Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Το πρώτο ριάξιον απο το χρυσοπράσινο

Οταν είμαι Κύπρο εσhει φορές που νοιωθω οτι λές τζαι δεν επέρασεν μια μέρα που την προηγούμενη φορα που ημουν δαμέ τζαι έσhει φορές που νοιωθω ότι επεράσαν αιώνες! Φαντάζουμαι λιο πολλά ουλλοι που ζουν αλλου ετσι νοιωθουν.

Το αν αλλαξε η Κύπρος, το τί μου αρέσκει δαμέ, τί όι, τί πεθυμώ, τι δεν πεθυμω.....εν μεγάλο θέμα.....θα σας τα πω σε ενα αλλο ποστ οταν παω πισω τζαι ερτουν μου ουλλα μαζι...

Ενα αλλο θέμα που εν μπορω να γραψω ακόμα τζαι θα συνοψίσω επίσης οταν πάω πισω εν το πόσο σhαίρουμαι  που καταφερα μετα που χρόνια να καμω νέους φιλους στην Κύπρο.....

Τωρα για τουτα εν μπορω να γράψω......τωρά πρεπει απλά να τα ζήσω τζαι θα σας τα πω μετα.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οταν ειμαι Κυπρο, ειμαι διακοπές. Αρα δεν εχω ρουτίνα. Αμαν εγω δεν εχω ρουτίνα, χανω το οργανωτικο μου πνέυμα. Εχτός ρουτίνας δεν ειμαι παραγωγική σε τιποτε. Κάμνω σhίλιες ώρες να καμω μια απλή δουλεια γιατί πάω με το πάσο μου. Το ΙQ μου εν δεκάδες ποντους πιο χαμηλο γιατί ειμαι σε αδράνεια. Ως τζαι που τα μπλογκς εκοψα πίσω!! Μονο στον Σικρετ Σάντα ειμαι πιστη! Σε ενα συντομο ήμεϊλ του Άρχων, ελάλεν καποιου "Πρας γουίλ χελπ γιου γουέν σhι καμς μπακ φρομ βακέισhιον" απάντησα οκ νόου προμπλεμ θα το κανονίσω οταν έρτω, απάντησεν μου μετά ο Άρχων "Θενξ, Υ.Γ. δε λαπ ις μπόρινγκ γουίθάουτ γιου! :) Εμένα τουτα ομως φαινουνται μου οτι τα ζει η αλλη Πρας...τζεινη της Αμερικής...όι τζείνη του χρυσοπράσινου...

Το μαλλίν μου έσhει μια πολλά κακή σχέση με το Κυπριακό νερο....Το χρυσοπράσινο νερό εσhει παραπάνω άλατα παρα το νερό της Αμερικής (καταλάβεις το γιατι στην Κυπρο τα σαπούνια/σhαμπού εν καμνουν όση σαπουνιά καμνουν στην Αμερικη). Με αποτέλεσμα το μαλλι μου φριζάρει τζαι ειμαι κάπως έτσι (αλλα στο πιο ασπρο τζαι πιο κυπριακό βερσιον). Ζήτω οι μπαλαρινέ κότσοι!! Επισης το δερμα μου παθαίνει κριση....Εχω που έχω ξηρό δερμα, δαμέ αλλάσω ολοκληρο λέγιερ σαν τα ερπετα! ΕΛΕΟΣ!

Ποιός τον κόφτει ομως για το φριζαρισμένο μου μαλλί! Εγω περνώ ωραία! Περνώ χρόνο με την οικογένεια, παίζω συνέχεια με το σκυλο μας, τον οποίο υπέραγαπω τζαι τζεινος κάμνει με οτι θέλει, βλεπω συγγενεις, φίλους παλιους τζαι νέους. Εκαμαμεν τζαι τα μελομακάρουνα μας (τζερνώ κοπιάστε). Ετοιμαζουμε το μενου για το τραπεζι των χριστουγέννων (γιορταζει η Πρασινομήτωρ). Για όσους θέλουν, εξαργυρωνω τα τσιζκέικ που χρωστώ όποτε θέλετε! :)

14 σχόλια:

  1. καλωσόρισες πρας. η υγρασία που το αεροπλάνο εν σου εφάτσισε; τζείνον εν το καλύττερο. λαλεις... δαμέ είμαι... ήρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα..το μαλλί εν τέλειο! Εν πειράζει που εν έχεις ρουτίνα και που το iq εν λειτουργά καλά..για να ξεκουραστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ πάω!! Πακετάρω και καλά τωρά.... Πόσο σε καταλαβαίνω για το πρώτο πάρτ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο που έκαμες νέους φίλους. Όσο για το μαλλί, ο μπαλαρινέ κότσος (οι κόρες μου τον λένε ντοματούλα) μια χαρά είναι. Έχουμε το ίδιο μαλλί μόνο που το δικό μου ισσιώνω το τόσα πολλά χρόνια που κανένας δεν ξέρει ότι είμαι σγουρομάλλα τζαι άμα δουν την κόρη την σγουρή σχολιάζουν, "μα πόθεν επήρε το μωρό;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. pote feukeis?

    (ektos tou oti en i klassiki erwtisi molis ERTEI kapoios, en gia na kserw na kanonisw nartw na faousiasw to dwro mou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νομίζω θα κανονίσουμε ΤΚ πάρτυ όπως είπαμε.
    σε κανένα πάρκο. με πιατάκια χάρτενα όπως στο δημοτικό.
    εν κρίμα η πρασινομήτωρ να καθαρίζει επιπλέον, μετά που κάθε βίζιτα.
    χάρηκα που σε είδα και από κοντά έστω και αν ήμουν λίο παιγμένη και στον κόσμο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αεις την ρουτινα στην παντα τζαι απολαυσε το... Το θεμα ενει, ωσπου να φυεις, εν να σουνηθισεις την απουσια της (τζαι μαλιστα την τελευταια ημερα) τζαι υστερα ετα ουλλα τζιαμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Αλεξ
    Θενξ! Τωρα με το νέο αεροδρομιο που εν υπάρχει η "φαντασμαγορική" φαση κατεβαίνω που το αεροπλάνο με προϊστορική σκαλούαν, εν νοιωθεις τοσο σπέσιαλ! Μετα στο αεροδρομιο τζαι εξω ηταν να φκει η ψυσιή μου που την πυρα! Τζαμε ειπα το δαμέ ειμαι ήρτα! :)

    @Ράνια
    Μα μιλούμε επαθεν το μαλλιν μου κρίση! Ναι προσπαθώ να ξεκουραστώ! :)

    @Ρόσα
    Ατε να καλωσορίσεις τζαι εσυ κόρη! Ολοι οι ξενιτεμένοι σπίθκια μας! (σαν το αιώνιο μόττο για τους προσφυγες ενα πράμα)

    @Σμιλί
    :) Ζητω οι ντοματούλες καλό!!! Εγω εν ισhιωνω γιατι σε λιες ώρες σγουρώνω πάλε...αποδεχτηκα τα πλέον....καλα τζαι καταφέρνεις να εισαι πάντα ισhιωμάλλα.....

    @Sike
    Τα "φωτα" φευκω!
    (χρωστω σου αφου που εκέρδισες τον διαγωνισμό με το ονομα της μιτσιας με τα φοντ που ειχα το καλοκαιρι, μετα που 1034 συμμετοχες!)

    @Μουνλάιτ
    Κόρη αρεσεν μου πολλά το γυναικοπάζαρο! Εισhεν πολλά ωραία πράματα! Εχάρηκα! Λαλείς;;; Πάσαρε την ιδέα σου να δουμε αν θα έσhει απήχηση....

    @Δρ Πρήχτης
    Φοινικωτα θα παω στην θεία σε λιο να εξηγηθούμεν για μέρα τζαι ώρα. Κουραπιέδες εν καμνουμε συνηθως γιατι ποσα θα κάμουμε! Επισης εχουμε τζαι αλλα πράματα απον ρικουέστ επισκέψεων.... :)

    @Γρουτα
    Ακριβώς οπως το λαλεις ενι κόρη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εν καλά να παραμερίζεις την ρουτίνα κάθε τόσο. Γεμίζουν οι μπαταρίες. Πριν πολλά χρόνια έμπαινα σε αεροπλάνο, περνούσαν μέρες στις διακοπές, και ακόμη σκεφτόμουν την δουλειά. Τώρα με το που μυρίζουμαι το αεροδρόμιο σβήνονται τα πάντα :) Και ταυτόχρονα σε έχουμε να μας βασανίζεις με τα γλυκά. Είχαμε ένα Αιγυπτιώτη ζαχαροπλάστη όταν ήμουν δημοτικό/γυμνάσιο... Έκανε κάτι γλυκά.... Αχ! Ιδίως οι κουραμπιέδες του ήταν σχεδόν οργασμική εμπειρία! Δυστυχώς οι σημερινοί ζαχαροπλάστες δεν συγκρίνονται καθόλου με τους παλιούς Άρχοντες :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Aντρέας
    Ακριβως έτσι ημουν τζαι εγώ..Τωρα όμως τα αφήνω όλα πισω..απαντω απλα σε email που χρειάζουνται κατι που μόνο εγω μπορω να απαντήσω. Ο Αρχων δεν με ενοχλέι τζαι το εκτιμώ.

    Δεν σας βασανίζω με γλυκά....αφου ειμαι διαθετιμένη να τα μοιραστω....

    @Δρ Πρήχτης
    UPDATE Τα φοινικωτά θα γίνουν πόψε! Που άυριο τζερνώ. :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάναμου κόρη εν πολλά ωραία να ερκεσαι σπίτι σου άμα λύπεις, ειδικά που σε προσέχουν ούλλοι και κάμνουν σαννα και είσαι σουπερσταρ!
    Και όσο για τους νέους φίλους, εν το συζητώ, πιο ωραίο πράμα δεν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγώ θέλω τη συνταγή για το μαλλί μπαλαρινέ...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα στες Αμερικές, τα σαμπού κάμνουν άλλοσπος σαπουνια??? Ο_Ο I'm stunned. Θέλω ποστ με πλήρης ανάλυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή