Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Αν μου τηλεφωνούσες..........


Αν μου τηλεφωνούσες αγαπητέ αναγνώστη μεταξύ 2001 μέχρι τέλη 2002 θα σου απαντούσα απο το πρώτο κινητό που τα αριστερά. Τούτον ηταν το πρώτο μου κινητό έβερ τζαι το απέκτησα δαπάνω δα ιν δε λαντ οφ οπορτιουνιτι. Η μάρκα του ήταν Audiovox αλλά εγω ελαλουν το  Αudiobox μου αφού περί κασονίου επρόκειτο. Το κινητό το απέκτησα στην τιμή των $20 μαζί με την συνδεση μου. Ηταν τοτε που η οθονη εν ηταν καν μαυρόασπρη...ηταν μαυρα γράμματα με μπακγκράουντ τζεινο το χρώμα που επρασίνιζεν λιο. Σκέφτου το γέλιο που επεσεν τα Χριστούγεννα του 2001 οταν επια Κύπρο με τουτο. Εν ελειτούργαν βέβαια αλλα στην θέα και μόνο εγελούσαν ουλλοι καμπόσο.

Μετά αλλαξα εταιρεια γιατί η T-mobile εφερεν την επανάσταση τζαι ηταν αν θυμούμαι καλά που τες πρώτες Αμερικάνικες εταιρίες που μας επέτρεπαν να στελλουμεν sms εχτός Αμερικής (τζαι στην αρχή ηταν τζαι δωρεάν!). To Audiobox μου εν εν εστελνε sms νομίζω, τζαι αν τζαι σαν τηλέφωνο ηταν ακόμα μια χαρα, αναγκάστηκα να το αφήσω τζαι επιασα νουμερο δύο. Ήταν ενα Μοτορόλα, τζαι ακόμα ειμαστε στον θαυμαστό κόσμο της ασπρόμαυρης οθόνης. Ετσι αν με έπιανες τηλέφωνο καπου στο 2003-2005 θα σου απάντουν που τουτο το ταπεινο Μοτορολα. Παρακαλώ να σημειωθει οτι το μέγεθος του κινητού εν ήταν πλέον μέγεθος τηλεφωνικού θαλάμου, αλλα το μέγεθος της "αντένας", ή γουοτέβερ το λαλούν τζεινο το πραματούι, εμεινεν σταθερο.

Η Νόκια και το επομενο κινητο μου εν έτι 2005 φέρνει την επανάσταση. Αντενούα γιοκ, εχρωμη οθόνη τζαι μέσα τζαι εξω! Μεγαλεία! Τζαι τζεινο το στρογγυλούιν κάτω δεξια ηταν κάμερα που εφκαλε φωτογραφίες!! Αντιλαμβάνεσαι το technological breakthrough που εγινεν στην ζωή μου.Να σημειωθει οτι τοτε ηταν περίπου οταν εγορασα τζαι το πρώτο μου λαπτοπ, το iBook, αρα μιλουμε για πραγματική επανάσταση!Ετσι αν με επιανες τηλέφωνο μεταξύ 2005-2008 θα εθωρουν ποιος ηταν στην μικρή οθονη μπροστά τζαι μετά θα σου απαντούσα. Καλό κινητο αλλά εψιλοχάλασε στα 2 και κάτι χρόνια ετσι αλλαξα το.

Τέλη 2008 λοιπον αποφασίσαμε με την αδερφή μου την Ξιπ να κάμουμε φάμιλι πλαν τζαι επιασαμεν που ενα Blackberry. Εγώ μαθημένη στα "φλιπ" κινητα οπως τα λαλουν δαμέ, επιασα το Blackberry flip. By far το χειροτερο κινητό που ειχα εβερ! Οκέι εφκαλεν βίντεο τουτο τζαι αν ηθελα εβαλα τζαι ιντερνετ (εν εβαλα ομως γιατι τοτε ηταν ακριβο), αλλα πιο χαλια κινητο εν ειχα. Το Audiobox ηταν πολλά καλύτερο! Εχαλασεν ο φορτιστης, τζαι μετα εχαλασεν η μπαταρία τζαι μετα ηθελα να το συντρολίσω ωσπου εφτανε η κουτάλα μου!

Το καλοκαίρι του 2010, με $100 εμπηκεν στην ζωή μου το iPhone 3 τζαι που τοτε δεν με εχει απογοητεύσει ουτε μια φορά (ξιου ξιου μάτι, πτου πτου). Οπως τοτε που επιασα το πρωτο μου iBook ετσι τζαι με το iPhone.....δηλαδή ησύχασμαν κκελλές! Δεν εχει τσανς ποτέ να εχω κομπιουτερ που να μεν ειναι Μακ ή κινητο που να μην είναι iPhone. Ομπβιουσλί το iPhone ενεν μες την φώτογραφία γιατι εν με το iPhone που εφκαλα την φώτο. Ενεν πολλά καλη γιατι το φως ηταν χαμηλο τζαι εβαρκουμουν ετσι θα αρκεστείτε με τα πίξελς της.

Τωρά θα μου πεις, "ρε Πρασινάδα σάννα τζαι είσαι πολλά αθκιασερή;;; Τζαι δηλαδή τι μας κόφτει για τα κινητά σου;;;" Αθκιασερή δεν είμαι. Συγυρίζω τα ππππουρτού μου τζαι ηβρα τα φυλάμενα τζαι ειπα "μανα μου τα ρε, ας τα φκαλω μια φωτογραφία".  Τωρα αμαν εν σε κοφτει αλλα θκιεβάζεις το ποστ, τι να σου πω.....εσυ φταίεις που κάθεσαι τζαι με θκιεβάζεις!


Υ.Γ. Το παρών ποστ ειναι μια προσφορά του κινήματος "Συγύρισμα 1.0" στα πλαισια της επιχείρησης "Πράσινος Επαναπατρισμός"

43 σχόλια:

  1. Τώρα να δούμε τι άλλο θα βρεις και να το κάνεις ποστ... Flip κινητά = bad choice... :p
    Καλή σου μέρα Πρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα οντως! Εν μπορείς να φανταστείς τι βρίσκω! Καλημέρα!! (Καληνυχτα δηλαδή γιατι εγω τωρά πάω να πέσω!)

      Διαγραφή
  2. Ανακύκλωσέ τα. Μεν πα τζιαι διανοηθείς να τα βάλεις μες τη φορτωτική επειδή μίσσιμου είσαι συναισθηματικά δεμένη μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάνα μου! είσαι τζαι εσυ τζαι η Μάνα "άκαρδες" οπως την μάμα μου!! Οχι κυρίες μου, εν τα εφυλαα τοοοοσα χρόνια για να τα ανακυκλώσω! Εμπηκαν ειδη στην κατηγορία "φορτωτική" (που ειμαι σιουρη θα επιβλέψει η Πρασινομήτωρ οταν ερτει τζαι θα με βάλλει να τα πάρω για ανακύκλωση. Εν για τουτο που εν να ερτει αφου...για reality checks γιατι εγω ειμαι ικανη να τα πάρω ουλλα!)

      Διαγραφή
    2. Τι έχει να τραβήσει τούτη η γέριμη Πρασινομήτωρ....

      (προσωπικά η σχέση μου με τα "πράγματα" δεν είναι και η καλύτερη- ότι δε χρησιμοποιώ για πάνω από ένα εξάμηνο, ανακυκλώνω, χαρίζω, πετάσσω)

      Διαγραφή
  3. με πρόλαβε η Κολόνα. ανακύκλωση τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατί να μεν τα πουλησει δηλαδη; =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρά ενα point εχεις το ρε Φούρνι. Ακόμα λιο τζαι το Audiobox μου θα εν τοσο αντίκα που θα αξίζει παραπάνω απο οσα αξιζε οταν το εγορασα τοτε! χαχα

      Διαγραφή
  5. Egw nomizw na agoraseis to iPhone 5 prin paeis Kypro../i theia xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόρη με το να γοράσω το 5 ενω εχω το 3 τζαι εν μια χαρά, πάει ενάντια στην κοσμοθεωρία μου!! Ο μονος λόγος να πιασω νέο κινητο (iPhone δηλαδή) είναι αν για οποιοδήποτε λόγο εν ξεκλειδώνεται το 3 μου. :)

      Διαγραφή
  6. Επειδη φαινεται ανήκω στους αθκιασερούς τζαι αφιέρωσα τόση ωρα να δκιαβάζω για τηλέφωνα, εύχομαι καλό πράσινο επαναπαυρισμο με σιγυριζοπεριπέτειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα μα πρόκειτε για τηλεφωνα με ιστορία! Ευχαριστώ! Ουφφου με τουτα τα συγυρίσματα θα σας πελλάνω!

      Διαγραφή
    2. Φταίω εγώ που εθκιέβασα συζυγοπεριπέτειες αντί σιγυριζοπεριπέτειες; Άτε τζαι καλά στέφανα :Ρ

      Διαγραφή
    3. Νομίζω εν πάεις ουτε εσύ καλα ρε! Εκολλησεν σε ο Ινβίκτους!

      Διαγραφή
  7. xa xa xa !!!kori;;;se llion tha mas kameis demonstration ta koutalia pou agorases me seira protaireotitas jai ta petsetakia pou valleis pastin tileorasi gia na men tin pianei i skoni! pantws gia to blackberry en tha mporousa na simfwnisw parapanw (grande patata)!!!!!en eixa potte iphone alla afou to systineis na kopw na paw na piasw!!!keep the moving rolling! anamenoume :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι για χάρη σου θα φκάλω φωτο που τες κουτάλες μου τζαι τες σπάτουλες μου τες καλές τες σιλικονάτες για να τες δεις που θα μπαίνουν μες τες βαλίτσες! (Σορρυ εν θα καρτερώ την φορτωτική, έταξα τζαι κάτι κέικ! :Ρ)

      Εγω να δεις τι περνώ στην αναμονή! Α! Τζαι κάτω τα μπλακμπέρι!!

      Διαγραφή
    2. xa xa xa !!!!giati eimai siouri oti tha tes fkaleis tes koutales;;;;;ma ena prama na to karterw na erketai!!!tha svisw to mail epeidi elousen me pagwmenos idrwtas!!katw ta blackberry!!!!iphone mazi sou!

      Διαγραφή
    3. Μα να ερτω Κυπρο χωρίς τες προφεσιοναλ κουτάλες/σπατουλες μου εν σαν να τζαι πάω στον πολεμο χωρις οπλο! Πως θα κερδισω τους συναδέλφους;;; χαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Ήθελα να ευχηθώ χρόνια πολλά στο μπλογκ, στην αδερφη σου και καλό πακετάρισμα-ξεσκαρτάρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχα Συμφωνώντας με Σμιλί (πόσο αθκιασερούς μας έχεις άραγε; :Ρ) και με Κολόνα/Μάνα (Ανακύκλωση τώρα!) θα προσθέσω ν΄αγοράσεις κι ένα καινούριο τηλέφωνο πριν κατέβεις Κύπρο.
    Και ρισπέκτ που τα φυλάεις τόσα χρόνια.
    φιλιά Πρασινάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σύ τέκνον Μωβ!! Αχ! Θα κρατήσω το ρισπέκτ! :D χαχα

      Απαντησα στην Κολόνα....αχχχχ....Εμεις οι (ρακο)συλλέκτες δηλαδή τι θα απογίνουμε;;;

      Διαγραφή
  10. Εγώ και να θελα να κάνω αντίστοιχη αναδρομή δεν μπορώ, γιατί δεν έχω τα παλιά μου κινητά.. ένα έγινε χίλια κομμάτια όταν το εξεσφενδόνισα με δύναμη στον τοίχο, άλλο εξαφανίστηκε μέσα στο γήπεδο, μετά από ξέφρενους πανυγυρισμούς(κάποιον θα βρήκε στο κεφάλι, είμαι σίγουρη!), ένα έπεσε στον υπόνομο.. και πήρες το νόημα..!! Ένα-δύο που μου χανε ξεμείνει τα πήγα στην ανακύκλωση κινητών, τάχα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα εγω με τα πράματα μου ειμαι σπαστική. Τα προσεχω ως τζαμέ που εν πάει. Οταν μια φορά επήρα το λαπτοπ μου για επιδιώρθωση, ο τυπάς ειπεν μου "Το οτι εν καλυμένο που την ασφάλεια εν δεδομένο. 4 χρονών κομπιουτερ τζαι φαίνεται αχρησιμοποίητο...αρα να φταίεις εσυ αποκλείεται!"
      Για το κάθε κινητο, ειχα πάντα μια θηκη κτλ κτλ...σπαστική μάνα μου λαλούμεν!

      Διαγραφή
    2. κι εγώ είμαι σπαστική με τα πράματα μου, ψυχαναγκαστικιά μη σου πω.. τα κινητά αποτελούν εξαίρεση, δεν ξέρω γιατί..
      δεν τα συμπαθώ, τα θεωρώ αναλώσιμα και πάντα τα έχω κάπου ξεχασμένα και δεν τα απαντάω.. γιαυτό αγοράζω τα πιο απλά μοντέλα.

      Διαγραφή
    3. It's personal δηλαδή με τα κινητά;;; χαχα

      Διαγραφή
  11. να μεν το δεί ο TwistedTool οτι γράφεις οτι το iphone εν καλό εννά φκάλει αφρούς:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Ουρανία, αν εν αφρούς ξυρίσματος που θα φκάλει νομιζω εν χάρη που θα του κάμω! Εν είδες τριχα τζαι κακό;;;!!!! :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    2. Μα νοιωθεις τες κρυάδες με έτσι τρίχα;;; :Ρ

      Διαγραφή
  12. αχαχαχαχα....polla cute post!!!ama epanapatristis, faka mou ena tilefono.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ποιό που τα 5 κινητά θελεις να σου φατσίσω;;; Την πιο μεγάλη διάσειση θα την πάθεις με το Audiobox πάντως!

      Υ.Γ. Στα σοβαρά ναι θα ειδοποιήσω!!! :)

      Διαγραφή
  13. Φυλαξε τα ρε Πρας. Ηδη το πρωτο σιουρα πρεπει να θεωρείται... συλλεκτικο κομματι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! Τωρά ποιός συλλεκτης θα το θέλει ενιξερω! Του Μάμμο να του το δωκουμε τζαι θα μας το πετάξει πισω μες τα μουτρα!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. χαχαχα όι εν είσhεν...τζεινο ηταν στο upgrade στο Μοτορολα! Αντα τζαιροί!

      Διαγραφή
  15. Εγιώ νομίζω να τα φορτώσεις ούλλα και μετά να φωνάξεις και τη μάμα σου να πάτε στο αεροδρόμιο. :) Ετσι εννα γλυτώσεις πολλά!! Ατε καλό συγύρισμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν νομίζετε οτι ειμαι τέρας οργανωσης και προγραμματισμού τοτε εν που εν ειδετε την Πρασινομήτωρ. Περιττο να σου πω οτι το δωμάτιο μου στην Κύπρο ειναι σχεδον ετοιμο και με περιμένει! :)

      Διαγραφή
  16. to iphone 5 ινταμπου λαλει? εννα μπει στην συλλογη πριχου ναρτεις πισω? γιατι στην κυπρο εν τζε αγοραζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι δαμέ μονο με πλαν το πουλούν ετσι ενιξερω σε "μη-επισημα" σάιτς ποσα πάει το ξεκλειδωτο. Γιατι επειδη φευκω εν μπορω να καμω συμβολαιο. Προς το παρον αν ξεκλειδωθει το 3 μου θα το χρησιμοποιώ τζεινο!

      Διαγραφή
  17. πριν να φυω να ρτω Αγγλια εσυναξα που τα διαφορα συρταρκα που ειχαμε σπιτι ηλεκτρονικα ειδη. βασικα κινητα, headphones, φορτιστες. αφηκα ενα εξτρα κινητο (το μονο που εδουλφκε), ενα φορτιστη που το καθε ειδος αν εδουλεφκε τζιε μονο τα ακουστικα που εδουλφκαν. τα υπολοιπα σακουλακι και δωρακι στην Cyta. τοσο απλα. τωρα πρεπει να τα αποσυναρμολογει καποιο 9χρονο στο βιετναμ σε κανενα εργοστασιο. δεν ηταν χιουμορ, η σκληρη πραγματικοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οντως εν η σκληρή πραγματικοτητα....καμια φορα νομιζω επειδη εν την θωρουμε μπροστα μας, οτι εν υπάρχει....

      Διαγραφή