Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Μπρρρρ & Γκρρρρρ

Όπου Μπρρρρ & Γκρρρρρ = Κρυώνω & νευριάζω!

Έξω που το παράθυρο του εργαστηρίου
(είμαστε πρώτο όροφο) η ώρα 9 π.μ.

Ωρα 11 π.μ.

2:30 μ.μ

Η βιβλιοθήκη (με τα βιβλία στο υπογειο που
σου τα φέρνουν ρομποτικοί μηχανισμοί) η
ώρα 6:30 μ.μ. 

Το πάρκινγκ που παρκάρω κοντά στο
διαμέρισμα μου. Ωρα 10:30 μ.μ. μετα που
ενα ωραίο ντινερ οπου της τα έπρισα
της 'Αλτερ Ίγκο. 

Οι πατημασhιές μου μες το απάτητο τζαι
φρεσκο γυαλιστερό σhιονι στο πάρκινγκ
 10:31 μ.μ.


Ακόμα πάντως σhιονίζει τζαι θα συνεχίσει τζαι αύριο. Αυριο θα σκάψω να φκει το αυτοκίνητο. Ευτυχως στην δουλεια παρκάρω σε εσωτερικό πάρκινγκ. Γιατί ζω δαμέ ξαναθυμίστε μου;

26 σχόλια:

  1. Αρέσκει σου να παίζεις χιονοπόλεμο;;;ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είπαν σου ότι τούτα εν marshmallows..... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και όντως μπρρρρ πειράζει που ακόμη και στα 25 μου λατρεύω το χιόνι σαν μικρό παιδάκι. Αν συνεχίσει να χιονίζει έτσι και το γουίκ-εντ, κάνε κανένα χιονάνθρωπο κοντά στο σπίτι σου με το Βούι. Έννα έσhιει πλάκα. =D

    Πόλλες καλημέρες που την φάιναλι ηλιόλουστη Λεμεσό. :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδη σου αρεσκει να παιζεις με τες πρωτεινες?? οξα εν εκαταλαβα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπομονή, αφού είπαμε ότι φετος είσαι πιο αισιόδοξη με το θέμα Αμερική.

    Μπορεί να είναι ο τελευταίος χειμώνας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή έχει βιβλιοθήκη με ρομποτικούς μηχανισμούς που σου φέρνουν τα βιβλία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για να φκάλεις φωτογραφίες με χιόνια για να βλέπουμε και εμείς οι καιμένοι που βλέπουμε μόνο ήλιο..

    μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάμε υπομονή.. Μπορεί να μεν ξαναδείς σhιόνια για χρόνια! Τζαι με το φτυάρι εννα γυμνάσεις τους μυς σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα που το ηλιόλουστο χωρκούι μου κάπου στα ακάμωτα του Kent. Εμάς εν μας εχιόνισε φέτος, εν πολλά παράξενο.. Χάρου το λλίο σιόρ, εν πειράζει αν εν κρυάδα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Liar, στα ακάμωτα του Canterbury?
    Το Λονδινάκι έκαμεν μας την χάρη εχτες να φκάλει ήλιο. Σήμερα με βροshές με ήλιο με shιόνι. Αλλά πάλε όπου τζαι να ήμαστε να το shερούμαστε.
    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @το λευκούδιν όι όι ΟΙ CANTERBURYY!! (sorry its personal , γιατί σε όσους πω Kent ή νομίζουν το Kent εν ούλλο μια ολόκληρη πόλη τζαι όι ένα county, ή απλά νομίζουν ότι Kent=Canterbury) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρασουλινα επειδη εν ψατζηηηηηηη τζαι δακατω καταλαβαινω σε μαναμου... τουλαχιστον εσυ ειδες μιαν... ασπρη μερα ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ίντα καλάααα! εν μόνο να το βλέπεις ωραίο..καθόλου μα καθόλου βολικό όταν πρέπει να πάεις δουλειά και να κυκλοφορήσεις.
    αλλά όσα προβλήματα και να προκαλεί it compensates το ότι εν τόσο μα τόσο όμορφη εικόνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ου χιονιααααα!!!! :)
    Εν έχετε αλκυονίδες μέρες στις Αμερικές; Χεχε.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Νεράιδα
    Δυστυχώς εν μου αρέσκει! :)

    @Νονης
    Άτε ρε! Τζαι ηλπιζα οτι ηταν ζαχαρη άχνη τζαι που κάτω θα είσhεν πουρεκκούθκια της αναρής!

    @Λου
    Ανταλλάσουμε θέσεις! Πιανω την ηλιόλουστη Λεμεσο...Ο Αγιος Βασιλιάς Καρνάβαλος εφυεν;;; Για να ξέρω αν θα ξιππαστώ!

    @Ρουλι
    Καλή προσπάθεια...ναι οντως αρέσκει μου τουτο....αλλά εν αρκετό;;;

    @Σμιλι
    Έσhεις απόλυτο δικαιο! ΕΙΝΑΙ ο τελευταίος χειμώνας μου δαμε!

    @Μαριλου
    Ναι! Εξαναεγραψα ποστ ολοκληρο για τουτη....

    @Μαρια
    Δηλαδή επιτελώ κοινωνικό εργο;;;; :Ρ Να πω τζαι Γουέλκαμ το δε γκριν μπλογκ;

    @HeatJo
    Τουτο ελπιζω...αλλά τί υπονοείς;;; Ό,τι θελω γυμναστική;;;;; :Ρ

    @Liar
    καλημέρα στο ηλιολουστο - ζηλεύκω- χωρκούι! Μα ποσα χρονια τζαι ποσα σhιονια...εν μπορω να το χαρω! Εβαλα σας τα δαμέ να τα χαρείται εσεις για να νοιωσω καλυτερα!

    @Λευκούδι
    Καλημέρα στα Λονδίνα!!! :)))

    @Γρούτα
    Πρασουλινα;;;; χαχαχαχαχα αρεσεν μου τουτο...αν τζαι εν σαν να τζαι είμαι πράσο! Ειδα πολλές άσπρες μέρες κυριολεκτικότατα! Μεταφορικότατα ποτε θα τες δω;!

    @Ράνια
    Πόσο με καταλαβαίνεις! Εχτες ηταν ομορφα...σημερα που πανω στα πεζοδρομια θα εν πιλά νοτ σόου ματς!

    @Μικρός Χείμαρρος
    Ειχαμεν προχτες σαννα μια αλκυονίδα! :Ρ Ασχετο αλλά θελω τζαι Αλκιονίδα συναυλία! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. eleos kori pras. ishes etsi orexi na perpatas mes ta shionia kia na vgalis fotos????????? zis tzame giati en pio orea pou tin kipro. gia auto :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λαλώ εν φκάλω καμια φωτο μπας τζαι ξεχάσω ποσο χάλια ενι!

    Εν πιο ωραία που το χρυσοπράσινο;;; Σε μερικά ναι, σε αλλα όι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κορηηηηηηηηη εν ναι που το πρασο που φκαινει!
    Εν υποκοριστικο του Πρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ η κουλτούρα του παραπόνου :):):):) Είσαι πράγματι Κυπραία :) Τι είναι λίγο χιονάκι; Λίγος κρύος αέρας από τον βόρειο Καναδά; :) Ότι πρέπει για να σφίξει η επιδερμίδα. Παρά την ζέστη και την υγρασία της Κύπρου το καλοκαίρι εκατό φορές χιόνι. Θυμάμαι κάτι μάχημους χειμώνες στην φασουλόπολη με -20, ένα μέτρο χιόνι, όλοι να παίρνουν μετρό και λεωφορεία να πάνε στο Πανεπιστήμιο και ένας τρελλός από την Κύπρο να πηγαίνει περπατητός (και να το απολαμβάνει) μέσα στο χιόνι. Και για έλα βρες βιβλιοθήκη με ρομπότ στην Κύπρο. Για να μην πω δηλαδή για πραγματική βιβλιοθήκη! RFID είπαν να βάλουν και έχει χρόνια που το συζητάνε....

    Καλά χιόνια :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Γρουτα
    Αστειυκω κόρη! Αφου λαλώ σου άρεσε μου! Τα υποκοριστικά εν μου αρέσκουν...Ας πουμε το Ριτσα, Νιτσα, Πίτσα κτλ κτλ αλλά τεθκοιου είδους αρέσκουν μου γιατι θυμιζουν μου την μάμα μου που με λαλεί Πρασιναράκι.

    @Αντρέας
    Απλά 10 χρόνια εβαρέθηκα το το χιονουδι.....Εν ωραιο να παεις μια εκδρομή, να το δεις λιες μέρες...αλλα στην καθημερινότητα εν μου αρέσκει....Νομίζω εν που έσhει 2 χρονια που εν ήρτα καλοκαίρι στην Κύπρο τζαι επεθύμησα θάλασσα....Για την βιβλιοθήκη εν επαραπονέθηκα!! Τζεινη αρέσκει μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ἐπρεπε να με δεις στο σταθμὀ του τραίνου να καθαρίζω το χιόνι που το αυτοκἰνητο μου, χωρίς γάντια κτλ. ακόμα το σώμα μου είναι παγωμένο και έχει και 1 ὠρα που είμαι σπίτι. και συνεχίζει το χιὀνι.

    επερἀσαμε ωράια εχτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωχ!!! Τζαι χωρίς "πισινο καθαριστήρα"! Τζαι δαμέ σhιονίζει ακόμα τζαι επιαμεν τζαι στους -7.

    Επεράσαμεν πολλά ωραία! :))))))))

    Κιπ γουόρμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ου τέλειο σκηνικό... θέλω τζαι εγώ να δω να σιονίζει ..εν είδα ποττέ..(Σιόνι είδα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τουλάχιστον θωρείς άσπρες μέρες :)

    Ζιεις τζεικάτω για να πεθυμάς παραπάνω την Κύπρο τζιαι να το απολαύσεις ακόμα πιο πολλά ποννα έρτεις να μείνεις μόνιμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Τάτσα
    Αξιζει να το δεις λιες φορές...να πατάς σε φρεσκο σhιονι εν πολλά ωραια..εν μετα που γινετε πιλά το πρόβλημα...Κοπιασε!

    @ΤΤ
    Που το στομα σου τζαι σε κανενός εργοδότη το φτί! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αρέσκουν μου τα χιόνιααα!!!!!!!!
    Μεν μάσhιεσαι τζαι εννα τα πεθυμάς αμαν έρθεις μόνιμα Κύπρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή