Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Η Σάρα, η Μάρα τζαι το Κακο Συναπάντεμα

Εδώ τζαι κάτι μήνες είδα 3-4 φορές που μακριά μια κοπέλα στο κτήριο την οποία αναγνώρισα ως μιαν σπαστική συμμαθήτρια του παρελθόντος τζαι έκαμνα ότι εν εθώρουν....

Η ιστορία έσhει ως εξής.

Όταν ήμουν στο 3ο έτος του πρώτο μου πτυχίο, έκαμνα ένα μάθημα εργαστηρίου της οργανικής χημείας (μπλιαξ). Καθε 2 εφτομάδες είχαμε ένα τεστ/εξάμ. Μια φορά μεσα στα μέσα του τριμήνου, σαν ετοιμαζόυμασταν να κάμουμε ενα εξαμ, ήρτε μια τύπισσα που τον πάραδίπλα πάγκο του εργαστηρίου τζαι εθρωνιάστηκε απέναντι μου διαγωνίως. Πιάνουμε το τεστ τζαι σαν έκαμνα την πρώτη άσκηση, επήρα είδηση ότι η τύπισσα επροσπάθαν να δεί το γραπτό μου. Εγώ ετράβησα πάρατζει. 

Μετά το μάθημα, φκαίνουμε έξω τζαι έρκετε η τύπισσα τζαι λαλεί μου "Γιατί εν με άφηκες να δώ που το γραπτώ σου; (Σημείωση 1: Ποττέ εν άφηνα να αντιγράφουν εις γνώση μου τουλάχιστον. Αντίθετα εκάθουμουν τζαι στο σχολείο τζαι στο πανεπιστημιο με τες ώρες τζαι εξηγούσα τζαι έλυα ασκήσεις για να βοηθήσω άλλους αλλά είχα το σαν αρχή μου ρε παιδί μου οτι εν θέλω να αντιγράφουν ειδικά στα διαγωνίσματα που μένα).

Λαλώ της "σορρυ αλλά εν θέλω να αντιγράφει κανένας που τα τεστ μου, τζαι ασε που εσένα εν σε ξερω καν, ούτε σου εμίλησα ποτέ"

Λαλεί μου " την επόμενη φορά πλις άφησμε να δώ. Τί σε κόφτει;" Εσύ έσhεις Α στο μάθημα ως τωρά τζαι ξέρω το είδα τους βαθμούς σου όταν επιάναμεν πίσω τα τεστ. Εν τζαι να σου κλέψω των βαθμό, απλα εγω εν επέρασα ούτε ενα κουίζ, ουτε το τεστ τζαι πρεπει να περάσω το μαθημα. Αν δεν το περάσω εν θα μπορώ να αποφοιτήσω τούτο το τρίμηνο. Τζαι πλις γράφε με πεννα να φαίνουνται καλα που μακριά". (Σημέιωση 2: Επειδή είσhεν να "ζωγραφίσουμε" κάτι χημικές αντιδράσεις, αφήναν μας να γράφουμε με μολύβι τζαι εφωτοτυπούσαν τα τεστ πριν μας τα δώκουν πίσω.)

Εγώ ενευρίασα με το θάρρος της τύπισσας τζαι είπα της ενα ήρεμο τζαι απλό "εγώ εν αφήνω να αντιγράφει ποττέ κανενας τζαι ούτε πρόκειτε να το κάμω, γιαυτό μεν προσπαθήσεις καν", τζαι έφυα.

Που τότε εθώρεν με μες το μάθημα με ενα κατζιασμένο ύφος. Το επόμενο τρίμηνο ήταν μέσα σε ένα άλλο μάθημα μου. Είσhεν μου βεβαίως πει ψέματα ότι θα αποφοιτούσε τζείνο το τρίμηνο. Τελικά νομίζω αποφοίτησε ένα τρίμηνο μετα που μένα. (Σημείωση 3 ούτε καν θυμούμαι αν έμαθα ποτέ το όνομα της τυπισσας).

Προχτες την Παρασκεύη ήρταμε φέις-του-φέις. Στο κτήριο μας,  μια εταιρεία που πουλά πράματα εργαστηρίου έσhει κάτι σαν κατάστημα που έσhει στοκ που κόμονλι γιουζντ άιτεμς τζαι που μπορούμε να παραγγέλουμε τζαι άλλα τζαι φέρνουν μας τα. Είχα παραγγείλει που τούτην την εταιρεία ένα καινούριο pH meter (γιατί ο Ινδός μας έσπασεν το παλιό) τζαι είσhεν έρτει το καινούριο τζαι ανοίξαμεν το τζαι ήταν σπασμένο. Είσhεν σπάσει στην μεταφορά τζαι επία στο καταστημα να το επιστρέψω. Πάω διώ της το της Σάρας που εν τζαμέ υπεύθυνη τζαι λαλει μου "Σόρρυ Πρασινάδα (με αμερικάντικο άξεντ) , θα σου φέρουμε άλλο την Δευτέρα". Τζαμέ έισhεν ακομα 2 άτομα με γυρισμένη την πλάτη (Λετς κολ δεμ "Μάρα" τζαι "Κακό Συναπάντεμα").  Με το ακούει το "Πρασινάδα" γυρίζει το η μιά τζαι αλί αλί τζαι τρισαλί, ήταν η κατζιασμένη τύπισσα (νάο νόουν ας "Κακό συναπάντεμα").

Π=εγώ, Κ=κατζιασμένη/κακό συναπάντεμα

Κ= Ο! Πρασινάδα
Π= χάι.
Κ= θυμάσαι με;
Π= εκάμναμε ένα μάθημα μαζί στο αντεργκραντ ενεν;
Κ= Ναι ναι!!! Τι κάμνεις;
Π= καλά είμαι. Εσύ;
Κ= καλά τζαι εγώ. Μα τί κάμνεις δαμέ σε τούτο το πανεπιστήμιο;; Κάμνεις διδακτορικό;
Π= 'Οι είμαι ποστ-ντοκ. Ετέλειωσα το διδακτορικό μου.
Κ= (πιάνει κατζιασμένο ύφος)..ααα ωραία.
Π= εσύ τι κάμνεις;
Κ= Εγώ δουλεύκω σε μια εταιρεία τζαι φέρνω δαμέ κάτι πράματα για εργαστήρια κυτταρολογίας. Αλλόπως εν φέρνω στο δικό σας γιαυτό εν σε εξαναείδα.
Π= Ναι εν ασχολούμαστε με κυτταρολογία.
Κ= ε τζαι τί θα κάμεις μετά; 
Π= ένιξερω ακόμα.
Κ= Μα έν ήσουν που την Ελλάδα;
Π= (Γκοντ! που τα ξέρει τούτα;;;; ή πως τα θυμάται τελοσπάντων;;) Εεεε...που την Κύπρο που εν κοντά στην Ελλάδα.
Κ= Εχάρηκα  πολλά που σε είδα.
Π= Τζαι εγώ, σι γιου αράουντ (τζαι έφυα).
 

Ε οκέι το τελευταίο ήταν ψέμα... ήταν η σειρά μου να της πω ένα μικρό τζαι αθώο ψέμα ότι εχάρηκα που την ειδα. Τζείνη την ώρα στο νού μου ήρτεν η φράση που έβαλα για τίτλο.......
'Αμα με ξαναπιάσει κουβέντα θα βιάζουμε γιατί έχω δουλειά. Αμαρτία μου εξομολογημένη. 

9 σχόλια:

  1. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δε μιλάμε για "θάρρος", αλλά για θράσος! Ναι, τζι εμέναν εσπάζαν μου την τα άτομα που εθεωρούσαν υποχρέωσή μου να τους αφήσω να αντιγράψουν. Λες τζι είσαι εσύ υπεύθυνη για το πρόβλημά τους. Αν σου το ζητούσε ευγενικά όμως, θα δυσκολευόσουν να της αρνηθείς. Οπότε, μισή αντροπή δική της, μισή δική σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν τούτο που με ενευριάσε...που μια άγνωστη μου εθεωρούσε το δεδομένο ότι θα την αφήκω να αντιγράψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω θυμούμαι πέρσι είχαμε κάτι εξετάσεις προγραμματισμού - πάνω στα κομπιούτερς δηλαδή τζιαι δίπλα μου εκάθετουν το 'μοντέλλο' της τάξης.. ένας βλάκας που ενόμιζε ότι ήταν ο μπρατ πιττ.. εφωνάζαμεν το ο 'γαμάο'..
    ενιγουεις 3 λεπτά πριν να αρκέψουμε γυρίζει τζιαι λαλεί μου να τον αφήκω να αντιγράψει τζιαι να μου δώκει 100 λιρες.. εγώ είπα του απλά και χαλαρά ότι εν λλία που μου προσφέρει τζιαι έγραψα τον γυρίζωντας την οθόνη μου αντίθετα προς αυτό όσο εγείνετουν..

    τελικά έμεινεν την χρονιά ο γαμάο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην αρχή που είπες ότι εζήτησε σου να αντιγράψεις εθεώρησα ότι ήταν Κυπραία γιατί έτσι θα είσιεν το θράσος της "συνωμοτικότητας". Θα το επερίμενα πάντως που μιαν Κυπραία. Αλλά αν εν τζιαι τόπακας, έχω την εντύπωση πως οι ποινές αν σε πιάσουν να αντιγράφεις (ή αν βοηθάς άλλον να αντιγράφει) εν πολλά σοβαρές τζιαι δεν τες περνάς έτσι χαλαρά, όπως κάμνουν στην Ελλάδα. Τούτο εν το ήξερε το Κακό Συναπάντημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όι εν ήταν Κυπραία. Ηταν Ινδή! Εγώ ότι τζαι να ήταν εν είσhεν τσανς να την αφήκω να αντιγράψει. Είχα το πάντα θέμα αρχής. Το Κακο Συναπάντημα εν ήταν τζαι τέρας εμφυίας, τζαι ίσως τζαι να είσhεν την αλαζονεία να νομίζει ότι εν θα πιαστεί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. As mentioned, Bitcoins are generated by users through the official program.
    We had no problem finding a space, though, despite the fact
    that there was a performance that night. They built a
    hugely successful business on that one competitive difference.



    Also visit my web-site; check this out

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Next, blend the oils and massage into scalp for two to four minutes before sleep.
    Before you apply heated gadgets onto your hair, protect your hair with heat
    protectant sprays and also serums. There are organic oils in your hair that
    are there for a cause. Since ages coconut oil has been used
    for curing skin as well as hair problems as it has anti fungal and anti bacterial properties.

    Exactly what the oil does is clean and exfoliate your hair follicles, help make your bloodstream circulate better all around your head
    and in return boosts the process involving hair growth and acts as being a supercharger for making your hair get bigger.


    Also visit my web site; how to make your hair grow faster

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. This will give you an idea on the reputation of the company.
    When Muslims and Christians weren't in good terms, Christian monks believe to have escaped the persecution and found a shelter within the walls of the persecuted tombs and temples of ancient Egypt, but ironically, those monks have ripped many of the reliefs on those tombs because they distracted them from practicing their religion, not to mention that the reliefs represented "fake" religion that they didn't want to be associated with.

    It ends when God kills thousands of His Chosen People with a plague (love those germs) and an earthquake (shake, rattle and roll) as punishment for
    rumblings in the ranks. In just about every objective way that nations can be
    judged the US is losing the present. Once you start packing with regular newspaper, 2 primary disadvantages
    become quickly apparent.

    Here is my weblog; egyptian newspapers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Most of these senior citizens are not comfortable with the use of internet or are incapable of visiting the State Comptrollers office
    and thus for them newspaper listings does the job.
    Creating your own info or e-letter communication could also be considered.

    Today, Most of newspapers are offering their online
    editions. The process of printing conditions requires
    alteration of flow from a fan or pump. Thats why Indian Hindi papers are very popular in all corners of India.


    Review my homepage - click here

    ΑπάντησηΔιαγραφή