Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Βάσιμες υποψίες......

Στα κονσπίρασι θίορις εν πιστεύκω, αλλα νομίζω δαμέ παίζεται ένα παιχνίδι πίσω που την ράσhη μου......

Η Πρασινομήτωρ έγινε σταυρόλεξο (τζαι μάλιστα σε διασταύρωση με την λέξη "ποϊνόραμμα"). Η μάδερ άφαντη...ουτε ενα σχόλιο, ούτε τίποτε......

Μετά ξαναπετάσσεται ο Ινβίκτους με ποστ τάχα ότι "ολα του γάμου εύκολα" για να μας πείσει οτι εν τζαιρός για παντρειές.... Η μάδερ πάλε άφαντη...τάχα εν κομμένα τα μπλογκς στην δουλειά τζαι εν προλαβαίνει να κάμνει κομμεντς, με το ζόρι προλαβαίνει να τα θκιεβάσει, όι σαζει το δωμάτιο μου που εν να ερτω πίσω, όι το ένα, όι το άλλο....

Στην ανάρτηση του επαναπατρισμού, ο Ινβίκτους σε ενα ποιημα του για την περίπτωση, αναφέρει:  

"Αφ' έπιας την απόφασην
άστ' αμερικανούθκια
τζι έλα δακάς τα πάτρια
να κάμεις κοπελλούθκια :D"


Τωρά πε τε μου, ενεν βασιμες οι υποψίες μου ότι χρυσοπληρώνεται που την μάμα μου;;;; Το μόνο κατά των υποψιών μου εν ότι η μάδερ εν θα εθελε ποτέ να κάμω  γάμο  στον Τρίκκη...(μα πόση απλήρωτη διαφήμιση να κάμουμε του Τρίκκη σιόρ μες τουτα τα μπλογκς;;;)

Ινβίκτους, φρέντ διώ σου τα διπλάσια απο ότι σου δια τζείνη, συν ένα κέικ την εφτομάδα που τα χεράκια μου! (Μάμα beat that!)

18 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Τωρά να πω οτι σε επιστεψα θα ήταν ψέμα τζαι εν το θέλω! Κροκοδείλια δάκρυα εν θα ρίξεις;;;

      Διαγραφή
    2. Ρε Πρας τωρα βαλλει σου κανενα λινκ με δακρυσμενους κροκοδειλους χαχχαχαχχα

      Διαγραφή
    3. Ρε Γρούτα, μολις του εδωκες ιδέα...Κατίσhιη μας!

      Διαγραφή
  2. Συνωμοτούν εναντίον σου Πρας!!! Νομίζω άρκεψε να κάμεις cakes!! Έννα χρειαστείς κάμποσα να ταίζεις τον Invictus να παραιτήσει!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω που να έρτεις πίσω ο ινβικτους με την πρασινομητωρ εν να κάμνουν πασαρέλα τους γαμπρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν τους βάλλεις ιδέες πλιζ! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. ♪♫ Ο ΠαΣχιΦας εν ζάχαριν (δις)
      τζι η Πρασινάδα μέλιν (δις)
      τζαι για να σμίξουσιν τα θκιο (δις)
      εν ο Θεός που θέλει (δις) ♪♫

      Διαγραφή
    3. Μολις μου ηρταν στο νου εικονες που μελλοντικες αναρτησεις του Ινβικτους: αφιερωματα/προξενεια σε/με επιδοξους γαμπρους, οπου θα αναλυει τες αρετες του καθενου τζι επιχειρηματα ως προς το γιατι εν καταλληλοι για σενα! Μεχρι τζαι το DNA τους θα επιστρατευσει =D

      Διαγραφή
    4. Ομολόγα Ινβικτε! Εν με το κομμεντ που σε πληρώνει;;;;;

      Αχ ρε Γρουτουδα! Τα βάσανα μου εν μπροστά μου ακόμα! :Ρ

      Διαγραφή
    5. Τα βάσανα σου εν μπροστά, τα χρέη μου εν πίσω :Ρ

      Διαγραφή
    6. Εμένα πάλε νομιζω εν τζαι τα βάσανα τζαι τα χρέη μου μπροστά!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα..έφυρες με! 'beat that'!! besty nobody beats you in cooking and baking!!

    εν τυχαία εγώ νομίζω τούτα ούλλα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ μανα μου ρε! Θενξ! Τζαι να σκεφτείς οτι σε ετάισα κάτι στότσιν μπιφτέκια εσένα!

      Διαγραφή
  5. χεχεχε άτε Πρασινάδα, πότε με το καλό; Ινβίκτους έκλεισες της και ημερομηνία; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομίζω το 2022 εν μια χαρά ημερομηνία! Για να μεν πω το 2222 που εν τζαι πιο ωραίο νουμερο! :Ρ

      Διαγραφή
    2. χεχεχε ακόμα τζαι έτσι εν να σου πουν κάλλιο αργά παρά ποτέ :p έτο έχεις τζαι τον κουμπάρο έτοιμο τι άλλο θέλεις!! :p

      Διαγραφή