Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Big Lab Theory επεισόδιο 1

Τζαι αφου εσυγχίσετε με παραπάνω από ότι ήμουν για το πολλά φλέγων ζήτημα του μπακγκραουντ του μπλογκ, είπα να αφήκω τούτο το καλοκαιρινό για τωρά τζαι μετα επανέχρομαι στο παλιο. Τζαι επειδή ελλέιψαν οι σειρές τζαι ταινίες είδα πολλές τωρά τελευταία, είπα να συνεχίσω να το ρίχνω στο μπλογκινγκ θέραπι. Τζαι επειδή εν έσhει επεισόδια του Μπιγκ Μπανγκ Θίορι, θα σας γράφω εγώ τα Μπιγκ Λαπ Θίορις του δικού μου εργαστηρίου.

Στο σημερινό επεισόδιο του "Μπιγκ Λαπ Θίορι" έχουμε ποτένσhιαλλι συνταρακτικές εξελίξεις. Ο "αξιαγάπητος" Μαρκ αποφάσισεν να φύει! Τον άλλον ατβάιζορ του τον κινέζο εν τον αντέχει τζαι ψαχνει δουλειά γιατί θέλει να πάει πίσω στο Μοντρεάλ. Εδω τίθεται το θέμα, έσhει τα ή δεν τα έσhει ακόμα με την τύπισσα με τα 3 τίνειτζι νιντζα τέρτολς τέκνα. Εσκεφτήκαμε να οργανώσουμε μια "Επιχείρηση Μαρκ" αλλά μετα την παντελή Κουρο αποτυχία της "Επιχείρησης Ραζ" αποφασίσαμε να μεν ασχοληθούμε τζαι να πάει πάσα κακό.

Η "επιχείρηση Ραζ" συνεχίζει ακάθεκτη την αποτυχημένη πορεία της. Το μόνο που εκατάφερα να μάθω σήμερα είναι ότι ήβρεν σπίτι για να μετακομίσει. Ερώταν με τζαι το παιδί με τες σhισμένες φανέλες αν ήβρε ο Ραζ σπίτι. Λαλώ του εσύ μεινίσκεις μαζί του, τζαι εν να ξέρω εγώ; Σήμερα εσκέφτηκα τζείνο που λαλεί ο παπάς μου κάποτε, ότι "ρωτώντας πας στην πολή" τζαι λαλώ του "ήβρες διαμέρισμα;;" τζαι είπε μου ναι. Μετά σαν επαιρναν ο Άρχων λαλεί του είπες της Πρασινάδας να σου πάρει τες πρωτείνες σου  για "φασματοσκοπία μάζας"; (σορρυ προσπαθώ να μάθω να μιλώ για την δουλειά μου στα ελληνικά γιατι ενιξέρω να πω λέξη στα ελληνικά για το θέμα που ασχολούμαι). Εγώ εν ήξερα τίποτε τζαι ο Ραζ είπεν "εεεε όι εν της είπα ακόμα". Εγυρισεν τζαι είδεν με ο Άρχων τζαι λαλεί μου πλιζ πίαινε κάμε του το εξπέριμεντ. Είπα του που εφτομάδας γιατί τωρά εφέραν νέα μηχανήματα τζαι για μιαν εφτομάδα το φασίλιτι εν κλειστό.

Που με φέρνει στο θέμα Άρχων. Την Τριτη ο Άρχων γίνετε 50! Ασχετα αν έσhει ενέργεια τζαι κορμί εικοσάχρονου τζαι που έρκετε δουλειά με ποδήλατο τζαι σκουτεράκι (το μόνο που εν χρησιμοποιά εν σκέιτ μπόρντ). Σήμερα επιάσαμεν προσκληση μέ η-μειλ που την γυναίκα του για να πάμε σπίτι του την Κυριακή για να εορτάσουμε τα "50 χρόνια Άρχων". Ως τωρά θα πάν 82 πλάσματα! Δευτέρα εν αργία (φορθ οφ τζιουλάι) έτσι εν οκέι να το ξενυχτήσουμε την Κυριακή. Οι μόνοι φοιτητές/ποστ ντοκ είμαστε εμείς του γκρουπ τζαι οι άλλοι καθηγητές συν γυναιξί και τέκνοις.  Τούτο σημαίνει 2 πράματα:
(1) Ποστ που εφτομάδας με τίτλο (κατα)Πληκτικό Πάρτυ 2. Δε ριτέρν οφ δε νέρντς.
(2) Συνταγή που το τι θα πάρω στο πάρτυ. Η προσκληση έγραφε να μεν πάρουμε δώρα έτσι εν να πάρω κάτι για το παρτυ.

Κατα τα άλλα το εργαστήριο ζει θρυλικές "μετα-τεχνικού" εποχές. Οι 2 νέοι άντεργκραντς σπαζουν μου λίο το νευρα. Ο ένας εν τέλεια πρωτάρης τζαι συγχιζετε τζαι εν μπορεί να κάμει τίποτε μόνος του τζαι ουτε μιλά ουτε λαλά... αποφάσισα να του δώσω ακόμα 2-3 εφτομάδες πέρκει καταφέρει να κάμει τίποτε σωστα, αλλιως θα του πω να έρτει του χρόνου όταν θα ξέρει παραπάνω. Ο άλλος, εν ένας που έσhει για τα πάντα άποψη αλλά νομιζω εν να εν οκέι γιατί τουλάχιστον ξέρει που παν τα τέσσερα. Επειδή εν συνωνόματος του "Οκλαχομα" εγυρεύκαμε παρατσουκλι. Ερωτησα τον τι έν το μίντολ νέιμ του τζαι είπεν μου Πρισλι (έλεος!) τζαι αμέσως το παιδί με τες σhισμένες φανέλες αποφάσισεν να τον λαλούμε Έλβις όπως τον Κινγκ Έλβις. Του παιθκιού εν του άρεσε έτσι εσυμβιβαστηκαμε με το παρατσούκλι "Ελ".

Που μας φέρνει στον αγαπημένο σας "ερμπαν λέτζεντ" παιδί με σhισμένες φανέλες (παιδί με Σ.Φ). 2-3 φορές την εφτομάδαν, αμαν εν θα πάει να παίξει μάππαν με τον Άρχων, περιμένει με τζαι μόλις με δεί να πιαίνω στην κουζινούδαν να πλύνω τα τάπερ μου τζαι το ποτήρι του καφέ, ρωτα με " Πρας αρ γιου λίβινγκ σουν;" Αν του πω ναι, τότε ρωτά μεν αν μπορώ να τον πάρω σπίτι. Εχτες είπεν μου ότι θελει να τον βοηθήσω σε ένα προτζεκτ του για να το βάλλουμε στο νέο μας πέιπερ (Πέιπερ 2) τζαι θέλει βοήθεια για να προχωρίσει πιο γλήορα. Είπα του οκέι.

Σαν τον έπαιρνα σπίτι είπεν μου ότι το γουικέντ θα πάει Νορθ Καρολάινα. Αχα! Εσκεφτηκα, εν το πρώιν αίσθημα τζαμέ...εδώ υπαρχεί φλέβα!!!  Είπεν μου όμως ότι εν να βρεθούν μια μεγάλη παρέα φίλων που μαζεύκουνται τζαμέ κάθε χρόνο για φορθ οφ Τζιουλάι τζαι εν γίνετε να το χάσει.

Παλια είχα του πει ότι ο Άρχων είπεν μου οτι εν εντυπωσιασμένος που εμείς οι 2 πάμεν τα καλά τζαι δουλευκουμε καλα μαζί, γιατι το παιδί με τες Σ.Φ εν ιδιόρυθμος άνθρωπος. Εχτες λαλεί μου το παιδί με τες Σ.Φ. "θυμάσαι που μου είπες ότι ο Άρχων ις σhοκτ δατ γουί γκετ αλόνγκ σόου γουέλ;" Λαλώ του "Γιες άι ριμέμπερ". Λαλεί μου άι αμ πρίτι σhοκτ μάισέλφ. Γουάι ντου γιου θινκ γουι γκέτ αλόνγκ;" Είπα του ότι νομίζω εν γιατί εν συναγωνιζούμαστε ο ένας τον άλλον τζαι αντιθέτως πιστευκουμε ότι "γουι αρ ον δε σέιμ τιμ" τζαι θα κερδίσουμε παραπάνω με το να δουλεύκουμε μαζί παρα να ανταγωνιζούμαστεν ο ένας τον άλλο. "Μέιπι γιου αρ ράιτ" λαλεί μου "τζαι όπως σου εξαναείπα, αμαν λαλώ καμια κατζία, μεν το παίρνεις προσωπικά. Είπα του "οκέι, ντοντ γουόρι".

Έφυα τζαι εσκέφτηκα, ρε μπας τζαι έχουν δίκαιο οι φέλλοου μπλογκερς που τον εκάμαν έρμπαν λέτζεντ; Εσκέφτηκα το για.....εεεεεε θκυο λεπτά τζαι αποφάσισα ότι άδικα τον εκάμετε έρμπαν λέτζεντ....τζαι σήμερα επαληθέυτηκα. Το ένα του εβρωμεν, το άλλο του εμύριζε. Τζαι Πρας έλειψε το τάδε να γοράσεις. Γιε μου έν έλειψε έχουμε 2 ανάνοιχτα. Α οκέι καλό. Πρας τουτα εν μου αρέσκουν να πιάσεις την παλιά μαρκα κτλ κτλ τζαι παεί λεγοντας.

Η συνέχεια στο επόμενο επεισόδιο....

Υ.Γ. Είδετε που σας λαλώ τζαι τσοφτες για το παιδί με τες Σ.Φ για να κάμνετε σενάρια...Διώ τροφή στην φαντασίαν σας, αλλά εν καλοτζαίρι τζαι εν απαραίτητο να ασχολούμαστε με ανάλαφρα τσοφτικα θεματα! :)

33 σχόλια:

  1. Εδώ υπάρχει ένας έρωτααααααςςςς μεγάαααααλοοοοοοςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουυυυ θέλω τζι'άλλο έπισοουντ. Έσhιει πολύ άξιον. Ειδικά με τα μπέρθ-ντέι του Άρχων τζιαι με το παιδί ΣΦ εν σάννα βλέπω σόουπ-όπερα! Παιδί με τις σhισμένες φανέλες ftw!!! =D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναί θέλουμε και άλλα επεισόδια!

    και αφού 'παίζει' το big lab theory if we compare το παιδί με τις φανέλες με τον (let's say) Sheldon..you do realize that this makes you Amy Farrah Fowler:p

    έπρεπε να σε καλέσει στην north carolina...μα ούλλα εμείς να τα σκεφτούμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. koita egw pistefkw forei tes shismenes faneles gia na se prokalei sexoualika!!!!dioti pe mou ..to panteloni tou en shismeno??oi en nomizw...thelei na thwreis tsas pou tes tripoues tis fanelas tou gia na oneirefkesai ta ipoloipa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με την Ράνια έπρεπε να σε είχε καλέσει μαζί του για το γουίκεντ και έπρεπε και συ να τον ρωτήσεις αν θα πάει να βρει την γκερλφρέντ του!
    Τελοσπάντων πάντως!σίουρα γουστάρει σε το παιδί με τις σχίσμένες φανέλες!
    Μπάι δε γούει και τον Άρχων παώ τον πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω θα σχολιάσω κάτι νοτ σοου ρελεβαντ. Ό,τι απορία εσhεις για ορολογία στα ελληνικά εμένα θα ρωτάς!:P Εχτές έδωκα ένα μάθημα "φαματοσκοπία μαζών και πυρηνικού μαγνητικού συντονισμου"...
    Το παιδί με τες Σ.Φ. θέλει λίο ψυχοθεραπεία γιατί εν ό,τι να ναι ώρες ώρες. Την μιαν έτσι την άλλη γιουβέτσι! Ούτε που PMS να έπασχε! Tα επεισόδια της σειράς σου θυμίζουν μου κάτι TVseries...που τζιαμέ που λαλείς έτω, ΤΩΡΑ θα μολοήσει τον έρωταν του! τζαι λαλεί μια τσιόφτα τζαι θέλεις να φακκάς την κκελέ σου...Αλλά στο τέλος ξέρουμε τι θα γίνει. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Why you two get along well together?

    Let me think... Funny! Nothing comes to my mind...(NOT!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. /facepalm
    Βοήθα ρε τζαι εσύ λλίον την κατάσταση. Κάμνει προσπάθειες ο Σ.Φ. Τς, τς, τς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λοιπόν, πρώτα από όλα δεν φαντάζεσαι πόσο απολαμβάνω αυτές τις ιστορίες από το lab!
    :-)

    μετά, το παιδί... αχ μου θυμίζει τον Mr Darcy... στριμμένος μέχρι να βρεθεί η Ελίζαμπ εεεεε η Πρας για να τον κάνει να μας δείξει τον ευαίσθητο του εαυτό. (είναι κλινική η περίπτωση μου με τον Ντάρσυ!)

    μετά, η ρομαντική ψυχή μέσα μου λέει ότι το παιδί τρόμαξε από την εκ βαθέων συζήτηση και την επόμενη μέρα γύρισε στον παλιό κακό και ιδιόρυθμο εαυτό του όπου νοιώθει άνετα.

    μπορεί πάλι να θέλει να δοκιμάσει τα όρια σου, να αναρωτιέται σε ποια κακία ακριβώς θα τον αρπάξεις από τη φανέλα, να την σχίσεις τέλλια, μετά να τον αρπάξεις από τον λαιμό, να του κτυπάς το κεφάλι πάνω σε ένα από τα μηχανήματα του εργαστηρίου, μόλις καταφέρει να πάρει ανάσα να σε αρπάξει από τες βούτσιες και να σε φιλήσει ενώ οι συνάδελφοι και οι αστυνομικοί που κατέφτασαν για να τον σώσουν θα χειροκροτούν χαμογελώντας...


    ...πρέπει να κόψω τις ταινίες...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ινβίκτους
    Πολλά τραούθκια σήμερα φρέντ. Ελπίζω να είσαι καλοφωνάρης! :Ρ

    @ Lucrezia
    Που το πάρτυ σίουρα θα έχουμε επεισόδιο...Το παιδί με τες Σ.Φ θα χάσει το παρτυ ετσι μαλλον εν θα εν μέρος του επεισοδίου. Για τυχόν έκτακτα γεγονότα θα διακόψω την ροή του προγράμματος με έκτακτο δελτιο.

    @Ράνια
    Το Έιμι Φαρα Φάουλερ δέχουμαι το αλλά να ξέρεις έν φορω φουστες τζαι κλατσό τζαι ζακετούες. Το παιδι με τες Σ.Φ ένιξερω αν εν ο Σέλντον. Ο Σέλντον εν ο μονος που μας λείπει...εν έχουμε κανένα συγυρισμένον έτσι...

    @Αετομάτα
    Σόρρυ που εν να σε απογοητεύσω. Εν να σου κάμω τζαι παρατήρηση ότι εν παρακολουθάς...Εν τζαι τα παντελόνια του σhισμένα τζαι δυστυχως ενεν "τσας" οι τρυπούες του....Που να ήξερεν ότι οι τρύπες του εν προκαλούν αλλά αποθούν. Έσhει όμως 2-3 μέρες τωρά που φορεί τες φανέλες που ενεν τόσο πολλά σhισμένες...

    @Μαριλού
    Του Άρχων εν τζ'εν τυχαία που το έδωκα το όνομα Άρχων ρε!! Τζαι σιγα που εν να με καλέσει Σ.Φ. Τζαι σιγά μεν επίαινα.. Αφού είπεν μου οτι εν για την παρέα που πάει που μαζεύκουνται στον ίδιο τόπο κάθε χρονο...

    @Μάνταμ
    Καταρχάς γουέλκαμ στο μπλογκ. Τιμή μου να με επισκέπτεται μια Μανταμ! Δυστυχως ντηαρ μάνταμ εν τζ'εν έργο να ξέρω το τηλ...Κουράγιο γιατί εν να έσhει πολύ τσάκρισμα η υπόθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άηστα τραούθκια σιορ...εν θωρείς που το παιδίν με τες Σ.Φ. θέλει να σμίξετε τες πρωτεΐνες σας; τς τς τς
    Θέλεις τζαι σαΐεντίφικ προύφ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ρόσα
    Κορη εν πολλά ρελεβαντ! Τοκινγκ σάινς ις μαι φέιωοριτ θινγκ. Άσε που συγκρατούμε τζαι εν σας τα πρίζω δαμέ. Ρε, εν να θέλω ιδιαίτερα! Τουτος ο πυρηνικός μαγνητικός συντονισμος εν το NMR ένεν που εν η ειδικότητα του παιθκιου με τες Σ.Φ μπάι δε γουέι. Εγώ έκαμα τρέινινγκ τζαι τωρά κάμνω MALDI-TOF τζαι αρέσκει μου πολλά! :)Στο μάθημα έγραψες;;;

    @Ίνα
    αν σκεφτείς τίποτε λαλείς μου ρε γιατί ούτε εμένα μου έρκετε τίποτε άλλο εκτός που τζείνο που το είπα. :Ρ

    @Ντεφ
    Αυτές τες μέρες μια βοηθεια εν να την χρειστεί αλλά όι που μένα...Θα κινδυνεύει που τα "περιοδικά" μου.

    @Ουφ
    Το ότι θα είχαν σουξε τα λαπ στόρις ποιος να μου το ελάλεν. Ήρτεν μου ιδέα για νέο σήριαλ "Λαπ στόρυ"!
    Τζαι εγώ πρεπει να κόψω τες ταινίες. Γι'αυτό το εγύρισα στο μπλόγκινγκ! Το μόνο πάρτ της ιστορίας που μάλλον θα γίνει είναι το "να του κτυπάς το κεφάλι πάνω σε ένα από τα μηχανήματα του εργαστηρίου" τζαι μάλιστα την "Ημέρα 28"! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ινβίκτους
    Εννοείται θέλω σαιντίφικ προυφ! Μα είμαστε σοβαροι επιστήμονες!

    @Ούφ
    Πολύ φοούμαι ότι εν μας κατεβεί ο Εύρος τωρά σε λίο τζαι θα εμπνευστεί που το σχόλιο σου τζαι θα κάμει το ποστ "εξωπραγματικόν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kori epia na kamo to cheescake sou kai vgali mou porta to link. en me afini na to do. kata ta alla, latrevo big bang theory. asxeto, alla giati en epies uva?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι ναι μπράβο! Το δικό σου αccording to our professor ενι "Ιονισμός εκρόφησης με λέιζερ με τη βοήθεια υποδοχέα" αλλά τζαι εμεις MALDI, η ESI, APCI etc τα λαλούμε(προφανώς). TOF στα ελληνικά εν φασματόμετρο χρόνου πτήσης. Εγω εν εχω κανέναν να συζυτώ τα δικά μου τζαι να με καταλαβαινουν. Εκαμνα πτυχιακή τζαι εδουλέφκαμε με HPLC-DAD. Τζαι ποιου να πω ότι έθελε 40-50 λεπτά να φκεί το δείγμα που το column τζαι να καταλαβει γιατί επeρνούσα τόσες ώρες στο εργαστήριο. H moonlight εν μεταφράστια τζαι βαρκέτε γιατί εν σαννα τζαι μιλώ κινέζικα:( Δυστυχώς δεν επίε πολλά καλα το exam, μονο στο MS επια καλά. Το MS part κάμνει το μια πολλά καλή καθηγήτρια τζαι στο βιβλίο της γράφει τα ούλλα πολλά καλα τζαι ξεκάθαρα τζαι εκαμεν μας πολλή εξάσκηση μέσα στο μάθημα. Τωρά ο καθηγητής που μας έκαμνεν NMR εννεν τζαι πολλά σπουδαίος, εν τζαι ξινισμένος, απλησίαστος τζαι απρόβλεπτος στις αντιδράσεις του,(ως επιστήμων βεβαια εσhι πολλές γνώσεις, δε λεω!!!)...Όπως τζαι τζίνος το βιβλίο του είναι για πέταμα(πάνω στην ξινισμένη κκελλέ του)...Θα το ξαναδώσω αλλά θα διαβάσω που κανένα άλλο βιβλίο που θα πιάσω που το λαιπραρι της σχολής τζαι ας εν τζαι στα εγγλέζικα θα καταλαβω πιο εύκολα... Τζαι μετα practise makes perfect. Επολλολοισα κανει :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @She
    εν δουλεύκει το λινκ στα ιστομαγειρέματα;;;
    http://istomageiremata.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

    Αν δεν μπορεις να το ανοίξεις πε μου να σου το στείλω με η-μέιλ.

    Γιατί εν επία UVA; Ήμουν μεταξύ UVA, UC Santa Barbara τζαι τζαμέ που τελικά επία.Που το UVA εβάλαν μιαν Κυπραία να με πιασει τηλ να με πείσει να πάω αλλά η συγκεκριμένη με έπεισε για το αντίθετο. Εν ακούετουν πολλά ενθουσιασμένη γενικά τζαι ένοιωθα ότι ενω μου ελάλεν εν πολλά ωραία τζαι να πω, κατα βάθος εν το επίστευκε. Τζαι όταν την ερώτησα για διαμονή, είπεν μου βασικά ότι στα ντορμς θα συγκατοικήσεις με κάποιαν που τυχαία θα σας βάλουν μαζί. Επειδή είχαμεν ακούσει πολλά για συγκατοικήσεις, τζαι εγώ τζαι οι γονεις επροτιμούσαμεν να μείνισκω μόνη μου, αποφάσισα να μεν πάω. Επίσης είπεν μου η τύπισσα ότι εν λίο χωρκό τζαμέ. Λαλω τζαι εγώ η Λευκωσία εν χωρκό, καλύτερα να μεν πάω σε άλλο χωρκό τζαι να πάω σε καμια πόλη. Καλιφόρνια εν επία γιατι ηταν πολλά μακρια!!χχαχαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ροσα
    Δηλαδή έμαθα να κάμνω ιονισμό εκρόφησης με λέιζερ με την βοήθεια υποδοχέα τζαι με φασματόμετρο χρόνου πτήσης;;; αχαχαχαχ Ιτ μέικς σένς αλλά ακούετε μου πολλά παράξενο! Ρε μεν μου θυμίζεις το HPLC. Έφυεν ο τεχνικός που το έκαμεν μαύρο τζαι γέριμο τζαι επάσαρεν μου το ο Άρχων...Ακόμα εν του έτζισα γιατί φοούμαι εν να έβρω τες βλακείες του τεχνικού τζαι θα σικιρτίσω τζαι θα πιάσω το column τζαι θα το σπάσω με το γόνατο μου όπως κάμνουν στα έργα.

    Εμένα το 95% των φίλων μου εν σάιντειστς (τρόμαρα μας) αλλά πιο βιολογικών κλάδων οι παραπάνω τζαι εν έχουμε πολλά κοινά στο θέμα δουλειά, έτω κουτσα στραβά ξέρουμε ένα περίπου τι κάμνει ο ένας τζαι ο άλλος, τζαι βρίσκουμεν τα στο ότι ούλλοι σικιρτουμε σε εργαστήρια! Αμαν θέλεις να τα πεις, στέλλει ή-μειλ. Άι αμ τζαστ γουάν κλικ αγουέι prasinada@gmail.com

    Ουφφου τζαι τωρά ήρτα εργαστήριο τζαι ακούω το θάλαμο των -80 βαθμων που κάμνει περίεργο θόρυβο. Το δίπλα εργαστήριο αποφάσισε να καθαρίσει το δικό του τζαι εφέραν κάμποσα πράματα ποδά. Ελπιζω που το άνοιξε κλείσε να μεν ετύλλαρε γιατι θα κατεβώ τζαι θα δουν τι εστί Κυπραία μανικωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάνα μου μάνα μου τζαι ο Σ.Φ κάφκει φλάντζες για λλόου της τζαι τούτη περίτου. Αχχχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ντήαρ Εύρος, εγώ τίποτε εν κάφκω ούτε κρούζω.... το πολύ να πιάσω κανέναν να του πω "αρ γιου τοκινγκ το μι ρε;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κόίταξε, βασικά εν σοβαρό το θέμα του ιονισμού λέιζερ με τη βοήθεια μήτρας αν και η ίδια η εκρόφηση θα μπορούσε να παράσχει μια επαυξημένη επιφάνεια υποδοχέα. Αυτό συμβαίνει των διαφορετικών συντελεστών προσρόφησης - εκρόφησης, πράγμα που καθιστά τον ανιχνευτή ιονισμού φλόγας (IFD) και τον ανιχνευτή θερμικής αγωγιμότητας αχρείαστους. Με άλλα λόγια εγώ υποστηρίζω τη μέθοδο παλμών λέηζερ και την τεχνική TOF-IS.

    Kατά τ'άλλα, έshει χάζι το επεισόδιο από το λαπ, εφόσον η ιστορία μεταβάλλεται ομαλά με τη βοήθεια μονοχρωματικών πρισμάτων και ισχύος ραδιοσυχνότητας (RF-sputtering), που προκαλεί τον ιονισµό του αερίου.

    http://saikkopad.blogspot.com/2010/07/blog-post.html - την επόμενη φορά θα ssshhhhίσωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. *Αυτό συμβαίνει EΞΑΙΤΙΑΣ των διαφορετικών συντελεστών προσρόφησης (είδες γιατί εν εκαταλάβαινες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κόρη Σάικ εφύρτικα! χαχαχαχαχα Γελω μόνη μου! Εν μπορω να σχολιάσω...πρεπει να περασει λίη ώρα για να συνέλθω πρώτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάποιος να φκάλει έξω τη Sike. Κάμνει με να νιώθω ηλίθια

    Ναι ναι ξέρω... αλλά πάλε


    Που λες, εγώ νομίζω εν σε γουστάρει ο ΠαΣχιΦα (μα να μεν του δώσεις έναν όνομαν της προκοπής?)

    you intrigue him and intimidate him at the same time

    αλλά βασικά πέρκι έχω λάθος... :p

    τάδε έφη σάικόλοκος-νίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δόξα σύ ο Θεός ρε Neerie που εβρέθηκε τζαι ένα πλάσμα να πει το σωστό!!! Βέβαια διω τροφή στην φαντασία των υπολοίπων αλλά κουβέντα να γίνετε!

    Μεν ακούεις την Σάικ! Εν αερολογίες που λαλεί!Ιονισμός λέιζερ με την βοήθεια μήτρας ιμισh!! Χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγώ νομίζω ότι ποθεί σε...τζαι ποθείς τον τζι εσύ λίο...άτε παραδέχτου το....
    Γμτ το σέττινγκ του λαπ εν κάμνει για βραζιλιάνικο....
    Έννα σας μεταφέρω σε σέττινγκ κομμοτιρίου μάλλον να δούμε αν θα έχει πέραση σαν σίριαλ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Λαπ στόρυ" :-))) μόνο ποστ "Ημέρα 28" να μη δούμε γιατί είναι κρίμα το παιδί! :-)

    @Moonlight: μου θύμισες την Ορθοδοξία στο Αίγια Φούξια: "ποχείς τον ρα; χέλεις τον; α; α;" :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Μοονλάιτ
    Σήμερα έχω να πω εν στες καλές του... Γίνετε να το γραψω πρώτα βιβλίο τζαι μετα να γίνει σήριαλ βασισμένο στο βιβλίο μου; Ετσι εξασφαλιζει μας τζαι ενα πιο "ποιοτικο" στατους!

    Κοιταξε αμαν ούλλοι μέρα περιτρυγιρίζεσε που άτομα στυλ Μπιγκ Μπανγκ Θιορι, εν φυσικό ο ένας που εν ωραίος, έξυπνος τζαι κορμαλιάς να κινεί το ενδιαφέρον. Ως τζαμε όμως ρε γιατί εν τον έχασα τζαι τελειως τον νου μου

    @Ουφ
    Θα τον βάλλω να κάμνει τον Σάκη τον υδραυλικό του εργαστηρίου...το λουκ έσhει το με τες φανέλες!

    Έσhεις δίκαιο ότι θυμίζει Ορθοδοξία!! χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. η Sike θα κάμνει την φωνή που θα διηγείται την ιστορία ετέλειωσε.

    πι.ες: ένα δίσκο του κλατς πρέπει να τον έκαψεν όμως εν γινεται. τζαι κανέναν στόπερ πρέπει του εκόλλησεν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. είες που είσαι αχάπαρη;
    μήτρα εν το matrix. πόσα να σου μάθω πλεόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Evros

    Εσύ σεναριογράφος? εννοείται με σεναριο βασισμενο στο βιβλιο μου...

    Πι ές Με μου μιλας για αυτοκινητο τζαι πρεπει να το παρω για όιλ τσέιντζ τζαι βαρκούμαι!!

    @Σάικ
    Ρε σόρρυ... λοστ ιν τρανσλέισιον! Η ταινία Ματριξ στα ελληνικά γιατί εν έγινε Μητρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προσπάθησε να διδάξεις σε Ελληνική ορολογία όταν δεν υπάρχει συμφωνία ποια είναι η επίσημη Ελληνική ορολογία! Στο πρώτο μάθημα που δίδαξα στο Πανεπιστήμιο είπα στους φοιτητές να πάρουν την Ελληνική μετάφραση ενός Αμερικάνικου βιβλίου που είχα χρησιμοποιήσει εγώ στο πτυχίο. Τραβούσα τα μαλλιά μου. Η ορολογία άλλαζε ανά κεφάλαιο βάσει του ποιος το είχε μεταφράσει (άλλο Πάτρα, άλλο Μετσόβειο και άλλο Θεσσαλονίκη). Πέντε χρόνια μετά και ακόμη σκοφτάντω με την ορολογία.

    Όσο για το παιδί με τις ΣΦ :):):):)... Τι σου είναι ο έρωτας :):):)... Κάποτε είχα γράψει μία σειρά από ιστορίες βασισμένες σε έρωτες (και άλλες καταστάσεις) εργαστηρίων τις οποίες σκόπευα να βάλω σιγά σιγά σε ένα μπλοκ αλλά μου έκοψε την φόρα μία φίλη δικηγόρος. Και πήγαν περίπατο τα όνειρα για Booker prize... σνιφ σνιφ..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εν έπρεπε να ακουσεις της φιλης σου της δικηγορου! θα ήμουν φανατική του μπλογκ σου! Αν ήθελες έκαμνα τζαι ένα γκεστ σταρ απίαρανς γιατι ξέρω να παραχέζω τες ιστορίες (βλέπε παιδί με Σ.Φ.)!Ποτέ δεν είναι αργά να το αρχίσεις! Γκόου φορ ιτ!!!

    Αν διαβάσεις παλιά μου ποστ, (π.χ. Αναμνήσεις που τον τζαιρό του σχολείου) θα καταλάβεις ότι εν επία ποτε σε ελληνικό σχολείο. Έτσι μου εν αρκετά δύσκολο να μιλώ για πράματα της δουλειάς στα ελληνικά γιατι ποτέ εν είχα επαφή με χημεία, βιολογία κτλ στα ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή