Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Τρίτη του Κατακλυσμού!

Όπως θα εκαταλάβετε που τα προηγούμενα μου ποστ, τα έθιμα τζαι τα παραδοσιακά αρέσκουν μου τζαι μάλιστα παιδιόθεν! Για να φανταστείτε, ως τζαι το 1982 ακολούθησα το έθιμο του Κατακλυσμού!!! "Ελουσα" την Πρασινομήτωρ με νερά! Όι με λάστιχο, ή νεροπίστολο αλλά με πιο "φυσικό" τρόπο. Έλουσα την με τζείνα τα νερά που σπάζουν αμαν εν να γεννήσεις! Έτσι ξημερώματα της Δευτέρας του Κατακλυσμού του 1982 ελουθην τα νερά η Πρασινομήτωρ τζαι ώς το μεσημέρι έκαμα την πρώτη μου εμφάνιση στον κόσμο! Φέτος η Δευτέρα του Κατακλυσμού έπεσε Τρίτη!!!


Σήμερα αγαπημένοι μου αναγνωστες τζαι φίλοι είμαι ένα βήμα πριν τα 30!!! Αλλά η ηλικία ις τζάστ έι νάμπερ που λαλεί τζαι η αρφή μου η Ξιπ! Να σας πω την αλήθκεια εν νοιώθω 29. 

Εχτές για παράδειγμα επιασα τηλ σπίτι που το Σκάιπ. Εμίλουν του παπά μου τζαι λαλεί μου "ατε έλα να σου δώκω τζαι την μάμα σου" τζαι ακούω τον να λαλεί "Πρασινομήτωρ, έλα να μιλήσεισ  του μωρού".  Μπορεί να είμαι η μεγάλη της οικογένειας αλλά για την μάμα μου τζαι τον παπά μου πάντα θα είμαι το μωρό τους τζαι καταλάβω το, γιατί τζαι για μένα η αρφή μου η μιτσά θα εν πάντα το "μωρό" μου όπως σας έγραψα σε προηγούμενο ποστ.


Το ότι εγεννήθηκα του Κατακλυσμού έδωσεν "φαεινές" τζαι ιδέες στους συγγενείς να περιπαίζουν τους γονιούς μου ότι πρέπει να με φκάλουν Κατακλυσμούλα. Ευτυχώς όμως το όνομα της γιαγιάς Πρασινάδας επικράτησεν τζαι εγλυτωσα τζαι εγώ τα πιθανά υποκοριστικά Σμούλα, Μούλα, Σμουλίτσα, Κατασκλυσμίτσα, Σμίτσα, Κατακλύσμα, τζαι σκέτο Κλύσμα. Το 1982 Αγία Πρασινάδαν έν είσhεν, έτσι η γιορτή μου απο τη θεούσα θέια γίνετε του Κατακλυσμού. (Σημείωση η Αγία Πρασινάδα εμφανίστηκεν πρόσφατα σε 1-2 εορτολόγια, τζαι το κάθε ένα έσhει την τζαι διαφορετική ημέραν. Το γκούγκολ εν φκάλει τίποτε για τη Αγία. Τζαι ρωτώ! Αμαν το γκούγκλ εν σε βρίσκει ντήαρ Σάντα Πρας μου, τότε πως υπάρχεις;;;)


Τζαι έτσι για λία "τρίβια" που το 1982, μόνο το 1993 εξαναπέσαν τα γενέθλια μου Δευτέρα του Κατακλυσμού. Να δούμε πότε θα ξανατύχει.


Όπως τζαι να'σhει το πράμα σήμερα τζερνώ!!!! Δέχουμε παραγγελείες για τζεραστικά! Κοπιάστε!!

29 σχόλια:

  1. Να ζήσεις και να τα εκατοστήσεις!! Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα!! (την πρώτη παράγραφο τη διάβασα τρεις φορές μέχρι να καταλάβω τι εννοούσες λέγοντας "Φέτος η Δευτέρα του Κατακλυσμού έπεσε Τρίτη"!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ζησεις τζιε που δαμεε πρασιναδα=) τι επιθυμεις!!! τζιε πραγματι καποια πραματα εν αλλασουν εν πα να γινουμαι 107.5 χρωνών. Παντα το μωρώ των γονιών μας! χαββ α νισε νταει=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσεις Πρασινάδα μου
    τζι ό,τι ποθείς να πάθεις
    τζαι να 'σαι τόσον όμορφη
    τζαι τότες ποννα γεράσεις

    Έκαμες νάκκον cheesecake
    νάρτω να με τζιεράσεις;
    Οξά επειδή κόφκεις μακρά
    νομίζεις εννα γλοιάσεις;

    Έταξες μου έναν ππάϊρεξ
    να τρώω να χορτάννω
    κρατώ το το κουτάλι μου
    τζι αν κάμποσο το χάλι μου
    λαλώ σου εν τζαι ξηχάννω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή δεν έχουμε όλοι ταλέντα στα τσιαττιστά και τα πολλά λόγια είναι περιττά....

    Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα υγεία και χαμόγελα.

    Cheesecake for me, the american version!:-)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια πολλά και καλά και όμορφα και ευτυχισμένα και όπως τα θέλεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεν συναφέρνεις τζεραστικά ρε κλύσμα :p

    Happy birthday τζιαι ένα καλό κοπέλλιν για να κάμνεις τα πειράματα σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και ό,τι επιθυμείς τζιαι που τα είκοσι μου νύχια!

    (BTW, πως γιορτάζετε τον κατακλυσμό στο Σικάγο?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ζήσεις!! Χρόνια πολλά hope you have fun!!:))

    Πρέπει στα γενέθλια σου να σε καταβρέχουν όλοι!

    Εγώ θέλω ενα strawberry daiquiri..πάει πολλά με την δουλειά που κάμνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Klismoulla mou xronia polla tzai pou dame!!! Na ziseis na se sheroumaste ate je tou xronou na kamoume ta genethlia mas mazi opos otan imastan mora!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωωωωωω. Εν τα πρώτα γενέθλια που με καλιούν μέσω μπλόγκ ! Χρονια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. AAAAAAAAAAA χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένα αγαπημένη!!!! Ό,τι ποθείς!!!!! Τι ωραία να είχαμε λίγη από την τούρτα σου τωρά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια σου πολλά Πρασινάδα μου. Να τα εκατοστήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά κι από μένα που σε παρακολουθώ από μακριά και απολαμβάνω την τρέλλα σου.
    Έλλη από Λεμεσό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Korinna
    Ε ρε, οποτε εν τα γενεθλια μου εν τζαι του κατακλυσμού!! Θενξ!

    @Δρ Πον.
    Θενξ ρε. Ναι μωρά για πάντα!

    @Ινβίκτους

    Ποτε Ινβίκτος φρέντ,
    εγώ να σου γελάσω
    μεν ανησυχεις, τζαι το πάιρεξ
    εν θα το ξιάσω.

    Εν αλήθκεια κόφκω μακριά
    εν να χαλάσει τζαι να το στέιλω φετεξ
    προς το παρων σφότζισε τα σhείλη σου
    με ένα πακέτο κλίνεξ!

    Δυσκολεύκουμε φρεντ για παρεταίρω τσάττισμα! Θενξ μαν τζαι κάμε υπομονή να έρτω Κύπρο τζαι να σου κάμω 2-3 πάιρεξ οικογενειακής συσκευασίας!

    @Ίνα
    Θενξ, ένα παιρέξ τζαι για σένα με τοππινγκ της επιλογής σου!

    @Ουφ
    Ευχαριστώ ρε! :)

    @Αχάπαρη
    χαχαχα! Ευχαριστώ!! Ειμαι σίουρι τωρά θα σου βάλλει ευτζές η Πρασινομήτωρ!

    @ΔρΣπογκ
    20 ευχαριστώ που τα δικά μου.
    (εν απλό, εν γιορτάζεται! εν έσhει ούτε μιαν παρέλαση να γελάσουμε!)

    @Ράνια
    Θενξ! Τωρά εν να με βάλλεις σε σκέψεις για την δουλειά σου! Ντρινγκς ενιξέρω αλλά θα μάθω, γουάι νοτ!

    @Εσύ
    Ευχαριστώ! :)

    @Ξιπ
    Θενξ ρε! Ναι τζαι να ντυθούμε ασορτι:::

    @Αππωμένη
    Ευχαριστώ!!!!! :)

    @Ευρος
    Ευχαριστώ τζαι στα δικά σου! :)

    @homo anisorropus
    Ευχαριστώ!!! Η αληθκεια είναι ότι εν εκαμα τούρτα η γλύκισμα. Έχουμε παρτυ αύριο στον μαστρο τζαι θα πάρω τσιζκέικ.

    @Defiance
    Ευχαριστώ πολλά!!

    @Έλλη
    Ευχαριστώ για τες ευχές τζαι που παρακολουθείς τες τσόφτες/πελλάρες μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπλοουυυυυυυυυυυυυυυυμ!
    Εμπορούσε να σε λαλούν και Αφροδίτη ή Περιστέρω για χάρη του Κατακλυσμού μα εν που πιο παλιά παράδοση.

    Χρόνια Σου Πολλά κι Ευτυχισμένα!
    Ό,τι ποθείς, Όποιον αγαπήσεις,Υγεία διαμαντένια!

    Νεροπίστολο έχεις;
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θένξ Θαλασσίτσα!!! Να΄σαι καλά! Όι εν έχω νεροπίστολο! Λαλείς να πάω να πιάσω ένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπαι δε γουέι το Περιστέρω/α εν θα το άντεχα!!! (νόου οφένς στες Περιστέρες άουτ δέαρ) !Καλύτερα Κλύσμα ή Σουλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Happy birthday to Prasinada
    Happy birthday to Prasinada
    Happy birthday to Prasinada
    Happy birthday to Prasinada...

    Πολλές εφτζιές,φιλούθκια εις την ξενιθκιάν με πολλά γλυκύσματα τζιαι εδέσματα τζιαι πάντα με χαμόγελο Πρασινάδαααααα!!!!!

    Ότι επιθυμείιιιιις! =) xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ πολλά ρε!!! Να'σαι καλά! Θκιεβάζω σε αλλα με τον ρυθμό που βάλλεις τα ποστ εν σε προλαβαίνω!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μέρες που δέχεσαι ευχές,

    δέξου και μια από μένα

    Χρόνια πολλά, Χρόνια καλά,

    χρόνια ευτυχισμένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε χρόνια σου πολλά καλό! Ό,τι ποθεις ρε, υγεία, χαμόγελο, αγάπες....

    ΠπιΕς: Πέρκει να εν τίποτε Λούλλα/Λίτσα που σε εφωνάζαν. Πε μου το τωρά να φυρτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θένξ!! Να΄σαι καλά!

    ΠπιΈς. Εν επολλοεκατάλαβα τι εννοείς, αλλά μεν φυρτείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαχαχα...εν έσhιει πρόβλημα Πρασινάδα μου. Συνήθως ποστάρω once a day (except weekends) επειδή μες το γραφείο γυρίζει μου ούλη μέρα τζιαι φκάλω το άχτι μου. (με εξαίρεση εχτές που έπιαν με τέλεια η γυρίλλα μου τζιαι επόσταρα τρεις φορές) ;p

    Anws....hope u had a lovedy bday ντίαρ!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εννοώ ότι τζίνο το υποκοριστικό το πρασινουλίτσα κλπ που λαλείς ήταν ιν φακτ ΛΟΥΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αχαχαχαχ! Όι κόρη εν έτσι οπως το γράφω. το ονομα μου με ένα άκι, ή ίτσα στο τέλος. Περεταίρω ινφο παρέχω μέσω ή-μειλ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή