Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Σίκρετ Σάντα - Τα αποκαλυπτήρια!!

Ο Σάντα τζαι ο Ρούντολφ επέστρεψαν στα πάτρεια εδάφη άρτιοι απαξ άπαντες!!!!!!!

Ο Ρούντολφ, λογω τζετ λαγκ, εκατσε τζαι έστειλε ήμεϊλ τζαι στους 45 συμμετέχοντες, στο οποιο ήμεϊλ αποκαλυπτει στον κάθε ένα που σας σε ποιον πρεπει να καμετε δωρο-ποστ !!!!!!! Πλιζ απαντάτε στο ήμεϊλ για να ξερουμε οτι το επιασετε τζαι εν θα μείνει κανένας συξυλος. Γι'αυτό πιπολ, τσεκ γιορ ήμεϊλ!

Μεν λαλείτε ποδά ποτζεί σε ποιον θα καμετε δωρο για να υπαρχουν εκπλήξεις!!! Τα ποστ-δωρα θα πρεπει να αναρτηθουν απο τις 20-22 Δεκ.

Θα κάμω ποστ εντος της ημέρας με όλους τους συμμετέχοντες με λινξ για τα μπλογκς τους, για οσους που σας δεν γνωρίζεται το μπλογκ του μπλογκερ που θα κάμετε το δωρο-ποστ. Επισης θα εν χρήσιμη η λιστα για της 20-22 του Δεκ που θα ανακατώνετε να έβρετε ποιος σας εκαμε το δώρο ποστ! :)

Για τα νέα μου, την οδυσσεια να ερτω τζαι αλλα...ποστ καμινγκ σουν. :)

14 σχόλια:

  1. Αννοίεις μου φάλιες!! Other than that have fun in cyprus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα έφτασες!! Μπράβο!!! Επήες για να ετοιμάσεις την άφιξη την δική μου ξέρω το! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειδα το ημειλ μου τζαι ειμαι πολλα χαπυ!

    Καλοσωρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσόρισες Πρασινάδα μου! Εύχομαι τωρά που ήρθες να γνωρίσω κι εσένα! Φιλιά στην Πρασινομήτωρ.
    Άνοιξα το email μου!....

    Έχουμεν ως τες 22 α; Πέρκει προλάβω να πάω "shopping"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. neraida, πριν παεις ρέξε να σου δώκω το wish list μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Welcome to Cyprus and have a nice time... Λαλεί τζαι το ανέκδοτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλωσήρτες!
    άτε, καλά να περάσεις, να σε χαρούν οι δικοί σου, να τους χαρείς τζαι να περάσετε όμορφες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανεί με τα καλοσωρίσματα (welcome κόρη!) εν άλλο που θέλετε να σχολιάσετε αλλά άτε τεσπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...(μυστικα να μεν ακουσει η Αχαπαρη γιατι παλαι εν να θυμωσει: Καλοσωρισες!)

    Τζι εγω ειμαι χαππυ με το ιμειλ μου... εν θα χρειαστει πολλιν "σιοππινκ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θενκιου ολ!!!!!! :))))))

    Άι αμ βέρι χαπι του μπι ατ δε γκολντεν-γκριν λιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλωσορίσατε Πρας και Ελαφάκι!!! :-)

    έχω κάτι μεγαλόπνοες ιδέες για το δωροπόστ αλλά εν με κανούν πέντε μέρες να μεγαλουργήσω...

    ...βασικά ούτε πενήντα θα με εκανούσαν οπότε εννά προσγειωθώ τζαι να έβρω κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή