Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Για τους απανταχού τσιζκέικ φάνς

Μόλις έβαλα την συνταγή για το περιβόητο τσιζκέικ στα  ιστομαγειρέματα. Απλή συνταγή τζαι τέλεια!!! Για απορίες λετ μί νόου είτε δαμέ είτε με ή-μέιλ.

Εεεε τζαι μιας τζαι βάλλω ποστ, θα βάλλω τζαι ένα τραγούδι καινούριο που μου αρέσκει. Η τύπισσα εν μου αρέσκει, ο Κότσιρας αγαπημένος.Σαλίνα ιμισh. Θυμίζει μου saline solution (NaCl)! Εχαθηκε ρε παιδί μου να το ελάλεν με καμιά καλύτερη! Έτο τα ποξαμάθκια πέφτουν τζαμέ που εν έσhει δόγκια! Σαν το ποξαματούδιν ο Κότσιρας μου! Τέλοσπαντων να μεν νευριάσω τζαι έχω τζαι μίτινγκ αύριο η ώρα 8:30 που το χάραμα του φου. Ο Άρχων 10 έρκετε δουλειά...άυριο λαλεί εν να εν μαρτύριο για τζείνον να έρτει 8:30. Όου γουέλ όμως, αυτά έσhει η ζωή!

6 σχόλια:

  1. άρεσε μου πολλά το ΄τα ποξαμάθκια πέφτουν τζαμέ που εν έσhει δόγκια' - εθύμησε μου τα ποξαμάθκια του Σκαραβέουμε λάδι και ρίγανη και επείνασα τωρά που το εσκέφτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα να σε υπενθυμίσω οτι η δίαιτα εν ετέλειωσε κόμα. (τζιαι ούτε πρόκειται ποττέ έτσι όπως πάμε).
    Θενκς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ράνια
    Εν έφα ξανά τα συγκεκριμένα αλλά άι νόου γουότ γιου μιν!

    @Αχάπαρη
    Μεν ανησυχεις, τζαι εγώ τες παραπάνω φορές κάμνω τα γλυκά τζαι δεν τρώω. Δοκιμάζω ένα μικρό δειγμα μόνο.
    (μιλάς με κάποια που εν αιώνια σε δίαιτα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. latreuo to cheesecake!!!!!!!!!! tha to dokimaso oposdipote...pote erxese kipro? na se kerasoume kai kipriako cheesecaake..pou tzino to ilithio...kai na mou feris kai magnites pou to chicago veveos veveos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή από ζαχαροπλαστική είμαι αστοιχειώτη,(από μαγειρική βράζω αυγό), φρούτα της αρεσκείας μας τι εννοείς?

    Σαν τι φρούτα?Κατεψυγμένα, φρέσκα, σε κονσέρβα?

    Θενκς ιν ανταβανσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ she demon
    Κυπρο εγώ τα Χριστούγεννα...παλε θα μείνω δίχα θάλασσες... να σου κάμω τσιζκεικ εγώ ρε, να μετρά για οντισιόν για τζείνο το κέιτερινγκ που εν να με προσλάβεις τζαι να σου φέρω τζαι μαγνήτες. Ένιξερω αν εθκιέβασες που σου απάντησα σε άλλο ποστ, αλλά παρολίγον να έρκουμουν τζαι εγώ UVA τζαι θα είμασταν τζαι συμμαθήτριες!!!

    @Ίνα
    οπως έγραψα στην αρχή της συνταγής, εδοκίμασα το με φρέσκες φράουλες, φρέσκα μπλουμπεριες, κατεψυγμένα ραζμπεριες τζαι κατεψυγμένα μιξτ μπέριες (μπλακ, μπλου, ραζ & στρο μπέριες!)

    Τα μιξτ τζαι τα φρέσκα μπλουμπεριες ήταν τα καλύτερα! Αλλά εν ανάλογα με τα γούστα....

    παρακαλώ, μάι πλέζιορ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή