Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Σίκρετ Σάντα - Δε εντ!

Μετά που τόση οργάνωση, ειπαμε με τον
Σάντα να ξεσκάσουμε λίο! Τσίαρς!! :)))



Αγαπημένοι μου θέλω να σας ευχαριστήσω ούλλους που εκαμετε τοοοοοοοοοοόσο όμορφα δώρα ποστ  για το Σικρετ Σάντα!!!!!! Εγω προσωπικά το εκαταευχαριστήθηκα!!!!! Επερασα πάρα πολλα ωραία με τα δώρο-ποστ!!! Ηταν ουλλα γεμάτα φαντασία, ευρηματικότητα, χιουμορ, αγαπη. Εχάρηκα πάρα πολλά που ανακαλύψαμεν ούλλοι νέα μπλογκ τζαι εγνωρίσαμε νεους μπλογκερ...Απολουγουμαι αν μου έφυεν κανένα ήμεϊλ τζαι έμεινε αναπάντητο, αλλά όπως καταλαβαινετε πόσα να προλάβει ένα σίνιορ εξέκιουτιβ ελαφάκι παρά τω Αγίω!


Θελω επισης να ευχαριστήσω πολλά τον αγαπημένο Defiance που έκαμεν κόμμα με την Πρασινομήτορα τζαι την Γρουτίτσα για τα ποστ δώρα! Ευχαριστώ ουλους εσάς που μου εστείλετε ήμεϊλ με δωράκια τζαι εξιτύλια πακέτα με αγωνία!! Επιασα ένα ταξίδι στο Παρίσι.....με τον γιατρό Κυρίτση (Θενξ Ποστ!!) Η Ουφ εστειλεν μου ένα Αφρικαν Αμέρικαν τεκνό να τσακώνεται με τον Κότσιρα για χάρη μου! Επιασα τζαι κάτι αχαπαρα περσινά μελομακάρουνα υπο την μορφή ενός τσοκολέιτ τσιπ κούκι...μια φανέλα Νταφοντίλιαν που ισχυρίζεται οτι "άι καν κιλ γουίθ μάι μπρέιν", άπειρα καπ κέιπς, καρτουνς....ως τζαι σhαμπου για το φριζ! Ευχαριστω πολλά την 'Αλτερ ίγκο μου τζαι της ευχομαι να περνά καλα τωρα που ήρτεν τζαι τζείνη στα πάτρια εδάφη. Για ακόμα ενα ρεζουμέ του Σικρετ Σάντα πλιζ κλικ χίαρ.

Ευχομαι σε ουλλους μας Καλά Χριστουγεννα τζαι με υγεία του χρόνου θα ξαναδιοργανώσω ακόμα ενα πιο φαντασμαγορικό Σίκρετ Σάντα τωρα που έχω τζαι μια άλφα εμπειρία στο θέμα τζαι εγινε τζαι ο Ρούντολφ Σίνιορ Εξέκιουτιβ Ελαφακι.

22 σχόλια:

  1. Οπως πολλά σοφά είπαν οι Abba κάποτε "Thank you for the music"!
    Είσιεν πολλή χάζι. Να κάμουμε τζιαι Secret βασιλιά καρνάβαλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντομεταξύ έχει μέρες που θέλω να το πω αλλά ούλλο ξηχάνω. Εν ΤΕΛΕΙΟ το backgrond σου!!
    Και ευχαριστούμε και μεις την αλτερ ιγκο για την πολύτιμη συμβολή της!! Τσιαρς εβριοούαν και Μέρι Κρίστμας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Σικρετ Σάντα εν θα τελειωσει ώς που να πιάσω τζαι εγω το δώρο μου οκ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρασιναδα μου εγω σε ευχαριστώ! Ήταν μια υπέροχη ιδέα που την χαρήκαμε όλοι.

    Καλές γιορτες με τους αγαπημένους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα πάντ αμε υγεία,
    ευχαριστούμε που μας έκαμες να σκεφτούμε κατί έξω που τα συνηθισμένα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά χριστούγεννα Πράς μου! η οργάνωση σου ήταν άψογη! θα σε προτιμούμε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα πού εν το δώρο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα ντόκτορ! Να περάσεις όμορφα τζαι θενξ για την εμπειρία του Σήκρετ Σάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εν τούτο το φαντασμαγορικό που με φοβίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλες Γιορτες Πασινας τζαι οτι ποθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ούτε γω έπιασα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. την κουρτίνα μου έπιασες την; είχα αγωνία! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ ήμουν με την ιδέα ότι ήταν να πάρουμε εκδίκηση αλλά τελικά έκαμες την καλά εσύ :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ρε μάshalla, ήταν πολλά ωραίο παιγνίδι, φέκκιου!

    άτε τωρά απόλαυσε τις διακοπές σου τζαι γέμωστες παταρίες σου :)

    καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. areskei mou i idea tis axaparis gia ton karnabalo!
    episis gia to pasxa na grapposume poion/a blogger tha thelame na souvlisoume ! Oi a? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. en na fkei tzai kanena post me ta matching? poios ekame poiou? oi a?telospanton! Kalinixta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Xo Xo Xo (τζαι όι δεν είμαι ο Χόχος του Πεκάτσα), είμαι ο αναπληρωματικός Σάντα. Έσιει κανένα που δεν επήρε το δώρο του...;;; δκυο ππαλίες να τον κανονίσουμε!

    Όντως, ήταν ωραία η σκέψη τζαι η εκτέλεση του σίκρετ σάντα. Του χρόνου εννα συμμετάσχω κανονικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Αχαπάρη
    Θενξ κόρη! Βασιλιά καρνάβαλο....χμ...ε τί εν να εν το σαρπράιζ;;;; σκεφτου τίποτε τζαι κανονιζουμε το! :Ρ

    @Μαριλού
    Τσιάρς του γιου του κόρη...Θενξ εν καλο το μπακγκραουντ αλλά πρεπει να επαναφέρω το πρασινο γιατι τουτο δεν ειναι οτι πιο λειτουργικο....


    @Ξιπ
    Κορη ανησυχω λίο...ελπιζω ο Σάντα σου να εν καλά......

    @Σμιλί
    Σε ευχαριστώ πολλη! Καλές γιορτές, με υγεία τζαι πολλά σμιλιά!!! :))))

    @Μαρκο
    Ευχαριστώ πολυ! Επισης! Με υγεια τζαι οτι άλλο επιθυμείς.

    @Ράνια
    Να με προτιμάτε;;; Εχω τζαι ανταγωνιστή;;; Ενομιζα ήταν μονοπόλιο! :Ρ
    Καλα χριστουγεννα, πάντα με υγεία! :)

    @κ. Παρταλός
    Εν ρητορική η ερώτηση σου φαντάζουμαι ενεν;

    @Ινβ
    Καλα Χριστούγεννα φρεντ, με υγεία τζαι οτι επιθυμεις για σένα τζαι τες 2 κοπέλες σου! :)))

    @Τάτσα
    Εσυ μεν με νευριάζεις....Μια χαρά ησουν δαμέ γυρω στα μπλογκς...επρεπε να παιξεις....βαλλω σου απουσία για φέτος!!!:Ρ

    @Γρούτιτσα
    Καλές γιορτές τζαι σε σενα τζαι στην Γρουτοοικογένεια! :)))

    @κ. Πέρτικη
    Ετο ανταλλάξετε με τον κ. Παρταλό να τελειώνουμε!

    @Λάιαρ
    Ναι ναι!! Τζαι του χρόνου! Θενξ ρε! Ιτ γουός έι πλεζιαρ!

    @Μουνλάιτ
    Χαχαχα Θενξ κόρη επιασα την! Ηταν που τα πιο ωραία...εξιασα να το αναφέρω, σορρυ

    @Neerie
    Εγω ευχαριστώ κόρη! Να'σαι καλά! Καλα Χριστουγεννα, με υγεια τζαι ο,τι επιθυμείς! χχχχχ

    @Βλογ Σκέψεων
    Χαχαχα Σικρετ Σουβλιστο Αρνι;;; Σικρετ Σουβλισμένος Σάντα (αμπριβιέσιον ΣΣΣ;;) Δεν ειναι κακή ιδέα! Τα μάτσινγκ καλό! Μπορώ να βάλω την λιστα με τα ονοματα με την σειρα "εμφανίσεως"! Καλά Χριστουγεννα! :))))

    @HeatJo
    Του χρόνου εν μας γλυτωνεις! Μεν θωρεις που φέτος ηταν καλος ο Σαντα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νε, αλλά έν θα κάμνει τον ίδιο αφρό στην Κύπρο το σαμπού για το φριζ. Φύλαξε το για τες Αμερικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χορκανή καλα χριστουγεννα με υγεία χαρά και ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Πεζούνι
    Εν το νερό της Κύπρου που φταίει ρε...εσhει πολλά άλατα σε σχέση με το Αμερικάνικο... Ουφφου!

    @Άλεξ
    Μέρι Κρίστμας τζαι σε σένα χωρκανέ (;;;;;;?????)!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή