Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Το "μωρό μας".

Σε δύο χρόνια το "μωρό μας" θα πάει να σπουδάσει! Εν το πιστεύκω δηλαδή....Σκέφτουμαι το τζαι παθάινω ένα μίνι-καρδιακό.

Το μωρό μας εγενήθηκεν όταν είμουν 12 χρόνων τζαι κάτι. Εγώ είμουν πάντα πολλά ώριμη για την ηλικία μου. Η μάμα μου λαλεί ότι "εγενήθηκα μεγάλη"!  Τότε η γιαγιά μου η Πρασινάδα ήταν πολλά άρρωστη τζαι δυστυχώς το μωρο έφτασε το να γίνει μόνο 8 μηνών. Τα μεσημέρκα εσχόλανα που το σχολείο τζαι έπιανα το μωρό τζαι επιαινα πάνω (η γιαγιά εμείνισκε κάτω). Όταν ήταν βρέφος ετζοιμάτουν τζαι μετά επαίζαμε τζαι ετάιζα την.

 Σιγά σιγα εμεγάλωσε, έκαμνα της τα αγαπημένα της φαγιά τζαι επαίζαμε. Ήθελε πάντα πατάτες τιγανητές με αυγό σκράμπλ μέσα στες πατάτες τζαι γιαούρτι τζαι τομάτα ον δε σάιτ ή κοτόπουλο βραστό (τζαι μόνο την "ζαμπα") με πατάτες που της τες έκαμνα πουρέ με λίο βούτηρο τζαι φυσικά το στάνταρτ σάιτ που γιαούρτι τζαι τομάτα. Σαν εμαίρευκα άφηνα την να κάθετε τζαι να παίζει με παιχνίθκια, μετά αρεσκεν της να φκάλει τα πράματα που το αρμαράκι με ταπερ τζαι να πιάνει μια κουταλα να τα κάμνει ντραμς! Άσε που ήταν 2 χρονων τζαι κάτι τζαι ερώταν με "Πρασιναδα είσαι αδιάθετη οξα εν να κάμουμε μπάνιο μαζί".

Μετά επίεν νηπιαγωγείο... Στο ίδιο που επίαμεν εμέις. Τζαι να πιαίνουμε στις γιορτές τζαι εμένα να γεμωνουν τα μάθκια μου. Μια μέρα οταν το μωρό ήταν στην αρχή της προδημοτικής νομίζω είπεν της μάμας μου η νηπιαγωγός ότι επρόσεξε ότι το μωρό μας ξέρει να θκιαβάζει, αν τζαι τζείνη μόνο μερικά γράμματα τους είσhεν μάθει. Το μωρό τότε ερώταν μας διαφορά π.χ. "Πρασινάδα γιατί δαμέ γράφει αλφα τζαι γιώτα τζαι είπες ότι εν "ε" τζαι όι "α" τζαι "ι"". Θυμούμαι που την ερώτησα "Πελλαμένη μου μα ξέρεις να θκιαβάζεις;" τζαι είπεν μου "εεεε νομίζω πως ναι". "Τζαι πώς έμαθες;" "Εεε...ένιξέρω! Μια μέρα απλά ήξερα να θκιεβάζω!"

Εγώ παραδέχουμε ότι την εκακομάθενα αλλά έτσι εν ο χαρακτηρας μου (είμαι  πολλά "φτανόκαρτη" που λαλούμεν στα Κυπριακά). Εμάιρευκα τα καλοκαίρια τα μεσημέρκα για ούλλους τζαι τζείνης αμα εν της άρεσκει έκαμνα της ξεχωριστά!

Μετά επίεν πρώτη δημοτικού τζαι εγώ επίαινα 7η τάξη τζαι επιάιναμε μαζι σχολείο τζαι οι 3 αδερφές ("Στο Γκράμαρ Σκουλ αδερφές μου, στο Γκράμαρ Σκουλ!"). Μετά εγώ ήρτα Αμερική. Έπιανα κάμποσες κάρτες με ζωγραφίες, με τα νέα της, τι βαθμούς έπιασε, με γλίττερ παντού τζαι αυτοκόλλητα. Εγώ έστελνα της αυτοκόλλητα τζαι έπαιρνα της μολυβόπεννες τζαι χρωματιστά τζαι κάμποσα έτσι πράματα. Μια χρονιά θυμούμαι όταν ήταν 8 χρονών επία πίσω το καλοτζαίρη τζαι την πρώτη ημέρα το πρωί είπεν μας άτε πάω στην στάση του λεωφορείου να πάω σχολείο. Η Ξιππασμένη εν είσhεν  σχολείο τζείνην την ημέρα γιατί έγραφε εξετάσεις την επομένη. Έπαθα σhοκ! Λαλώ της μάμας μου μα το μωρό πάει μόνο του στην στάση (1 λεπτό που το σπίτι μας);;;;;;;;;;;;; Εν το άντεξα τζαι επία τζαι επήρα την. Μετά οκ άφηκα την να πιαίνει μόνη της.

Που τότε επέρασα πολλά σhοκ! Σιγά σιγά τα αυτοκόλλητα εγίναν σαπούνια για την ακμή τζαι αρώματα κοριτσίστικα κτλ.

Ένα καλοτζαίρη εβάλαμεν στόχο να περάσουμε ούλλον τον Σούπερ Μάριο στο Νιτέντο ΝτιΕς τζαι εξενυχτούσαμε για να προλάβουμε πριν να φύω.

Τωρά εν 16 χρονών κοπέλα! Άριστη μαθήτρια τζαι πολλά έξυπνη σε σημείο που νευριάζουν πο καθηγητές της! Κάθε φορά που πάω Κύπρο στρώνω τζαι τζοιμούμαι στο δωμάτιο της (που ήταν παλιά το δικό μου, μετά έγινε Ξιππασμένο τζαι τωρά δικό της). Μιλούμεν τες νύχτες ως αργά τζαι παίζουμε ατέλειωτες ώρες κομπιούτερ γκέιμς. Τωρά κακομαθένω τον γιον της τζαι θυμώνει μου..Άσε που τζείνος ξέρει το τζαι εκμπεταλλέυκετε το στο έπακρο!

Γενικά το καλύτερο είναι αμαν είμαστε οι μας με την Ξιπ τζαι λαλούμε τσόφτες τζαι γελούμε!!! Τωρά οι 3 μας είμαστε "μπέστις" που λαλεί τζαι η αγαπημένη μας η Έιμυ Φάρα Φάουλερ στο Μπιγκ Μπάνγκ Θίορη.

Τωρά αν τζαι σε θκυό χρόνια τζαι κάτι θα πάει να σπουδάσει  εγώ άρκεψα να ετοιμάζουμε ψυχολογικά που τα τωρά....Είμαι άτομο που θέλω το χρόνο μου για να δεχτώ μιαν αλλαγή. Που ήταν μιτσιά ήξερεν ότι της είχα μεγάλη αδυναμία (τζαι εκμεταλλευκετουν το τζαι λίο τότε). Ξέρει όμως ότι τζαι όταν θα είμαι 72 τζαι τζείνη 60, πάλε θα εν το μωρό μου/μας!

Αφιερώνω της ένα τραγούδιν που αρέσκει τζαι στις θκυό μας.

13 σχόλια:

  1. like.

    periergo pantws, tha anemene kaneis oti me tetoia diafora ilikias tha isastan allou gi' allou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ode to sister:-)
    mana mou re, tziai emena h megalh mou aderfh en 12 xronia pio megali:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τζαι εγω έχω έτσι μεγάλη διαφορά με τους μεγάλους. 10 χρόνια.

    =D συμφωνώ με invictus.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θενξ ολ! Τελικά είμαστε πολλοί που έχουμε μεγάλη διαφορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θενξ ολ! Τελικά είμαστε πολλοί που έχουμε μεγάλη διαφορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. she
    kerdizo. ego exo 20 xronia diafora me ton adelfo mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουυυ μάνα μου κόρη εν πολλά sweet θενξ για την αφιέρωση!!!! Αν μείνεις αμέρικα ως τότε εννα έρτω να σε εύρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. :) Ναι να έρτεις!! Υποσχουμαι εν θα σε πρίζω ούτε θα σου κάμνω ζάμπες βραστες! Θα σου κάμνω νάγκετς τζαι γαρίδες πανέ τζαι νέες επαναστατικές συνταγές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. tzai na mino ego dixa besties??? en ekatalavete kala nomizo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πολύ ωραία που έχετε τόσο καλή σχέση οι τρεις σας. Πάντα τέτοια. Δυστυχώς μεγαλώνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή