Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

7 κρυφές μικρές επιθυμίες.

1. Να μάθω να κάμνω γλυκά του κουταλιού τζαι σπεσιφικαλι καρπούζι τζαι κεράζι.

2. Να μάθω μάθω μια τρίτη ξένη γλωσσα απταίστως....

3. Να γίνω μέλος μιας χορωδίας τζαι να τραγουδούμε (εγώ Β' φωνή, άλτο)  Χατζιδάκι τζαι Θεοδωράκη τζαι άλλα τέτοιου στυλ μεχρι τους πιο σύχρονους.

4. Να μπλέκω σhάλια τζαι να τα πουλώ τζαι το κέρδος να το δωρίζω σε κάποιους που το χρειάζονται.

5. Να μάθω να "πυρώνω" φούρνο με τα ξύλα τζαι τες Κυριακάδες να ζυμώνω ψωμιά τζαι να κάμνω πίτσεςμ ψητό τζαι έτσι πράματα.

6. Να κάμω ένα σπίτι όπως το φαντάζουμε τζαι να έρκετε οι οικογένεια μου τζαι οι φίλοι μου, να τους μαϊρεύκω. Να έρκουνται οι αδερφές μου να θωρούμε ταινίες τζαι "Της Ελλάδος τα παιδιά"  τζαι να λαλούμε τες ατάκες πριν τες πουν γιατί ξέρουμεν τα  πόξω τζαι ανακατώτα ούλα τα επεισόδια (του πρώτου κυκλου, ο δευτερος εν μας επολλοάρεσεν).

7. Να έβρω μια δουλεία που να μου αρέσκει, να με γεμίζει που λαλούν τζαι να έρτω Κύπρο για να εκπληρώσω τες 6 προηγούμενες μικρές επιθυμίες.

9 σχόλια:

  1. 1. Να μάθεις να κάμνεις τζαι γλυκό σύκο τζι αν μεν σου αρέσκει τρώω το εγώ

    2. Να μάθεις κινέζικα. Αλλά που την άλλην, αν καταπιαστείς με τα κινέζικα, εννα κάμνεις γλυκό με τες κοκκόνες του κκεραζιού τζαι το παττιχόφυλλον εννα το τρώεις έτσι όπως ένι, εν θα το κάμνεις γλυκόν!

    3. Νάρτω τζι εγώ να κάμνω τον τενόρο;

    4. Νάρτεις να σου κάμει μαθήματα η Sike που εν μάνα πας τούτα

    5. Τζαι να τον shειλώννεις τζιόλας...εν τζιαμέ το κόλπον ούλλον

    6. Ποιά εννα κάμνει τον Καραβανέα; Εσύ;;;; Δεν αντελείφθην!!!!

    7. Ε έλα ολάν τζαι δουλειές πολλές. Χημεία εν γεμάτος ο τόπος χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κόρη μα είσαι πολλά domestic α. εν θωρώ πουθενά όμως "να έβρω ένα άξιο κοπέλλιν που να εκτιμά τον τρόπο που τυλίω κουπέπια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αχάπαρη
    Ήνναμπου προσπαθεί να κάμει τόσα χρόνια μες τα labs ενόμισες; Μάshεται να κάμει το DNA του τέλειου γαμπρού! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aaaaaaaa how sweet....alla ama ertis kipro, ena prosgiothis anomala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1. Να προσπαθήσω να πείσω την Πρασινομήτωρ να αφήκει την συτζιάν να ξαναμεγαλωσει τζαι να κάμουμε τζαι σύκο (Λούκα) γιώρκι.

    2. Νομίζω εν να ξαναπιάσω τα Ισπανικα...μιας τζαι ένιγουεϊ στην Αμερική ούλλη περνούν με για Μεξικάνα ή που το Πούερτο Ρίκο ή τελοσπάντων που την Λατινική Αμερική.

    3. Καλό!

    4. Ξέρω...όλα μου τα σhάλια εν "Πρασινάδα ορίτζιναλ"

    5.Δύσκολη τέχνη τελικά!

    6. "Καλά θα σου δείξω εγώ, θα δείς τι θα πάθεις."

    7. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχάπαρη: Κόρη εννοείτε το να έβρω ένα άξιο παλλικάρι που να εκτιμά τον τρόπο που "τυλίω κουπέπια" τζαι να τρώει τζαι τα γλυκά μου τζαι τα φαγιά μου τζαι γενικά να με αντέχει.. Εκτύπισες παντός την "Πρασίνειον Πτέρνα" μου τωρά. Όσο κάλη είμαι σε άλλα πράματα, τόσο "παλαβή" είμαι σε τούτα..
    Θέλει τζαι η μάμα μου Πρασιναδάκια τωρά που εν νέα λαλέι.

    Ινβίκτους; Θενξ για την υποστήριξή μαν.

    Μαθητούδι :)

    she Ξέρωτο κόρη ..για διακοπές έρκουμε τζαι τριβιτζιάζουμε....αλλά όπως στην Αμερική εν είμαι τέλεια Αμερικανοποιημένη, ούτε στην Κυπρο είμαι Κυπροποιημένη, ετσι ελπίζω οτι θα τα καταφέρω να επιζήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ώσπου έσιεις επιθυμίες εν καλά! το πρόβλημα ενει να σου λείψουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έσhεις δίκαιο...επιθυμίες έχω πολλές. τουτες εν οι "μικρες" εν είπα τες μεγάλες ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή