Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν

Παλιά, στην γειτονιά μου υπηρχαν αρκετά όφκαιρα οικόπεδα που οταν ήμουν μιτσιά, επιαινα τζαι εμάζευκα μαργαρίτες. Μετα μεγαλώνωντας εφοούμουν τα γιατι ενοιωθα οτι ήταν πηγή ακατανόμαστων ερπετών, τα οποία ακατανόμαστα ερπετά εν η μεγαλύτερη μου φοβία τζαι θα σας παρακαλέσω να μεν αναφερθεί καν η λέξη στα κομεντς. Τωρα που λέτε χτιζεται πολυκατοικία τζαι στο τελευταίο οφκαιρο χωράφι. 

Οι γειτονιά εγέμωσεν με νέες φάτσες που ουτε καν μας σhαιρετούν, με τυπάδες που κυκλοφορούν με μποξεράκια αγνοώντας το γεγονός οτι τους θωρούμε. Τζαι αφου το έφερε η κουβέντα, εσυ αγαπητή γειτόνισσα με τα νυχτικά τύπου "κυπριακό σκέτς" κινδυνεύεις να χάσεις το φαλακρό παιδί με τον ένα κοιλιακό τζαι την φαλακρούδαν αν δεν βαλλεις τζαι εσυ ενα κάτι τις πιο αποκαλυπτικό.

Οπως λαλεί τζαι το άσμα ομως, "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν" ετσι ακόμα ακούεις την ανιψιά στο διπλα σπίτι να φωνάζει του άντρα της γιατι εν έφερεν στην βούρνα το ποτήρι του φραπέ, τον θείο παραδίπλα που το "αααααψιού" του πρέπει να ακούεται ως την Πάφο, τζαι η γειτόνισσα απέναντι, που ακόμα σπιουνίζει οποιο αυτοκίνητο παρκάρει τζαι ανοίει "διακριτικά" το παράθυρό της για οπτικά ντοκουμέντα.

23 σχόλια:

  1. μήπως μένουμε στην ίδια γειτονιά;;!
    θα μου πεις, όμως, όλες οι γειτονιές πάνω κάτω τα ίδια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δις ις Σάιπρους! Απ'οτι αντιλαμβάνουμαι ουλλες ενα περίπου ετσι ενουν.

      Διαγραφή
  2. Ανακόντα.

    Υ.Γ.: Το εν λόγω τραγούδι εν που τα υπερλατρεμένα μου τζιαι ευχαριστώ που μου το θύμισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δικη μας γειτονιά ήταν η προτελευταία πριν την πράσινη γραμμή. Τώρα κτιστήκαν ακόμα 3-4 δρομοι πάρακατω σπίτια. Σχεδον δεν την αναγνωριζω απο τα παιδικά μου χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ιδιο παθαίνω τζαι εγω με την ευρύτερη γειτονια....δεν την αναγνωρίζω!

      Διαγραφή
  4. υπάρχει σε κάθε γειτονιά η τύπισσα που ανοίει 'τυχαία' την κουρτίνα να δεί τι γίνεται έξω!!

    u gotta love it though..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Οταν εμφανιζεται ειδικα με κατι που εσhεις τζαι εσυ ή καμνει κατι το οποίο μόλις εκαμες εν τέλεια! :Ρ

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Πρασινάδα... είναι ωραίες οι γειτονιές με τους τύπους της... για να είμαι ειλικρινείς εγώ δεν σκέφτομαι πολύ ποιός με κοιτάζει από το παράθυρο της πολυκατοικίας... λαλείς να είμαι πιο προσεκτική... όπως και να έχει εν κάπως λιγοτερό που όλα αλλάζουν και όλα τελικά μένουν τα ίδια... τα θέλω να αλλάζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ εσυ θα εισαι χάρμα οφθαλμων αφου είσαι Ωραία Ελένη! Ενεν οτι προσεχω τους...απλα τζαι να μεν θέλω να τους δω εν δύσκολο!

      Διαγραφή
  6. χαχαχχαχαχα

    Να μεν σου τυχει γειτος ρακοσυλλεκτης τζαι γειτα απροσαρμοστη τζαι τα άλλα υποφερουνται :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούλλοι λέσειν τζαι πολέσειν τζαι ο πελλός τζει που πονεί!!

      Σωστά Grouta?? Πάρε λίγο πετρέλαιο αγαπητή και καψάλισε τα όλα!! Απλά να έχεις και ένα πυροσβεστήρα δίπλα. Ασφάλεια.

      Διαγραφή
    2. Ε ο καθενας με τον πονο του! Ιντα να καμουμεν! :Ρ

      Εκρουσεν τα ο ρακοσυλλεκτης, ετσι που πανω-που πανω :/
      Αλλα τα πατσαρισhια του εν τζιαμαι κομα...

      Διαγραφή
    3. Γρούτα σκέφτουμαι να γοράσω φανέλα με τον Σουπερ Μάριο! Τι λαλείς;;;
      (inside joke, sorry στους υπολοιπους!)

      Διαγραφή
    4. Τζαι καπελακι Hot Wheels για να πηαινει... σετ! :Ρ

      Διαγραφή
  7. Πρας οι γειτονιές πλέον δεν είναι γειτονιές...παλιά θυμάμαι πως παίζαμε με τα παιδιά της γειτονιάς, πηγαίναμε παρέα στο σχολείο. Η γιαγιά μου μιλούσε με τις γειτόνισσες ενώ πότιζε τον κήπο. Τίποτε από αυτά δεν ισχύουν πλέον..Οι καιροί αλλάζουν,ναι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να χάνεται και η προσωπική επαφή...κάτι λείπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που τον τζαιρόν που εμετακόμισεν η γειτόνισσα, η γειτονιά έννεν πλέον η ίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ για ολα εχεις ποστ! Πάντα ερκουμαστεν στην καλύτερη των περιπτώσεων δεύτεροι!

      Διαγραφή
  9. gotta love cyprus... εμενα εννεν ετσι τα πραματα ομως... εδωκες μου τροφη για ποστ τωρα.. χμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή