Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Είμαι η Πρας και είμαι καλά!

Εψες εθώρουν όνειρο ότι επία Κύπρο για 3 εφτομάδες τζαι ήταν καλοτζαίρι. Θυμούμαι να κατεβαίνω κάτι κυλιόμενες σκάλες σε ένα μεγάλο άσπρο κτηριο σαν εργαστήριο αλλά που δεν είδα ποτέ ιν ρίαλ λάιφ. Μετά θυμούμαι να είμαι σπίτι τζαι να μου λαλεί η Πρασινομήτωρ "Πρασιναδίτσα μου εσασα του τα πράματα, εμείναν τα χαλλούμια", δηλαδή η συνηθισμένη ατάκα της μάδερ μου πριν πάμε αεροδρόμιο. Επία στο δωμάτιο της αρφής μου της μιτσάς τζαι εθώρουν τες βαλίτσες τζαι ελάλουν ότι "εν είμαι έτοιμη να φύω, ούτε μια θάλασσα εν επία! 3 εφτομάδες μόνο σε τζείνο το εργαστήριο ήμουν. Θέλω να μείνω ακόμα λίο..."

Μέτα εχτύμησε το ξυπνητήρι του άι-Φόουν. Επάτησα σνούζ, ετζοιμήθηκα αλλό 9 λεπτά ωστι να ξαναπαίξει τζαι μέσα σε τζείνα τα 9 λεπτά είδα όνειρο ότι έτρωα παγωτό σε μια ταβέρνα κοντά σε θάλασσα. Εξαναέπαιξε το ξυπνητήρι τζαι έσβησα το...είδα τα ή-μειλ μου... Έιχα η-μειλ που την αρφή μου την Ξιπ που ελάλεν ότι πάει θάλασσα! Έτο τα καλά του να είσαι καθηγήτρια στην Κύπρο!

Ακούετε λυπητερό λίο το όνειρο μου αλλά εξύπνησα με ένα καλό συναίσθημα. Εχτές είχα μια πολλά ωραία τζαι πολλά κουραστική μέρα στην δουλειά. Άρχισε με ένα μιτινγκ με ένα άλλο γκρουπ γιατί ο άρχων τζείνου του γκρουπ θέλει σοβαρά να συνεργαστούμε. Αν πετύχει η συνεργασία μας, τότε ποιος μας πιάνει. Αλλά όπως όλα τα μεγάλα τζαι φιλόδοξα πρότζεκτς, έτσι τζαι τούτο, έσhει μεγάλο ρίσκο...οι πιθανότητες να αποτύχουμε εν αρκετές....

Μετά εμίλησα με τον Άρχων. Είπε μου ότι έχω προτεραιότητα να θκιαλέξω εγώ τι μέρος του πρότζεκτ θέλω να κάμω. Εμιλήσαμε για πολλά άλλα στο εργαστήριο, έδωκεν μου τζαι κάτι νέα προτζεκτς τζαι που σήμερα αρχίζει η κάθοδος των νέων άντεργκραντς. Επίσης είπεν μου ότι εν η τελευταία εβδομάδα του προέδρου (και πλεόν μοναδικού και τελευταίου μέλους) του ΚΑΠΕ.

Το απογευμα ήρτεν μας απάντηση τζαι για το πείπερ μας. Στο πέιπερ τούτο, πρώτο όνομα (όπως λαλούμε πρώτη φίρμα) εν το παιδί με τες γνωστές σhισμένες φανέλες, μετά εγώ τζαι μετά ο Άρχων. Με το παιδί εχτίσαμε σιγά σιγά ένα πέιπερ (μανιουσκριπτ το λαλούμε στον κλάδο) πολλά δυνατόν. Αποφασίσαμε μαζί με τον πιο έμπειρο Άρχων να το στείλουμε σε ένα που τα καλύτερα επιστημονικά περιοδικά του κλάδου μας. Εστείλαμεν το πέιπερ την Παρασκευή το απογευμα τζαι λαλούν σου ότι σε 2 εβδομάδες θα σου απαντήσουν αν ο editor θεωρεί αν το πέιπερ σου εν αρκετά καλό για να σταλέι σε peer review. Peer review σημαίνει να το στείλουν σε 2-3 άλλους σχετικούς καθηγητές, οι οποίοι θα το θκιαβάσουν τζαι θα γράψουν τα κόμμεντς τους. Εσύ σαν συγγραφέας ένιξέρεις ποιοί ένι. Μπορούν να το κάμουν ρετζέκτ, αξέπτ ή να σου που ότι πρέπει να το σάσεις τζαι να το ξαναδούν κτλ κτλ. Μεγάλη διαδικασία. Εχτές η έντιτορ έστειλε ή-μειλ του Άρχοντα ότι θέλει να την πιάσει τηλ για να της διευκρινίσει κάτι. Σημείωση ότι οι έντιτορς  σε έτσι περιοδικά, εν επαγγελματιές με Πι Έιτς Ντι, ποστ-ντοκ κτλ. Έπιασεν την τηλ ο Άρχων, εμιλήσαν κανένα πεντάλεπτο. Έδωκεν του την εντυπωση ότι της άρεσε τζαι τζείνης τζαι σε άλλους τζαι σε λία λεπτά έστειλεν ή-μειλ ότι περνά το πέιπερ μας για το ριβιού! Εμείς ενθουσιαστήκαμε γιατί έσhει 7-8 μήνες που το γράφουμε το γέρημο! Μόνο το λέτερ το δι έντιτορ επήρεν μας 10 μέρες να το γράψουμε! Σε έτσι περιοδικά οι παραπάνω κόφκουνται που τον έντιτορ...Ο Άρχων ετραούδαν "we are going out for review!" τζαι το παιδί με τες σhισμένες ελάλεν "hell yeah!" Ελπίζουμε να πάει καλά το ριβιού, να μεν μας διαλύσουν οι άλλοι τζαι ότι σε κανένα μήνα θα έχουμε ευχάριστα νέα! Για εμάς το πιο σημαντικό πράμα στο βιογραφικό μας εν οι δημοσιεύσεις μας, που δόξα σοι ο Θεός ώς τωρά για μένα πάει καλά!

Έμαθα τζαι κάτι καλά νεάκια που την μάμα μου πριν λίο (άλλη ιστορία μεγάλη) τζαι εχάρηκα ακόμα παραπάνω!

Ενιξερώ αν εν που εν "μέρες 8-13" των περιοδικών μου, ένιξερω αν εν γιατί εξεπερασα την φάση που επέρνουν, ενιξέρω αν εν γιατί με εμψυχωσε ο Άρχων, ένιξερω αν εν γιατί το πειπερ πάει καλά, ενιξέρω αν εν γιατι οργανώνω πάρτουδιν, αλλά νοιωθω καλα! Είμαι η Πρασινάδα και είμαι καλά! (φορ νάο ατ λιστ)


Υ.Γ Ένα φεγγάρι είχα μεγάλη πόρωση με τούτο το τραγούδι...ακόμα συγκινεί με, ειδικά τζαμέ που λαλεί, ο χρόνος ξαναδίνει μια ελπίδα....


31 σχόλια:

  1. Kori Pras en m eipes ta kala nea extes sto til. En pou se epiasa monopanta gia tin psycho tou lab? hahaha

    ate panta tetoia kai elpizw na piate kala reviews... na doume ta dika mas xairka!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sigxaritiria kori!

    theleis na peis oti to paidi me thn shismenin outen enan sigxaritirio filouin en sou edoken?
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία πρασινάδα. Μακάρι να μείνεις με τούντη διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουυυυυ πρασινάδα γουαο!!ενα δημοσιευτεις δηλαδή σε τζέρναλ!γουαο!!!!!Ενα χεις και προτέραιοτητα να διαλέξεις στο προτζεκτ!Συχαρητήρια πρασινάδα μου!Έφτιαξες μου και μένα τη διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Κοιμωμένο
    Άτε τζαι στα δικά σου ρε!

    @Ίνα
    :)

    @Ποστ
    χαχαχα! Θενξ! δαμε εν μπορεί να με δει στα μάθκια, εν μα κάμει τίποτε άλλο!;

    @Εύρος
    Τώρα να δούμε πόσο θα κρατήσει!

    @Μαριλού!
    Θένξ! Οί πως θέλω να το χουμιστώ αλλά έχω τζαι άλλες δημοσιεύσεις, απλα όι σε τόσο τοπ τζέρναλς. Κόρη γυρέυκω να δω αν έσhεις μπλογκ αλλά επειδή εν κλειστό το πρόφαιλ σου εν σε βρίσκω. Στείλε λινκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρασινάδα μου μπλογκ δεν έχω...σκέφτουμε το ακόμα...λες και εν καμία δέσμευση ζωης χαχαχα...όσο για το ότι εν κλειστό το πρόφαιλ μου εν το ήξερα...θα επιχειρήσω να το κάμω οπεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άτε, ποιός σε πιάννει! Περπατάς και πετάς!
    Και εις ανώτερα και ενδοξέτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μαριλού
    Ουδέν πρόβλημα! Απλά αναρωτιούμουν αν είσhες για να κάμω καμια επίσκεψη! Αμαν κάμεις λαλείς μας! :)

    @ Moonlight
    Χαχα! ναι περπατώ τζαι πετώ! Να μεν την δώκω χαμέ όμως τζαι μείνω ενα τόπο! Θενξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Prasinaditsa mou thanks gia ti afierosi, panta sas kamarono kai oi prasinogoneis eimaste perifanoi gia sena, ti Xipp kai ti Pell. Tha ta poume apo konta syntoma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια και εις ανώτερα. Χαίρομαι πολύ να ακούω καλά νέα από όλους εσας που επιλέξατε δύσκολους δρόμους στη ζωή σας (γιατί μην ξεχνάς ότι αντι που περιμένεις τωρά τα αποτέλεσμα του review για δεις το paper σας δημοσιευμένο θα μπορούσες να φιγουράρεις εξώφυλλο σε "περιοδικό" της νήσου μας είτε γιατί αποφάσισες να ποζάρεις ξώβυζη είτε γιατί το θύμα που σε παντρεύτηκε βαστά να να σου αγοράζει τσέντες κοι φουστάνια χιλιάδων ευρώ). Άτε πάλε είπα την κατζία μου τζια ησύχασα!

    Πίσω στο θέμα μας όμως να μην σε αγχώνει αν έρχονται και κάποιες μέρες που μπορεί να μην σου πάνε όλα ρόδινα ή να μην είσαι στα χάϊ σου. Να σκέφτεσαι ότι είναι χάρη σε αυτές τις μέρες που έχουν τόση μεγάλη αξία οι άλλες οι ξεχωριστές. Περιμένω να ακούσω ότι εγκρίθηκε το paper σας και σταυρώνω και τα δάχτυλα μου.

    Υ.Γ. Επειδή τωρά είδα και το post για τον Κότσιρα ένα έχω να πω: τον άνθρωπο πρέπει να τον κλωνοποιήσουν δεν γίνεται έτσι πλάσμα να τον χαίρεται μόνο μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια!!! Άτε, με το καλό να δω την εργασία σου στο Science τζαι το Nature τζαι εσένα στην Κύπρο σε ένα εργαστήριο σε ένα άσπρο κτήριο (θα πηαίνεις τζαι θάλασσα κόρη, πόμεινε) τζαι να κάμνεις ερευνες :P
    Υ.Γ. Τζοιμάται το παιδί με τες σιησμένες φανέλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πότε θα κάμω δημοσίευσηηηηη???? (Σε στύλ "εγώ πότε θα γίνω μάνα" από το σ'αγαπώ μ'αγαπάς)... Congrats!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Πρασινομήτωρ
    άι λαβ γιου του τζαι καρτερώ σε!!!!! :)

    @Ανώνυμη
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Επειδή η ζωή μου εν ταυτισμένη με την δουλειά μου καλως η κακώς, την παίρνω τζαι σπίτι τζαι παντού τζαι έτσι με επηρεάζει τζαι ψυχολογικά δυστυχως. Αλλά παραμένω αισιόδοξη!!

    Υ.Γ. Αμαν διαβάσεις το μπλογκ ειδικά τα κόμμεντς, θα δεις ότι ο Κότσιρας εν ο αγαπημένος μου τζαι σαν τραγουδιστής αλλά τζαι ως άντρας! Ενιξέρω γιατί, απλά αρέσκει μου, ποθώ τον!!

    @Ντεφ
    Θενξ! Πρόκειτε για ένα που τα Nature τζουρναλς (πτου πτου να μεν το μαθκιάσουμε)...ελπιζούμε σε ένα άσπρο μέλλον

    Υ.Γ. Τον ύπνο του δικάιου; :)

    @Ροζα
    Ελα ποδά θκυο παλλιές να σου κανονίσουμε τίποτε....θέλουμε κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακόμα να γίνουμε αξέπτετ έτσι τα παναύρκα ας τα κρατήσουμε για λίο...... Να μεν απογοητεύτουμε όι τίποτε άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ate kori na se dw sto nature je na to kornizaro!

    Ftou ftou ftou na men sas madkiasoume!!!

    Eimaste perifanoi gia ta a3ia tekna tis Kyproullas tis tchiartozas.

    All the best and keep us posted :D:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. congrats!!

    το παιδί με τις shismenes φανέλες μπορεί να θέλει 2-3 celebratory shots tequilas να εκδηλωθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μιας τζαι εφιλέψαμε να σου εξομολογηθώ οτι θεωρώ τον Κότσιρα ως τον απόλυτο άντρα. Όποτε είναι Κύπρο όπου και αν εμφανίζεται πάντα βουρώ να τον ακούσω. Πριν απο 3 χρόνια είδα τον σε μιαν εξαιρετική συναυλία και το επόμενο πρωϊ έτυχε να συνταξιδεύουμε για Αθήνα. Περιττό να σου πω ότι επήα τζια εσυστήθηκα του όπως το 16χρονο (ότι κοροϊδεύεις στη ζωή σου στο τέλος το λούζεσαι λαλεί τζιαι η κουβέντα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Roam
    χαχα! θενξ!Θα κορνιζάρω 5-6 τζαι θα σου στείλω!

    @Ράνια

    θενξ. Λαλείς;; Αν έρτει στο παρτουδι να τον ποτισώ; Να πάω να γοράσω "σκληρά ποτά" δηλαδή;;

    @Ανώνυμη (αν είναι έβρε ένα μπλογκικο όνομα για να σε ξεχωρίζω)
    Χαχαχα! τζαι εγώ φανατική....τζαι εγώ τον θεωρώ τον απολυτο άντρα, ο άντρας των ονείρων μου! Θα σφαχτούμεν νομίζω!! χαχαχαχα! Εχώ πάει σε πάραπολλες συναυλίες του! Η πιο ωραία με την Χάρουλα δαμέ στο Σικάγο αλλά τζαι πάρα πολλές στην Κύπρο. Νομίζω η τελευταία ήταν πριν 3 χρόνια. Δεν τον εγνωρισα ποτέ που κοντά τζαι δεν νομίζω να γίνει ποτέ τζαι να σου πω την αλήθκεια ίσως ούτε θέλω. Εχω τον μυθοποιημένο, τζαι δεν θέλω να τον απομυθοποιήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ό(οοοο)ταν τελειώσω με το πτυχίο θα σε θυμηθώ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @prasinada: πότιστον αψέντι. ήπια μια φορά τζαι εγύρεφκα τη μάππα για ένα 8ωρο αλόπως. Υπάρχουν και φωτογραφίες στες οποίες εμφανίζεται σωσίας μου όπως ισχυρίζομαι...

    @all_comments_4_kotsiras: έτσι ίshia ΧΑΜΝΑΤΕ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Rosa
    Να μας έσhεις υπόψη λίο πριν γιατί εν τζαι μια άλφα διαδικασία! :)

    @Ευρος
    Μή κακό του παιθκιου να του κάμω έτσι πράμα. Εγώ είμαι καλή κορούδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κογκράτς φρεντ! Πάντα τέθκια τζαι πάντα επιτυχίες τζαι στη δουλειά σου τζαι στη ζωή σου!

    Υ.Γ: πότιστον μιαν πότσαν λευκόν φρασκάτι παγωμένον τσακρίν τζι εννα ξαποληθεί τζι η γλώσσα του τζαι ότι άλλον κρατά δημμένον! Τεσταρισμένα πράματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή Πρας, από αυτά που διαβάζω δεν είσαι απλώς καλα... σκίζεις. Συνέχισε. Εχει και τα καλά της η κύπρος αλλά είναι και λίγο boring, ρώτα μας και εμάς που είμαστε εδώ.
    Το παιδί με τις σχισμένες φανέλλες όμως πραγματικά είναι πολλά συμπαθητικούδιν, ατε κάμε τζαι τίποτε άλλο εκτος που πέιπερ μαζί του.
    (Θενκς που με γύρεψες στο μπλοκ μου, είμαι καλά, απλώς είχα πολλά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάνω που ήταν να πω "άτε με το καλό στο Nature" αλλά επρολάβαν με! Άμαν άρεσεν του editor μεν το φοάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Invictus
    Θενξ φρεντ!
    Υ.Γ. χαχαχα! μιλά η πείρα; Όι καλυτερα να πει μη-αλκολούχα ποτά ΑΝ έρτει.

    @Σκουλουκούιν
    Θενξ! Αμαν είσαι καλά εν πειράζει που εχάθηκες! Απλά έχω το σαν άνθρωπος να ανησυχώ λίο επειδή ήταν ξαφνικό! :)

    @ΔρΣ
    Μακάρι να εν όπως το λαλείς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Prasinada
    Η (μ)πείρα για να μιλήσει πρέπει να πιείς μιαν κάσιαν. Το κρασίν εν πιο εύκολο χαχαχα

    Εχαντάκωσες τον που τον εχαντάκωσες, πέψε μου τον ποτζί στο μπλόγκ να του δώκω 2-3 ττίψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Prasinada!!! you rock!! Sigxaritiria!! makari na pane ola kala kai sou euxomai kai eis anwtera!!
    Simfono me ton evro gia ton kotsira! i'm soo sorry!
    Ma areskei sou to paidi me tes shismenes tes fanelles? varton kato tzai shise tou tes telia! time is money!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Invictus
    Ντηαρ το παιδί δεν ομιλεί την ελληνική. Όοοοομως ξέρει να θκιεβάζει αρχαία (αλλα εν καταλάβει πλέον τζαι πολλά όμως) γιατί η μανα του εν θεούσα τζαι εστελλε τους γιούδες της να μαθαίνουν αρχαία για να θκιεβάζουν την Καινή Διαθήκη (άσχετο αν τζείνη εν πατρεμένη για 3η φορά!)

    @ rock'n'rollheart
    Θένξ τζαι σε καλωσορίζω επισήμως!
    Εγώ εκτος που είμαι φανατική του "εντέχνου" ή όπως το καλο το ονομάζουν το στυλ...ειμαι φανατική του Κότσιρα...τουτα εν θέμα γουστου, εν παρεξηγώ! στο κατω κάτω τζαι εμένα εν μου αρέσκει ο Παυλίδης (τζαι πολύ άλλοι).....(σόρρυ).

    Για το θέμα για το παιδί με τες σhισμένες φανέλες, "άκουε (διάβαζε δλδ) πολλά τζαι πίστευκε λία!! Τα παραπάνω εν πλασμένα που την φαντασία των φίλτατων συμπλογκεριστών. Στην πραγματικότητα εν υπάρχει τίποτε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Se diavazo pras mou diadiktiaka kai xairomai na akouo kala nea! Exei anevei i diathesi apeilitika! Pame gi'alla! Tha'thela na 'moun kai go sti fiesta popse alla ate en giouta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μανα μου άλλε Κυπραίε μας! Λειπεις εσύ τζαι θα λέιπει ο Μιστερ Πάρτυ! Επεθυμήσαμεν σε! Έσhει τζαι 4-5 μέρες να τα πουμε σκάιπ....τολκ του γιου σουν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή