Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αγαπητό μου μπλογκ, με μεγάλη χαρά τζαι ενθουσιασμό σου ανακοινώνω οτι πρέπει να συνάξεις τα πουρτού σου γιατί μετακομίζουμεν!!! Ναι καλά εθκιέβασες ρε Πρασινομπλόγκ! Μετακομίζουμεν!!! Αποχαιρετούμεν το Σικάγο, "σαν έτοιμοι απο καιρό σαν θαρραλέοι" που λαλεί τζαι ο Καβάφης! Φεύκουμεν! Ο κύκλος των 11 χρόνων σε τουτη την πόλη εκλεισεν! ! Ναι! Εν γεγονός! Κατάλαβε το! Μ-ε-τ-α-κ-ο-μ-ί-ζ-ο-υ-μ-ε! Πάμε τωρά για νέες περιπέτειες! Θα κάμουμε μαζί μια νέα αρχή! Επανατρισμός αγαπημένο μου μπλογκ! Πάμε μαζί πίσω Κύπρο!!!!

Το ότι εφτασεν η μέρα να γράψω τουτο το ποστ ουτε εγω το πιστεύκω! Εν επιστευκα ποτε οτι θα έρτει η ώρα τζαι νομίζω εν να μου πάρει πολύ καιρό να το συνειδητοποιήσω!

Το ότι πολλοί θα θεωρήσουν τουτη την αποφαση μου ηλίθια το κατανοώ. Αφήνω την ασφάλεια μου για την αβεβαιότητα που επικρατεί στην Κύπρο....... Ναι εν δυσκολα τα πράματα στην Κύπρο, αλλα ποτέ εν εσυμβιβάστηκα με τα εύκολα. Κατα κάποιο τρόπο  έζησα το Αμερικάνικο όνειρο..... Αλλά επίσης εχόρτασα το. Ξέρω οτι δαμέ μπορώ να συνεχισω να κτίζω μια καριέρα τζαι ξέρω επίσης ότι αν δεν δώσω της Κύπρου μια ευκαιρία, θα το μετανοιώνω για μια ζωή. Ετσι τωρά που εβρέθηκε μια δουλειά στα μέτρα μου, χωρίς να με υποβιβάζει, που εσhει ενα challenge, που μπορεί να μου ανοιξει πορτες πολλές, εδέχτηκα την!!!! Το γεγονός οτι τουτη την δουλειά την επιασα χάρη στο βιογραφικό μου τζαι με την αξία μου, διά μου θάρρος ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα! Εξαλλου εγω εν θα εδέχουμουν ποτέ μια δουλειά  που τα κριτήρια εν θα ήταν αξιοκρατικά, γιατι I practice what I preach τζαι αν ενα πράμα δεν συμβιβάζω ποτέ εν τες προσωπικές ηθικές μου αξίες.

Ξέρω ότι πολλοι θα προσπαθήσετε να με "προσγειώσετε στην Κυπριακή πραγματικότητα". Μεν νομίζετε οτι εν το ξέρω ή πιστευκω οτι εν να εν ευκολα. Ουλλη την ενήλικη μου ζωή εζησα την δαμέσα τζαι ξέρω οτι ενα σοκ θα το πάθω στην προσαρμογή. Ξέρω οτι θα σικκιρτώ με σhίλια θκυό πράματα, αλλά εγώ θα το προσπαθήσω. Ισως εχω τες ονειροπαρμένες αντιλήψεις μιας ξενιτεμένης. Εμπειράζει!!! Εγω θα το προσπαθήσω τζαι θα κάμω ότι μπορώ.

Ετσι σε 2 μήνες πρέπει να κλείσω τουτο τον κύκλο. Επέρασα δύσκολα αλλά τζαι καλά 11 χρόνια δαμέσα..... Εν μετανοιώνω. Αντιθέτως νοιώθω ικανοποιημένη που τον εαυτό μου. Εν νόμιζω να ήμουν σήμερα το άτομο που είμαι αν δεν επέρνουν δαμέ οσα επέρασα. Αλλά τουτο το κεφάλαιο εκλεισεν μεσα μου.  Τωρά πάμε για άλλα! Κρατούμεν τον ενθουσιασμό, την αισιοδοξία τζαι το πείσμα που εχω σαν ανθρωπος να πετυχαίνω τους στόχους μου!

Σας αφήνω με τουτο που το εχω στο πλάι του μπλογκ.

We shall not cease from exploration. And the end of all our exploring will be to arrive where we began and to know the place for the first time.

Από το Little Gidding του T. S. Eliot (credit to Αντρέας Π. γιατί εγω δεν κατέχω απο T.S. Eliot).

101 σχόλια:

  1. Όταν έρθεις κανονικά η ομάδα (υπο)στήριξης σου πρέπει να κατεβεί σύσσωμη αεροδρόμιο να στρώσει κόκκινο χαλί τζαι να κάμει τζαι θκυο τρεις ρίψεις νερού πάνω στο αεροπλάνο. :)

    Υ.Γ. Εκαταδιασκέδασα το με την προηγούμενη σου ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεμνά ρε! Ειμαι λόου προφάιλ άτομο....θελω να ερτω τζαι λιο ιγκόνιτο! :Ρ

      Υ.Γ. Εσυ τα φταίεις! Ατε εν θα πω τίποτε! :Ρ

      Διαγραφή
  2. wohoooooooo!!!!!!!!!!!!!
    Μπραβο Πρασιναδα μου συγχαρητηρια για την καινουρια δουλεια τζιαι θα σε περιμενουμε!!!!
    Εννα συνηθισεις σιγα σιγα την κυπριακη πραγματικοτητα μεν φοασε!

    Ποτε με το καλο ερκεσε πισω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρασινάδα μου, άμα εισαι εσύ χαρούμενη είμαστε τζαι μεις. Εν να σικιρτας λίο στην αρχη γιατί εισαι μαθημένη αλιως αλλά θα μας τα γράφεις και θα τα συζητούμε. Χαίρομαι για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα θα σου πω. Είναι ίσως ο καλύτερος καιρός για να επαναπατριστείς. Διότι αν ήταν όλα ρόδινα, τι ανάγκη θα είχε το νησί από ανθρώπους με τέτοιο μυαλό (δεν αναφέρομαι μόνο στη διανόηση, αλλά στον τρόπο σκέψης περισσότερο).

    Χαίρομαι πολύ λοιπόν! Και συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι να σου πω ότι όση ώρα το δκιάβαζα ήμουν ανατρισσιασμένη.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ!! Εν το εσκέφτηκα ετσι...χμ...Ευχαριστώ πάντως για το κομπλιμέντο! :)))

      Εγω εχτες πάντως εκαψουριζα με τες αδερφές μου στο τηλ! :)))

      Διαγραφή
  5. Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!
    Μακάρι να μπορούν παραπάνω παιδιά που εν στο εξωτερικό να βρουν μια δουλειά στα μέτρα τους στην Κύπρο, τζαι να επαναπατριστούν!
    Goodie good good!

    O παπάς και η μάμμα εν κατουρούν πάνω τους;

    Moonlight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ρε!

      Ασε εψες επιασα φώτο που ανοιξαν κρασιά τζαι ζιβανίες τζαι εκαμναν τσίαρς με συγγενεις!! :)))))

      Διαγραφή
  6. Μπράβο ρε Πρας μου!! Η ξενιτιά εν πικρή. Η Κύπρος έχει χίλια δυο κακά αλλά έχει και την οικογένεια και τους ανθρώπους που εν δικοί σου και αγαπούν σε και τούτο ισορροπεί ούλα τα άλλα. Καλώς να σε δεχτούμε και συγχαρητήρια για τη δουλειά.:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ΑΕνιμα!!!! Ναι...τα πάντα εν η ισορροποια...που μπορει να χώνεται λιο αλλα θα βρεθει! :)

      Διαγραφή
  7. Καλη επιστροφή. αφού πήρες την απόφαση που την πήρες θα είσαι μια χαρά. θα το παλέψεις και θα κάνεις τα πράγματα όπως τα θέλεις εσύ.

    υγ. δεν ξεχνώ ότι μου έταξες babysitting...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τούτον τζι αννέν ευχάριστον
    λαλεί τζι η Πρασινομήτωρ
    δοξάζει τον τον Πλάστη μου
    τζαι τη Θεογεννήτωρ

    Τα πράματα έννεν εύκολα
    δακάς το ρεπανόφυλλον
    μα έshει νήλιον πόλικον
    τζαι φρέσκον κληματόφυλλον

    Εν σε φοούμε στη δουλειά
    περνά σου ό,τι κάμεις
    τζι ούλλα θα έρτουν βολικά
    τζαι shίshιν θα τα πάεις

    Αφ' έπιας την απόφασην
    άστ' αμερικανούθκια
    τζι έλα δακάς τα πάτρια
    να κάμεις κοπελλούθκια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oh my god. τούτη τη φορά νομίζω εξεπέρασες τζαι τον εαυτό σου.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω με Μανα! Εισαι απαικτος ρεεεεεεεεεε

      Διαγραφή
    3. Δεν χρειάζεσαι άλλους στο αεροδρόμιο επι της υποδοχής, ο Ίνβικτος φτάνει απο μόνος του για ούλους!

      Καλώς να πράξεις, αν το πράξεις μετά απο ΔΙΚΉ ΣΟΥ βαθειά επιθυμία.

      Σε φιλώ! Καλή δύναμη!

      Διαγραφή
    4. @Invictus
      Αρκεψες πολλά ωραία τζαι στο τέλος επροδόθηκες οτι χρυσοπληρώνεσαι που την Πρασινομήτωρ για εγγονάκια! Αμαν! Εν σου ειπα διώ σου τα διπλάσια που τζείνα που σου δια;;;; Ουφφου!!

      Πάντως σε ευχαριστώ που εισαι πάντα με τον καλό λογο! :))))))

      @Ευα
      Σε ευχαριστώ πολύ!! Να'σαι καλα! :)

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Πρασινάδα μου!!!! Χαίρομαι αφάνταστα για σένα!!! Καλή επιστροφή να έχεις, και νομίζω θα τα καταφέρεις και τωρά όπως τα εκατάφερνες περίφημα και στην Αμερική!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρααααας μουυυυυυ, συγχαρητήρια ρε. Για την κυπριακή πραγματικότητα τα είχαμε πει και γιατί να κάνουμε αρνητικές σκέψεις σε έτσι στιγμές? Θέλει απλά και εκείνη τον κατάλληλο χειρισμό.

    Θέλουμε κέρασμα όταν έρθεις πίσω, εγώ τουλάχιστον θέλω.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ίνα μου τζαι εχεις απολυτο δίκαιο!

      Τζερνά σας ένι τάιμ! Θκιαλέξετε τι κέικ θέλετε! :)))

      Διαγραφή
  11. Πρασινάδα μου καλημέρα!! Αν και εν σε ξέρω προσωπικά εν μπορείς να φανταστείς πόσο εχάρηκα :) εν ωραίο πράμα να ξεκινάς τη μέρα σου ξέροντας ότι κάποιος εκατάφερε να πραγματοποιήσει ένα όνειρο του, μπράβο σου! Καλή επιστροφή!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! :) Ευχομαι τζαι σε σενα τα καλύτερα για τα δικά σου όνειρα. :))))

      Διαγραφή
  12. Πιο απομακρυσμένο αυτό το σενάριο παρά το σενάριο με το παιδί του Κότσιρα! :)

    Καλή επιστροφή! Σημασία έχει να κάνουμε επιλογές που μας κάνουν ευτυχισμένους. Τότε κανείς δεν μπορεί να σε κρίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Εγω να κάμω παιδί εν πολλά απομακρυσμένο σενάριο!!!

      Ευχαριστώ! Εχεις απολυτο δικαιο! :)

      Διαγραφή
  13. Εχάρηκα πάρα πολλά με τούτην τη χαρά σου,
    πουννάρτεις πίσω τζ' εννα ζιεις με πλάσματα δικά σου
    Η ξενιθκειά πως εν σκληρή, ξέρω που πρώτον σιέρι
    Τζαι τζείνος ποντην έζησεν μπορεί να μεν το ξέρει.

    Αθρώπους σαν τζαι εσέναν Πρας, έχουμεν τους ανάγκην
    τούτη η κρίση άρκεψεν ούλλους να μας υσφάγγει
    Εν πρέπον ούλλοι μας μαζί να ανασυγκροτηθούμεν
    τζαι πιον με Κύπρον πιο σωστήν μαζίν να πορευτούμεν!!!

    Καλώς να σε δεχτούμεν! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άσπρο και στρουμπουλό τζαι για οσα ειπες δαμέ τζαι για οσα ειπες σε τούτο.
      http://aspropaxi.blogspot.com/2012/09/blog-post_18.html

      Εχει δίκαιο το Σμιλί! Εισαι κρυφό ταλέντον! (τωρα εγινες φανερό δηλαδή!)

      Διαγραφή
    2. Φκαριστώ σας πολλά. Έτσι ένει, άλλοι εν πρώτοι φίλοι με τις προτεϊνες, άλλοι... σμιλεύουν τζαι άλλοι τσιαττίζουν. Ο καθένας στον τομέα του :)

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητηρια Πρασουλινα μου!!!

    Ε ρε χαρες τζαι παναϋρκα η πρασινο-οικογενεια!!!

    Σου ευχομαι ουλλα να ερτουν βολικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γρουτούδα!!! :)))))

      Ατε τζαι τωρά ξέρω τον δρόμο να έρκουμαι (αστειευκω! σιγα μεν μαθαίνεται τζείνος ο δρόμος! χαχαχα)

      Διαγραφή
    2. ααααχαχαχχσχαχχα

      Να φανταστεις ουτε με GPS εν το βρισκεις :Ρ

      Διαγραφή
    3. Πιστευκω τό!!! Εδω εσείς ενιξερω πως το βρίσκετε! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. tha paixteis ennoeite alla etsi thetika pou to pairneis, kalos na oriseis. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το οτι θα υπάρχουν στιγμές που θα θέλω να αυτοπυρποληθώ εν δεδομένο! Αλλά τζαι δαμέ υπάρχουν τετοιες στιγμές! Ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  16. yeyyyyyyyyy!!!
    Congrats και εις ανώτερα!
    Έτσι μπράβο να βλέπουμε τους κόπους να καρπίζουν
    χχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μεν μου αγχώνεσαι μόνο...
    αφού ξέρεις άμα αναλάβω εγώ ούλα γίνουνται...
    θα τους παρατάξω ούλους στο αεροδρόμιο να βαστούν το πανό τζαι γω ενά κάμνω τον μαέστρο... :ρ

    περιμένουμε σε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εν αγχώνουμαι! Εσυ τζαι ο Ιωάννης ο Ζεστός πρεπει να αγχώνεστε που εγω τζαι η μπέστυ Ουρανία θα σας κατασπαράξουμε πάλε στο τρίβιαλ! :Ρ

      Διαγραφή
  18. Bravo! Congrats!!! Είναι ωραίο να βλέπεις τα όνειρα σου να γίνονται πραγματικότητα. Καλώς να ορίσεις. Και ναι η Κύπρος έχει τις δυσκολίες της επαγγελματικά αλλά το ότι σου επιτρέπει να έχεις γύρω σου αυτούς που αγαπάς κάνει όλα τα άλλα ψηλά γράμματα!

    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! Να'σαι καλα!!! Εμας εν θα εν ψηλά, μαλλον θα εν κοντά γράμματα γιατι σαν οικογένεια δεν φημιζουμαστε για το ύψος μας! χαχα

      Διαγραφή
  19. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    θα προσαρμοστείς, θα είσαι και με την οικογένεια,θα έχεις και τους φίλους σου,θα είσαι και πιο κοντά στο σπίτι του Γιάννη σου. Όλα μια χαρά! :))))))))))))))))))

    Ξέρεις,αν δεν το έκανες τώρα μπορεί να μην το έκανες και ποτέ. Είμαστε σε μια ηλικία που ακόμη μπορούμε να ζήσουμε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα τις αλλαγές,σκέψου να αποφάσιζες επιστροφή στα 45-50.

    Καλά πακεταρίσματα Πρασιναδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαα εξιχασα οτι με τον Γιάννη (μου) θα μας χωρίζει μια μικρή Μεσόγειος παρά ενας Ωκεανός! Τι καλά!!! :)))):ΡΡΡ

      Εχεις απολυτο δικαιο! Τα ρισκα (γιατι ενα ρίσκο ειναι εν η αλήθκεια) πρεπει να τα πέρνουμε τωρα που ειμαστε νέοι τζαι εχουμε την ενέργια!

      Καλες φορτοτικές μάλλον! χαχαχα
      χχχχχχχ

      Διαγραφή
  20. Pras! Deixneis to dromo! Egoistika, to neo m'aresei kai epeidi deixnei oti yparxei elpis! Kai epeidi briskeis esy ekeino pou etheles! To Chicago de tha einai to idio xoris esena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανα μου ρε ευχαριστώ!!! Θα τα θυμούμαστε πάντα με αγάπη τουτα τα χρόνια! Ατε τζαι στα δικά σου ρε! :)))

      Διαγραφή
  21. Lead the way Πρας.

    Κόρη κορού, μπράβο σου! Εννα shίσεις _τζιαι_ στην Κύπρο! Σιαίρουμαι πολλά για σένα, έθελες το πολλά να πάεις πίσω.

    Γιουπιιιιιιιιι!!!

    Καλήν αρχήν Πρασιναδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε πολλά Δεσποσύνη!!!! :))))) Ατε τζαι στα δικά σου εάν και εφόσον το επιθυμεις! :))))

      Διαγραφή
  22. Πε μου αλήθκειααααν!?!?!!? Ο Θεός να σε βοηθήσει κόρη. (στην Κύπρο η επιβίωση άμαν είσαι άμαθος θέλει νάκκον τη βοήθειαν του Θεού :P) Χάτε καλή αρκή, πέρκι ζηλέψουμεν και εμείς τζιαι επαναπατριστούμεν :) κκίσσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθκεια ρε!! :ΡΡΡ

      Ατε τζαι στα δικά σου αν το θέλεις! :)))) χχχ

      Διαγραφή
  23. καλώς να μας έρτεις!! ο Άρχων εν με τα χάπια??

    εν χρειάζεται να σου πούμε για την Κυπριακή πραγματικότητα..no one will rain on your parade:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανα μου ο Άρχων θέλει ποστ που μονος του....Εν που τους λίους λογους που στεναχωρκουμαι.... :(

      Σι γιου σουν μπέστυ! :))

      Διαγραφή
  24. Μπράβο και συγχαρητήρια Πρασινάδα! Μεν ακούεις πελλάρες για την κυπριακή πραγματικότητα, ο καλός δεν χάνει πούποτε, το ξανάζησες εξάλλου τούτο το σενάριο!! καλά νέα ξεκινήματα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! :)) Εχεις δικαιο! Εν φοούμαι! Θα βαλλω τα δυνατα μου! :)))

      Διαγραφή
  25. συγχατητηρια πρασιναδα! χαιρομαι παρα πολλα...! Να σου πω την αληθκεια εδαβασα το 2 φορες το ιντρο του ποστ γιατι εν επιστεψα τι εθκιαβασα την πρωτη φορα...εν λιο σιοκινγκ! αλλα μπραβο που επηρες την αποφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Περτίτζιν! Αλλοι φευκουν, αλλοι ερκουνται! Καλή αρχή σε ολους μας! :)))

      Υ.Γ.Εν πολλά σοκινγκ! Ακόμα εν το πιστευκω!

      Διαγραφή
  26. σου εύχομαι τα καλύτερα! :)

    (..κι ας μου έταξες ένα καλύτερο αύριο στο Σικάγο!!)

    υγ: ο Άρχων έβαλεν τα κλάματα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τζαι μεν ανησυχεις! Αφηνω πισω μου καλές σχέσεις... :)

      Υ.Γ. Θα του καμω ποστ συντομα :)

      Διαγραφή
  27. ενα εχω να πω......χορεεεεεεεεεεεεεεεεεέεεεεέεεεεέέέέέί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. συγχαρητήρια Πρασινἀδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο Πρασινάδα μου, ανατρίσιασα μόλις το διάβασα! Έτο που γίνεται να νιώθεις περηφάνια για ένα άτομο που δεν ξέρεις προσωπικά!!! Θέλουμε ποστ με τις αντιδράσεις Άρχων και λαπ. Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαργαρίτα σε ευχαριστώ! Με συγκινεις! Θα σας τα πω ολα. Προς το παρόν μόνο ο Αρχων το ξέρει....Σιγά σιγα... :)

      Διαγραφή
  30. http://www.youtube.com/watch?v=Ln8Sj_BDUrs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Έκλαιες τζαι έθελες ρε ΠαΣχιΦούδιν!

      Διαγραφή
    2. http://www.tubechop.com/watch/542943

      Διαγραφή
  31. Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε οσους εστείλαν το κόμμεντ τους με ήμειλ! :))) Θα σας απαντήσω συντομα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όπας!! Νάαααμπου λαλείς!! Είδες άμα θέλεις κάτι πολλά! Άτε, καλές επιτυχίες, καλές αρχές, άμα το θέλεις εννα πάει μια χαρά :)

    χαχα ο ΠαΣχιΦας άρκεψε που τα τωρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. :D :D :D to proto xaroumeno pragma p akousaaa:D :D

    mpraaavooo pras aksiizee suuuu:D atee makari n en uula opws theleis:)))
    http://www.youtube.com/watch?v=M07gTpFj8-Q
    tall girl:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!! :))) Να'σαι καλα!!! :))))) Eλπιζω να είσαι τζαι εσυ οκέι! :)

      Διαγραφή
  34. Elpizw na vreis oti sou eleipe apo to Chicago...gia ta ypoloipa epifilassomai na ekferw gnwmi meta pou tha diavasw post sou afou eisai sthn kipro gia toulaxisto ena mina!! All the best in your journey back home!!
    P.S: 77 sxolia...mashialla!!! Ate 78 twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Θα δειξει η πορεία! Νομίζω τωρά εν η κατάλληλη στιγμή....Εν θελω μια μέρα να ειμαι 50 τζαι να μετανοιώνω που εν το εδοκιμασα να παω Κύπρο.

      Υ.Γ. Επιασα τζαι 3-4 με ημειλ τζαι με τουτο 79, αλλα τα μισά εν οι απαντήσεις μου! :Ρ

      Διαγραφή
  35. Τι έχετε πάθει όλοι κι επιστρέφετε στα πάτρι εδάφη εν μέσω κρίσης??

    Κοίτα σύμπτωση όμως, κ εμένα μια φαρμακευτική με ζήτησε στην Αθήνα αλλά σιγά μην παρατήσω το διδακτορικό μου για να επιστρέψω! Δε σφάξανε!!

    Τεσπα καλή τύχη σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω γιατί δεν επιστρέφεις εσύ. Είναι γιατί στην Ελλάδα αντί για Κινέζους έχει Αλβανούς! Και Αμερικλάνος χωρίς Κινέζους, Βέρτης χωρίς λέλουδα...

      Διαγραφή
    2. Αφου βρήκα την ευκαιρία ειπα να την αρπάξω! Το διδακτορικό σου να μην το αφήσεις ποτε αν με ρωτας! Το μελλον ειναι μπροστα σου....εγω απλα ειμαι εδω 11 χρονια, και καπου εφτασα στον κορεσμό.

      Σε ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  36. Δεν εκπλάγηκα καθόλου, ήταν αναμενόμενο... αν και ανώνυμη/άγνωστη απλά και μόνο διαβάζοντας τα κείμενά σου, ειδικά τον τελευταίο χρόνο, ήταν ολοφάνερο ότι μια τέτοια "ανακοίνωση" θα έδινε το παρόν της! Μετανιώνω μόνο που δεν σου έγραψα στα σχόλια αυτά που ήθελα να σου γράψω σε σχέση με το θέμα... Παρόλο που μου δώθηκε η ευκαιρία πολλές φορές μέσω των δικών σου προβληματισμών. Είναι κάπως αργά τώρα, δεν θα είχε νόημα ούτε και θα ήταν προσοδοφόρο ή έστω χρήσιμο. Η απόφαση πάρθηκε-το μόνο που μένει είναι να σου ευχηθώ καλή δουλειά, καλό επαναπατρισμό (γιατί γι'αυτό πρόκειτα), καλή δύναμη και καλή τύχη.
    Το "σας αφήνω με τουτο που το εχω στο πλάι του μπλογκ" εν το εκατάλαβα, σημαίνει ότι εννα σταματήσεις να γράφεις; Ή απλά εν ήξερες πως αλλιώς να τελειώσεις το ποστ? Τα ωραία τωρά αρκέφκουν(!) πακκεταρίσματα, μετακόμιση, ξεπακκεταρίσματα κτλ κτλ... ελπίζω να μεν μας αφήσεις επι ξύλου κρεμάμενους!! Isn't it all about us?!! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς να σου πω οτι εννοείται οτι εν μόνο για να κλεισω το ποστ που εγραψα "σας αφήνω". Εσhετε να τραβήσετε πολλά ακόμα!!!! Το μπλογκ εν θα το εκλεια ποτέ ετσι απλα...πλεον εν μέρος της ζωής μου. :)

      Επειδή (νομίζω) εκατάλαβα τι προσπαθεις να πεις λέγοντας οτι εν εγραψες πιο νωρις, θα σου πω οτι ξέρω τι θα αντιμετωπίσω. Αλλά προτιμω να μετανοιώσω το γεγονός οτι επεστρεψα πισω γιατι πχ απογοητευτηκα, παρά να ζω μια ζωή στες φαινομενικά ευκολίες του εξωτερικού, τζαι να μεν ετολμησα ποτέ να το κάμω. Μπορεί να ερτει η επιτυχία, μπορεί να ερτει η αποτυχία/απογοήτευση. Οτι τζαι να έρτει εγω θελω να το προσπαθήσω. Αλλιως θα το μετανοιώνω πάντα!

      Διαγραφή
    2. είχα τις ίδιες σκέψεις με τον ανώνυμο πιο πάνω, ειδικά για το πώς εν η κατάσταση στους επιστημονικούς κύκλους στην Κύπρο σε σχέση με το εξωτερικό, αλλά έχεις δίκαιο, εν κάτι που πρέπει να κάμεις που τη στιγμή που νιώθεις ότι εκορέστηκες! στο κάτω κάτω you are leaving οn good terms and you could always go back in the future!! πάντως αν θέλεις οτιδήποτε, εν έχεις παρά να το αναφέρεις δαμέ και σαν φανατική αναγνώστρια θα ανταποκριθώ :p

      Διαγραφή
    3. Εσυναχτήκαν πολλοι ανώνυμοι τζαι πως να σας ξεχωρίζω τωρα ρε παιθκια! χαχαχα Βαρτε κανένα αρχικό, κατι τις να σας ξεχωρίζω αν θέλετε.

      Ενιγουέι καταρχας θενξ για το φανατική αναγνωστρια γιατι ενεν τζαι λιο πράμα να αναχεσαι καθε Πράσινοτσοφτα! :Ρ

      Καταλαβαίνω τι εννοείς, τζαι εν οι σκέψεις που ειχα για επομενο ποστ! Ετσι θα επανέλθω! :)

      Διαγραφή
  37. Amana mou kai ego thimoume ton ipno ton vathi! Oulla kala re....Niotho oti perimenoun se kala pramata stin kipro....Mpravo re Moro....ate re panta tetoia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιζω τζείνο που νοιώθεις να γινει πραγματικότητα! Θενξ ρε!

      Υ.Γ. Αλλοι φευκουν άλλοι ερκουνται τελικά....

      Διαγραφή
  38. OH MY GOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! god egrapsa entometa3y, oi good! e8kiavaza to post s sto lewforeio p epiena katw poli j ekama enan 8orivo me to stoma m p to shock (oi en itan i masella m p eppese xame) p egyrisen to plasma dipla m na dei an ekatapia tin glwssa m i kati!
    sygxaritiria pras, j la8os na einai i apofasi s, sigxaritiria!!

    wraio na gemizoume tes filodo3ies alla to nisi mas kati eshei nmz san magniti.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "e8kiavaza to post s sto lewforeio p epiena katw poli j ekama enan 8orivo me to stoma m p to shock (oi en itan i masella m p eppese xame"

      ahahahahaahah

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχ τζαι ακόμα επροειδοποιησα σε εσένα ρε Dreamer οταν σε είδα προχτες στο αεροδρόμιο! Θενξ τζαι τουτο που λαλείς "τζαι λάθος να ενι, συγχαρητήρια" το εκτιμω. Γιατι το να εν λάθος εν σίουρα μια πιθανότητα, αλλά θα το δείξει ο χρόνος. :))))

      Διαγραφή
  39. Καλή επιστροφή Όλα είναι δρομος …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Apogoiteftika alitheia pou sena. Pisteva mesa pou tes grafes sou oti i agapi sou gia tin erevna tze tin epistimi en polla pio megali pou to saratgi tis xenithkias. Eida mesa apo sena oti mporouses na kameis ti diafora san kypria epistimonas kai na men symvivasteis me tin epistrofi se mia koinonia pou troei ta paidia tis. Makari na eixamen ouloi tis efkaireies pou sou dothikan gia na allaksoume kati:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχισα να σου απαντώ αλλα φκαίνει πολλά μεγαλο τζαι ετσι δεν θα σου απαντήσω τωρα....θα δεις ποστ αυριο.

      Διαγραφή