Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

(κατα)Πληκτικό Πάρτυ (2)

Ακόμα ένα πάρτυ στου Άρχων έφτασε στο τέλος του, αλλά τούτη την φορά με πολλούς καλεσμένους. Το πάρτυ άρχιζεν η ώρα 5:30 τζαι εγώ επία κατα τις 6:15 τζαι ήταν οκέι γιατί ήδη άρκεψεν να μαζεύκετε κόσμος. Η πρόσκληση έγραφε να μεν πάρουμε δώρα, εγώ όμως επειδή ειμαι Κυπραία, τζαι οι Κυπραίοι ανάμεσα στα πολλά ελλατώματα έχουμε αλλότοσα καλά, έκαμα ένα μεγάλο ταψί γεμάτο κίφυλλα τζαι επήρα. (την συνταγή μόλις την έβαλα δαμέ. Κατα την διάρκεια της νύχτας εδιαπίστωσα ότι ήμουν η μόνη που επήρεν κάτι!! "Αμερικάνοι μάνα μου" είπα που μέσα μου.

Το πάρτυ είσhεν πάρα πολύ φαί. Ορεκτικα τζαι μετά πολλά κυρίως πιάτα. Τα παραπάνω διαφόρων ειδών μακαρονάδες τζαι κοτόπουλα. Εφέραν κέιτερινγκ τζαι μπορώ να πώ εδώκαν μου ιδέες για νέες συνταγές. Που γλυκά είσhεν μια τουρτα μεγάλη που έγραφε Χάπι Μπερθντέι Άρχων τζαι είσhεν τζαι ένα 5 τζαι ένα 0 για κεράκια.

Με το που πάω αναγνωρίζω κάμποσες φάτσες αλλά κανένα που ξέρω προσωπικά. Διώ της γενέκας του Άρχων τα κίφυλλα είπεν μου "θενξ δέι λουκ γκρέιτ" τζαι εθώρεν με παράξενα. Μετα εκατάλαβα ότι εν μάλλον γιατί ημουν η μόνη που επήρεν κάτι. Πάω έξω τζαι παίρνει το μάτι μου τον άντεργκραντ τον Έλβις. Λαλώ του χαλλόου τζαι κάθουμε στην παρέα. Εκάθετουν με ένα γεροντάκι. Εσυστηθήκαμε με το γεροντάκι τζαι μετά ήρτεν τζαι η γενέκα του τζαι ένα άλλο ζευγαρι γεροντακίων εκ Γηραιάς Αλβιωνας. Αρχίσαν τα "ποθεν είσαι" κτλ τζαι ερωτούσαν για την Κύπρο τζαι αν θα λύθει το Κυπριακό τζαι ποια η γνώμη μου για την την Ελλάδα. Μετα να μου πουν ότι επίαν σε ελληνικά νησια κτλ. Εντομεταξύ ο Έλβις εσυκώθηκε τζαι έφυεν. Τα δυο ζευγάρια γεροντακίων αρχίσαν να μιλουν για ταξίθκια που εκάμαν. Δεν με κόφτει κυριε μου αν τα παιθκιά σου επίαν σε 48 πολιτείες πριν παν κολέγιο! Δεν με κόφτει ότι παρολίγο να πάεις βόρειο πόλο τζαι δεν με κόφτει η γνώμη σου για το Πεκίνο! Τζαι ώ τι χαρά! Τα 2 ζευγάρια είχαν ένα κοινό...επίαν τζαι τα θκυο "μπερντ γουότσινγκ" στα Γκαλαπάγκος. Κάπου άρκεψα να συκηρτώ με το χουμισhιό τζαι με τον ανταγωνισμό πιο ζευγάρι έκαμα τα καλύτερα ταξίθκια.

Μετά αρχίσαν να μιλουν για το πόσα παιθκιά έχουν τζαι για την ιστορία του κάθε ενός που τα παιθκιά τους. Κάπου τζαμέ εγύρευκα αφορμή να την κάνω διακριτικά. Ξάφνικά ρωτα με το ένα γεροντάκι, "ντου γιου χαβ έι σικνίφικαντ άδερ;" Είπα του έναν όι τζαι τζείνος επίασε ένα λυπητερό ύφος τζαι είπεν μου "ωωω δατς οκέι άι γκές". "Λαλώ του "ιτς τζαστ φάιν. Άι αμ φοκουσινγκ ον φουόρκ νάου" τζαι μετά αλλάξαν θέμα. Εσκέφτηκα ότι τελικά εν παγκόσμιο φαινόμενο το γεγονός ότι πρέπει να έσhεις τουλάχιστον ένα γκομενο/γκομενα για να αξίζεις κάτι στον μάταιο τουτο κόσμο.  Μετά εγυρίσαν το πάλε για τα Γκαλαπάγκος τζαι εγώ είπα εκιουζ μι τζαι έφυα τζαι εν εξαναπία πίσω!

Δίπλα εκάθουντα 2 κομπιουτεράδες του γκρουπ τζαι ο Έλβις τζαι επία τζαι εγώ τζαι εκατσα μαζί τους κάμποσο, ώσπου τζαι έφυαμεν. Επειδή ούλλοι οι άλλοι ήταν καθηγητές τζαι επιάναν κουβέντα τζαι εμείς οι μόνοι ποστ-ντοκ τζαι φοιτητές ήταν δύσκολο να ανακάτωθούμε να πιάμε κουβέντα με άλλους. Ο Οκλαχομας επιασε με τηλ ότι εν άρρωστος τζαί εν θα έρτει τζαι ο Ραζ είπεν ότι θα έρτει αλλά εν ήρτεν. Ως γνωστό εν τζαι μπόρεις να έσhεις εμπιστοσύνη στα λόγια του.

Μετα ετραουδίσαμεν το Χάπι Μπέρθντει του Άρχων, εσβησε τα κεράκια, ευχαρίστησεν μας τζαι εκόψαν την τούρτα. Μετα που κανένα μισάωρο εφίαμεν. Επεράσαμεν οκέι. Παλε καλά που ήταν τζαι οι κομπιουτεραδες, κυριως τζείνος που το Νεπάλ που εν πολλά κοινωνικός τζαι ομιλητικός τζαι επερασεν η ώρα.

Αυριο εν αργία τζαι θα παμε χαλαρα δουλειά. Έχω πολλά πράματα τζαι πρεπει να κουραστω τωρά γιατι όπου τζαι να'σαι θα δεχτώ επισκέψεις που Κύπρο τζαι θα πιάσω τζαι λίες μέρες άδεια.

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!

18 σχόλια:

  1. αφού εν αργία γιατί θα πάεις δουλειά? στις αργίες ο κόσμος εν δουλεύκει!

    ρε κόλλημα με τον γκόμενο..με το ζόρι να έχεις 'significant other' - ε κανεί! μα τι αδιάκριτος που είναι ο κόσμος..και εγώ ενόμιζα οτι εν κυπριακό sport..τελικά εν παντού αδιάκριτοι!

    ναι το να μεν μπορούμε να πάμε με άδεια χέρια σε κάλεσμα it's a cypriot mentality!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. diate tis diaskedasis tz aftainei thwrw!!!!pws zoun toutoi oi anthrwpoiiiii? to kalon tous tzinoi pernoun kala...fisika en na mou peis emeis eimaste mathimenoi alliws....apokomisa kati omws pou to party!ematha ti en ta kifilla!ti fatsa eksera tin..en eksera omws pws ta laloun!telika en ta kserw oulla opws enomiza xixixi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kori telika ta kifilla aresan tous?
    Ma eneshis gkomeno???? ou zavalli mou! pou na paeis na stathis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eutixos pou itan jai o nepalezos en laleis? en o monos fisiologikos tou lab sou alopos :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έναν άλλον καλόν που έχουμεν δακάστο χρυσοπράσινον ρεπανόφυλλον εν ότι στες αργίες εν πάμεν δουλειάν :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν ήταν Κυπραίοι εν θα σταματούσαν στην ερώτηση για το significant other. Ήταν να έρκετουν καταιγισμός "γιατί" τζαι "πως τζαι έτσι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Defiance ναι τζαι μετά θα εκάμναν αμέσως σκέψεις με ποιόν θα σε κάμουν προξενειό!!! Typical!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ράνια
    Θα πάω για λίο γιατί έχω δουλειά τζαι συντομα θα κάμω λίες διακοπές τζαι επίσης εν ουλλα κλειστά τζαι δεν έχω πλανς.
    Τελικά ναι, εν γιουνιβέρσαλ σπορτ!
    Νομίζω όμως εν που τα καλά Σίπριοτ μενταλιτις!

    @Ίγκολάι
    Ρε τουτα ενεν ακριβως κίφυλλα. Τα κανονικά εν πιο κρουασάν" οι ζύμη τους. Συνιστώ να κόψεις τα Αβάνα τζαι τα ξένα τζαι να μάθεις τζαι λίο για τα εδέσματα του τόπου σου :Ρ

    @Ξιπ
    Οι 2-3 που εξέραν ότι τα έκαμα εγω είπαν μου ήταν πολλά ωραία. Οι άλλοι απλά ετσακίζαν τα.

    Τζαι κυρίως πως τολμάς να πάεις μόνη σου σε πάρτυ χωρίς γκόμενο!

    @Άλλος Κυπράιος
    Άσε τζαι τζείνος έσhει μιαν δόση πελλάρας αλλά σε σχέση με τους άλλους ναι, έσhεις δίκαιο εν ο πιο νορμαλ!

    @Ινβίκτους
    Ουτε οι Αμερικάνοι παν πίσω. Αφου ουλλες οι αργίες πέφτουν Δευτέρα για να κάμνουν τριήμερα. Ετω είμαστε λίοι όμως που θα πάμε.

    @Δαιμόνια
    Ρε τουτα ενεν ακριβως κίφυλλα. Τα κανονικά εν πιο κρουασάν" οι ζύμη τους.Απλά έτσι τα λαλούμε γιατί έτσι μοιάζουν. Ε...απλά αρέσκει μου να ανακατώνω σε εργαστήρια τζαι σε κουζινές. Ο επόμενος στόχος τουτην την εφτομάδαν είναι oatmeal raisin/oatmeal chocolate chip cookies.

    @Ντεφ & Ρόσα
    Ναι έσhετε δίκαιο! Τζαι μετά θα μου ελαλούσαν "μεν ανησυχεις, θα βρεθεί κάποιος τζαι για σένα" σαμπως είμαι κρίμα. Τζαι θα μου λαλουν για την αρφότεχνη της αρφής του άντρα της ανιψιάς της που ήταν τζαι τζείνη "τόσο μεγάλη" τζαι μετά όμως ήβρεν ένα καλό παιδί τζαι μέσα σε 3 χρόνια επαντρεύτηκε τζαι έκαμε τζαι θκυό μωρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Fakoun mou OI XOUMISIARIES! ama 8oro etsi lalo kamposes lafazanies pu 3epernoun ta dika tous xousimia etsi gia na testaro ta oria tous!!!kamo xazin!
    Eparatirisa to tze ego emis @tou protou rafi pista@ (xaideutika to leo) 8eoroumaste oi axaireutes! Ene kipriako fenomeno en pagkosmio na fkeneis 2-2! An oi kati paei la8os! O mastros ekame mou tze pro3enia GT ime krima mia korou moni ts tze erota me ma dld en 8eleis na pantreuteis k na kameis mora pola?! Oi lalo tou! Im not a productive machine! Emine tze e8oren! En e3anarotise! Periorizoume tora ts erotiseis ta peri doulias! Pomba prama dld!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καταΠληκτικό όντως! ένα τέτοιο χουμισιάρη επέτυχα μια φορά δίπλα μου σε αεροπλάνο... δράμα!

    καλή βδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Νεκατωμένη
    Καραρχας να σου πώ ότι εχάρηκα που επανήλθες στην μπλογκόσφαιρα, έστω τζαι για κόμεντς.
    Ας πουμε σαννα τζαι είμαστεν εξωγήινοι ρε παιδί μου! Έλεος! Παλε καλά που εγλυτωσες!!

    @Ουφ
    Είναι που λαλούν να μεν σου τύχει! Τζαι ακόμα εν σας έγραψα για ούλλα του τα κατωρθώματα...τα χιλιάδες μίλια που έκαμε με το ποδηλατο τζαι το σκι τζαι τα σπάνια πουλιά που είδεν! Έτσι έρκετουν μου να του πω, "χου κέαρς ρε" αλλα εσυγκρατήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. fex darlin=)
    oi apofasisa oti exo pola eso4ixa akoma je ipa na sinexiso na malakizome je na grafo ts pelares mou!!! honey an imastoun e3wiginoi itan na edixnan parapano simponia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τζαι εγώ πελλάρες γράφω, εν θα είσαι μόνη σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έπρεπε να τους πέις ότι το σικνίφικαντ αδερ κάμνει σε σικνίφικαντ μάδερ στο τέλος. τζαι ότι δουλέφκεις με επικονίαση.

    οι κκκοπππιουτεράες για ιντα πράμαν εμιλούσασιν, είμαι περίεργος (οι μεν μου πεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχα! Καλή ιδέα! Μακρια που μας το σικνιφικαντ μαδερ! Είμαι πολλά μιτσια! :Ρ
    Οκ, εν θα σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χμ...εθώρε σε περίεργα γιατί ήσουν η μόνη που επήρες κάτι ή γιατί ήσουν η μόνη που ετόλμησε να αμφισβητήσει το κέϊτεριγκ της;
    Οι Αμερικάνοι αρέσουν μου, καλούν σε για φαγητό κι έχουν φαγητό,έστω μακαρονάδες και κοτοπουλάκια. Όι σαν μερικούς μερικούς άλλους...
    Τα κίφυλλα όλα τα λεφτά, δεν ήξερα την κυπριακή ονομασία :)))))))))))))

    Πληκτικό πάρτυ,χμ...!!! έλειψε σου το παιδί με τις Σ.Φ. :ΡΡΡΡ :))))))))))
    Τα γερούθκια έχουν πλάκα,ακόμη κι αν αρχίζουν για τα σιγκνίφικαν άδερς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εν ανάλογα με τον Αμερικάνο ρε Θάλασσα. Η τζέπη του Άρχων εν λαρτζ, της πρώην ατβάιζορ μου ήταν έξτρα σμολ!

    Το παιδί με τες Σ.Φ. εν μου έλειψε...ως την Πέμπτη μπορώ να ζήσω χωρίς τες ιδιοτρόπιες του!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή