Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Λίο που ούλλα

Ουφφου ένιξερω τι έπαθα τούτες τες μέρες! Νοιώθω μια κούραση τζαι μια βαρεμάρα με την έννοια του "το πνευμα θέλει αλλά η σαρξ ασθενεί". Βασικά νομίζω θέλω 2-3 μέρες άδεια να ξεκουραστώ αλλά όι να μείνω σπίτι αλλά να απλώνω σε κανένα θέρετρο μέσα στην εξοχή.

Σημαντικό ρόλο νομίζω έπαιξε το γεγονός ότι εδώ τζαι πολύ τζαιρό ο τζαιρός μας εν χάλια. Ούλλον βρέσhει τζαι εν σκοτεινιαδούρα. Μονο σήμερα έφκαλε επιτέλους λίον ηλιούδιν. Εν νέυρα αγαπητέ καιρέ τζαι σπαζουν! Εσπασες μας! Ενα χελιδόνι δεν φέρνει την άνοιξη αρά τα μηδέν χελιδόνια που είδα ενεν καλό σημάδι. Ελπίζω να μείνει όπως σημερα γιατι ένιξερω τι θα γίνει.

Ο Άρχων επίεν Μπαρμπέιντος τελικά τωρά σε ένα συνέδριο. Ήρτεν πίσω μες την τρελλή χαρά. Μα συγνώμην Άρχων μου, εσύ καλά επίες συν γυναιξί τζαι άκουες λίες ομιλίες τζαι μετά άπλωνες ζάμπα. Επέτρεψε μου πλις να μεν έχω τον ενθουσιασμό σου. Άσε που εν Παρασκευή απόγευμα τζαι νυστάζω. Κάτσε κάτω λίον τον ενθουσιασμό σου τζαι έχω τζαι πονοτζέφαλον!

Το καλό της υποθέσεως εν ότι ηρεμίσαν λίο τα ΚΑΠΕ (Κόμμα Αχρήστων Πολωνών εργαστηρίου-νόου οφένς σε κανένα απλά έτυχε τζαι οι 2 άχρηστοι του εργαστηρίου να εν της ίδιας εθνικότητας).  Τα ΚΑΠΕ ηρεμήσαν γιατί δεν κάμνουν τίποτε. Κάθουνται στο γραφείο τους τζαι τίποτε άλλο. Ο πρόεδρος του ΚΑΠΕ που εν το πιο κακόν αγκάθι μιλά μου σαν τον σhεσμένον τζαι με "το σείς τζαι με το σας". Πάλε εκκεντρίζει με δηλαδή. Ας πούμε εχτές, λαλώ το "Χέι προεδρε του ΚΑΠΕ, τζείνα τα παϊπέτς τα παλιά που είχαμε εσαστήκαν γιατί εν να έρτουν νέα άτομα στο εργαστήριο τζαι θέλω να ξέρω αν έχουμε ή να γοράσουμε άλλα". "Εεεε ένα εσάστηκε αλλά έχουμε αλλο 3 σπασμένα που θέλουν σάσμα." Ά οκέι, μπορούμε να τα σάσουμε" λαλώ εγώ η άμοιρη που δεν ήξερα τι με περιμένει. Πάει φέρνει τα τζαι λαλεί μου "Έτα, πιάσε τηλ σε τούτο τον αριθμό τζαι θα έρτουν να μας τα σάσουν". Ήταν να τον σπάσω στο ξύλο αλλά είπα οκέι. Αν μείτε άλλο έτσι ξέρω ότι θα γίνει η δουλειά.  Κατα τα άλλα αγνοώ τον τζαι ήβρα την ψυχική μου ηρεμίαν.

Μιας τζαι το έφερε η κουβέντα, εν μας κανούν οι δουλειές μας, θα έρτουν τζαι νέα άτομα στο εργαστήριο. Θα φεί ο αντεργράντ μας ο Κορεάτης-μάνα μου τον- (πάει να κάμει PhD στο Χάρβαρντ το καμάρι μας) τζαι θα έρτει άλλον Αμερικανάκι στην θέση του. Έχουμε ροτέισιον μαθητή για 8 εβδομάδες τζαι μετά θα πάει να κάμει αλλό ένα ροτέισιον τζαι μετα να αποφασίσει που θα πάει. Νομίζω αρέσκει του δαμέ όμως τζαι θα μείνει. Τζαι εγώ συμπαθώ τον.  Επίσης που Δευτέρας έρκετε ένας MD/PhD στο εργαστήριο που ετέλειωσε τα πρωτα χρόνια της ιατρικής τζαι θα έρτει να κάμει το PhD του με εμάς. Τζαι θα έρτει τζαι ακόμα ένας που τους νέους φοιτητές να αρχίσει έρευνα που το καλοτζαίρι....Που το Caltech...Συγκόφκουμεν τον για κανένα over-achiever. Τζαι ποιός θα τους βουρά που πίσω;;;; Εγώ τζαι το "παιδί με τις σhισμένες φανέλες". Τζαι συν τοις άλλοις, ο ένας ο κομπιουτεράς κάμνει πειράματα τωρά τζαι βουρώ τον πουπίσω. Σαννα τζαι εν του περνά όμως....Εν λίο άτσαλος...τώρα να δούμε.

Τζαι μιας τζαι εφερέ το η κουβέντα, για όσες ενδιαφέρεστε, (βλέπε Ούφ) το "παιδί με τις σhισμένες φανέλες" εν σίνγκλ!! Εχώρισεν με την φιλενάδα του. Εγώ είμαι τόσο άχρηστη σε έτσι πράματα τωρά το επήρα χαπάρι. Αν τζαι μιλούμε αρκετά τζαι άμα εν έσhει άλλους λαλεί μου τζαι για την οικογένεια τζαι για διάφορες άλλες σκέψεις του, για τα γκομενικά εν μου λαλεί έτσι επρεπε να μυριστώ λίον τα νύσhια μου.


Α! τζαι την Κυριακή εν η Ελληνική παρέλαση στο Γκρίκ Τάουν...λίον αργοπορημένα θα γιορτασει η διασπορά την 25η Μαρτίου. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Εν τάχα παρέλαση αλλά εν ένα μιξ που μαθητική παρέλαση, τα ανθεστήρια τζαι το καρναβάλι της Πάτρας. Θα παίζουν στα μεγάφωνα εμβατήρια τζαι η Μαρία Πάππας που είναι η Cook County treasurer θα έρτει να πει τα "Zito i Ellada mas! Zito to xilia oktakosia eikosi ena! Zito o Kolokotronis!Zito kai i Manto Maurogenous! Zito to ethnos!". Όταν παιρνά το άρμα της Κύπρου (ναι καλά είδες, εν άρμα με το σχήμα της Κύπρου) θα πει το Zito i Kypros mas! Zito ta adelfia mas tis Kyprou". Πρόπερσι είσhεν τζαι άρμα που εδιαφημιζεν τες συναυλιες της Άννας Βίσhη τζαι έφιεν της Μαρίας μας τζαι είπεν "Zito i Anna Vissi!". Το άλλο Σάββατο θα είναι ξανά δαμέ η Βίσhη (που δεν με κόφτει) αλλά θέλω να δώ αν θα πει πάλε το "Zito i Anna Vissi!".


Τωρά που είπα άλλο Σάββατο, θα πάω με την φίλη μου την Κοντήν σε ένα μονοήμερο συνέδριο στο Γιουνιβέρσιτι οφ Νοτρ Νταμ στην Ιντιάννα. 2 ώρες οδήγημα. Αρχίζει η ώρα 9 αλλά έχουμε μια ώρα διαφορά άρα η ώρα 8 εμάς άρα η ώρα 5:30 πρέπει να ξεκινήσουμε. Ο ένας ομιλητης εν ο Άρχων τζαι θα πάμε σχεδόν ούλλοι που το εργαστήριο. Θα ποφκαρτούμεν εν το συζητώ!


Άτε κανεί τζαι έπρισας σας τα. Σόρρυ αλλά άι αμ γκόινγκ θρου έι φέιζ.

6 σχόλια:

  1. Ε, άτε, ρόουτρίππιν πάλε!
    Καλάν στο Μπαρμπέιντος εν επήες τζι έννα πάεις στην Ιντιάνα;;;;;;
    (Πάντως τζι εμένα ενοχλεί με ο καιρός δαμέ που δεν λαλεί να σάσει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέ τζαι εσύ! αντί να μας πάρει Μπαρμπέιντος περνει μας στην Ιντιάννα! έσhε χάρη που ήταν καλεσμένος στα Μπαρμπέιντος....
    Η αλήθκεια είναι είπεν μου να πάω σε συνέδριο στην Καλιφόρνια. Δυστυχώς όμως ενέν πολλά ενδιαφέρον το συνεδριο έτσι είπα του προτιμώ να πάω σε ένα άλλο λίο πιο μετά τζαι είπεν οκέι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατί δεν το κάμνετε διήμερο το ταξίδι να δείτε και την Ιντιάνα; ευκαιρία και για άπλωμα!

    lol @ "εν ένα μιξ που μαθητική παρέλαση, τα ανθεστήρια τζαι το καρναβάλι της Πάτρας"

    ενδιαφερόμαστε ενδιαφερόμαστε, πότε έχει πτήση για Σικάγο; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκάμαμεν το πέρσυ διήμερο...εν όμως μες την μέση του πούποτε τζαι έτσι μιά φορά ήταν υπερ-αρκετή.

    Πτήσεις έσhει καθημερινά! τωρά εν τζαι πιο φτηνά...κόπιασε γιατί θκυό παλλιές πετάσσετε μια Νταίζη τζαι τυλίει τόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εισηγούμαι στην παρέλαση να φορήσεις καμμιά καππελλαρία από εκείνες του βασιλικού γάμου.
    Ατε καλα να περάσεις στον συνέδριο, που ξέρεις μπορεί να κάμεις καμμιά ενδιαφέρουσα γνωριμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή ιδέα για την καππελαρία....
    Λαλείς να έσhει κανένα παιδί ενδιαφέρον;;;Χμ...χλωμό αλλά ποτέ δεν ξέρεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή