Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Δε φερστ σνόου οφ δε γίαρ

Όπως σας είπα στο προσφατο ποστ μου, ο αγαπητός HeatJo τζαι εγω αποφασίσαμε να κάμουμε μια σειρα που ποστ-αφιερώματα στην ελληνική μελοποιημένη ποιηση.

Το πρώτο μέρος μπορείται να το έβρετε δαμε ενω το δευτερο δαμέ στο μπλογκ του HeatJo.

Τζαι αφου γραφω που γράφω ποστ, ελατε 2 φώτο που εφκαλα σήμερα το πρωί σαν έρκουμουν δουλεια....Τα πρώτα σhιονια της χρονιας....Μεν τα θωρείτε ετσι ωραία σαν την ζάχαρη άχνη...επεσεν η θερμοκρασία τζαι εγίναν ενας ωραιότατος πάγος! Ελπιζω να μεν ζήσουμε τες περσινές στιγμές γιατι ένιξερω τί θα γίνει!!! Γκρρρρρρ





9 σχόλια:

  1. Πρας, το δεύτερο σου λινκ παραπέμπει στον blogger τζαι όι στο μπλογκ του HeatJo.

    Ενιγουει, ΘΕΛΩ ΤΖ ΕΓΩ ΧΙΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζαι 'γω θέλω χιόνιά!!! Ούφφου. Αρέσκει μου πολλά ο χειμώνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ax ti "wraia" aman fkeis to prwi na paeis douleia tzai evreis 2cm sympagh pago panw sto autokinitaki (glypto pagou) sou... aaaa memories...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΚαΪσι
    Να σου φέρω λια για δώρο!

    @Πατατουλης
    Δε το κομμεντ του Δρ Πρήχτη...Πολλα "ωραία"

    @Δρ Π
    """""ωραία""""" εννοείς...ενα σετ quotation marks ενεν αρκετα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φακκά μου ο χειμώνας!
    im a creature of the sun! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τζιαι που εν που κάθεσε χορκανή και εσιόνισε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Αλεξ
    Καταρχάς γουέλκαμ στο Πράσινο μπλογκ (που τωρα φορεί γιορτινά αλλα συνηθως εν καταπράσινο).
    Κατα δευτερον, αν πάεις να ριξεις ενα βλεφαρον τζαμε στα τοπ οφ δε τοπς θα καταλάβεις που κάθουμαι.... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή