Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ντήαρ Γκρίν Μπλογκ,

'Οχι δεν σε εξέχασα....το ότι σε αγαπώ ξέρεις το....Απλά εχαθηκα μέσα στην έλλειψη ρουτίνας τζαι μέσα στο λακ οφ πέρσοναλ σπέις.....θα επανελθω συντομα δρυμήτερη σε σημείο που θα με βαρεθείς! Ξέρεις δουλεια που έχουμε οταν θα πάμε πισω;;; Τζαι εχουμε να πάμε τζαι στο Τεξας....μετά έχουμε τζαι δίαιτες...λαλώ σου θα με βαρεθείς....τωρα φυσικά εν τα σκέφτουμαι τουτα..."Ξωπασκα" που ελάλεν τζαι η γιαγιά μου.

Κανονικά, σαν ενα μπλογκ που σέβεται τον εαυτό του, θα έπρεπε να καμουμε ενα απολογισμο του 2011.....αλλα γουότς νταν ις ντάν ρε μπλογκ....ποιος ο λόγος να τα σκαλίζουμε....Ας μην παρελθοντολογουμε και ας κοιτάζουμε μόνο μπροστα....τουτο το μόττο σκεφτουμαι να το καμω τζαι μοττο της προεκλογικης μου εξτρατείας...Θελω να αναλάβω πολιτικό αξιωμα! Να ισhιώσω την Κύπρο! Βέβαια ενας κοντίνος θείος μου ειπεν μου οτι αν κάμουν το λάθος ποτέ τζαι προσλάβουν με στην χρυσοπράσινη κυβέρνηση, θα είμαι ο πρώτος δημόσιος υπάλληλος που θα απολύσουν στον 1 μήνα εργασίας...η Κυπρος εν αντεχει την έλλειψη διαθφορας.... Μα τι να κάμω τζαι εγω ρε μπλογκ δηλαδή....Μα να παρκαρει ο άλλος μεσα στην μέση του δρόμου, ή στο (τάχα) μολ οφ Σάιπρους  σε θέση που ενεν πάρκινγκ σποτ αλλά ο "δρομος" του παρκινγκ;;;; Σημερα παρ'ολίγο να κατεβω να πατσαρκάσω θκυο-τρέις! Που πάεις κυρία μου με το υφος χιλίων φαντασμένων Κυπραίων τζαι κατεβαίνεις που το αυτοκίνητο σου που επάρκαρες διπλα που την είσοδο -2 του (τάχα) μόλ οφ Σάιπρους σε τοπο που ΔΕΝ είναι παρκινγκ σποτ;;;;;;;;; Γκρρρ!!!!

Επισης αγαπητό μου μπλογκούδιν, εδω και μέρες σκέφτουμαι διαφορα τζαι επήρα κάποιες σημαντικές αποφάσεις για την ζωή μου....Θα σου τα πώ άλλη φορά όμως γιατί τωρά εν μπορώ να γίνω βαθυστόχαστη! Εφα κάτι μπάμιες του παππου μου το μεσημέρι που ήταν τέλειες τζαι εφα τες με κουλλουρι βραστούδιν τζαι απόλαυσα τες!! Οοοοοομως παρ'όλη την τελειότητα τους, πρεπει να της είσhεν πατώσει ο γκράντππα με αρτύματα που με πειράζουν τζαι τωρα επειράξαν με τζαι άρα αντιλαμβανεσαι γιατί δεν μπορώ να γίνω βαθυστόχαστη.......

Εν θα κάμω τις ευχές μου για το νέο έτος ακομα....ως τοτε θα τα ξαναπουμε!

Φιλιά πολλά,
Η ολ τάιμ αγαπημένη σου ιδιοκτήτρια,
Πρασινάδα
χχχχχχχχχ

14 σχόλια:

  1. α είδα την και εγώ την τύπισα που επάρκαρε μες την μέση του parking!! λαλείς να ήταν η ίδια? επειδή έχει πολλούς αχάπαρους γενικά...

    I back you για πολιτικό αξίωμα..

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς σου έφαγαν την πρωτιά :) Δεν θα είσαι η πρώτη/ος που θα φάνε στο δημόσιο λόγω έλλειψης διαφθοράς. Η λίστα είναι πολύ μεγάλη. Μπορεί να γραφτεί και σειρά για την τηλεόραση με πολλαπλές σεζόν:)...Είπα στον εαυτό μου ότι θα περιορίσω τα νεύρα αυτές τις μερες λόγω της κατάστασης που επικρατεί στην Κύπρο οπότε σταματώ εδώ...

    Ζεστό κουλούρι.... γιααααααμ :) (μαύρο ή άσπρο;). Αντί μπάμιες πάντως θα προτιμούσα φασόλια ή φακές (με αρκετό τσίλι μέσα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρασιναδα μου απολαυσε την παραμονη σου στα πατρια εδαφη, φαε τις μπαμιες σου (τζαι μενα αρεσκουν μου πολλα).

    Τζαι οι ασυνειδητοι οδηγοί εν λειφκουν, δυστυχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοβαρές αποφάσεις α!Ιντερεστινγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα μπάμιες ρε Πρας τζι εσύ; Μπάμιες τις γέριμες;
    Όπως και να χει, περιμένουμε με αγωνία τις σοβαρές αποφάσεις σου όταν θα μπορέσεις να γίνεις βαθυστόχαστη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 5 meres!!! den exoume simeia zois sou gia 5 meres!!! pras !!! :) na pernas iperoxa me koulouria j mbamies k ola ta comple!!! kales diakopoules!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπαμιες... δεεεαξ :ζ

    Κατηφορισε Λεμεσο, να σε τζερασω καφε κοντα στην θαλασσα! Υποσχομαι να μεν σε κολλησω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπάμια γιαξ αλλά ρισπέκτ στον παππού-μάειρα που του αρέσκουν τζαι τα αρτήματα!

    κατά τα άλλα περιμένουμε βαθυστόχαστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "λακ οφ πέρσοναλ σπέις"; τάχα ποτζιεί είσαι πέρσοναλυ σπέιστ; αλόπως μόνο οι μπάμιες του παππού σου ενηξέρουν για το μπλογκ σου! :Ρ

    υ.γ. "δεεεαξ" η άλλη!! αχαχαχ αχαχαχαχ χαχαχχαχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το δεάξ τι ένι γρούτα?:P

    ήταν καιρός να μας γράψεις τίποτε! τούτες οι γυναίκες ειλικρινά είναι εντελώς αγενείς εν έχουν καθόλου τρόπους οδικής συμπεριφοράς. σοβαρά τωρα. το δημόσιο εν πολλά συγκαταβατικό για σένα btw:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ράνια
    Θένξ για την ψήφο σου! Σκεφτουμαι να κατεβω με το πραγματικό μου όνομα τζαι το Πρασινάδα σε παρένθεση μες την μέση για να με αναγνωρίζετε! :Ρ

    @Αντρέας
    Για το πρώτο σκέλος του κόμμεντ τί να πω...δις ις Σάιπρους αφου...

    Για το δευτερο θα σου πω οτι ήταν ενα ζεστο κουλουρι με προζύμι που τζείνα σε σχήμα "μαργαρίτας". Φακές κάμνω καλές εγω...ο παππους εν κάμνει..εν του αρέσκουν...οι μπάμιες του εν τέλειες!!

    @Σμιλί
    Την απολαμβάνω!!!! Μπάμιες + κολοκόσι = LFE
    Δυστυχως πολλοί ασυνείδητοι παντού στην Κύπρο...

    @Μαριλούδα
    Ναι....κάμινγκ σουν...

    @Μικρός Χείμαρρος
    Κόρη ο καθε ένας με τα γουστα του....Εγω είπα τίποτε για το λουβι σου....για μένα εν το λιγότερο αγαπημένο μου που τα όσπρια....
    Που θα πάει θα γίνω βαθυστόχαστη συντομα...

    @Μισιρλού
    Θένξ κόρη! Τζαι εσυ να περνάς καλα!!! Ατε να γεμώνουμε τες μπαταρίες μας! :))

    @Γρούτα
    Ε όι τζαι δεεεαξ! :Ρ
    Τωρα να πω του Ξιππασμένου σοφέρ μου..... :Ρ

    @Μουνλάιτ
    Μα ποσες φορές να του πουμε με τον Πρασινοφαδερ οτι πειράζουν μας τα αρτύματα! Γκρρρρρρρρρ
    Σιγά σιγα θα βαθυστοχαστώ!

    @Σάικ
    Ναι ποτζει εχω τζαι λίο χρονο του μαϊσέλφ...για περισυλλογή :Ρ! Τι εννοείς εν το ξέρουν οι μπάμιες;;; Προχτες εστειλαν μου ημειλ οτι απολαυσαν δεόντος το σεκρετ σάντα!

    @Νταφοντιλ
    Το δέαξ μοιαζει σαν τες εκπομπες της Κυπριακής ΤιΒι που μεταφραζουν κομπιουτερ τζαι βαλλουν υποτιτλους τζαι κάθε τοσο πετάσσετε τζαι μια λέξη στα κατσουβέλικα!

    Εν είμαι συγκαταβατική ενεν;; :Ρ Ετο μια κουβένταν ειπαμε....εν θα άντεχα ουτε μια μέρα νομίζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. για το παρκάρισμα στη Κύπρο θα ήθελα να είχα το θάρρος να βγάζω φωτογραφίες και να κάμνω αναρτήσεις! ένα θα σου πω: πρώην υπουργός συγκοινωνιών προσγείωσε μπροστά μου τη μερσεντάρα πας το πεζοδρόμιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα ποσες φορές να του πουμε με τον Πρασινοφαδερ οτι πειράζουν μας τα αρτύματα! Γκρρρρρρρρρ

    ξέρω το, εν είπα κάτι για τούτο, απλά εν μπορώ να κρύψω το θαυμασμό για ένα λάτρη του πιπεριού, και μάλιστα όχι δήθεν (σαν κάτι μιτσιούς που τάχα μου τρων ιντερνάσιοναλ γι'αυτό εν τους πειράζει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ουφ
    Εσκεφτηκα το τζαι εγω....Επειδη σε μιαν εφτομάδα φευκω (κλαψ) αν φκαλεις φωτο, βοηθω στης αναρτήσεις γιατι προβλεπω να πέσει πολύ δουλεια γιατι το σικκιρτισμά εν μεγάλο

    @Μουνλάιτ
    Οκ δεκτός ο θαυμασμός σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή