Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

2


Σαν σήμερα πριν δύο χρόνια, επάτησα το publish για πρώτη φορά σε τουτο το μπλογκ. Πλέον τούτη η πράσινη γωνιά της μπλογκόσφαιρας, εγινε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου. Χαιρομαι αφάνταστα που αποφάσισα να κάμω μπλογκ γιατι για μένα ήταν και είναι μια γεφυρα επικοινωνίας με την Κύπρο τζαι τους Κυπραίους ανα το κόσμο.

Ανταλλαγή απόψεων, χιούμορ, συγκίνηση τζαι γνωριμίες με αξιολογους ανθρωπους ειναι λίγα που τα πράματα που μου επροσφερεν τούτο το μπλογκ.

Το τέλος της δευτερης χρονιάς σηματοδοτεί τζαι το τέλος μιας μεγάλης τζαι σημαντικής εποχης στην ζωή μου. Το μπλογκ επαναπατρίζεται μαζι μου τζαι θα ειναι συνταξιδιώτης μου σε τούτη την νέα μου αρχή, μια αρχή που με γεμίζει ενθουσιασμό, χαρά τζαι αγωνία για τα οσα με περιμένουν, αλλα τζαι μια γλυκοπικρη νοσταλγία για οσα αφήνω πισω μου.

Ευχαριστώ ολοψυχα οσους διαβάζουν, όσους αφήνουν σχόλια, τζαι όσους κατα καιρούς μου εστείλαν ήμεΐλ για να μοιραστούν κάποιες σκέψεις τους μαζί μου. Για μένα ειναι ολα σημαντικά τζαι τα εκτιμώ αφανταστα.

Χρόνια πολλά λοιπόν του Πρασινομπλόγκ μου!  Κοπιάστε να σας τζεράσω κανένα γλυκούδιν.... Άτε τζαι εις άλλα πολλά με υγεία!  :))


38 σχόλια:

  1. Να ζησεις Πρασιναδα, και χρονια πολλα,
    μεγαλη να γινεις, να φκαλεις κλαθκια!

    Παντου να σκορπιζεις τα φυλλα σου εσυ,
    και ολοι να λενε να μια φωτοσυνθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ευχαριστώ! Ε με τον ήλιο του χρυσοπράσινου φυλλου σίουρα η φωτοσύνθεση θα αυξηθεί... (ασχετο δαμέ εχουμε ήδη 8 βαθμούς Κελσίου! Μπρρρ)

      Διαγραφή
  2. Να ζήσετε! Χρόνια πολλά και δημιουργικά! Με το καλό να επαναπατριστείτε και με το καλό να σας έρθουν όλα βολικά!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου ζήσει το μπεμπέ, τζαι στα 3 τζέρασμα παραδοσιακ´ στην Κύπρο πλέον στάνταρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου ζήσει να το χαίρεσαι , να πορεύεστε μαζί και ποτέ να μην νιώσεις ότι σε καταπιέζει!!! Κάποτε τούτη η εικονική πραγματικότητα τον μπλοκ μας κάνει να «παραμιλάμε» λίγο την πραγματική μας ζωή. Χρόνια καλά. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν πάμε τα καλά με το μπλογκ...εν εχάσαμεν το μέτρο.... Ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  5. Να ζησετε Πρασουλινα τζι εσυ τζαι το Πρασινο Βλογ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως τουτη η γέφυρα επικοινωνίας ..αποτελεί τη μεγαλύτερη στο κόσμο γέφυρα αλοπως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. re ma peripezei mas i prasinada!!!!ti xronia polla etsi sketto;;;;jierasma korou ate twra!!!oi epeidi eisai taxa sta Chicaga na mas anakoinwneis ena Happy Birthday jai meta na sou kamnoume xaroues mouxtin zixtin!!!oi oi agapitoi anagnwstes tis prasinadas enwtheite!!!!JIERASMA JIERASMA!!!!!alliws o kotsiras tha paei na pei bye bye tou Invictus!!!a nai btw! xronia sou polla prasinada!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα κοπιάστε ειπα να τζεράσω ρε!!! Αμαν βάλλω διαδικτυακά τζεράσματα μασhεστε μου ο,τι σας κολάζω, ετσι ειπα τωρα να βάλλω ενα απλό κοπιάστε! Τζαι μεν με εκβιάζεις με τον Κοτσιρα....κλαψ!

      Ευχαριστώ πάντως....

      Διαγραφή
    2. ate pianw to aeroplanon jai erkoumai! thelw tourta pou tes megales :) tou xronou party eis miteran patridan prasinada! anamenoumen :)

      Διαγραφή
    3. Σοκολατένια;;;

      Ατε ναι του χρονου με υγεία! :)

      Διαγραφή
    4. ennoeitai sokolatenia!!!!kyrie eleison rwtas kati pramata!

      Διαγραφή
  8. Το σίγουρο είναι ότι τούτα τα 2 χρόνια απολαμβάνουμε να σε διαβάζουμε :)
    Εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις τζαι μετά ποννα λογιαστείς με το καλό :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φρεντ για τις ευχές....ως την λέξη λογιαστείς δηλαδή γιατι τζεινον ενεν ευχη! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ε καλάν...ποννα τα "τελειώσετε" με το καλόν :Ρ

      Διαγραφή
  9. να σου ζήσει το Πρασινό-blog!:))

    μόνο 2 χρόνια έχει?..it feels longer!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια του πολλά, μιλά όξα κόμα;
    Τζι εγώ ενόμιζα έγραφες πιο πολλύ τζαιρό ο.Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γρόνους πολούς κορού!
    Που να ξαναβρεθούμε καταλάθος κύπρο, να μου έσσης έτοιμο τζίνο γλυκό!
    Κατα προτήμιση (χαχααχχαα ντα μεν μου το πεις) το ανάποδο κέηκ παηναπολ τζε εκείνησες μου την περιέργια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενξ ρε παιδί! Upside down pineapple cake it is then! Πον να ερτεις Κυπρο να μου πεις!! :)

      Διαγραφή
  12. Na sou zisei na to xairesai tzai na to deis opos epithimeis (vivlio, tainia, ekdotiko oiko klp)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα η παρένθεση σου με βάλλει σε δίλλημα ή μάλλον τρίλλημα για το τι να θκιαλέξω! Ευχαριστώ!!! :)

      Διαγραφή