. σόρρυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ευρος
    μάλιστα, δις μέικς μορ σένς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kopelia mono i SOUVLA kai o Osama ZOUN KAI TIN KYPRO MAS kathodigoun... ksenodoxia toursmos j kathari thallassa xoris petreleo mesa pls... PEACE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. apologoume itan to kypriako m complex... XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εσύ είσαι μια χαρά. Νομίζω να φέρεις Κύπρο τζαι το παιδίν με τες σhισμένες φανέλλες για να ξεπεράσει τα αμέρικκαν-κόμπλεξ του να πάει πάσα κακόν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ακου να δεις το θέμα είναι απλό. μαθαίνεις να μην ασχολείσαι, να μην σε νοιάζει τι κανουν οι άλλοι και να ζεις στη δική σου κοσμάρα.

    ντύνομαι όπως θέλω, κυκλοφορώ όπως θέλω, το ίδιο και οι παρέες μου. μπορεί να είμαστε όπως η μούγια μέσα στο γάλα. δεν μας νοιάζει.

    η ζωή είναι μικρή για να ασχολούμαστε με πράγματα που δεν αξίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ενδιαφέρον post όντως.. Πολλές αλήθειες μέσα. Χαίρομαι που εβοήθησε σε η Αμερική να τα ξεπεράσεις. Να νιώθεις και τυχερή :) Δαμέσα πρέπει να κάμεις διπλή δουλειά με τον εαυτό σου για να απαλλαγέις που τούτα. Εν δύσκολο πολλά να καταφέρεις να μεν σε κόφτει η γνώμη του διπλανού σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γουαο Πρασινάδα πολλά ωραίο το ποστ σου!Έτσι είναι...
    Κύπρο να μεν πάεις,εν καλή για χόλιντεϊς αμα πεθυμάς τους δικούς σου μπατ δατς ολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είμαι 1.75 και τα κιλά μου κυμαίνονται συνήθως στα 57-60 γιατί έτσι είναι το σκαρί μου. Εγώ μια ζωή άκουα το άλλο, "ίνταλος είσαι έτσι παστή? Ζεις με τον αέρα?" και άλλα ωραία. Απλά τους αγνοώ, όπως και πολλά άλλα πράγματα.

    Για να περνάς καλά εδώ (όσο γίνεται) κάτω πρέπει να κτίσεις το δικό σου bubble με ανθρώπους που ταιριάζεται. Εγώ πολλές φορές νομίζω ότι ζω σε παράλληλη διάσταση εδώ κάτω σε σχέση με πολύ κόσμο and i feel just fine for that.

    Τωρά για καριέρα μην περιμένεις και πολλά πράγματα... Φυσικά στον ερευνητικό/ακαδημαϊκό τομέα ίσως να είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά όσο καλά και να είσαι με τον εαυτό σου στο εξωτερικό, τα κυπριακά πρέπει έχουν ένα τρόπο να σε αλώνουν σιγά σιγ'α χωρίς σχεδόν να το καταλάβεις και ξεκινούν με το που επιστρέφεις.

    Βέβαια εγώ μπορεί και να γύρισα νωρίς, ποτέ δε ξέρεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπράβο πρασινάδα μου για την ανέσην σου. Οι παρατηρησεις σου αμερικα βερσεσ Σάιπρους εν πολά ευστοχεσ, έτσι νιώθω τζιαι γω.
    Εγώ είχα τα αντιθετα κόμπλεξ, καγκαριζμ μίτς παστόρεγγίζμ τζιαι εξεπέρασα τα ούλλα δαμέσα:-) μενσου πώ έγινα τζιαι ψωνάρα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν μεγαλώνεις τζαι μόλις πάεις σχολείο το πρώτο πράμα που σου λαλούν εν ότι πρέπει να φορείς στολή τζαι να είσαι «περιποιημένη», φκάλλεις συμπέρασμα ότι η εμφάνιση μετρά. Αν τα είδωλα που προωθούν τα ΜΜΕ εν ανορεχτικές γεναίτζες τζαι γραμμωμένοι άντρες με IQ below average τζαι σασμένοι σε photoshop τζαι μοντάζ μέχρι αηδείας, φκαίνεις σε συμπέρασμα ότι appearance > brain. Το δύσκολο εν να καταφέρεις να αποβάλεις τούτην την κομπλεξική νοοτροπία τζαι να νοιώθεις ευχάριστα με τον εαυτό σου, τζαι όι να γίνεις ακόμα ένα αρνί. Keep it up.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Invictus
    Κουτσά στραβα εγώ μια χαρά είμαι :) Ουφφου το παιδι έγινε "ερμπαν λέτζεντ!" ΛΟΛ εν να αψουρίζετε συνέχεια.

    @Μάνα
    Συμφωνώ 100% απλά νομίζω εν το έχουν ούλλοι μιας εξαρχής τούτο τζαι θέλει ωριμότητα για να το καταλάβεις. Τωρά εννοείται αυτο πράττω παντού τζαι πριν το ίδιο έκαμνα.....αλλά παλιά εκοφτεν με ενω τωρά όι.

    @AEnima
    Θενξ :) Εν δύσκολο ναι αλλά το πόσο δύσκολο εξαρτάται που το περιβάλλον που είσαι.

    @Μαριλού
    Θενξ :) Πεθυμώ τους πολλά τα γέριμα...

    @Ίνα
    Καταλάβω σε. Έχω μια θεία που πάντα ήταν πάρα πολλά λεπτη, τζαι ως τζαι "εν θα μπορεις να κάμεις μωρά" ελαλούσαν της. Γουέλ τωρα έσhει 2 παιθκιά.
    Στον ερευνητικο/ακαδημαϊκο χάλια ένι επίσης.

    @δρΣ
    Εν με απογοητευκεις γιατι νοιώθω το όταν πάω Κύπρο. Τωρα να δουμε τι θα γίνει. Αν δεν έβρω δουλειά πρώτα εν θα έρτω τζαι προς το παρών έχω τον Άρχων τζαι εν οκέι.

    @Ποστ
    Θενξ Ποστ! Τελικά εμεις "αλληλονοιωθούμαστε τελευταία! Τζαι παστή τζαι μεζετζίνα! Έχεις όλο το πακέτο που λαλούμεν

    @Ντεφ
    Αλλό να είσαι περιποιημένη τζαι άλλο να είσαι υπερπαραγωγή, κάπου εσυχγηστήκαν..Εν δύσκολο τζαι ειδικά αν δεν έζησες ποτε εξωτερικό να δείς πως έιναι η "εναλλαχτική" λυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο ρε πρασινάδα!!! Και εγώ είμαι κάτι παραπάνω που 1.70 και 75 κιλά και τον τελευταίο καιρό άρχισα να μεν αντρέπουμαι για τα κιλά μου, προσέχω και τι φορώ.. αλλά αμα βγαίνω και οι άλλες γυρώ μου έχουν τζείνο το ψωνίστικο ύφος κάπου αρχίζω να νοιώθω άσχημα...(εχτός του ότι θέλω να τεσ δέρω) πρέπει να μάθω να τες αγνοοώ. Εν έχουμεν υπόθεση στην Κύπρο γαμώτο, είμαστε πολλά κλειστόμυαλοι.
    Τούτες τες μέρες είμαι Αγγλία για διακοπές και επρόσεξα ότι ο κόσμος ούτε καν ενδιαφέρεται ήντα ράτσα εν τζείνος που περπατά δίπλα του, με τι ρούχα φορεί. Μεν σου πω ότι είμαι εγω τζείνη που προσέχω τι φορούν οι υπόλοιποι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εν μπορούν να καταλάβουν ότι το ψωνιστικο ύφος φκάλει τζαι μιαν, πως να το πω, ξινίλλαν! Παίρνει χρόνο να μάθουμε να τα αγνοούμε δυστυχώς. Σορρυ που δεν είμαστε ούλλες αθκιασερές φασιονίστες!

    Άτε να περνας καλά στες Αγγλίες τζαι αναμένουμε τα νέα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΗΝ έρθεις πίσω Κύπρο!!! Μακάρι να είμασταν ούλλοι στο αμέρικκα που ο καθένας θωρεί την δουλειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συμφωνώ με τον Αντρέα. Είναι κρίμα να πετάξεις στα σκουπίδια τόσους κόπους που έκανες για το διδακτορικό και τις έρευνες και τις τεράστιες ευκαιρίες που σου δίνονται στις ΗΠΑ για να έρθεις πίσω, εγώ το μετάνιωσα 1000 φορές. Όταν είσαι μακριά, πεθυμάς τη χώρα σου και θέλεις να πιστεύεις ότι όλα είναι ιδανικά. Όταν έρθεις να ψάξεις δουλειά όμως και να ζήσεις καταλαβαίνεις τι βόθρος είναι. Θα καταστρέψεις το μέλλον σου,ειλικρινά ξανασκέψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ντηαρ Ανωνυμε, εσύ γιατί είσαι ακόμα τζαμέ τότε;

    @Αμαζόνα.
    Ρε εν τζαι ειπα οτι εν να πάω τωρά. Τζαι έχω ένα όρο. Κυπρο ΔΕΝ θα πάω αν δεν έβρω την κατάλληλη δουλειά. Εν έσhει τσάνς να πάω τζαι να κάθουμαι να γυρεύκω. Εννοείται ότι επαγγελματικά η Αμερική εν ιδανική για τον κλάδο μου τζαι προς το παρόν δαμέ θα μείνω. Αμαν τελειώσω το ποστ-ντοκ τζαι μετά θα σκεφτώ (αν δεν δοκιμάσω Κύπρο) να έρτω στην Ευρώπη, τουλάχιστον θα μπορω να πετάσσουμε Κύπρο πιο συχνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή