Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Μπρινγκ μπακ δε μούστασh!!

Άτε είδαμε τζαι το πρότελευταίο επεισόδιο του Νησιού...3 κηδείες τζαι 1 γάμος! Πολύν άξξιον, κλάμά αλλα τζαι στιγμές χαράς. Ο γιατρός έσπασεν μας αλλά τελικά εφανηκέν αντάξιος της περίστασης. Πρέπει να έσhει πολύ σουξέ ο Αλέξανδρος Λογοθέτης.....μόνο στο μπλογκ μου ήρταν ~150 γκουγκλ σέρτσες που άτομα  που αναρωτιούνται αν εν παντρεμένος!!! Τωρά είτε ενι είτε όι τι διαφορά θα κάμει εν ηξέρω. Τζαι μετά λαλούν σου στες συνεντεύξεις τους οι "διάσημοι", τον  κόσμο δεν τον νοιάζει τι κάνω στην ζωή μου....

 Ένιγουει η φάση που του είπε το ναι η Μαρία τζαι μετά ερούφησεν λίο καφέ τζαι είπεν της "αυτος είναι ο καλύτερος καφές που έχω πιεί" ηταν τέλεια...το υφος του, ο τρόπος που το είπε...ήταν γενικά πολλά ωραία σκηνή τζαι τέλειο επεισόδιο....Ίσως η πιό ωραία σειρά που είδα, τζαι όπως σας εξαναείπα, έχω δει παααααάρα πολλές!

Του Λογοθέτη ως ρόλου έχω να του πω  "άι λαβ γιου γιατρέ" αλλά ως Λογοθέτη ιν ρίαλ λάιφ έχω να  μπρινγκ μπακ δε μούστασh!!! Τζαι επειδή ούλλοι οι σοβαροί σκοποι έχουν φέισμπουκ γκρούπ, νομίζω να του κάμουμε τζαι εμέις ένα με τίτλο "μπρινγκ μπακ δε μούστασh"



Το πολλά σοβαρό ερώτημα όμως τωρά είναι τι θα θωρώ τωρά. Με το Μπιγκ Μπαγκ (που εκλείσαν για ακόμα 3 χρόνια!!) είμαι απ του ντέιτ τζαι αυριο (σήμερα για τους Γιουροπίαν αναγνώστερς) εν το τελευταίο επεισόδιο της σεζόν. Χάο άι μετ γιορ μάδερ εμείναν μου 2 επεισόδια τζαι του χρόνου πιον (εκλείσαν για ακόμα 2 χρόνια!).

Θα το γυρίσω στις ταινίες....έχω τζαι κάτι νέα βιβλία που μου άφηκεν ο Αλλος Κυπραίος  (τα φιλιά μας στο άξιο τέκνο της Κύπρου στο CERN) που είπεν εν καλά τζαι να τα θκιεβάσω ώσπου να του τα στείλω. Αλλά τα γέριμα, γράφουμε τζαι 2 άρθρα για δημοσίευση τωρά  στην δουλειά (ευτυχώς το ένα σχεδόν ετέλειωσε) τζαι έπεσε πολύ γράψιμο τζαι θκιέβασμα τζαι έτσι σπίτι θέλω τι-βί......

Καμιά εισήγηση για σειρά; Για ταινία;;;;

Τζαι κάτι για να ευθυμήσουμε γιατί ο καιρός δαμέ είναι too much όπως είπε τζαι η Ντένη.....

10 σχόλια:

  1. Ρε, η καλύτερη σειρά έβερ το Νησί! Ποτέ δεν υπήρξα φαν καμιάς σειράς. Πάντα στο 7ο-8ο επεισόδιο βαριόμουν. Με τη συνέπεια επίσης και την προσήλωση δεν τα πάω καλά. Το Νησί αποτελεί τη μοναδική της οποίας δεν έχασα κανένα επεισόδιο! Και, ναι, ο γιατρός είναι θεός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό το νησί αλλά έπεσε πολύ θανατικό στο τελευταίο επεισόδιο. Για σειρές ελληνικές - 2 ξένοι, παρά πέντε, είσαι το ταίρι μου, εγκλήματα

    για ξένες csi, glee, house, cougar town, dexter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευκολο τούτο. Να δεις την Ελένη να έσιεις post material για χρόνια. Ή έστω τους τίτσιρους άγγελους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. giati en kamneis ena refresher marathonio me friends? all time classic!

    alles idees: will & grace, that 70s show, scrubs

    another idea: sex and the city (stin astoshia en kalo)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν είδα ποτέ μου το νησί. Εν είμαι του δράματος και του κλάματος. Για σειρές προτείνω:
    Ελληνικές: παρά πέντε, πενήντα πενήντα
    Ξένες: Criminal Minds, CSI (Las Vegas φυσικά), House, That 70's Show, Big Bang Theory (αν και ξέρω ότι βλέπεις το) και Heroes (σάζει μετά τον πρώτο κύκλο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Κόριννα
    Συμφωνω! Ακόμα ένας λόγος που μου αρέσκει είναι γιατί εσhει εξέλιξη, περνουν τα χρόνια, γάμοι, κηδείες, μωρά που μεγαλώνουν..... :)

    @Ράνια
    αλλά είσhεν τζαι ευχάριστα ρε...
    Θενξ για τα σατζέστιονς. Εν είμαι του CSI δυστυχώς....Χάους θωρώ το ήδη... Καλή ιδέα σου για το cougar town!

    @Αχάπαρη
    Είδα κανένα επεισόδιο που περιέργεια όταν ήμουν Κύπρο τα Χριστούγεννα...Μαθητές δημοτικού θα εγύριζαν καλύτερα σήριαλ....άσε που εν τζαι τρομερές κωμωδίες. Εγώ πάντως εγέλασα πολλά!

    @Κουμέρα
    Κόρη Φρεντς ξέρω τα πόξω τζαι ανακατωτά!
    Γουιλ $ Γκρέις είδα τα...70'ς χμ...ένιξερω γιατί εν μου κινεί το ενδιαφερον...Σκραπς καλή ιδέα...έσhει τα τζαι ούλλα ονλάιν η συνδρομή μου του Νετφλιξ.

    @Ντιφάιανς
    Εγώ είμαι πολλά του κλαματός! :) Που τα 25 επεισόδια που εδειξε τα 4-5 είχαν κλάμα...τα άλλα όι. Παρα πέντε είδα τα τζαι 50-50 εμέιναν μου τα φετινά μόνο.
    Για τις ξενες είπα μερικά στες πιο πάνω απαντήσεις...λαλείς να δοκιμάσω το That 70's Show;;; Χμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kori arese mou tze emena polla to nisi!!
    epidi se xero en sou sinisto CSI, criminal minds (megali porosi), law and order, dexter...alla nomizo to Bones enna sou aresi!

    je kame je kanena rerun tou will and grace my all time favorite!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. άι γουιλ λούκ ιντου Μπόουνς....Όι εν θέλω Γουιλ εντ Γκρέις...θυμίζει μου τον καιρό που ήρτα Αμερική τζαι εθώρουν τα κάθε μέρα που την τηλεόραση.

    εξιάσα να πω τζαι της κουμέρας ότι Σεξ εντ δε Σίτι εν έσhι τσάνς...είδα λία επεισόδια τζαι μια ταινία τζαι εβαρέθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. de 30 rock, the office british edition (oi to amerikaniko), the extras, cougar town, flight of the conchords!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενιξέρω ιφ άι καν χάντολ Μπρίτισh βέρσιονς αλλά νομίζω θα αρκέψω το Κούγκαρ τάουν.... Θενξ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή