Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Αλλαγή;;;

Νοιώθω  ότι το μπλογκ θέλει μια αλλαγή, τζαι για να το λαλώ εγω που δεν είμαι τζαι η μεγαλύτερη φαν των αλλαγών, τότε σημαίνει ότι όντως θέλει μια αλλαγή, εξού τζαι το πολλ δίπλα. Εν βρίσκω ένα τεμπλέιτ που να με ικανοποιήσει τέλεια τζαι βάλλω το τούτο δοκιμαστικά. Αρέσκει σας η προτιμάτε το παλιό οξά έσhετε κανένα άλλο ρεκομεντέισhιον;;; Σαν να το άλλο ήταν πολλά έντονο τζαι πολλά εεμ......πράσινο. Όλες οι γνωμες δεκτές!

Επίσης να σας πώ ότι εκάλεσα σε μέγα τσάλλειντζ την πεθερά του Ινβίκτους. Ζητούνται μέλη για κριτική επιτροπη γιατι θα γίνει φαντασμαγορικό σhόου!

Επίσης να σας πώ ότι έβαλα μια συνταγή για "φατζίν μουτζέντρα" στα ιστομαγειρέματα, η οποία εν πολλά έθνικ τζαι ντέλικασι δακάτω! Αυριο στην δουλειά θα φκάλω πάνω το ταπερούδιν μου......


Καλημέρα ή καληνύχτα ανάλογα με το τάιμ ζόουν σας! :)

23 σχόλια:

  1. να πούμε καλημέρα. αααααααααααααχ αναστεναγμος χωρίς λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν καλόν τζαι σάζει το τέμπλεϊτ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα! εγώ εζήτηση ήδη (στα χωράφκια του Invictus) να μπώ στην επιτροπή!

    αρέσκει μου η αλλαγή και ειδικά τα λουλούδια! - εν καλοκαιρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμμαλακεία. (αστειέφκουμαι εν καλό αλλά πάντα ήθελα να το γράψω τούτον, τα φκιόρα αρέσαν μου τζαι το γυρτόν το πρασινάδα, πράβο).

    Εγώ εν θέλω να είμαι στην κριτική επιτροπή αλλά να μου δώκετε τα πππάιρεξ να τα πλύννω με το υπόλοιπο τ.κ μέσα. ΕΠίσης οι κριτές εν δικαιούνται να φαν πάνω που μιαν κουταλιαν, έτσι ένι.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @postbabylon
    Τα italics του τίτλου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ προτιμώ το προηγούμενο. :S
    Εν πάει να εν ο τίλοσ Πρασινάδα τζαι να μεν έχει Πρασινάδα η υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά ωραίο, αν τζαι προτιμώ το πιο παλιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μάνα
    Τωρά εξύπνησα τζαι εγω, έτσι αν τζαι αργοπορημένα, Καλημεεεεεεεεεέρα!!

    @Ινβίκτους
    Το ότι σάζει εν αλήθκεια. Πως να το σάσω όμως;

    @Ράνια
    Μια αλλαγή μεσα μέσα εν καλή...Τζαι εγώ τούτο εσκέφτηκα, ότι τουτο εν πιο καλοκαιρινό!

    @Εύρος
    Το γυρτόν το Πρασινάδα! χαχαχαχα

    Εσυ δηλαδή θέλεις να είσαι "μπιχάιντ δε σινς";; Η σκηνοθεσία περνά σου;

    @Ποστ
    Θενξ! Μπορεί να άρκισεν 2 ώρες αλλά απάντησεν
    πανταχού παρών και τα πάντα πληρών Ινβίκτους!

    @Μουνλάιτ
    Ουφφου ρε εν έβρισκα άλλο σε πράσινο! Λαλείς να κάμω κανένα "καστομ μέιντ" που να έσhει τζαι ταπελλούαν να λαλεί "Παρακαλώ μην πατάτε την Πρασινάδα";;;

    @Ντεφ
    Η δική σου εν η πιο συγχιστική απάντηση!! Χαχαχα Αρεσκει σου τούτο αλλά προτιμάς το παλιο!

    @Ανώνυμος
    Θενξ!

    @Εβριμπόντι
    Στο προηγούμενο έμπαινα τζαι ελάλουν α! το μπλογκ μου...τουτο μοιάζει σαν να τζαι εν άλλο μπλογκ. Εν που τα γέριμα συνδέουμε με πράματα τζαι τσόφτες τζαι εν μπορώ πολλά τις αλλαγες. Νομίζω θα το αφήκω τούτο να δω αν θα το συνηθίσω/ουμέ τζαι θωρούμεν τζαι κάμνουμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Μέρες που απομένουν για να ψηφίσετε: 17"

    πάλε καλά πον έβαλες τζιαι 17 χρόνια!! εν έπαιξα στο πολλ γιατί εν εκατάλαβα για ποιο πάκραουντ μιλάς, τούτο ή το πρώην;
    τούτο πάντως αρέσκει μου.
    Το πρώην σάννα τζιαι έπροσπάθαν πολλά ναν κάτι πράσινο.
    θέλω τζι εγώ αλλαγή στο μπλογκ μου αλλά shυλλοβαρκ να ξαναγράφω τα λινξ έναν έναν :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχ! γιατι του άλλου πολλ που του έβαλα 2 μήνες! ΛΟΛ. Το πολλ έσhει μέρες που το έβαλα, έτσι εν για το παλιό. Εν ειδες τες εκατοντάδες ψήφους που εσhει;

    Ναι το προηγουμενο ήταν πολλά πράσινο. Με λία τριφύλλια τζαι εγίνουμουν το σάιτ της ομόνοιας, νόου οφενς αλλά ομονοιάτισα εν είμαι).

    Κορη γιατί να ξαναγράφεις λίνξ; Αλλαξε μόνο το μπακγκρουντ! Ελα να ξεκινήσουμε κίνημα "μπορεις και εσύ να αλλάξεις το μπλογκ σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπορείς να φκαλεις ενα macro shot που γρασίδι τζαι να το βάλεις...προτιμώ κάτι που να εν πράσινο που πίσω μιας τζαι είσαι η πρασινάδα(italics-like!)! Then again that's my opinion που το αγαπημένο μου χρώμα εν το πράσινο:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε τζαι μεναν αρέσκει μου πολλά το πράσινο. Μα να μεν με αφηνει ο σκατο-μπλογκερ να βάλλω τουτα τα λουλουδάκια αλλά σε "φόντο πράσινο;"

    Έβαλα λήν πρασινάδα που πάνω ετσι τεμποράριλι ως πάρατζει! Να βάλω ταπελουδα "αντερ κονστράξιον" αλλοπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρασινάδα @blogger: αρ γιου τόκινγκ το μι ρε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όι όι, φύε τα χορτούθκια. It's trying too hard. Έννεν ανάγκη να έshει χόρτα μαν για να είναι της πρασινάδας! εγώ τι πρέπει να βάλω δηλαδή για ναν δικό μου, ζουρλομανδύες;

    άμαν αλλάξεις σε template που έννεν του blogger, εξαφανίζει σου τα λινξ που έshεις στο περιθώριο τζιαι πρέπει να τα ξαναβάλεις έναν έναν :ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ριλαξ! Έφυα τα! Ουτε εμένα μου αρέσκουν.... ώστε έτσι ο μπλογκερ...οι καλυτερα να μείνουμε με τα δικά του τέμπλειτ καλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ενα συμφωνήσω και γω!Δεν λέει να μεν έχει πρασινάδα η υπόθεση!
    Άρεσκε μου πολλά όπως ήταν πριν αν και τα ιτάλικς του ονόματος αρέσαν μου,αν δεν το λάλε ο Εύρος φυσικά ενθα το είχα προσέξει αλλά ενιγουει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παιθκιά διχάζετε με!! Ουφφου τζαι εν πολλά σοβαρό ζήτημα! Θα το σκεφτώ και θα αποφανθώ! Προς το παρόν άντερ κονστράξιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ου εν επρόλαβα να ψηφίσω. Μ αρέσει περισσότερο το καινούριο από το παλιό. Αυτό να αφήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή