Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Χελπ!

Συμπλογκερίστες, συμπλογκερίστριες! Απευθύνομαι σε σάς γιατι ως επι το πλείστον εισαστε ατομα με φαντασία τζαι ατακαδόροι.

Κάθε φορα που θα πάω Κύπρο, αντιμετωπίζω ορισμένες ερωτήσεις, της οποίες και θα διευκρινήσω πάρακατω (σιγα μεν την γλυτώσετε!). Με τα πολλά χρόνια (ειμαστε στα 10.5 τωρα) οι απαντήσεις μου εκαταντήσαν κλισhε, ετσι θέλω ιδέες για φρέσκες απαντήσεις, με χιουμορ, φαντασία, απλές τζαι κατανοητές τζαι πλιζ με κόσμιο λεξιλόγιο...(Εγω δεν χρησιμοποιω "ξημαρολογια" ουτε βρίζω στην ζωή μου έτσι μετα εν να εν φανερο οτι οι απαντήσεις  εν κλεψιμιές).  Λοιπόν εχουμεν και λέμεν. Σας γραφω τες ερωτησεις τζαι σε ιταλικς σας βαλλω την απάντηση που ισχύει στην περίπτωση μου γουέρ απλικαμπολ.

1. Ερωτησεις επαναπατρισμου:
-Τζαι πε μου Πρασινάδα, εν να μείνεις τζει κάτω στες Αμερικές;;;; (τουτο σπάζει με! Σιορ η Αμερική εν προς τα πάνω σε σχέση με την Κυπρο!!)  (όι εν θα μείνω)
- Τζαι πε μου Πρασιναδίτσα, εν να έρτεις ποττέ στην Κύπρο;;;;  (Ναι, αν εβρω δουλεια του χαϊρκου)
-Πρασιναδίτσα ακουσα θέλουν γιατρους στο νοσοκομειο, γιατι εν κάμνεις αιτηση...σιουρα εν να σε πιάσειν τοσα χρονια σπουδων;;; (εμ...εν ειμαι "κανονικος" γιατρος, ειμαι μια ταπεινη Ππι Έιτς Ντου)


2. Ερωτήσεις γκομενικών:
- Κατηγορία "Η κλασσική θεια"
Θα σου δωκω λατρεμένε αναγνωστη παράδειγμα που μου εσυνέβηκε πέρσι. Πάω να δω μια θεια μου....Μετα τα τυπικα φιλια, τι κάμνεις, η δουλεια κτλ κτλ...ρωτουν με τι να με κεράσουν....Ζητω ένα νερο, (ημουν στοτσιασμένη τζαι εσκέφτουμουν οτι θα πάω σπιτι τζαι ο φαδερ θα αναφκε κάρβουνα). Η θεία εσhει λια κινητικά προβληματα έτσι στελλει τον θείο να φέρει νερο για μένα τζαι τσάι για τζείνη.  Με το που φευκει ο θείος, πιάνει μου το σhέρι τζαι τραβα με προς το μέρος της τζαι ψιθυρίζει μου "Πε μου Πρασινάδα μου, τωρα που έφυεν ο θειος σου τζαι εν αντρέπεσαι να μιλησεις, πε μου εσhεις κανένα παιδίν που ποτζεί γι'αυτόν εν έρκεσαι;;;; Αν εν ξένος εν τζαι πειράζει...καλό παιδι να ένι μονο!!" (Με παιδί με σhυλι θεία...αλλά θενξ φορ δε οπεν μάιντ που εν σε πειράζει που μπορει να εν ξένος.)

Κατηγορία "Σύρνω οφκαιρη να πιάσω γεμάτη"
- Ου......που να έρκετε η Πρασινάδα τωρα Κυπρο....Τζαμε μαλλον εστρωσε την δουλεια της, την ζωή της, ηβρε τζαι κανένα παιδι...που να έρκετε;;;

Κατηγορία "οι τάχα άνετοι τζαι κουλ συγγενείς/φιλοι"
-Μια χαρα εισαι Πρασινάδα μου τζει κά'στην Αμερική....με την δουλεια σου, τους μπόιφρεντς σου....Ενεν καλά που τα λαλώ;;;

Κατηγορια "Ο μοντέρνος θείος"
-Μεινε τζεικάτω κόρη....εσhεις την δουλεια σου, τους φιλους σου (δαμε μιτσοκαμμα σου τζαι λιο)....μεν έρτεις κορή! Μα είσαι πελλη;;;

Κατηγορία "Οι σπαστικοι που πέφτεις πάνω τους τυχαία"
-Α εμέινες τζαι εσυ που ποτζεί....εν τζαι εν να ερτεις πισω....οπως τη  αρφοτεχνη μου την Βουλλα...επίεν να σπουδασει...ετο επιασεν ενα πτυχειο τζαι μετα εγνωρισεν τον Ριτσαρτ τζαι εμεινε....τζαι εσυ καπως έτσι ενεν;;;

Κατηγορία "Οι απανταχου χουμισhάρηδες"
-Αμερική;;; Μπραβο!! Τζαι ο γιος της αρφης μου εν Αμερική...Καλοοοοο!!!... Χρυσό παιδι ο αρφοτεχνος μου!!Εσπουδασεν στα καλύτερα πανεπιστήμια....φκάλει πολλάαααα λεφτά τωρά...επαντρευτηκεν τζαι μιαν Αμερικάναν τζαι εχουν τωρα μια σπιταρονα τεράστια!!! Να δεις τζαι αντα ομορφα εν τα μωρά τους!! Εσυ εισαι παντρεμένη;;;;
-Ε όι Πρασινάδα μου! Εν τζαιρός σου να έρτεις! Εμας η Κικίτσα μας που εν στην ηλικία σου έσhει ενα μωρο τζαι εν έγγυος τωρα το δευτερο!! Εσυ εν τζαι εισαι χαρτωμένη ενεν;;;;

3. Ερωτήσεις ραντομ (βασισμένες σε πραγματικα γεγονότα)
-Τζαι πέ μου ρε Πρασινάδα για να εχουμε καλο ρωτημα, ποιά εν η πιο διαδεδομένη μάρκα κινητων στην Αμερική;;;;
-Ελα να σου πω κορη Πρας, εν αλήθκεια που λαλουν οτι οι Αμερικάνοι εχουν ντοκουμέντα που εξωγιήνους αλλα εχουν τα κρυφά;;;;
-Οι Αμερικάνες εν έτσι οπως τα έργα;;;;;

4. Ερωτήσεις παππου-παντωγνωστη  (βασισμένες σε πραγματικα γεγονότα)
-Πρασιναδίτσα, ξέρεις ποια ειναι η πιο σημαντική βιταμίνη που υπάρχει στο ακτινίδιο;;;
-Κόρη Πρας, ποια εν η χώρα προέλευσης των παραπάνω κρεάτων στην Αμερική;;;
-Εθκιαβασα στην εφημεριδα για ένα Μάικολ Μουρ που κάμνει κάτι ντοκυμαντερ τζει κάτω στην Αμερική.......στην Αμερική συμπαθα τον ο κοσμος οξά γιατί εφανηκεν μου οτι ασχολειται με θέματα διφορούμενα;;;
-Λουβίν τρων οι Αμερικάνοι;;;
-Γιατι εν τρωων λουβιν οι Αμερικάνοι;;;
-Εν που εν εφαν ποττέ Κυπριακόν μαυρομάτικκον αλλόπως ενεν;;;


Αντιλαμβανεστε τι έχω να αντιμετωπίσω....γι'αυτό ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑ!!!!


Υ.Γ. Οποιος θρασυς ασχετος αρκέψει πάλε τζαι στεναχωρει τους γονιους μου, τες αδερφές μου, τζαι το χρυσουλι τετράποδο της οικογένειας με κουβέντες του στυλ οτι εν θα έρτω ποτέ πίσω Κύπρο τζαι οτι θα μέινω για πάντα στην Αμερικη κτλ με υφάκι σπαστικόν, θα με νευριάσει τζαι θα δει μια αλλη πλευρα της Πρασινάδας! Αφησ'με σιορ να ελπιζω!!


30 σχόλια:

  1. Πρας μου πολλές καλημέρες που το χρυσοπράσινο!

    Άκου να δεις:
    i) Στο θέμα επαναπατρισμού πολλά απλά θα απαντάς ένα 'ο θεός εν μεγάλος, έσhιει τζιαι για μας, ποττέ εν ξέρεις τι μπορεί να γίνει' τζιαι πολλά άλλα κλισhέ τούντου στυλ.
    ii) Στο θέμα 'χαρτώθου γιατί έννα πρέπει να σου κάμνουμε ραφούδι σιγά σιγά' θα θολώνεις τα νερά τζιαι να είσαι πάντα πολλά vague τζιαι ambiguous about it, του τύπου 'εεεε Αμερική έννι, Πρασινάδα είμαι όλο και κανένα τρυζωνάκι περνάει απο τα λειβάθκια μου' (ασχέτως φυσικά αν θέλεις μιας τζιαι μερικά συγκεκριμένα τρυζωνάκια κυκλωφορούσιν με σhισμένες φανέλες)-θα σε συμβούλεφκα να μεν πεις ποττέ σου τίποτε για τες σhισμένες φανέλες γιατί άντα τζιαι πεις έτσι πράμα στες θκιάδες σου έννα βουρούσιν ούλες με ένα βελόνι στο σhέρι να του τες ράψουν
    iii) Όσο για τες τέλεια ράντομ ερωτήσεις απλά απάντηνε του στυλ 'εν ξέρω, άι αμ του μπίζι εντ ιμπόρταντ τζιαι είμαι ούλη μέρα στο λαπ προσπαθώντας να κάμω πράματα που αξίζουν' (παίξε το τζιαι εσύ λίο μαντ σάιεντιστ βρε παιδί μου)

    Πι.Ες. τζιαμέ που σε ερωτούσαν 'Λουβίν τρων' ενόμισα ότι σε ερωτούσαν για το 'Λουί-βιτών' αλά χωρκάτικο στύλ. Λολ.

    Ντοντ γουόρι μια χαρά έννα τα πάεις. Αρκεί να είσαι σε ούλα ασαφής!!! =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εν θα με αφήκεις να κάμω δουλειά αν απαντήσω ούλλες σου τις ερωτήσεις. η καλύτερη τακτική είναι να δίνεις διφορούμενες απαντήσεις, η Sike έκαμε ένα καλό ποστ πάνω σε τούτο.

    πχ. θα έρθεις Κύπρο, θα βρεις δουλειά δαμε, θα πας στο νοσοκομείο; Απάντηση: η επιστροφή είναι στα μελλοντικά μου σχέδια, το να έρθω Κύπρο δεν είναι κάτι που απορρίπτω. Τζαι ποιος σε αρωτά αν θα έρθεις το 2040 όταν θα πιάσεις σύνταξη.

    στις ερωτήσεις τύπου κινητού, φαί, ακτινίδιο τζαι λουβί λαλείς κάτι που οι άλλοι θα μείνουν με το στόμα ανοικτό. θυμάσαι την Φίπμπι τζαι το φαλάντζι;

    και τέλος όσον αφορά τα γκομενικά: Υπάρχει κάτι, θεωρώ ότι είναι καλό, αλλά δεν θέλω να πω πολλά για να μην το γρουζουσέψω. ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΣΤΟΜΑΤΑ ΑΜΑΝ ΦΟΗΘΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ.

    τζαι μετά που τόση εξυπηρέτηση δικαιούμαι ένα baby sitting.

    φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουου εν εύκολο τζιαι γλήορο. Απαντάς σε ούλλα "έγινα λεσβία" τζιαι εκαθάρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κόρη εγώ ήρτα κάτω για να σου κάμω κομεντ αλλά επαρασύραν με η Μάνα και η Αχαπαρη.
    Όου Εμ Τζι μα το 2040 εννα πιάσουμε σύνταξη (βάλω και τον ευατό μου μέσα τελοσπάντων) Μα ακούεται σαννα και εν ο επόμενος αιώνας ένα πράμα. Ου μάναμου.
    Η Αχάπαρη πάλε έχει ένα πόιντ γιατί εν Κύπρος και εννα συγχυστούν και εννα σταματήσουν τις ερωτήσεις.
    Άκου το 2040 όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να σου πω... Εμένα την τελευταία φορά που με ερωτήσε η μάνα μου πότε θα χαρτωθώ της είπα ποττέ και με αφήσε ήσυχη... εμένα δηλ. γιατί το αδέρφι μου το έπρησε.

    Για το θέμα του επαναπατρισμού... όταν επιστρέψω πίσω θα το μάθετε. Το ίδιο μπορείς να λες και για τα γκομενικά.

    Υπάρχει και η λύση της Αχάπαρης, εύκολη, γρήγορη και αποδοτική. Εγγυημένα δε θα σε ρωτήσουν ξανά τίποτε.

    Την απορία για τις Αμερικάνες την είχα και εγώ στα 9 μου και μου την έλυσε η θεία μου η "Αμερικάνα". Ο παππούς αγαπά το λουβί. Άστα αστεία εν έχει λουβί στο Γιου Ες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στο αν θα έρθεις Κύπρο απαντάς 'ναι αλλά τωρά υπάρχει κρίση εν δύσκολο να βρώ δουλειά'

    για τα γκομενικά μπορείς να απαντάς πολύ ευγενικά 'δεν θέλω να συζητήσω' hopefully they'll take the hint και παίζει να τους φέρεις σε δύσκολη θέση και εν θα σε ξαναρωτήσουν τίποτε.

    του παππού να του απαντάς πάντα αλήθεια!!
    λουβί πάντως έχετε ποτζεί! είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υποστρίζω την συσταση της μάνας για διφορούμενες απαντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Printer έshεις πρόχειρο τζιαμέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχαρτωθηκες??
    Ναι εψες.

    Ενναρτεις πισω??
    Ναι να πακετταρω.

    Τζιαι τουτοι τι τες καμνουν τοσες αχρηστες πληροφοριες?? Τι τους νοιαζει για την ζωη της αλλης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΚ, υποθέτω ότι έναν printer εννα έβρεις τζιαμέ στο λαπ. Συνεπώς, το μόνο που χρειάζεσαι είναι την "τέχνη του πολιτικού λόγου". Τυπώννεις το πας σε μιαν κόλλαν Α4 τζαι έshεις το πρόχειρο μες τη τσάντα σου.

    Αναλυτικές οδηγίες χρήσης εδώ:

    http://oilaomon.blogspot.com/2010/07/blog-post_05.html

    Παρακαλώ, ούτε λόγος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψηφιζω Αχαπαρη τζαι Ινβικτους! LOL Εφυρετε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η απάντηση για όλες σου τις περίεργες, ποικίλες και προκλητικές μπορώ να πω ερωτήσεις, είναι απλή.
    "Δεν γνωρίζω αλλά είμαι σίγουρη πως ξέρει το GOOGLE"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχααχχα μάνα αχάπαρη ινβικτε!!!!αχαχαχαχαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ψηφίζω αχάπαρη.
    Ο κουλ θείος εν καλός ο γέριμος νομίζω.
    Αααααν εν όπως τον παπά μου που εν ο κουλ θείος της δικής μας οικογένειας (εν του φαίνεται) ασπούμε!

    Νομίζω ο κουλ θείος θέλει να δώσει το παράδειγμα μεν της μάσhεστε της κοπελλούας, αφήστε την τζιαμέ πόνει, εν θορείτε δαμέσα τα χάλια μας; Αν εν ευτυχισμένη έχει εν έχει γκομενικά, ήντα σας κόφτει; Φυσικά περνά που το νου του χωρίς να του το πεις ότι είσαι λεσβία, αλλά εν χρειάζεται να ξέρει. Μόνο να είσαι καλά εσύ!

    Ο δικός μας έτσι ένι νομίζω. Έτσι τον εψυχολόγησα...

    Κατά τα άλλα είπα σου. Ή θα πεις ότι είσαι λεσβία (what a shAck!), ή θα τους πεις ότι είσαι με έναν πάμπλουτο, πανέμορφο, κλπ κλπ κλπ. Ή ότι είσαι η νέα κονέλλα του Χιού Χέφνερ!
    α; α; έννεν πολλά καλή ιδέα;;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χα χα χα. πάντα με τη γιαγιἀ μου έχουμε παρόμοιες συζητήσεις όπως εσύ με το παππού σου. Πάντα με ρωτά για όσπρια ή ας πούμε, έτυχε να μαγειρέψει λουβί με το λάχανο, μα έχετε λάχανο στην Αμερική; Ναι, γιαγιά. Και μετά γελά "ε κοτζα μου Αμερική να μεν έχει λάχανο;" Επίσης άλλο εντυπωσιακό για τη γιαγιἀ μου είναι το ότι ψουμνίζω, καθαρίζω, μαγειρεύω, δουλεύκω (συνέχεια κατἀ τη γιαγιἀ).

    Για τα ἀλλα ευτυχώς δεν έχω πιέσεις, ούτε για επαναπατρισμό (αφού ξέρουν ότι επαγγελματικά θα ήταν δύσκολο), ούτε για οικογένεια.

    Πάω να δω τί γίνεται στο μπλογκ που προσπαθεί να κάμει παρανομίες με το παιγνίδι του σάντα. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τζαι...εσάς εχιόνισε προχτές τελικά; εμἀς έκαμε μας 10 ίντζες (25 εκατ.)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. apantisen i axapari gia mena!!!!!pantws efantazoumoun ton pappou kai kati alloi siggeneis p mallon epiasa to point poioi enoun kai firnoumai!!!!
    en exoun louvin alla akoun black eyed pees....etsi gia na pairnoun prwteines!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Λου
    Γκουντομορνινγκ στο χρυσοπράσινο!!
    Στο τελευταιο "άι αμ του μπίζι εντ ιμπόρταντ τζιαι είμαι ούλη μέρα στο λαπ προσπαθώντας να κάμω πράματα που αξίζουν" νομιζω εν να με πάρουν για ψωνάρα....θελει λιο σασμα!!! Εν τζαι εμεγαλοπιαστηκαμε!!! Εμεγαλωσαμεν ναι, τζαι επιαστηκαμεν (το γηρας ουκ έρχεται μονο) αλλα όι σε συνδυασμο οι λέξεις! :)


    @Μάνα
    Πρώτον μεν απαντησεις σε ουλλα τζαι κάμε καμια δουλεια γιατι θα μου κατεβει "Defiance μενομενος" τζαι φοουμαι!

    Ερωτηση;; Μα εν θα ακουστω σαν κυβερνητικος εκπροσωπος με το "δεν ειναι κατι που απορριπτω";;;

    Το λουβι τζαι τουτα ουλλα εχω τα....απλα στον παππου οτι πεις εν λάθος! Μόνο τζεινος ξέρει το σωστο!

    Τουτο με τα γκομενικα εν τελεια ιδεα!!! "Φανταστικη" μπορω να πω!

    Babysitting ον δε χαόυς άτε!

    @Αχαπαρη
    Αχαμ......Τουτο καλη ιδέα αλλα θέλει δουλεια....Να τους το φέρω με το μαλακό....οι κλασσικ θείες εν τζαι σε επιφοβη ηλικια....

    @Μαριλουδα
    Για να πιάσουμε συνταξη, υπονοεί να έβρουμε δουλεια εις το χρυσοπρασινο....αρα ενα ενα τα ζητήματα!! Το 2040 ενιξερω πως μου ακουεται...οπως τζαι να έσhει παλε μικρές τζαι τριανταφυλλένιες θα είμαστε! :))

    @Νεράιδα
    Εν που κατεβαίνει στες εκλογές ενεν τζαι συμφωνεις;;; Για να σου δωκει καμια θεσουάν α;;;

    @Ίνα
    Εγω με την Πρασινομήτωρ, Πρασινοφάδερ κτλ εν εχω προβλημα....απλα εν οι γυρω γυρω περιεργη...Εν με κοφτει πλεον...ετο "ποστ να γίνεται" χααχαχ

    Σκεφτουμαι να ακολουθησω τακτικη κυβερνητικου εκπροσωπου "Οταν εχουμε κατι ανακοινώσιμο, θα εισαστε οι πρώτοι που θα το μάθετε. Ευχαριστω"

    Ναι έσhει λουβι, αλλά εν ειδα ουτε άκουσα κανενα Αμερικάνο να τρωι...Εν ενα μιτση, πολλά φτηνο, τζαι φαινεται λυπημένο....οπως λαλει ο παππους. ενεν σαν το μαυρομμάτικο το Κυπριακο....

    @Ράνια
    Του παππου πάντα λαλω του αλήθκεια...απλα σε έτσι θεματα τζαι γενικά, χι ολγουεις νόους μπεστ!
    Η απάντηση στα αλλα θεματα φυσικα εν αναλογη τζαι σε ποιον μιλας τζαι τι σχέση έσhεις μαζι τους ενεν; Ετσι σοβαρα τωρα, απλα απαντω αναλογα με το ατομο....

    @Σμιλί
    Να ρίχνω τζαι λιην στάχτη στα μάτια που λαλουν α;;;; Χμ...πρεπει να καμω πρακτις!

    @Ινβ 1
    Ενα ωραιοτατο πριντερ λέιζερ κτλ στην δουλεια με πανακριβα μελάνια....

    @Ρουλι
    Η ζωή της άλλης βεβαιως τους νοιάζει! Εν θωρεις το σηριαλ τι θεαματικότητες κάμνει!!
    Το δικο σου θα το καμω πράκτις με μια δοση ειρωνίας.....
    Εχαρτώθηκες;;;
    Ναι εψες!!! (υφος λιη ψευτικη χαρα τζαι ειρωνια τζαι 5-6 καρδιναλίων)


    @Ινβ
    Εβαλα τον τζαι στα φειβοριτς! Θα το στειλω με ημειλ τζαι στο ιPhone! Θενξ! Ηξερα πως θα με εσωζες εσυ ντηαρ!!! Ποτέ δεν με απογοητεύεις!!! :)))))

    @Γρουτα
    Κορη άσχετο, αλλα μιας τζαι μου εδωθηκε το βήμα (οκ επιασα το μονη μου αλλά γουότεβερ)...Εσκεφτηκα να λαλουμε τον στύλλο του σπιθκιου σου Γρόυτο....γιατι θελω να του πεις μια μέρα "και εσυ τέκνον Γρούτε!!!" Πως σου φαινεται σαν ιδέα;;;;;

    @Ασπρουλης
    Εν μπορω να πω έτσι του παππου!! Ειδη επεξεργάζεται την ιδέα του να θέλει κομπιουτερ! Μετα εν να μεινισκουμε νυστιτζοί!!!

    @Νταφοντιλ
    Είδες, κάτι ηξερα που απευθυνθηκα στους φέλοου μπλογκερς!!! :))))

    @Μουνλάιτ
    Ο κουλ θειος εν καλος...απλα με μια εννοια θέλει τζαι τζείνος να ξέρει τι παίζει!!
    Το "shAck" επέτυχες το!!! Τέλια Σικάγο άξεντ! χαχαχ Παντως τα γραφεία του πλέιμποι εν δαμε κοντα στο διαμερισμα μου...λαλείς να παω να φκαλω καμια φωτο για ντοκουμέντα;;;

    @Αλτερ
    Χαχαχα ερωτησεν με τζαι εμένα για το λάχανο!!! Τζαι επισης ρωτα τζαι τες τιμές για συγκριση!! χαχαχαχα Εμένα το καλο του λαλει οτι ειμαι νοικοτζυρα!! χαχαχα

    Ουτε εγω ρε εχω ετσι θέματα που άτομα που εν πολλά κοντινα...απλα ο περίγυρος εν περιεργος.....

    Πλιζ βάλε την τάξη γιατι προσπαθουν να μας σαμποτάρουν!!

    Εμας εν εσhιονισεν! Εγλυτωσαμεν! Αλλα εψοφίσαμεν......παγωνια τζαι αέρας! Όπου τζαι να΄σαι ακου τα ομως....Ουφφου....Για να εφτασαν ως σε εσας ακουτα ανα πάσα στιγμη....Φακκκουν μου! Ποτε θα παμε διακοπές κυπρο να γλυτώσουμε λιο!!!

    @EaglEye
    Επειδη ξέρεις ποιοι είναι εν πολλά αστείο ενεν;;; Παντως τζείνη η ράντομ για την μάρκα κινητων εν ο άντρας σου που μου την έκαμε! χαχχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ πάλι προτείνω να κατεβείς με ενα σιαλούδιν γυρώ απο το λαιμό σου, ενα κουτι strepsils για το λαιμό και πες ότι στο νοσοκομείο που δουλευκεις (!) ειπαν σου να κανεις επιλεκτική αφωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Astatus
    χαχαχα Για να μεν σου πω θα "αυτο-διαγνωστώ"!!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γιατι να μεν τον λεμε Βρουτο, που του παει τζαι πιο πολλα (όϊ για τον αρχαιο, αλλα τον φιλο του Ποπαϋ) χεχχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έφυρες με πρωί-πρωί, αλλά ενε πρόλαβα να γράψω τίποτε!

    Εμένα πρήζουν μου τα (τα αυτιά μου!) με έναν λόγο μόνο.. που ακούεται σαν σπασμένο γραμμόφωνο!
    -----> Παντρέφτου τζαι κάμε κοπελλούθκια ώσπου εγλήορα.... (χ10) <-----

    Δουλειά στην Κύπρο, εννα έσιεις έτοιμη.... κάποιοι ετάξαν σου τζαι υπουργείο, να μεν πω ονόματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν και βρίσκω το παράλογο να επισκέπτεσαι τες θκιάες σου άμα κάμνουν έτσι σχόλια εντούτοις πιστεύκω πως ότι σου λαλούν θα λαλείς "ΝΑΙ"
    πχ .εννα ρτεις Κύπρο? ναι. Αν σου πουν πότε ..σύντομα.στοπ.
    Έχεις μποιφρεντ? Ναι. Εν καλός ? Ναι. Εννα παντρευτείτε?? Ναι. Πάει καλά η δουλειά ? ΝΑΙ και πάει λέγοντας. Για ερωτήματα που εν σηκώνουν ναι αφήνω τα στην κρίση σου, αλλα μπορείς να είσαι και λλίο αόριστη σε κάποια πραματα. Πχ Εννα μείνεις Αμερική?? Ναι, ίσως ..μπορει τζαι να ρτω εννα δειξει.
    Τζαι ετελιωσεν το θέμα
    Αν εσιη λουβί στην Αμερική? Οϊ εν έσιη θα πείς τζαι επήρα τζαι εφύτεψα σε μια γλάστρα αλλά τελικά εβλάστησε μπιζέλι άρα προφανώς εν κάμνει το λουβί τζικάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πρας, μην ξεχνας τα αμέτρητα συμπλέγματα των Κυπραίων με το πήδημα. Η Αχάπαρη το έθεσε πολύ απλά και παραστατικά. Βάλε το σεξ στην υπόθεση και θα σε αφήσουν όλοι ήσυχη. Απ' ότι έχω δει πρακτικά δουλεύει πάρα πολύ αποτελεσματικά αυτή η προσέγγιση :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Γρούτα
    Δέχουμαι! Βρούτος ιτ ις!! Θέλω ποστ με τιτλο "Και εσύ τέκνο Βρουτε" με ιστοριες οπως την ΤV που ήταν στο mute! χαχαχα

    @HeatJo
    Να σου κάμω ενα κόπι που το λινκ του Ινβικτους τζαι εσένα;;; Οξα να ακουλουθησουμε τακτικη κυβερνητικου εκπροσώπου....οξα της Αχάπαρης...οξα της Τατσας....ή ουλλες τζαι οποια πετυχει;;; Χμ...ειμαι σε σκέψης...

    Ναι ετάξαν μου υπουργειο αλλα οπως βλεπεις εμείναν στα λογια...Τωρα να δουμε με τα δημοτικα θέματα της Αχαπαρης πέρκει γινει τιποτε....

    @Τάτσα
    Καταρχάς γουέλκαμ στο πρασινο μπλογκ! Καταδευτερον, μα αν αρκεψω τζαι λαλω σε ουλλα ναι, θα πουν οτι πίνω ληγμένα...εχω τους μαθημένους με τα όι....φταίω ένεν;;;; ουφφου...

    @Αντρέας
    Τουτα τα συμπλεγματα που θα μας αποτελειώσουν σαν χωρα/λαο....Αμαν το ειδες τζαι πρακτικα οτι δουλεύκει, τι να πω!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να περάσεις στην επίθεση τζαι να τους πεις: "μα έν εβαρεθήκετε ολάν τόσα χρόνια να με ρωτάτε τα ίδια τζαι τα ίδια;!"
    είναι δοκιμασμένο, πίστεψε με, θα σε θεωρήσουν λίγο ψωνάρα, λίγο απότομη, λίγο εκκεντρική αλλά τη δουλειά σου θα τη κάμεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χμ...ακόμα μια εκδοχη λοιπόν!!! Θα πειραματιστώ τζαι θα σας πω τα αποτελέσματα!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. λλίον καθυστερημενον το σχόλιον, αλλά...

    δηλαδή ούλλες μα ούλλες οι οικογένειες να λαλούν τες ίδιες μα ίδιες ερωτήσεις ρε παιδί μου?? σαν να ακούω το σόι μου (εκτός που τζείνο με το λουβίν). εισήγηση δική μου: μεν πεις αόριστα πράματα τύπου ναι εννά ρτω, γιατί μετά η μάνα σου θα σε πρήζει, πότε? τζαι πότε? αφού είπες εννά έρτεις.

    το καλλύττερο σενάριο εν το "εγώ θέλω, τζαι να ρτω, τζαι να παντρευτώ, αλλά η ζωή εν δύσκολη/εν βρίσκω άντρα κλπ. κλπ.". έτσι η οικογένεια απλά λυπάται που βασανίζεσαι τζαι που τακτ για να μεν σου ξύνουν πληγές εν σε ξαναρωτούν.

    στη δική μου εν εδούλεψε αλλά μπορεί να φταίει που ως σόι δεν έχουμε τακτ, αλλού μπορεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Ερυκίνη
    Το καλύτερο σου σενάριο εν τουτο που εφαρμόζω εδω τζαι χρόνια....Πάντα ειμαι ειλικρινής. Εν εχω καθόλου προβλημα να τους πω "όι ειμαι μόνη μου, θα ήθελα να ειχα κάποιο αλλα δυσκολοι καιροί για πριγκηπες κτλ κτλ". Εμένα δουλεύκει σε πολλους....τους κοντινους που πραγματικα εν που αγαπη που ρωτουν τζαι ενδιαφερουνται.... Για τους αλλους εν με κοφτει....

    Η μάμα μου ευτυχως καταλαβαίνει τζαι με υποστηριζει σε οτι τζαι να κάμω....εξου τζαι ειναι αναγνώστρια του μπλογκ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή