Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Εις αύριον τα σπουδαία! (καμία σχέση με τες εκλογές)

Αγαπητό μπλογκ,

τωρά τελευταία παιρνώ μια φάση "το πνευμα θέλει αλλά η σαρξ ασθενεί" αλλά σιγά σιγά περνα μου. Βασικά νομίζω απλά χρειάζουμαι ξεκούραση τζαι άπλωμα της θείκής, με καθόλου κυταρίτιδα, ζάμπας μου. Πολύ θα ήθελα τούτο το άπλωμα να εγίνετουν σε μια παραλία κάπου εξωτικά. Να πάω Χαβάη με μία ρόδα;; Να πάω για τρέλλες στις Σεϋχέλλες;; Ενιξέρω ποιά είναι η λύση. Ο Δεληβοριάς το πρωί σαν έρκουμουν δουλειά είπεν μου "μια συλλογή γραμματοσήμων, μια εκδρομή στην Άγρια Δύση, θα'ταν μια λύση, θα'ταν μια καλή ιδέα, θα'ταν μια καινούρια αρχή" αλλά είπα του Φοίβο μου αγαπώ σε, εκτιμώ σε αλλά γραμματόσημα νόου θενξ, εν κανει που πλέκω σαν την κοτζιάκαρη. Τζαι Άγρια Δύση θα πάω με το παιδί με τες σhισμένες φανέλες γιατί έχουμε συνέδριο στο Τέξας τον Γενάρη τζαι έτσι θα καλύψουμεν το θέμα Φαρ Γουέστ....Ενα συνέδριο τελεια του κλάδου μας που πέρσι ήταν Ιταλία τζαι φέτος που θα έρτει η σείρα μας να πάμε θα εν στο Τέξας! Τουλάχιστον εν σε ενα ρεσορτ πάνω σε ενα νησάκι στο Τέξας. Φαντάζουμε θα έρτει τζαι ο Άρχων....έχουμε καιρό για να προγραμματιστούμε...

Το καλοκαίρι μάλλον δεν θα κατεβώ εις το χρυσοπράσινον αποξηραμένον φύλλο, πεταξούμενον στα μαυρα ανάθεμα της Μεσογείου. Θα κατεβώ τα Χριστούγεννα τζαι το καλοκαίρι θα έρτουν οι αδερφές μου τζαι η μαμα μου τες οποιές επεθύμησα πάρα πολλά! Θα πιάσω καμιαν εφτομάδαν άδεια τζαι μιας τζαι θα έχω την εγγονή του Καρλ (ακόμα δεχούμαστε στοιχήματα)  θέλει τζαι η Πελλαμένη να έρτει λίον στο εργαστήριο  να παίξουμε λίο με DNA τζαι βακτηρίδια. Τωρά που το σκέφτουμε αν μου πεις τι κάμνω θα σου πω, κοπτοραπτική DNA τζαι  "καλλιέργήτρια" κωλοβακτηριδίων. Λαλεί μου προχτές ένα παιδί στο εργαστήριο, "Πρασινάδα μπορείς να μου πεις αν τα βακτηρίδια μου εν καλά;; Πως τα καταλάβεις;;;" Είπα του "μυρίστου τα, αν μυρίζουν όπως αντρικά πόθκια που εσhει μιαν εφτομάδαν να αλλάξουν κλάτσες, τότε είσαι οκέι". Τελικά ήταν οκέι (όι τίποτε άλλο αγαπητό μπλογκ, αλλα εν θέλω να σε αφήκω με την απορία.)

Ένιγουέι για να μου περάσει η φάση τζαι να ξεχάσω ότι εν 8:20 Παρασκευή νύχτα τζαι είμαι εργαστήριο τζαι περιμένω ενα πείραμα να τελειώσει, τζαι για να ξεχάσω ότι την Κυριακή πρέπει να καθαρίσω που γωνιάς το διαμέρισμα μου,  θα σου πω ότι αυριο θα πάω για τεκάλεμιτ τζαι για σhοππινγκ σπρι! Κομμωτήριο στις 9...γιατι θέλουν σασμα η "σκάλες" των μαλλιών μου τζαι να σύρουμε τζαι ένα τόνερ πάνω για να γυαλίσουν.. Κατά της 10:30 με μαλλίν φριζαρισμένο, γιατι η κομμώτρια ενώ κάμνει μου τέλειο κόψιμο, ενιξερει να στεγνώσει σγουρόν, αγνόν, Κυπριακόν μαλλίν, θα βρεθώ με το Βούιν, την Κοντή τζαι θκυό άλλες κορούες τζαι θα πάμε σhοππινγκ στα άουτλετ μαλλς!!! Γουχου!! Ετσι γιατι εμείς έχουμε όλο το πακετούδιν (τρομάρα μας)....και επιστήμων και γυναίκες! χαχαχααχαχα....

Τελοσπάντων ας ελπίσουμε ότι ο καιρός θα μείνει οπως σήμερα...δηλαδή ηλιουδιν τζαι 15 βαθμούς....

Οπάς το εξπέριμεντ ετέλειωσε! Την κάνω ρε μπλογκ...Πάω σπίτι να φάω τίποτε τζαι να δώ το τελευταίο επεισόδιο του Μπιγκ Μπαγκ Θίορι..... Έιμι ρούλζ!! :)

Τα φιλιά μου τζαι εις αύριον τα σπουδαία!


Πρασινάδα
χχχχχχχχχχχ

Υ.Γ1. Α!! Τζαι να ζήσουν οι Κωνσταντίνοι/ες τζαι οι Έλενες/οι!!
Υ.Γ2. Στην γειτονιά μου μια κοπέλα έσhει ένα σκυλλάκι όπως τούτο....θέλω τζαι εγώ....ενα "αδελφάκι"  για τον "Χρυσούλην" μας στην Κυπρο.

2 σχόλια:

  1. ωωω!!! σπανιολούδιν! είχαμεν τζι εμείς έναν σπίνγκερ αλλά ήταν μεγάλος τζαι εν έσωννεν άλλο τζαι που τότε εν επιάσαμε ξανά σκυλάκι...μόνο καττούθκια...τζαι πουλλούθκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαν ρε...θέλω ένα απλά λυπούμαι να το αφήνω τόσες ώρες μόνο του σε ένα διαμέρισμα. τζαι μετα που θα το αφήνω αμα λείπω που πάω Κύπρο κτλ.

    Στο μέλλον όμως σίουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή