Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ας συζητήσουμε - Απάντηση σε ένα κόμμεντ

Εν εξαναέκαμα ποστ που βασίζεται σε ενα κόμμεντ, αλλα ειπα να το κάμω γιατι εν αφορμή να πω μερικά πράματα.

Το κομμεντ ηταν ενα που τα τελευταία σε τουτο το ποστ δαμε, οπου ανακοινωσα τον επαναπατρισμό μου τζαι ήταν ανωνυμο. Τωρα θα μου πεις κόρη μου μα θα ασχοληθείς με ενα ανώνυμο κόμμεντ;; Ενεν οτι θα ασχοληθώ με το κομμεντ αυτο καθ'αυτό, απλά θελω να το χρησιμοποιήσω ως αφορμή για να πω μερικές αποψεις μου. Για να μεν βουράτε να εβρετε το κομμεντ, το κάμνω πέιστ δαμε για ευκολία. 

Apogoiteftika alitheia pou sena. Pisteva mesa pou tes grafes sou oti i agapi sou gia tin erevna tze tin epistimi en polla pio megali pou to saratgi tis xenithkias. Eida mesa apo sena oti mporouses na kameis ti diafora san kypria epistimonas kai na men symvivasteis me tin epistrofi se mia koinonia pou troei ta paidia tis. Makari na eixamen ouloi tis efkaireies pou sou dothikan gia na allaksoume kati:( 

Καταρχάς ουτε θέλω να δικαιολογηθώ για την αποφαση μου, ουτε τίποτε. Δεχομαι τα "αρνητικά" κομμεντς οπως δέχουμαι τζαι τα θετικά. Απλά θελω να επεξηγησω το πως βλέπω τα πράματα εγω ετσι πέρνω το κόμμεντ ως αφορμή.

Η αγάπη μου για την ερευνα τζαι την επιστήμη καμία σχέση δεν έχει με το σαράτζιην της ξενιθκιάς. Την δουλειά μου δεν την θεωρώ δουλειά....για μένα το επιστιμονιλίκκιν εν τρόπος ζωής, εν τρόπος σκέψης, εν φιλοσοφία ζωής που ουδεμία συγκριση δεν εχει με τουτο που ονομάζεται σαράτζιην της ξενιθκιάς ετσι την συγκριση δεν θα την σχολιάσω καν γιατι δεν υφίσταται.

Εζησα όλη μου την ενήλικη ζωή στην Αμερική. Ξέρω οτι δαμέ μπορώ να ζήσω, ξέρω οτι δαμέ μπορώ να επιτυχω ακομα παραπάνω στα επαγγελματικα. Στην αρχή ηταν ενα ονειρο, τωρα πλεόν το εχω υλοποιήσει σε ενα αρκετά μεγάλο βαθμό. Δεν κλειω την πορτα στην Αμερική τζαι γενικά στο εξωτερικό. Ευτυχως η δουλεια μου το επιτρέπει τουτο το πράμα. Η ζωή μου όμως θέλω να ειναι αποτέλεσμα των επιλογών μου. Ως τωρά η Αμερική ηταν η επιλογη μου. Εν ενοιωθα αρκετά ετοιμη ή ώριμη για να δοκιμάσω κάτι αλλο. Τωρά ομως νοιώθω. Το αν θα ζήσω την ζωή μου εκτος της χώρας μου θέλω λοιπον να ειναι επιλογη μου. Τζαι ετσι εφτασα στο ερώτημα, πως ξέρω οτι το εξωτερικό εν η επιλογή μου αν δεν ζησω τζαι αν δεν δουλέψω στην χώρα μου;;;. Γιατί να την αποκλείσω χωρίς να της δώσω μια ευκαιρία;; Ετσι τωρά που εβρέθηκε τουτη η δουλεια, που δεν με υποτιμά εμένα τζαι τις ικανότητες μου, αποφάσισα να την δεχτώ.  Δεν είναι ενας συμβιβασμός μονο τζαι μονο για να ερτω Κυπρο, το ξεκαθαρίζω. Στις θέσεις που θα ήταν συμβιβασμός, δεν εκαμα ποτέ καν αιτηση. Ηθελα να ερτω Κύπρο αλλα ειχα τζαι τα δικά μου στανταρτς.

Το να κάμει κάποιος την διαφορά εν σχετικό. Μπορεί να μεινω για πάντα εχτός τζαι να μεν κάμω ποτέ την διαφορά. Μπορεί να ερτω τζαι να την κάμω τζαμε. Εν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για την δουλειά που θα έχω, αλλα ειναι μια θέση που αν δουλεψω σκληρά μπορώ να κάμω την διαφορά, εστω τζαι μικρή. Θέλω πάντα οταν κοιτάζω πισω στην ζωή μου να ξέρω οτι πάντα εκαμα οτι καλυτερο εμπορούσα, εδωσα ευκαιρίας τζαι πάνω απο ολα ημουν δίκαιη. Δικαιη με τους αλλους αλλά τζαι με τον εαυτό μου τζαι τις επιλογές μου.

Η Κυπρος τρώει τα παιδιά της αλλά τα παιδιά της εχουν τζαι τζείνα ενα μεγάλο μέρος της ευθύνης. Εβαρέθηκα να ακουω πάντα το γνωστό "φταίουν οι άλλοι τζαι όι εμεις". Ενα κλισέ λέει be the change you want to see in the world τζαι το πιστευκω. Η κοινωνία είναι ενα συνολο ανθρώπων. Μονο ενα αλλάξει ενα μεγάλο ποσοστό των μονάδων θα αλλάξει τζαι η κοινωνία τζαι θεωρώ οτι για την "κατάντια" της Κυπρου ούλλοι μας φέρουμε ευθυνη, ο καθένας στο μερίδιο που του αναλογεί βέβαια.

Τουτο το "μακαρι να ειχαμε ουλλοι τες ευκαιρίες που σου εδώθηκαν για να αλλαξουμε κάτι" εν τζαι τουτο στα πλαίσια του μοτίβου "φταίουν οι άλλοι, εμεις όχι.  Αν δεν επιανα υποτροφία να ερτω Αμερική, εν θα εμπορουσα να σπουδάσω. Η υποτροφία εν ηρτεν να με έβρει. Εκυνηγησα την. Εκατσα εξετάσεις, ημουν άριστη μαθήτρια κτλ. Το ιδιο τζαι οσα ακολουθησαν μετά στην ζωή μου. Εν μου εχαριστηκε ποτέ κάτι. Οσα εκατάφερα εν με τους κόπους μου τζαι που το γεγονός οτι εσυναντησα ανθρωπους στην διαδρομή που επιστέψαν σε μένα τζαι στις ικανότητες μου. Γι'αυτό δεν δέχομαι το "εν μου εδόθηκαν ευκαιρίες", οσο σκληρό τζαι αν ακουεται. Το να "κλαίω την μοιρα μου" δεν το ανέχομαι ουτε σε επαγγελματικό ουτε σε προσωπικό επιπεδο.

Επίσης θέλω να πω οτι το να κάτσουμε να κατηγορούμε "ου μα η Κύπρος εν χάλια, ου μα η Κύπρος εν το ένα, εν το άλλο, κτλ κτλ" εν πολλά ευκολο. Στην ζωή μετρουν οι πράξεις. Be the change you want to see in the world. Don't expect to see the change happen by sitting on your chair at home.

Πιστευκω οτι εν αντιλήψεις οπως αυτη που εκφράζει ο/η ανώνυμος/η στο  κομμεντ που εμποδίζουν την αλλαγη στην Κύπρο. Εν θα πω οτι πιστευκω οτι θα αλλάξω τον κόσμο, ουτε οτι θα φερω την επανάσταση, αλλα θα πω οτι θα προσπαθήσω οσα καλα μου εμαθε η Αμερική να τα εφαρμόσω στην νέα μου θέση. Αν τα καταφέρω να καμω εστω κατι μικρο, για μενα θα εν όνειρο ζωής, αν δεν τα καταφέρω, θα τα πακετάρω τζαι θα ερτω πισω δαμε που ναι εν πιο ευνοϊκές οι συνθηκες. Τουλάχιστον ομως θα ξέρω οτι εκαμα οτι εμπορουσα.

34 σχόλια:

  1. First! Oi tora sovara, en llio pikriko to comment anyway, alla exei o laos ti risi: jeinos pou en pokso pou to xoro kserei polles figoures! Kali epitixia pras jai areskei mas pou balleis the money where your mouth is opos laloun oi amerikanoi. Emeis pou se kseroume in real life, kseroume pio dieksodika pistevo tis skepseis kai tous problimatismous pou mpikan piso apo auti tin apofasi. Apo to blog einai pio diskolo na exeis ola ta dedomena ipopsin sou, dedomenis tis anonimias sou. Opote me tin ellipsi olon ton pliroforion, brisko ipervoliki tin apogoiteusi, alla mporo isos na tin katalavo apo auti tin apopsi. Ate kales epitixies kai ego blepo touto pou sou edothike tora san akoma pio megali eukairia na kameis perissoteri diafora, para mia asfalis kariera sto amerika. Makari na aksizoume jai meis tetoion eukairion!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις οτι σε εκτιμώ αγαπητέ μου ετσι εκτιμώ τζαι την γνώμη σου. Θενξ φορ δε σαππόρτ! :)))

      Διαγραφή
  2. bravo pras! pisteuw pos tha petixis pollus apo tus stoxus sou stin kipro (osus en epragmatopeiises akomi). pisteuw pws t blog sou tha apoktisi akomi pio poli endiaferon sxoliazwntas dia viou tn kipriaki pragmatikotita;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμε/η ευχαριστώ. Ε με το μπλογκ μου θα μετακομίσουμε μαζί ετσι εσhει τζαι τουτο το καημένο πολλά βάσανα μπροστά του! :Ρ

      Διαγραφή
  3. Πρασινάδα εξανείπα σου το: "ο καλός δεν χάνει πουποτέ". Μεν ακούεις πελλάρες για τι εν πρέπων τζιαι εν σωστό. Έτω οι Κύπραίο κλέουντε τζιαι όπως είπες τζιαι εσύ ούλοι φτεν εκτός που μας. Εγώ δεν σου λαλώ αν εν καλλύτερα Κύπρο, Αμερική ή άλλο εξωτερικό, το καλλύτερο είναι εκέι που ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ και τι τραβα η ψυσιή σου. Δωξα σοι είσαι ικανή για ότιδηποτε τζιαι μεν ακούεις το κάθε ένα να σου λαλεί αν εν σωστό ή τι θα έκμανε τζινος, τζιαι να πρέπει να δικαιολογάς τις πράξεις σου. Πολλές φορές ΘΕΛΟΥΜΕ να κάμουμε κάτι που δεν δικαιολογούντε στα "κοινωνικά νορμάλ" τζι μόνο εμείς ξέρουμε αν εν σωστό... Ατέ καλή επάνοδο τζιαι δώστους πάστα 'φκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζι σου τζαι οπως λαλεί τζαι η μάμα μου, οι καλοί στο τέλος πάντα ανταμοιβονται. How true τουτο που λαλεις οτι πολλές φορες θελουμε κατι εκτος του "νορμ" τζαι μονο εμεις νοιωθουμε οτι εν το σωστο για μας......στο τελος μονο ο χρονος μπορεί να το δικαιώσει...

      Διαγραφή
  4. Αν εσκεφτουμαστεν ουλλοι οπως ο ανωνυμος, κανενας επιστημονας (τζι εχουμεν ποοολλους) εν θα ερκετουν πισω στον τοπο μας. Ειμαστε που ειμαστε ξεραϊλα, ηταν να γινουμεν ερημος.

    Χρειαζουμαστεν τους επαναπατρισμους ανωνυμε! Πρεπει να ερκουνται πισω ανθρωποι σαν την Πρασιναδα, για να σταματησει η αναβροσχια! Αλλιως θα μας κυβερνουν εσαει τα γνωστα καθικια των γνωστων κομματων! Τζι οπως τωρα που εν ιξερουμεν που να βαλουμεν την ψηφο μας, ετσι θα γινεται παντα!

    Ππππε εκαμα το προεκλογικον αγωνα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρούτα φορ πρεσιντεντ!!! :))))

      Υ.Γ. Κορη δε τα ήμειλ σου οταν ευκαιρισεις! :)





      Διαγραφή
    2. Κορη ειδα το και σε ευχαριστω! ΧΧΧ

      Θελω να εχω χρονο για να σου απαντησω τζαι επειδη ο Μαμμο εν μες τες μυξες, παει τζι ερκεται, δεν τρωει, ειναι ιδιοτροπος - τωρα για να καταλαβεις εν μες την ποθκια μου τζαι πατα κουμπια τζι εν μ' αφηνει να γραψω κομμεντ - δυσκολευκομαι τζαι να συγκεντρωθω :(

      Παω Παφο τωρα τζι εν να' σχει πολλα σχερκα να τον βαστουν, οποτε θα εβρω λιην ηρεμιαν να σου γραψω :)

      Διαγραφή
    3. Γρουτιτσα απλα εν ενημερωτικό! εν τζαι εν αναγκη να απαντησεις...απλα ηθελα να σε ενημερώσω!! :) Περαστικα στον Μάμμο τζαι καλα να περάσετε στες Πάφους!

      Διαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη οτι ο ανώνυμος που σου έγραψε το σχόλιο εχάρηκε πάρα πολλά που μια κοπέλα με προσόντα τζαι ικανότητες εννά επαναπατριστεί τζαι θα προσφέρει τις υπηρεσίες τις δαμάι, απλώς ούλλοι μας ξέρουμε πως ένει στην κύπρο για τον άλφα ή βήτα λόγο γι'αυτό σου λέμε κάποιοι οτι κάμνεις λάθος, γιατί κυρίως εν εσένα που σκεφτούμαστε και την ανέλιξη σου. Μπράβο σου πάντως που εννα προσπαθήσεις, απλώς σίγουρα να κρατήσεις θέση έτοιμη στην αμερική γιατί μάλλον θα ξαναπάεις πίσω σύντομα(μακάρι να φκω λάθος). Ερκεσαι πίσω σε μια περίοδο που ούλλοι μας παρακαλούμε να (ξε)φίουμε που δαμέσα εξού και τα αρνητικά σχόλια πιστεύω! ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ και καλές δουλείες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχες. Εννοείται θα κρατησω επαφες με Αμερική.....Ενιξερω αν η φυγη εν λύση πάντως....Να μου επιτρεψεις ομως στην πρώτες 2 σου γραμμες να διαφωνίσω.

      Διαγραφή
  6. you don't need to explain yoursef..μόνο εσύ ξέρεις τι είναι το καλύτερο για σένα.

    και πολύ σωστά είπες οτι ο καθένας κάμνει μόνος του τις ευκαιρίες για τον εαυτό του..τίποτα δεν μας χαρίζεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Poso poly symfwnw me to point sou gia to oti tpt den sou xaristike!! K egw epistimon stin xenitia tis Agglias edw k xronia k an eimoun sti thesi sou to idio tha ekamna.

    Polloi den katalavainoun oti oi spoudes pou kanoume, i gnwsi k ta skills pou mazeukoume den einai mono gia proswpiko ofelos (be it personal fulfilment H' apla rialia!). Den katalavainoun oti ola osa kanoume isws na ta kanoume wste mia mera na mporesoume na pame pisw apo ekei pou irthame k na kamoume ton topo mas ena kalytero topo...

    Anyway, na min ta polylogw. Symfwnw k simeiwnw oti eukairies yparxoun polles, DEN xarizontai se kanena deilo para mono se osous exoun tin dynami na theloun kati parapanw k na to epidiwkoun.

    An k den diavasa akomi to post gia ti douleia pou epidiwxes (i'll do that now) sygxaritiria koritsi mou k eis anwtera. Elpizw na synantithoun oi dromoi mas sto mellon se mia kalyteri Kypro...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω επισημα στο μπλογκ τζαι χαιρομαι που υπάρχουν ατομα που συμμερίζονται τις δικές μου εμπειρίες τζαι εφτασαν στα ιδια συμπεράσματα. Νομίζω εν δυσκολο ισως να γινει κατανοητό οτι μερικοι σκεφτόμαστε το συλλογικό οφελος των πράξεων μας παρα μονο το προσωπικό. Ευχομαι ο,τι καλύτερο τζαι σε σένα.

      Διαγραφή
    2. Σε καλωσορίζω επισημα στο μπλογκ τζαι χαιρομαι που υπάρχουν ατομα που συμμερίζονται τις δικές μου εμπειρίες τζαι εφτασαν στα ιδια συμπεράσματα. Νομίζω εν δυσκολο ισως να γινει κατανοητό οτι μερικοι σκεφτόμαστε το συλλογικό οφελος των πράξεων μας παρα μονο το προσωπικό. Ευχομαι ο,τι καλύτερο τζαι σε σένα.

      Διαγραφή
  8. prwti fora symmetexw sto blog agapiti prasinada alla nomizw eparaksigises ton poor Anwnimo. pisteuw oti katalava poli kala ti ennooouse jai fisika en to eipe me kamia dosi pikrias. apla opws kala tha ksereis stin agapimeni mas kypro an den exeis meson pou na diaveis jai oson afora to riziko asto kalitera (mallon ennooun na erkesai pou kanena megalo tzaki gia na evreis ta podkia sou). America is the land of opportunity etsi den lene; isws gi afto ekfrastike me ton tropo pou ekfrastike :) omws an esi eisai apofasismeni jai siouri gia ta epomena sou vimata go ahead! jai ennoeitai jai se mia trypa na se valoun an esi ksereis na ftiaxneis xartes apo petra tha vreis pale to fws. loipon kali epistrofi prasinada jai dwstous pou panw me to potistirin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες λοιπόν τζαι ευχαριστώ για το σχόλιο. Με τουτο το ποστ ηθελα να εκφέρω την άποψη μου για το θέμα που θίγει το κόμμεντ. Εξάλλου γι'αυτό εβαλα τίτλο ας συζητήσουμε γιατι το εθεώρησα ενα καλό θεμα για να το θέσω προς συζήτηση. Νομίζω οσοι παρακολουθούν το μπλογκ μου ξέρουν οτι τουτες οι συζητήσεις τζαι το πάρε-δωσε αποψεων εν ενα απο τα αγαπημένα μου θέματα!

      Υ.Γ. Η χρήση της λέξης "ποτηστήρι" αρεσεν μου!!! χαχαχαχ

      Διαγραφή
    2. ate anamenoume to post tis epistrofis! filia polla

      Διαγραφή
    3. Πρωτά πρωτα θα εχουμε τα ποστ των πακεταρισμάτων! 11 χρόνια συνάεις φοβερά πολλα "πατσιαρίσhια"!

      Διαγραφή
  9. Αυτο ακριβώς ειναι κοπέλα μου. Γι αυτο και σου είχα πει ότι τωρα ειναι ο καλύτερος καιρός να έρθεις πίσω. Τωρα που αναγεννιωμαστε απο τις στάχτες μας χρειαζόμαστε τους καλύτερους σε όλους τους τομείς. Το νησί μας έχει πολυ αξιολογα άτομα που ήδη βρίσκονται εδω. Μαζι με αυτά και αλλα, που σαν εσένα επιστρέφουν, πραγματικά πιστεύω ότι μπορει τελικά να υπαρχει ελπίδα. Μην το πάρεις βαριά και νωσεις τωρα ότι φορτωνεσαι καμία ευθύνη. Απλα γουστάρω πολυ άνθρωποι με τέτοιο τροπο σκέψης να βρισκονται εδω. Εξαλλου όπως λες και συ αν δεν αλλάξει η μονάδα πως θα αλλάξει το σύνολο. Cheers Πράς. Τζιαι μεν τα βαλλεις κόρη με τον γεριμο τον ανώνυμο. Απλα μπορει να χρειάζεται να το φιλοσοφησει ακόμα λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολονούδα ευχαριστώ γουάνς αγκέν για τα καλά λόγια, τζαι βάλλεις μου πολλά ψηλά το πηχη!!! Θελω τζαι εγώ να πιστευκω οτι υπάρχει ελπιδα γενικά τζαι εν ενας που τους λόγους που εκαμα το ποστ τουτο γιατι αμαν εισαι απαισιόδοξος τζαι αρνητικός εκ τον προτέρον, σφυρα της αποτυχίας τζαι ερκεται.

      Ξανα θενξ!

      Διαγραφή
  10. Έδωσες και πήρες πολλά με την απόφαση σου να επιστρέψεις (πριν ακόμα επιστρέψεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα επήρα...τωρά αν έδωσα, δεν ειμαι εγω που θα το πω. :)))

      Διαγραφή
  11. Πρασινάδα μου, σιέρουμαι σε πάρα πολλά, όι τόσο για τες γνώσεις τζαι τες επιτυχίες σου στην επιστήμη όσο για τες σωστές σου απόψεις γενικά τζαι ειδικά πάνω σε τούτο το θέμα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι μόνοι μας κάμνουμεν την τύχη μας. Εν έσιει πιο μεγάλο λάθος που το να κάθεσαι τζαι να κλαίεις την μοίρα σου, ότι αδικήσαν σε, ότι εν σε αναγνωρίζουν τζαι ξέρω γιω κουέντες.
    Σήκου σιορ πάνω τζαι διεκδήκησε ότι σου αξίζει, διαφορετικά είσαι συνένοχος στην αδικία.

    Αν θα ζήσει κάποιος την ξενιθκιάν ή στον τόπο του, τούτο εν προσωπική επιλογή, αλλά όπου τζαι να ζεις, είσαι μέρος του συνόλου, ακριβώς όπως το λές τζαι πρέπει πάντα να δρούμε με τούτον το πράμαν υπόψην. Ούλλοι μας μπορούμε να προσφέρουμεν στον τόπο μας, άλλος σαν επιστήμονας, άλλος σαν κυβερνητικός υπάλληλος, άλλος σαν μπακάλης, εν έσιει σημασία.

    Τζαι άρεσεν μου πολλά τζαι το αισιόδοξο μήνυμα της κολόνας, ότι ίσως να αναγεννηθούμεν που τες στάχτες μας, τζαι ότι ο τόπος μας έσιει πολλούς αξιόλογους αθρώπους. Έτσι πιστεύκω τζαι εγώ. Εν θα χαθούμεν. Εννα δυσκολευτούμεν αλλά εννα πάμεν μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βρίσκεις απολυτα συμφωνη σε ουλλα οσα λαλείς!!! Ουλλοι μπορούμε να προσφέρουμε ακριβως οπως το λαλείς, ο καθένας μας οπως μπορεί που την δουλειά του, οποια τζαι να ειναι, αλλα τζαι που την στάση ζωής του. Ειπες τα πολλα σωστα κατα την αποψη μου, σε σημειο που εγώ η πολυλογού εν εχω κάτι να προσθέσω!!

      Διαγραφή
  12. βαλε ακομα ενα ποντο που μενα στη πρασιναδα vs του ακυρου commentatora..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τζαι μετρούμεν πόντους αλλά θενξ! Τζαι σε καλωσορίζω τζαι στο μπλογκ γιατί νομίζω πρωτη φορά βλέπω κόμμεντ που σένα! :)

      Διαγραφή
    2. ναι που εν μετρατε, τουτα ουλλα οτι ταχα μου το μεγεθος εν εχει σημμασια και πελλαρες.. εισαι και επιστημονας,ξερεις τη διαδικασια..μετρηση,παρατηρηση,ενεργεια,εξαγωγη συμπερασματων.. προσωπικα προτιμω το τριτο..αν δεν εγκρινεις το σχολιο μου επδ εφκηκα πολλα εκτος ενα το καταλαβω αλλα εν θα σε συγχωρεσω ποτε.. τζε ενα λαλω και σε ουλους οτι η πρασιναδα εν κακη..

      Διαγραφή
    3. Θα ενδώσω στον εκβιασμό....ακου τζαι εσύ η Πρασινάδα εν κακή! Όι πως θα σε πιστεψει κανένας αλλα ας μεν το ρισκάρο! χαχα!

      Διαγραφή
  13. Pras, diafonoume sto thema ton efkerion. Eshi je allous pou itan kali sto sxolio je edoulefkan arketa alla kamia fora i katastasis je to oikonomiko en epitrepoun. Rota tin genia ton gonion s giati en epian na spoudasoun je an itan kali sto sxolio. Simfono me ola ta ipolipa pou anaferes alla men pernis san dedomeno oti oulloi ixan to chance na apodi3oun poso kaloi itan.

    oso gia to an tha ertis kipro i oi en tithete thema zoi diki s, oti thelis tha kamis afou den enoxlis kanena. para na pernas tin zoi s je na men ise xaroumeni as apogoitefti o anonimos!

    a je btw to quote en tou gandhi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω μαζι σου οτι στις οικονομικές δυσκολιές που εν επιτρεπουν πολλά τζαι το εζησαν τζαι οι 2 γονεις μου. Ομως τουτο εν σημαινει οτι εκατσαν τζαι εκλαίαν την μοιρα τους τζαι εν εκαμαν τιποτε στην ζωη τους. Αντιθετως εκαμαν τζαι οι 2 οτι καλυτερα εμπορουσαν για τζεινους τζαι την οικογενεια τους για να ειναι σημερα σεβαστα μέλη της κοινωνιας. Τουτο εν το ποιντ μου. Εν εκαθουνταν τζαι εκλαιαν την μοιρα τους τοτε εμεις σημερα εν θα ειμασταν δαμε να καμνουμε τουτη την συζητηση!

      Οτι εν του Γκαντι εμαθα το λιες μερες αργοτερα που το ποστ που ενα φέισμπουκ στατους καποιου! :ΡΡΡΡΡ

      Διαγραφή
    2. Ne alla an ixan oniro gia erevnitiki doulia tote they missed it. en ipa na kleis tin mira s alla still o logos pou den ekataferan na ilopiisoun to oniro tous en itan oi idioi.

      Wasn't me!

      Διαγραφή