Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Μια προσωπική ευχή....



Πολλοι απολογισμοι τουτες τες ημέρες στες μπλογκογειτονιες...

Τον απολογισμό μου του 2011 εκαμα τον τζαι εγώ αλλα είπα να τον κρατήσω για μένα....

Εν πιστευκω στα νιου γίαρς ρεζουλούσιονς τζαι σε έτσι πράματα. Η αλλαγη πρεπει να πηγάζει που μέσα μας τζαι όι που το νουμερο ενος ημερολογίου....

Ομως επειδη φέτος η αλλαγή που πηγάζει που μέσα μου συμπίπτει τζαι με την αλλαγη του χρόνου, θελω να μου επιτρεψετε να κάμω κάτι για πρώτη φορα στην ζωή μου.....να ευχηθώ κάτι του εαυτου μου....  Σε μένα εν συνηθίζω να κάμνω ευχες...προτιμώ να βάλλω απλά στοχους...Φετος ομως θα φανω εγωίστρια τζαι θα μου κάμω τζαι ευχές.

Μου ευχομαι λοιπόν το 2012 να ειναι μια χρονια που θα μάθω επιτελους να βρισκω την ισορροπία μεταξυ δουλειας τζαι ζωής, μια χρονιά διαφορετικη που τες αλλες...με πιο λια πειράματα, πρωτεΐνες τζαι κιλα αλλά με παραπάνω ανθρώπους τζαι στιγμές.....μια χρονιά που μαζί με τα 30 θα μου φέρει τζαι το πληρωμα το χρονου για την μεγάλη αλλαγη....μια χρονια δηλαδή που θα εν η τελευταία μου στα ξένα....

Ευχομαι καλή χρονιά σε ολους σας! Πάνω που ούλλα με υγεια τζαι οταν την έχουμε να μάθουμε να την εκτιμουμε...εν το πιο σημαντικο πράμα στην ζωή.....εν η ίδια η ζωή τζαι εν πρέπει να την θεωρούμε δεδομένη.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

21 σχόλια:

  1. Εύχουμε σου το και 'γω κόρη! Μακάρι τούτη ναν η χρονιά που θα σε φέρει πίσω στα πάτρια εδάφη. Καλή χρονιά σε όλη την Πρασινοοικογένεια!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακαρι να σου βγει αληθινη η ευχη σου!


    Καλη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσυγκινήθηκα! πολλά όμορφη ευχή.

    Φυσώ λίγη χρυσοπράσινη νεραϊδόσκονη, πέρκει βοηθήσει!

    Καλή Χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ππου χαρες πον να καμει η Πρασινη οικογενεια! Ατε ευχομαι να πιασει η ευτζη σου! Καλη Χρονια με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ου κόρη εσυγκίνησες με. Οϊ μονο για τεσ ευχές αλλά επιτέλους εσιη ένα πλάσμα ηλικιακά κοντά μου. Οι μισοί/ες για ροκολοι/ες ενι για μεσήλικες-Που τα 35 τζαι πάνω:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "εν η ίδια η ζωή τζαι εν πρέπει να την θεωρούμε δεδομένη" εν γεγονός. μακάρι να έρτεις πίσω και να έρτεις επειδή εν το καλύτερο όι επειδή εσυμβιβάστικες πρας μου. χρόνια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μαριλουδα
    Θενξ κόρη! Χρονια Πολλά τζαι σε σένα τζαι σε ουλλο σου το βασίλειο...ακόμα τζαι στον Χάρυ Πότερ!

    @Σμιλί
    Ευχαριστώ πολύ Σμίλι!! Καλή Χρονια! :)))))

    @Νεράιδα
    Ωωωω ευχαριστώ πολλά για την χρυσοπράσινη νεραϊδόσκονη!!! Καλή Χρονια!!! :)))

    @Γρουτίτσα
    Ευχαριστώ κόρη!!! Εχουμε δρόμο μπροστα μας αλλά η ελπιδα εν ζωντανή....Καλή Χρονια στην Γρουτοοικογένεια! :)))

    @Συνομήλικη Τάτσα
    Επιτέλους εν λές τίποτε!!! :Ρ Καλή Χρονια κόρη!

    @Ντάφοντιλ
    Θα προσπαθήσω ρε.....Η αποφαση επάρθην....το δυσκολο είναι να υλοποιηθεί! Καλή Χρονια τζαι να'σαι καλα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολλά ωραία η ευχή σου και ελπίζω να πραγματοποιηθεί!!
    καλή χρόνια σε σένα και στην οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. " We shall not cease from exploration. And the end of all our exploring will be to arrive where we began and to know the place for the first time."

    Από το Little Gidding του T. S. Eliot.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ράνια
    Ευχαριστώ ρε!! Καλή Χρονια τζαι στην Ρανιο-οικογένεια!! χχχχχ

    @Αντρέας
    Πάαααρα πολλά ομορφο!! Αν δεν σε πειράζει θα το βάλλω κάπου στο μπλογκ να φαινεται...Θα εν το μόττο μου για την επόμενη χρονια και όχι μόνο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Iσορροπία μεταξυ δουλειας τζαι ζωής".... κάποτε εννα την βρίσκεις τζαι κάποτε θα τη χάνεις! Η ουσία είναι να ξέρεις τις θέλεις από τη ζωή σου, όπως καλή ώρα τώρα με τν επιθυμία σου για επιστροφή στα πάτρια εδάφη!
    Στο εύχομαι ολόψυχα! Καλή επιστροφή Πρας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ ευχουμε σου οτι καλυτερο! Τζιε τουτο μπορει να περιλαμβανει ή τζιε μα αποκλιει πράνατα που εσύ εν τα καρτεράς τζιε εν τα ευχεσαι! So be prepared...or not?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά!

    (εν έχω κάτι άλλο να πω, εκάλυψες με τζαι συ τζαι οι υπόλοιποι με τα σχόλια, αλλά έθελα να ευχηθώ τζαι γω ξεχωριστά...) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχομαι σου τζαι γω να πετύχεις τούντην ισορροπία που να την ζηλεύκει μέλος του cirque du soleil!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Πρας μου τζιαι πραγματικά σε ότι τζιαι να θκιαλέξεις να κάμεις. Αν το χρυσοπράσινο εν τζίνο που ζητά η καρδιά σου, τότε τζίνη ξέρει καλύτερα. Μπι γουέλ καλή μου. Πολλές ζεστές στιγμές με την οικογένεια σου, για να έσhιεις να πάρεις μαζί σου. Χάπι Νιού Γίαρ 2012. =) xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χρόνια πολλά... καλή χρονιά και εύχομαι να σου πάνε όλα έτσι όπως τα θέλεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Shit! Εσυγκίνησες με.Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο τζιαι σένα τζιαι μένα! Hohoho!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @HeatJo
    Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλή Χρονια σε σένα τζαι στην οικογένεια σου τζαι ευχομαι το 2012 να σου φέρει τζαι εσένα τζείνο που περιμένεις.

    @Dreamer
    Πολλά ωραία το εδιατύπωσες! Αρεσεν μου. Καλή Χρονια τζαι ανταποδίδω την ευχη σου σε σένα! :))

    @Νονης
    :)) Χρόνια Πολλά, καλά τζαι.....ξεχωριστά τζαι σε σένα!!

    @Καϊσί
    χαχαχα! Θενξ! Καλή Χρόνια!!! :))))

    @Lucrezia
    Χάπι Νιου Γίαρ τζαι σε σένα! Να σου φέρει τζαι εσένα τζεινο που αναζήτας! :)))

    @Ππποστ
    Ευχαριστώ κόρη!Ο,τι καλό τζαι σε σένα! Καλή Χρονια!

    @Ουφ
    Καλή χρονια τζαι ανταποδίδω απο καρδιάς! :))

    @Τριολούιν
    Νομίζω πρέπει να σου πω τζαι καλωσόρισες στο μπλογκ ενεν; Γουελκαμ τζαι σε ευχαριστώ! Καλή Χρονια τζαι ο,τι καλύτερο τζαι σε σενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά Πρασιναδα! :) γεματη υγεια που, οπως λαλεις τζιαι εσύ, εν πρεπει να θεωρειται δεδομενη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Φουρνόφκιος
    Καλή Χρονια Φούρνι με υγεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή