Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Το μέτρο

Ενας που τους λόγους που αποφάσισα πως το 2012 θα ειναι η χρονιά των αλλαγών, εν το γεγονός οτι μια φωνή μέσα μου μου εψυθίρισεν "Πρας εχάσες το μέτρο".



Στην αρχή λαλώ "α ναι! Εχασα ενα μέτρο...εν θυμουμαι που το έβαλα". Βαλλω σας μια φώτο ετσι ωστε αν το δείτε πουποτε να μου πείτε..


Μετά η φωνή ειπεν μου "Κόρη χάνεις...εν το άλλο το μέτρο που εννοώ...τζεινο που εν το άριστο που ελαλουσαν οι αρχαίοι πρόγονοι..."



Η φωνή είσhεν δίκαιο..... εχασα το μέτρο. Εν όπως λαλουν στα αγγλικα "ολ γουόρκ εντ νόου πλέι μέικς Πράς έι ντάλ γκέρλ".

Τζαι επειδή η παραδοχή τζαι η συνηδειτοποίηση μιας κατάστασης εν το ήμιση του παντός, νοιωθω οτι σιγά σιγά τα πράματα θα πάρουν το δρόμο τους...

Σκεφτόμενη εχτες το πρωί τουτα ουλλα περι μέτρου τζαι μετρήματος, επια δουλεια. Πρωί-πρωί είχαμε ένα μιτινγκ με κάτι συνεργάτες που μου σπάζουν τα νευρα...υφος χιλίων καρδιναλίων έκαστος. Με 2000 καρδινάλιους στην αιθουσα τζαι με αλλο 1000 στην οθονη που κονφερενς κολ, η ατμόσφαιρα ηταν λιο αποπνιχτική. Τωρα ο ένας φαίρνει τζαι την νέα του φοιτήτρια....ενω ηταν μια χαρα κοπέλα στην αρχή, τωρα έφτασεν τους περιπου 384 καρδινάλιους...οι καρδινάλιοι τελικά πολλαπλασιάζουνται πιο γλυορα τζαι που τα βακτηρίδια του εργαστηρίου.

Εσυνειδητοποίηση ποσο καλος τζαι προσγειωμένος εν ο Άρχων. Με βιογραφικό τζαι θέση πολλά ανωτερο των υπολοίπων, αλλα ουτε μισός καρδινάλιος.

Συνηθως σε τουτα τα μίτινγκ δυσπυρκώ πάρα πολλα! Το υφακι τους τζαι ειδικα οταν μου απευθύνουν τον λόγο ενευρίαζεν με...ηθελα να τους δώκω θκυό Κυπριακές αξινόστραφες του κάθε ενος. Εχτες όμως εν με εκοφτε...Η φωνή μεσα μου ελαλεν μου "Πρας αφησ'τους τζαμέ..τζεινοι εν να εν πάντα δαμέ...να κάμνουν το ίδιο...εσυ ομως τωρα πλέον επέλεξες να αλλάξεις την ζωή σου...απλά κάμε υπομονη ωσπου να έρτει τζείνη η ώρα."

Ο ένας εν ενας ποστ-ντοκ 41-42 χρονων. Νομίζει οτι εν ο τέλειος τζαι έσhει κόμπλεξ γιατι για ποστ-ντοκ εν σχετικά μεγάλος σε ηλικια. Θωρεί παντου ανταγωνιστές τζαι η μόνη του έννοια εν να εν ο καλύτερος που ουλλους. Εσhει 5 φανέλες, 2 παντελόνια, 1 τρικο τζαι 1 σακάκι. Στα 2.5 χρονια που τον θωρω συχνα, τουτα ειδα... Ο αλλος εν ενας καθηγητης που οταν ηταν φοιτητής εκαμε μια σημαντική σχετικά ανακάλυψη...ο ιδιος παραδέχεται οτι ήταν κατα λάθος που την έκαμε, αλλα η υπεροψία εμεινεν του....Ενω που τεχνολογικής αποψης, (κομπιουτερ, iPad, iPhone, γιου νέιμ ιτ) έσhει τα πιο καινούρια, τα πιο καινουρια του ρουχα εν 10 χρονων. Αν το δεις μες τον δρόμο θα τον πάρεις για άστεγο.

Τζαι τζαμέ εκατάλαβα ο,τι τζαι τζείνοι εχάσαν κάποιο μέτρο.

Γι'αυτό αποφάσισα, οτι φέτος θα επανέλθει το μέτρο...Θα κοιτάξω παραπάνω την Πρασινάδα, τζαι πιο λιο την Δρ. Πρασινάδα...Νοιωθω ικανοποιημένη με οσα εκαμα στην ζωή μου την επαγγελματικη...εζησα πράματα που ηθελα...τωρα εν καιρός να ζησω άλλα...Η ζυγαριά δουλειάς τζαι ζωής εν πρέπει να γύρνει μονο στην μιά πλευρα.

Κοιτάζουμε μπροστά με αισιοδοξία...θετικές σκέψεις τζαι όλα θα παν καλα....Ξερουμε τι θέλουμε τζαι προσπαθούμε οσο μπορουμε να το καταφέρουμε.

Ααααα!! τζαι να μεν ξιχάνουμε το μέτρο!! Τουτος ο τυπας που το ετυλίχτηκε πρέπει να εν το είδωλο μας...(αλλά με πιο μιτσιάν μούττιν!)






Υ.Γ. Τουτη την εβδομάδα εκόλησεν μου ενας στίχος τουτου του υπέροχου τραγουδιου..."η ζωή μου σε τάξη, κι η καρδιά σ'αταξια"....

19 σχόλια:

  1. Αφου εβαλες στο μυαλο σου τι θελεις, η μιση δουλεια εγινε.

    Να σου ευχηθω και μεσα σε τουτα ούλα να βρεις τζαι μια αγαπη ή δεν ειναι στο αμεσα σχεδια σου να το επιδιωξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έλα ρε κουμπάρε.....!!!!

    εν μέτρο που θέλεις;

    πέ μου το, να σου φέρω 5-6... ;ρ

    χαχαχαχαχαχαχ

    equilibrium is on..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω η ζυγαριά γύρνει όπου την γύρουμε! Το σημαντικό είναι να ξέρουμε τι θέλουμε, τα υπόλοιπα εν διαδικαστικά! Εσύ ξέρεις τζαι τι θέλεις τζαι την διαδικασία. Εννά το καταφέρεις τζίνο που θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννα μας παρουσιάζεις τους λόγους έναν-έναν δηλαδή; Εναν σαν series; Σαν ένα νέο big lab theory? Αρέσκει μου πολλά πάντως!
    Εν καλό πράμα το balance και άμα το αποφάσησες πως εννα γίνεις πιο ισορροπημένο άτομο έχω να πω μόνο συγχαρητήρια.
    Η Δρ. έκαμε πάρτι πολλά χρόνια, ίσως εν ώρα να κάτσει και λιο να δει και την Πρασινάδα να χορέφκει (ναι ναι ξέρω το πως εν χορέφκεις).
    Θέλω να πω Καλη Τύχη, κολλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εν πολλά σημαντικό να τελειώνεις κάτι που σε κούρασε...

    lol @ "ενω ηταν μια χαρα κοπέλα στην αρχή, τωρα έφτασεν τους περιπου 384 καρδινάλιους..."

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χάτε κόρη ολ δε μπέστ αμα το αποφάσισες εσύ τζίνο ένι γιου ουιλ μέικ ιτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ζωή δεν είναι μόνο καριέρα και επαγγελματικές επιτυχίες. Είμαι σίουρη ότι θα τα καταφέρεις. Σου εύχομαι σύντομα να επιστρέψεις στα πάτρια εδάφη σε μια θέση ανάλογη των προσόντων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρασιναδα μου σου εύχομαι σύντομα να έρθουν πολλές ευχάριστες αλλαγές στη ζωή σου.

    Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Σμιλί
    Τα θέματα περι αγαπης πιστευκω εν επιδιωκουνται...απλά συμβαίνουν. Να μου ευχηθείς να μου συμβεί τοτε! :)))))

    @Νόνης
    Κουμπάρε;;;; Μα πως μου απευθύνεσαι έτσι;;;;; :Ρ
    Φέρε να εχουμε που τζείνα τα επαγγελματικά σου πλιζ. Θενξ! :)

    @Μάριος
    Καλά τα λαλεις. Ο,τι πω για το κόμμεντ σου θα εν περιττό.

    @Μαριλου
    όι κόρη ενεν σίρις. Ειπαμεν δεν χορεύκω! :Ρ
    Κολλά βεβαια! Καλη τύχη τζαι στες 2 μας γιατί σαν να εν το ίδιο πράμα που ψάχνουμε τζαι κυριολεκτικα τζαι μεταφορικα.

    @Ουφ
    Οπως το είπες...με εκουρασε! Πάμε για αλλα!

    Ως το επόμενο μίτινγκ θα εν 500 οι καρδινάλιοι σίουρα! Μεν σου πω θα πεταχτουμε στους 1000 ολόισhια.

    @Ροσα
    Θενξ ρε! :)))

    @Ίνα
    Ευχαριστώ πολύ ρε...Εν τουτο το "αναλογη των προσώντων σου" που εν το δύσκολο...


    Να'σαι καλα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι πραγματικά μεγάλοι είναι ταπεινότατοι και καλοί άνθρωποι. Ύφος καρδιναλίων έχουν οι μέτριοι, οι μικροί, οι κενοί. Στον ομφαλό της γης έχουμε φάει το Βατικανό σε αριθμό καρδιναλίων. Με τόσα κενά αλαλάζοντα δοχεία που έχουμε θα μπορούσαμε να στήσουμε το μεγαλύτερο κέντρο ακουστικής και αεροδυναμικών ερευνών στον κόσμο! :)

    Η ζωή πράγματι χρειάζεται ισορροπία. Φρόντισε μόνο να μην πέσεις στην παγίδα του «το γρασίδι είναι πιο πράσινο στην άλλη μεριά του φράχτη.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως αν ενδιαφέρεσαι, έχει μια εφαρμογή για το iphone που εν μέτρο. Βασικά ποτέ εν εκατάλαβα πως λειτουργεί, αλλά εν πειράζει. :)

    All the best και από μένα και η σταθερή μου -πλέον- ατάκα:

    Όλα θα γίνουν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αντρέας
    Χαχαχα! Ουλλο το Βατικάνο + οι δικοί μας παπάδες με τα δικά τους υφακια = εν θελω καν να το σκέφτουμαι!

    Γκράς ις ολγουέις γκρίνερ ον δε άδερ σάιτ. Ισως ετσι ειμαστε οι ανθρωποι μπάι ντιφόλτ. Να θέλουμε δηλαδή οτι δεν εχουμε γιατι θεωρούμαι οτι εν καλυτερο τη δεδομένη στιγμή. Οταν πάεις πιθανο να μεν ηταν πράσινο τελικα. Νομιζω το σημαντικο ειναι να νοιωθεις οτι τζαι στην πλευρά που εισαι εν πράσινο με το δικο του τρόπο...Ελπιζω να μεν διαψέυσω το ονομα μου, γιατι ως Πρασινάδα πρεπει να ξέχωρίζω τα πράσινα.....

    @Μικρός Χείμαρρος
    Χαχα μονο καφέ εν κάμνουν τα αππ πλέον! Θενξ! Ναι! Ολα θα γίνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Αντρέας και Πρας: Να κάμω και εγώ ενα σχόλιο αναφερόμενη στον Ρακιντζή (ε ξέρω έννε του γούστου σου Πρας αλλά έχω ένα reference point με μουσική επιτέλους) " Ό,τι δεν έχουμε ζητάμε κι ό,τι έχουμε απλά περιφρονάμε ! " άρεσε μου το γρασίδι που εν πιο πράσινο στην άλλη πλευρά... κάμνω κι εγώ έτσι μεταφράσεις!

    @ Πρας και Χείμαρρος: Υπάρχει app για φραπέ, που το παραγγέλνεις με όση ζάχαρη (ή μη) θες, το κάνεις shake και μετά πίνεις το που καλαμάκι εικονικά...δοκιμάστε το... γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έσιεις μέτρο...πάντα είσιες! Εν το έχασες ποττέ σου.
    Τα μετρήσιμα κριτήρια για τη ζωή σου αλλάσσουν τζαι θέτεις άλλες προτεραιότητες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μακάρι να έβρεις το μέτρον που εσύ θέλεις πρασινούδιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολλά ωραίο το post σου και ελπίζω να το έβρεις το μέτρο που σε ικανοποιεί σύντομα!

    αντί ύφος καρδιναλίου εμείς θα έχουμε γλυκό καρδινάλιο γιατί εν και πιο ωραίο και χωνεύεται και πιο εύκολα:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Βούι
    Αμαν μετα τους εορτασμούς των γενεθλίων σου επίες σπίτι τζαι έκαμες ρεφερενς στο Ρακιντζή, τοτε εγώ τι να πω.
    Ελεος εσhει έτσι αππ;;; Όι μάνα μου!

    @HeatJo
    Χμ...Βλεπω το πόιντ σου...εν αλλος τροπος να δεις το ίδιο πράμα... :))

    @Ποστ
    Θενξ κόρη! Καλές επιτυχίες τζαι εσυ στη νέα δουλεια...

    @Ράνια
    Θενξ! :)
    Η επιχείρηση που σκέφτεσαι αφορά καρδινάλιους ή αλλα γλυκά;;; Να πακετάρω τα πράματα μου;;; Να δώκω παραίτηση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. άμαν παίζει φαί/ποτό μες την υπόθεση θέλεις Haccp και απ οτι ακούω απο μια γνωστή μου εν αρκετά complicated διαδικασία!!
    άσε που αν κάμνουμε γλυκά εννά τα τρώμε!! εν θα βοηθήσει καθόλου αν βάλουμε που 20 κιλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τo Haccp ενιξέρω τι ενι αλλα πρωτείνες/DNA εν θέλεις, φαγιά εν θέλεις, ε πως θα με προσλάβεις;;; Αφου τίποτε αλλο ενιξερω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή