Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Σίκρετ Σάντα - Όλες οι συμμετοχες!

Με αλφαβητική σειρά, ολες οι συμμετοχές του Σίκρετ Σάντα. Το κάθε ονομα ειναι λινκ για το μπλογκ του κάθενος. Επειδη το τζετ λαγκ καλά κρατεί τζαι ακομα ο εγκεφαλός μου εν λειτουργά στο μάξιμουμ, λετ μι νόου αν εξέχασα κανένα ή εκαμα κανένα λαθος στα λινξ. Μην ξεχνατε να απαντήσετε στο ήμεϊλ του Σαντα που σας ενημερώνει που να καμετε το ποστ-δωρο για να βεβαιωθούμε οτι εν θα μείνει μπλογκερ συξυλος.


Επειδη πολλοί με ρωτάτε τι δωρο να κάμετε, θα σας θυμίσω το παράδειγμα τα FAQ δαμέ. Το ποστ-δωρο μπορεί να ενι ο,τι μα ο,τι θέλετε! Μπορειτε να κάμετε που δωρο ενα ταξιδι στον Κρονο μέχρι οτιδηποτε...Το θέμα εν φρι...εν υπάρχει βασικά θέμα τζαι φορματ! Κάμνετε οτι θέλετε!


Αναμένουμε με αγωνια τα ποστ-δώρα!!!!!
Αβέβαιος





13 σχόλια:

  1. εγώ πάντως το τι θέλω εδήλωσα το στο μπλογκ μου
    ;-)

    καλό ξε-τζετ λαγκ ντήαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραααας; Στο δικό μου βάλε τον Μιτσήν γιατί εν τζαμέ που εν να βάλω το δώροοοο :)
    Θενκ γιου βέρι ματς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tωρά που τη βλέπω τη λίστα έσιει δύσκολες περιπτώσεις μέσα..

    Αnd a message προς τον άτυχο που έπεσε μαζί μου: αν μου κάμεις ψητό με πατάτες I'll come and find you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όπως σε θωρώ στο γάμο σου θα κάμεις πολλά καλό sitting arrangement...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω ένα φηήλινγκ ότι ο σήκρετ σάντα μου εν το πεζούνι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ατε κορη Πρας αεις μας! Εψες εσυνειδητοποιησα οτι εππεσα με μπλογκερ του 2008 γμτ! Πολυγραφωτατον/ην χεμα! ΠΠΠεεεε εν να θελω πολλην μελετη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. grouta mou iremise. En ji en anagki na katseis na me thkiavaseis pou tin arkin, eto na skeftw ti thelw je na sou pw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά Πρας, άφηστο έτσι τζαι απλά εν να βάλω λινκ μες τον Μικρό για τον Μιτσή :) Να μεν σε δυσκολέφκω τζ εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ουφ
    Εσυ ησουν ξεκάθαρη για το τι θέλεις! Πέρκει το δει ο Σαντα!

    Θενξ ντήαρ!

    @Μικρός Χείμαρρος
    Να το αφήκω τουτό οξά να βάλλω των Μιτσήν;;;; Θα παω με το δευτερο σου κομμεντ...αν θέλεις να το αλλάξω λετ μι νόου. Παντως που δαμέ στα κομμεντς θα καταλαβει ο Σίκρετ Σαντα ότι εσhεις 2 ελπίζω! Εγω εχω μια αδυναμία στον Μιτσήν που κάμνει λουβιν!! χαχαχα

    @Αχάπαρη
    Ναι!! Που να δεις τι κομπινέισιονς υπάρχουν!!!!

    @Μάνα
    Στον ποιόν;;;; (εντερ ημοτικον που λυποθυμά!)

    @Πεκάτσα
    Χαχαχα! Παλε καλά που εν εχουμε μπλογκερ με ονομα "Τζυνιός" ή "Χαντερ"!

    @Γρουτα
    Καλά κόρη! Εν τζαι πρεπει να τα θκειεβάσεις ουλλα! Εν τζαι εν να έσhει διαγώνισμα στο τέλος! :Ρ

    @Σάικ
    Λαλείς να εν για σένα που είπεν η Αχάπαρη οτι έσhει τζαι δύσκολες περιπτώσεις........;;;;;;

    @Νταφοντιλ
    Δαμέ είμαι κόρη!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν είμαι μπλόγκερ αλλά σας διαβάζω όλους -ακούεται πολλά stalker-φάση τούτο, έννεν; Τέλοσπάντων, περιμένω με ανυπομονησία τα ποστ, ειδικά της δρακούνας που δεν νικατώνεται συνήθως μες την παρεούα σας!!!
    Άτε, αφού εξεκίνησα να γράφω, Πρας, να σου πω ότι είμαι πολλά περήφανη για σένα, ειδικά άμα σε επιβραβεύει ο Άρχων εν σαν να τζιαι εν της αρφής μου που λαλεί μπράβο!!! Φιλιά, Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Sike μα εν τζι εππεσα μαζι σου!?... εν ηταν να το καταλαω το πρωι, πιλε μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ανώνυμος
    Χαιρομαι που σου άρεσε το Σικρετ Σάντα τζαι σε ευχαριστώ πααααααααααααααααρα πολλα για τα καλα σου λόγια...Συγκινουμε αμαν ακούω έτσι πράματα... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή