Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Μπιφτέκια με φέτα

Λατρεύω τα μπιφτέκια, τους κεφτέδες, τα μπέργκερς, τα σhεφταλιά, τα μιτ-λόουφ τζαι γενικά πράματα με κεϊμα. Τούτη εν μια συνταγή που αυτοσχεδίασα...αν τζαι είμαι σίουρη ότι σίουρα εκάμαν την τζαι άλλοι. Ενεν κάτι φοβερά δύσκολο ούτε περίπλοκο. Είμαι που τους ανθρώπους που πιστεύκουν ότι στην μαγειρική ενεν ανάγκη να εν κάτι περίπλοκο ή να έσhει περίεργα υλικά για να εν εύγευστο. Προτιμώ τα απλά τζαι τα παραδοσιακά.

Τούτη την συνταγή εδωκήμασα την τζαι με κεϊμα γαλοπούλας αλλά τζαι με βοδινό. Με τον κεϊμα τον βοδινό ήταν σίουρα πιο ωραία. Στην Αμερική δυσκολευκούμαστε να έβρουμε κεϊμα χοιρινό της προκοπής. Έχουν συνήθως μια μυρωθκιάν παράξενη. Τζαι ενεν της φαντασίας μου, λαλούν το πολλοί.

Έν πάση περιπτώση, έβαλα 5 λεπτά κρεμμυδάκια φρέσκα στο μπλέντερ τζαι έκαμα τα τσοπ. Μετά έβαλα τζαι φρέσκο μαϊντανό τζαι έκαμα τον τζαι τζείνο τσοπ τζαι έβαλα τα μέσα σε μισό κιλό κεϊμα.

Έσπασα μέσα ένα αυγό τζαι άλας τζαι ανακάτωσα τα καλά. Έβαλα τζαι καπίρα όσην εσύκωνε. Μετά έπλασα τα σε μπαλίτσες τζαι μέσα στο κέντρο έβαλα ένα κομματάκι φέτα. Επλασα τα μετά σε σχήμα μπιφτεκιού. Έψησα τα στο τηγάνι το αντικολλητικό με μια μόνο κουταλιά ελαιόλαδο.

Επειδή τούτα ήταν με βοδινό εκατεβάσαν τζαι λίπος που μόνα τους. Αμαν εψηθήκαν καλά, έβαλλα πάνω που το καθένα μια κουταλία σάλτσα ντομάτας. Ήταν αργά τζαι είμουν κουρασμένη που την δουλειά τζαι εν είχα ώρα τζαι όρεξη να κάμω σάλτσα αλλά έβαλα μια πολλά ωραία έτοιμη. Εγύρισα τα να πιάσει η σάλτσα παντόυ τζαι εσέρβιρα τα όβερ ράις.







Επακέταρα τα μέσα στα ταπεράκια μου για την δουλειά τζαι έβαλλα τζαι κάμποση Κυπριακή ρίγανη που πάνω.















Το ρύζι ήταν σκέτο ρύζι βραστό με ένα ζωμό maggie λαχανικών. Τωρά τελευταία ανακάλυψα στο ελληνικό σούπερμάρκετ τούτη την μάρκα Άροσις που κάμνει τούτο το ρύζι Σερρών (για γεμιστά γράφει πάνω). Λατρεύω το! Θυμίζει μου το ρύζι που μας εκάμναν οι γιαγιάδες μας. Σόρρυ για την διαφήμιση αλλά άι λαβ ιτ!!


Καλή εβδομάδα σε όλους!!

10 σχόλια:

  1. Γιατί δε γίνεσαι μέλος στα ιστομαγειρέματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. moums!!:) na se rwthsw?ginetai na plaseis mesa sth zhmh th saltsa ntomatas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mmm yiammiii!!!eksanakama tz egw touta ta mpiftekia me fetta mesa alla eixa valei tziai ntomata liasti!!!en eisie lathos!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ινα
    Χμ...λαλείς...

    @Πράκτωρ
    Αν δεν βάλλω έτσι πουπάνω βάλλο μέσα στην ζύμη 1 ντομάτα τριμμένη. Τζαι μέσα στους κιοφτέδες βάλλω. απλά τωρά είπα να μεν το παρακάμω.

    @Ποστ
    Τζαι εγώ!

    @ EaglEye
    Τζαι εγώ εδοκίμασα το με τη λιαστή αλλά όπως είπα είπα να μεν το παρακάμω.
    (μπάι δε γουέι που εχάθηκες κόρη;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τώρα πόννα έρτεις ποδά θα σε προσλάβω προσωπικό μου σιεφ εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ινβίκτους
    Μερσί αμί!

    @ Neerie
    Δέχουμαι!! Πότε αρχίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. she

    nice! emine kanena na fais tze esi oxa efan sou ta sti doulia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @she

    Έκαμα να πάρω του "Άλλου Κυπραίου" αλλά εν εισhεν άλλα πλάνς έτσι έφαε μια μερίδα το "παιδί με τες σhισμένες φανέλες" τζαι έφα τζαι εγώ 2 μέρες.

    Τελικά προσλαμβάνουμε για την θέση σεφ στα πάρτυ σου;;; Γιατί οπως είδες έχω τζαι άλλες προτάσεις... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή