Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Γκούντ νιούς & Μπατ νιούς

Άτε εκλάψαμεν τζαι πόψε, για τελευταία φορά αυτή την τηλεοπτική σεζόν που με εξάιρεση το Νησί, ήταν μια σκέτη απογοήτευση. Μα σόρρυ δηλαδή, επεριμένετε να το αφήκω ασχολιάστο το θέμα "Νησί τελευταίο επεισόδιο";;;;; Ετσι κλάμα πάντως να πω την αλήθκεια απολαμβάνω το τζαι χρειάζουμε το μέσα μέσα. Η αλήθκεια επίσης εν  ότι εν τζαι θέλω τζαι πολλά για να τα λουθώ... αλλά τούτο εν άλλη ιστορία (για αγρίους).

Οκέι το τελευταίο επεισόδιο έφτασε ως το 2010......Χαλλούο εφατε μας ενα χρόνον...εν 2011 τωρά! Ένιγουέι, επεράσαν πολλά χρόνια μεσα σε ένα επεισόδιο. Αν μας εδείχναν λίο παραπάνω εν θα μας επείραζε αλλά εν είμαστε τζαι αχάριστοι. Ηταν εξαιρετικό σήριαλ. Εκ μέρους των ξενιτεμένων, ευχαριστώ όσους  εβάλαν τα επεισόδια στο γιούτιομπ σε χρόνο ρεκόρ τζαι είδαμε τα τζαι εμείς στες ξενιθκειές γιατί ως γνωστό το ψωμί της ξενιτειάς είναι πικρόοοοοοο..... Γκούντ νιους εν έχουμε διαφημίσεις τζαι λουνούμαστε του κλαμάτου ανενόχλητοι. Μπαντ νιους είναι ότι αμαν είσαι φυρμένος του κλαμάτου εν θωρείς καλά να κάμεις κλικ στο επόμενο κομμάτι του επεισοδίου στο γιουτιομπ.Ήταν τζαι λίο (πολλά δηλαδή) πιξελέιτετ....αλλά υγεία.....

Πριν να δώ το επεισόδιο για προθέρμανση είδα που ήταν "οι γιατροί" του Νησιού στο Πρωινό μου (όι το δικό μου, τζείνο του Λιάγκα).Θενξ αγκέιν για το απλόοντ αγαπητέ άπλόουντερ! Δόξα σοι ο Θεός ο Λιάγκας εκαμε τους την πολυπόθητη ερώτηση αν εν γεροντοπαλλίκαρα ή παντρεμένοι; Τζοιμηθείτε ήσυχες αγαπητές αναγνώστριες που απεγνωσμένα κάμνετε σέρτς στο ιντερνετ να μάθετε αν εν παντρεμένος ο Αλέξανδρος Λογοθέτης! Γκουντ νιους, δεν είναι παντρεμένος ο Αλέξανδρος Λογοθέτης!!!  Τζαι το γράφω έτσι σε μία πρόταση για να το κάμνετε γκούκγλ τζαι να σας λύνετε αμέσως η απορία. Έτσι εν τούτο το μπλογκ...."Για τον αναγνώστη, με τον αναγνώστη!" 

Χάτε τωρά τι εκαταλάβετε;;;; Τζαι ο άλλος γιατρός ο Νίκος Ορφανός εν ελεύθερος μπάι δε γουέι! Δε μπαντ νιους για σας αγαπημένες είναι ότι μια σχέση την έχουν τζαι οι δύο αλλά όπως (ευτυχώς) εδιευκρινήσαν, όι την ίδια κοπέλα...με μια ο κάθε ένας. Εγώ τουλάχιστον αποδέχουμε ότι εν ο ρόλος που μου άρεσε τζαι το μουστακούδιν...Όπως έχω ήδη πει είμαι φάουντινγκ μάδερ του κινήματος "Μπρινγκ μπακ δε μουστάσh δόκτορ Κυρίτση!" Πάντως ως τζαι γεροντάκι με το παντελόνι με την ζωνούδαν ως το στήθος τζαι με άσπρο μουστακούδιν ήταν ωραίος! Τελικά ζω σε λάθος εποχή ρε παιδί μου...έπρεπε να ζω το 50....αλλά απασχολεί με το μαλλίν μου γιατί εν του τερκάζουν οι κομμώσεις του 50. Τωρά όμως που το ξανασκέφτουμε  εν πειράζει γιατί το μαλλιν μου μόνο στην εποχή των σπηλάιων ταιρκάζει ή το πολύ ως την εποχή του Χαλκού.

Εχω επίσης να δηλώσω ότι ελάτρεψα τζαι την Γιούλικα Σκαφιδά. 

Τζαι επειδή εν με αφήνει να το βάλλω στο μπλογκ ορίστε το λίνκ για ένα που τα τραγούδια της σειράς http://www.youtube.com/watch?v=2peOAJciYJs

Τζαι μεν ανησυχείτε δεν θα σας τα πρίσω άλλω περί του θέματος Νησί, Δρ. Κυρίτσης κτλ.


Υ.Γ. Τωρά εσυνάφερα το Δρ. Κυρίτση, εθυμήθηκα ότι εν εκλέγηκε τζαι ο Πάμπης Κυρίτσης....τζαι εκάμαμεν του τόση διαφήμιση με την συνωνυμία με τον γιατρό! Άσε έχω τζαι κάμποσες απορίες για τες εκλογές αλλά θα τες αφήκω για το επόμενο ποστ γιατί  εν πάει να φουτουνιαστώ μετά που το το τελευταίο επεισόδιο του νησιού....

15 σχόλια:

  1. alopws gia tzinton logotheti en na dw to nisi se epanalipsi.....A!!!kai tha ton valw afisa mes sto armari mou....laleite na ton evalan se kanena periodiko gia tes mitsies????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε διάβασα την ανάρτησή σου. Ήρθα αμέσως στα σχόλια... ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ... χθες έχασα Το Νησί... είχε πρόβλημα η δορυφορική και κόλλησε!!!!! ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!! Στο ίντερνετ δεν το έβρισκα... Σε θυμήθηκα, αλλά δεν είχα το τηλέφωνό σου να μου πεις: ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ;;;; Ένιωθα βλάκας όλο το βράδυ. Δεν με έπαιρνε ο ύπνος... Πλιζ δώσε μου ένα λινκ να το δω το απόγευμα... Θέλω Κυρίτση ΤΩΡΑ!!!
    (την υπόλοιπη ανάρτηση θα τη σχολιάσω έπειτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρόσεχε τι λέεις για τον Πάμπη! Εν τζιαι σε κατάθλιψη τωρά you know.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ απογοητεύτηκα με το τελευταίο επεισόδιο..επερίμενα το πολλά διαφορετικό. Και γενικά η Ευγενία Δημητροπούλου εν μου άρεσε καθόλου ως Αλέξις. Και τα πλάνα που ήταν λίο blurry εκουράσαν με και ήταν πολλά...

    Αλλά η Γιούλικα Σταφίδα (Μαρία) έδωσε ρέστα γενικά σε όλα τα επεισόδια. Και ο Κυρίτσης ήταν πολλά καλός..φυσικά εμένα ο αγαπημένος μου ήταν ο Νιούσιας (ο πρόεδρος της Σπιναλόγκας)..πολλά ωραίος..αλλά παντρεμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ πάντως προτιμώ τον γιατρό Κυρίτση παλά τον άλλο που λαλείς.
    γενικά προτιμώ τον χειλάκη όμως.

    εχτές είδα ένα επι. βιγκ βανγκ τζαι εφαντάζουμουν σε στα μολς με άλλα γκικς κλπ! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοπέλες σόρρυ για την αργοπορημένη απάντηση αλλά ο μπλόγγερ κάτι έπαθε σήμερα....που σαφάρι εν με βάλει αλλά τωρά εδεήθηκεν να με βάλλει που το φάιρφόξ.

    @Αετομάτα
    Κόρη ριμάιντερ! Μπορεί τζείνος να εν ανύπαντρος αλλά είσαι εσύ παντρεμένη! Ίσως, λέω ίσως να πειράξει τον κ. Αετομάτην

    @Κορίννα...
    άτε ρέ...κρίμας. γιατί εν μου έστειλες ή-μειλ.Κάθουμαι πουπάνω που ούλλα μου τα ή-μειλ συνήθως. Τζαι σήμερα ήβρεν ο μπλογγερ να μαγγώσει!
    Πίαινε στο greek-movies.com τζαι έσhει λίνκς τζαμέ τζαι σόρρυ για την αργοπορημένη απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Αχάπαρη
    Τα εκλογικά στο επόμενο ποστ...ετοιμάστου

    @Ράνια
    Ρε να σου πω την αλήθκεια τζαι εγώ επερίμενα παραπάνω...Ηλπιζα ότι θα έβρισκε η Σοφία τον γιατρό τζαι την Μαρία ζωντανούς έτσι για σαρπράιζ. Επίσης ήθελα παραπάων Γιατρό τζαι Μαριά τζαι να δώ τζαι λίον τους υπολοίπους όπως τον πρόεδρο σου τζαι την Ευγενία κτλ. Μόνο για τον Δημήτρη τζαι την Ηλέκρα εμάθαμε κάτι που την ξεναγό.
    Ίσως τα πολλά νέα άτομα στο τελευταίο επεισόδιο να μας εξένισεν κάπως. Πάντως ιτ ις γουότ ιτ ις.

    Άρεσεν μου όμως μιά λεπτομέρεια. Την ώρα που εμιλούσαν της Σοφίας τζαι εκράταν ο Γιατρός το σhερούδιν της Μαρίας, είδες που το φλυντζανάκι του καφέ ήταν τζείνο που το σετ που της είσhεν σπάσει ένα στην Σπιναλόγγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μούνλαϊτ
    Τζαι εγώ τον Κυρίτση προτιμώ. Τον άλλον εν μπορώ να τον πάρω στα σοβαρά μάλλον τζαι λόγω παλαιοτέρων σειρών.

    Κόρη εν τζαι είμαστε τζαι τέλεια γκίκς αλλά θενκιου που μας σκέφτεσε!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι η σκηνή που της είπαν σκηνοθετικά ήταν που τες πιο ωραίες του επεισοδίου..και το φλυρζανούδι και το χέρι του ενός μες του άλλου και το κοντινό στα πρόσωπα τους..φυσικά εχάλασε την σκηνή η κοπέλα που έπαιζε την σοφία με την έλλειψη ταλέντου που εν έφκαλε κανένα συναίσθημα αλλά άτε..

    και εγώ επερίμενα να δείξει τουλάχιστον μετά που έφυε η σοφία την μαρία κ τον κυρίτση και τον μανώλη και την σκηνή που παν στην σπιναλόγκα επερίμενα την πολλά διαφορετική με flashbacks που ούλλους τους πρωταγωνιστές. oh well all in all όμως ήταν εξαιρετική παραγωγή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζα την κοπέλα που επιάσαν για να κάμνει την Σοφία επιάσαν την γιατί έμοιαζε της μιτσάς που έπαιζε την Άννα όταν ήταν μιτσά...Επροσπαθήσαν να το κάμουν νομίζω αρκετά. Όλ ιν όλ όμως όπως είπες τζαι εσύ ήταν εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα! Με βοήθησε μια φίλη ξενιτεμένη επίσης! (τι σε μαθαίνει η ξενιτιά!)
    Το είδα ψες... ήθελα κι άλλο... το παρακολουθούσα με ένα κόμπο στο λαιμό συνέχεια...
    Πόσο δραματικά αισιόδοξη σειρά...
    Αλλά, ΕΠΙΜΕΝΩ ΚΥΡΙΤΣΗΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρίτσης και ξερό ψωμί! Τζαι εγώ ήθελα τζαι άλλο τζαι πολλά ωραία το έθεσες...Μια εξαιρετική δραματικά αισιόδοξη σειρά! Περκι έσhει τζαι του χρόνου καμιά καλή.... Πάντως στην "Ανατροπή" που τους είδα είπαν ότι εφκαλεν τα λεφτά του τζαι τωρά πουλούν το στο εξωτερικό έτσι ελπίζουμε να επενδύσουν τζαι σε άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. για την Ανατροπή θα σου έλεγα :-) μισώ τούτες τες εκπομπές που ο κάθε καμμένος παρουσιαστής μιλά παραπάνω που τους καλεσμένους αλλά είχε ενδιαφέρον :-) και ο Λογοθέτης ήταν ωραίος "κανονικά" :-)

    κι εγώ περίμενα να ζουν οι Μαρία-Κυρίτσης... η Φωτεινή και ο άντρας της μια χαρά έστεκαν!

    εγώ θα πρωτοτυπήσω πάντως, προτιμώ Στάνκογλου αχ αχ αχ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Πρετεντερης φακκά μου, μόνο σε έτσι εκπομπες θωρώ την Ανατροπή. Αφού δεν κατέχει που έτσι θέματα. Τι κλισέ ερωτήσεις τζαι σε ούλλους την ίδια.

    Ίσως επειδή ο Κυρίτσης ήταν αρκετά πιο μεγάλος....παντως μια σκηνή έπρεπε να μας δείξουν. Τόσο κόπο να τον κάμουν γεροντάκι εθέλαμε αλλο καμιά σκηνη.

    Ο Στανκογλου εν ωραίος..Στην Ανατροπή ήταν πολλά ωραίος! Τζαι το ντύσιμο επίαινε του τζαι το μαλλί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ου εν τον άλλο γιατρό που έθελα να πω εγώ! αρέσκει μου που εν φλούφλης. ο Κυρίτσης εν λίο πρίσκας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή