Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Big Lab Theory Σίζον 2, επεισόδιο 13 - Almost the end

"Εν θέλω να φύεις τζαι θα σε πεθυμήσω τζαι εσένα τζαι τις ικανοτητες σου αλλά θέλω να κάμεις τζεινο που will make you happy, τζαι αν τουτο σημαινει να πάεις στην Κύπρο, τοτε να το κάμεις τζαι εγω είμαι μαζί σου". Τάδε εφη Άρχων τζαι τωρα που σας τα λαλώ τρεχουν τα μάθκια μου. "Μακάρι να ηταν το θέμα κατι απλό οπως λεφτά, για να σου δώκω παραπάνω τζαι να μείνεις, αλλά πως να συναγωνιστώ εγω με την χώρα σου τζαι με μια ευκαιρία που ισως εν σου ξαναδωθεί. Ο,τι ομως τζαι να γινει, όποτε με χρειαστεις να μου πεις....τζαι αν χρειαστεί να θυσιαστώ τζαι να παραθερίσω σε νησι της Μεσογείου, θα το κάμω!"  Το ότι ο Άρχων εν Κύριος με  Κ φοντ σάιζ 1839217309273293278 εν χρειαζεται να το πω. Εν για τον μόνο που στεναχωρκούμαι που φευκω τζαι είπα του το. Υπήρξες τοσο γενναιόδωρος μαζί μου λαλώ του τζαι νοιωθω παρα πολλά ασχημα που φευκω, αλλά εν κάτι που πρεπει να το δοκιμάσω τωρα που είμαι νέα τζαι εχω όρεξη. (Αν μας ακουεν τζαι κανένας που εν μας ξέρει θα ελάλεν νομίζω οτι εχουμεν τα τζαι χωρίζουμεν! χα χα).

Οι υπολοιποι στο λαπ επηραν το καλα. Μερικοι ειπαν οτι εχαρήκαν για μένα, οπως ο Μιχαλάκης που ηρτεν τζαι αγγαλιασεν με τζαι ενομισα οτι εφαεν τίποτε λιγμένο τζαι εγυρισεν του! Ο Οκλαχομας ειπεν μου το τυπικο γκουντ λακ, ο Θεούσος εν ειπε τιποτε, πιθανόν γιατι θα φυει το πλάσμα που θωρεί ουλλα του τα λάθη τζαι τις βλακείες. Ο ΠαΣχιΦας, εκαμεν μου ενα thumbs up τζαι ειπεν μου great job Pras, I am happy for you, ενω ο Νεμπράσκας ειπεν "Ααααααααααααα oh noooooo" τσιριλιτά τζαι ο Αρχων ειπεν του "Yes that is how I feel". O Καρλ εγραψεν μου ήμεϊλ τζαι ειπεν μου οτι εχαρηκε που ημουν 3 χρόνια στην ομάδα, οτι εμαθεν πολλά που μένα τζαι ειναι ευγνωμων που εμαθα τοσα της εγγονής του τζαι να κρατώ επαφη μαζι τους. Ατε τωρα να σου λαλεί ενας 75 καθηγητης που το τμήμα του εν το νουμερο 2 στην Αμερική, οτι εμαθε πολλά που σένα. Λουνεσαι τα οξά όι;;; (λούνεσαι τα εν η απαντηση). Για να το γυρισει στο αστειο ο Νεμπράσκας, ελάλεν μου ειδες, το γεγονος οτι εκαμαμεν τα θαλασσα με τα φυτα σου οσο ελειπες τζαι τα παραπάνω επεθάναν, εν πρεπει να σε στεναχωρει, αφου τωρα θα πεθάνουν ουλλα!

Τζαι έτσι κλείνει σιγά σιγά ο κύκλος του Μπιγκ Λαπ Θίορι....Θα κρατήσω το τελευταίο επεισόδιο για οταν φύω. Ενιξερω αν θα υπάρξει Μπιγκ Λαπ Θίορι -  Δε Σίπριοτ βέρσιον.....θα φανεί στην πορεία.

Tωρά που ετελειωσεν τζαι τουτο ηρέμησα λιο.  Νομίζω ως την τελευταία μέρα θα με στεναχωρεί το θέμα Άρχων. Αλλά τζαι που την άλλη ειμαι ενθουσιασμένη γιατι αρχίζω κάτι καινουριο που το ήθελα, ετσι τα συναισθηματα εν ουλλα ανακατωμένα.

Όταν ζεις σε ένα τόπο, η καθημερινότητα σου εν σε τζείνο τον τόπο. Όσο μπορεί να εβαρεθηκες στην Κύπρο εσυ που ζεις τζαμέ, τοσο μπορεί να εβαρεθηκα εγω που ζω δαπάνω. Τα δεδομένα του κάθενος μας εν διαφορετικα. Για μένα το να ζω σε μια μεγαλούπολη του εξωτερικού, ηταν (ειναι ακόμα) η καθημερινότητα μου. Εφτασε η στιγμή να θέλω κάτι αλλο.

Οταν επια για ιντερβιου, ο ενας ερωτησεν με "σε προβληματίζει το γεγονός οτι στην Κύπρο θα πρεπει να κάμεις μερικους συμβιβασμούς με ενα λιγοτερο cutting-edge research, ή με πιο αργους ρυθμούς τζαι ειδικά ετσι εποχη δυσκολη;;;" Απάντησα του ο,τι το κατανοώ τζαι με προβληματιζει, αλλά τζαι τωρα που ειμαι σε cutting-edge research σε ενα μεγάλο, γνωστό πανεπιστήμιο, πάλε κάμνω συμβιβασμους. Πάντα υπάρχουν συμβιβασμοι, απλά εν διαφορετικοι σε κάθε περιπτωση τζαι τους επιλέγεις." Εχαμογέλασεν μου τζαι ειπεν μου "Εχεις δίκαιο",

Τζαι οπως ειπα σε ενα κόμμεντ στο προηγούμενο ποστ, προτιμω να δοκιμάσω να ζήσω τζαι να δουλέψω στην Κύπρο τζαι να μετανοιώσω, παρά να μετανοιώσω οτι εν το έκαμα ποτε. Τζαι αφου τωρα ηρτεν τουτη η ευκαιρία, τζαι αφου ηδη ενοιωθω έτοιμη, τοτε θα το κάμω τζαι θα βάλλω τα δυνατά μου. Το αν ειναι λάθος η αποφαση μου ή σωστή, εν μπορεί να το ξέρει κανένας, θα φανει με το χρόνο. Μπορεί να ειναι η εκπλήρωση ενός ονείρου, ή μπορεί να ειναι η πιο λάθος κίνηση στην καριέρα μου. Αλλά οπως ερίσκαρα τζαι ηρτα Αμερική, ετσι θα το ρισκάρω τζαι τωρα. Είμαι αισιόδοξο άτομο, πιστευκω στην δυναμη που κρύβω μέσα μου τζαι θα κάμω οτι μπορώ. Τζαι στην περίπτωση που απογοητευτώ, ενεν το τελος του κόσμου. Ενα ήμεϊλ στον Άρχων ή λίες αιτήσεις για δουλεια, μπορούν να με φέρουν πίσω. Προς το παρόν ομως κοιτάζουμε μπροστά με αισιοδοξία.


Υ.Γ. Τζαι για να μην ξεχνιομαστε, ελάτε τζαι ενα τραγούδι που εν το τραγούδι μου των ημερών. Στίχοι: Ν. Γκάτσος, Μουσική: Μ. Χατζιδάκις, Ερμηνεία στην συγκεκριμένη εκτέλεση: Η. Λιούγκος.


40 σχόλια:

  1. Άηστα "thumbs up"...θέλουμεν ούλλα τα juicy details του αποχαιρετισμού του ΠαΣχιΦα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα εν εισhεν ουτε χυμώδες πράματα ουτε τιποτε...Αφου λαλουμε οτι μιλουμεν για μονο τα βασικα της δουλειας.

      Διαγραφή
    2. Να πιστέψω δηλαδή ότι ο αγαπητός ΠαΣχιΦας, ο λατίνος εραστής ο Chicagolicious έμεινε μόνο στο thumbs up?

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα Σιγα μεν εν λατινος εραστης! Το Chicagolicious εσυρεν με στα πατωματα! χαχαχαχα Μονο θαμς απ τζαι ηταν τζαι υπεραρκετο θενξ!

      Διαγραφή
    4. Σολλεπτό!
      Δηλαδή θέλεις να μου πείς ότι εσχημάτισα λάθος εικόνα στο νου μου για τον ΠαΣχιΦα; Εν έshει τα μαλλιά του Κλούνι, τα ζυγωματικά του Ριτζ, το στέρνο του Ρουβά τζαι το βλέμμα του Τζέημς Ντήν;

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχα εν ίγκοσες ουτε ενα! Εν ενας μετρίου αναστήματος, μαλλι που ανακατωμένο...μερικές φορές μακρύ μερικές φορές πιο κοντο....μικροκαμωμένος σχετικά τζαι γυμνασμένος. Τα αυτιά του εν γεμάτα σκουλαρίτζια...εχει ταττού τζαι ντυνεται σαν αστεγος. Τωρά κάμε refresh την είκονα!

      Διαγραφή
  2. έτσι ένει. που τη στιγμή που έχεις μια ιδέα τι μπορείς να κάμεις αν δεν σου αρέσει τελικά δαμέ, πολλά καλά κάμνεις τζαι έρκεσαι να το δοκιμάσεις.
    εν έζησες βασικά ζωή σαν πολίτης στην Κύπρο, με οικογένεια, κλπ...
    Τζαι εφαίνετουν ότι είχες το μέσα σου καιρό...
    Ελπίζω να παν όλα καλά, και είτε τελικά το συνεχίζεις, είτε φύγεις ξανά κάποτε, να μην μετανοιώσεις κάτι, και να μην ήταν τελικά "λάθος κίνηση".
    All the best τζαι καλά κλεισίματα των δουλειών ποτζεί!
    Σικάγο, eat our dust!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Εν εζησα ποτε "σαν πολίτης" που ειπες τζαι εσυ να ξέρω. Τζαι θα μάθω μονο αν εγω η ιδια το δοκιμάσω! :))))

      Διαγραφή
  3. μάνα μου ρε! τι γλυκός ο Άρχων...!

    ερώτηση: (οκ μάλλον ταιριάζει στην προηγούμενη ανάρτηση, αλλά τωρά μου ήρτε) δηλαδή τσάμπα θυσιάστηκε ο Nonis??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα οταν εγινετουν η θυσία στον βωμό της αμερικάνικης μου βιζας, εν τζαι ηξερα τι θα ακολουθούσεν! Πάντως καλοπερνά με την Λουλα ετσι εν νομίζω να εχει παράπονο! :Ρ

      Διαγραφή
  4. είναι πολύ σημαντικό να φεύγεις και να παίρνεις μαζί σου όλα αυτά τα ωραία σχόλια. σε κάνουν να αισθάνεσαι πως όλα όσα έδωσες δεν πήγαν χαμένα. Μπράβο Πρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι μόνο δεν επιαν χαμένα αλλα απο πλευρας επαγγελματικής ηταν τα πιο ωραία μου χρονια τζαι εμαθα πάρα πολλα! :)

      Διαγραφή
  5. μάνα μου ρε μπέστυ!! το season finale του big lab theory προβλέπεται πολλά συγκινητικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπεστυ εν θα εν season finale....θα εν series finale!

      Διαγραφή
    2. ναι αλλά μπορεί να υπάρξει σπιν-οφφ! ε; :)

      Διαγραφή
    3. όπως το csi las vegas έκαμε spin-off csi new york & csi miami εσύ θα κάμεις big lab theory cyprus!

      Διαγραφή
    4. Χχαχα Εν καλά που λαλείς μπέστυ! Αντι Οκλαχομά, Νεμπράσκα, Τεξανό κτλ, θα εχουμε Σκαλιώτη, Κοτσινοχωρκάτη, κτλ! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. εν έχει λάθος αποφάσεις, εν ξέρεις πως θα εξελίσσετουν αν έμενες! αν βαρεθείς eventually πάλε την κάνεις! φαίνεται να είσαι πολλά έτοιμη να έρτεις και εν ο μόνος (και σωστός) λόγος να στραφείς! άτε καλώς να ορίσεις στην κυπριακή πραγματικότητα! μπορεί να εν σπαστική και και αργή και μικρή αλλά εν κυπριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουτο λέω τζαι εγω...το σωστό ή λάθος βλεπεις το μετα....Ξέρω το οτι εν σπαστική, αλλα αγαπούμεν την παρ'ολη την σπαστικότητα! :)

      Διαγραφή
  7. να πάρεις τα ρίσκα σου. εν όπως το είπες. το πιο εύκολο πράμα είναι να ξαναγυρίσεις στον Άρχων και στον κάθε Άρχων. αν δεν το κάμεις θα μετανιώνεις για πάντα. αναμένουμε το τελευταίο επεισόδιο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "αν δεν το κάμεις θα μετανιώνεις για πάντα" τουτο πιστευκω τζαι εγω γι'αυτό και επάρθηκεν η απόφαση! :)

      Διαγραφή
  8. το Big Lab Theory προβλέπεται να κλείσει συγκινητικά! ούτε το τέλος του Friends να ήταν ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αντιθεση με το Φρεντς, εγω εν θα προλάβω τα γεννητούρια.....εν εγγυος η γυναίκα του Μιχαλάκι αλλα Φεβ-Μαρτη θα γεννησει! :Ρ

      Διαγραφή
  9. Δεν μπορείς να ξέρεις από τώρα πως θα εξελιχθουν τα πράγματα στο μέλλον αλλά το ότι θα είσαι κοντά στους δικούς σου είναι μεγάλο συν. Είπαμε, κάθε μέρα έχει τα δικά της και έτσι να το δεις, μέρα προς μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσταμάτησα κάπου στη μέση γιατί νομίζω εννα τρέξουν τα μάθκια μου. Εν μπορώ τους αποχαιρετισμούς.
    σίριουσλυ στοπ -.-

    Γύριστην σελίδαν ατε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oυτε εγω τους μπορω....τζαι το δακρυ το εχω τζαι πολλα ευκολο τζαι αντιλαμβανεσαι...ευτυχως που εσυγκρατηθηκα στον Αρχων!

      Διαγραφή
  11. Ρε κάπως έτσι και έκαμα στροφή στη δουλειά και εγώ δεν ήμουν ενθουσιασμένη καθόλου αρχικά-αν αλλάξω γνώμη είναι εκεί και με περιμένει, σκέφτηκα και αποφάσισα. Τελικά δεν μετανιώνω. Κέρδισα άλλα πράγματα.

    Εν καλό να ξέρεις ότι θα φανεί ο τόπος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι το σκεφτουμαι τζαι εγω....Θα ειναι μια εμπειρια στην εσχατη.

      Διαγραφή
  12. Με φοασαι κορη!
    Η κυπριακη εξω-πραγματικοτητα εσχει τζαι τα καλα της :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ούλλα καλά κόρη, μακάρι να είχαν ούλλοι εμπειρία με έτσι μάστρους. (εμπειρίες ζωής που λαλεί τζιαι μια φίλη μου)

    αρέσκει μου το τραγούδι τούτο, άκουα το πολλά που ήμουν μητσιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι ενι...στιγματιζουν την ζωή μας με εμπειρίες! :)))

      Αγαπω το τουτο το τραγούδι :)

      Διαγραφή
  14. Είσαι τυχερή που βρέθηκες σε εργαστήρι όπου εκτιμούν την αξία σου και τις ικανότητες σου σε βαθμό που αντιλαμβάνονται ότι θα αφήσεις ένα κενό πίσω σου! Δεν συμβαίνει σε όλους να το ξέρεις...

    Όσο για την απόφαση σου να μην ανησυχείς. Παίρνουμε αποφάσεις με βάση τα δεδομένα της τότε στιγμής. Εξ'άλλου στη ζωή υπάρχουν πολλοί δρόμοι. Αν δεις ότι αυτός που έστριψες δεν σε βγάζει εκεί που θέλεις, στρίφεις πάρακατω και αλλάζεις πορεία.

    Καλή επιστροφή

    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το αντιλαμβάνουμαι οτι ημουν τυχερή τζαι ειμαι ευγνώμων για τουτο. Τζαι νομίζω εν στο χέρι του καθενος...τζαι τα λαθη διορθώνουνται :)

      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  15. σε διαβαζω απο τοτε που άρχισες να γραφεις,ποτε δεν σχολιασα
    σου ευχομαι ολα να ερθουν οπως τα ονειρεύεσαι και τα σχεδιαζεις
    κι αποχωρισμοί να αφήνουν μονο γλυκες αναμνησεις!

    Στελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα σε ευχαριστώ πολύ τζαι αφου εν το πρώτο σου κομμεντ σε καλωσορίζω στο μπλογκ επισήμως! :))) Τζαι αφου εκαμες το παρθενικό σου κόμμεντ, πάρε θάρρος! :)

      Ευχαριστώ ξανα! :)

      Διαγραφή
  16. ουαου ρε Πρας, εκατάλαβες τι απόφαση επήρες; Έκαμε πλάσμα που εν εξανασχολίασε να σχολιάσει. Αυτό εγώ θα το κρατούσα ως το πιο σημαντικό σχόλιο εβερ!

    Πε μου, ο Άρχων εν όμορφος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα τουτα τα κομμεντς εν πολλά συγκινητικά! Κατα καιρούς πιανω τζαι ήμειλς που αναγνώστες που αγνοούσα την ύπαρξη τους γιατί εν αφήνουν ποτέ κομμεντ, τζαι ειλικρινά σου λαλώ συγκινουμαι τζαι κάμνει με να χαιρομαι ακόμα παραπάνω για την επικοινωνια που μου προσφέρει το μπλογκ! :)

      Beauty is in the eye of the beholder. Εν θεωρώ οτι εν ομορφος, αλλα τι σημασία εχει...

      Διαγραφή