Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ξιου-ξιού κακό μάτι!

Μιας τζαι τωρά είμαι εργαζόμενος λαός, πληρώνω να "μαλοτζέφαλα" μου σε φόρους, κοινωνικές ασφαλίσεις κτλ. Όταν έκαμνα το διδακτορικό μου, επλήρωνα πιο λίους φόρους (αλλά πάλε πολλούς) αλλά εν μου εβάλλαν κοινωνικές ασφαλίσεις. (Στούς κλάδους τους δικούς μου πληρώνεσαι όταν κάμνεισ διδακτορικό). Τωρά όμως είμαι μια εργαζομένη τζαι λόγω των πολλών μου χρόνων στην Γιού Ες οφ Έι, για φορολογικούς σκοπούς είμαι "Αμερικάνα". Στα άλλα ούλλα όμως ξένη....Έτω ό,τι τους συμφέρει.... Στα 67 μου όμως, όπου τζαι να είμαι, θα δίκαιούμαι σύνταξη που την Αμερική. Που την μιά ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι (του Παναθηναϊκού, όι της Όμόνοιας). Που την άλλη, αφού τα πληρώνω γουάι νότ να μεν μου δώκουν τότε σύνταξη, αφού επιλογή δεν έχω.

Ένιγουέι, τζείνο που θέλω να πώ είναι ότι μου ήρτεν γράμμα που της κοινωνικές ασφαλήσεις για να μου πει τα δικαιώματα μου.....Αντα τζαι αρχίζω να το θκιεβάζω πέφτω πάνω σε τούτο:

 Που κακό χρόνον να'χουν! Ξιου ξιού κακό μάτι!!!  If you die this year  ιμίσh. Έχαθηκε ένα πιο ευγενικό, "In case of death within this year" ή ένα " In case you go see the chicories upside down" (chicory=ραδίκι, τζαι εγώ τωρά το έμαθα ασεν καλά το γκούγκλ τρανσλέιτ).




Ε μετά είδα τούτο το one-time death benefit. Μάλιστα, ό/ή σύζηγος λαλέι ή ανήλικα τέκνα δικαιούνται ενα γουάν τάιμ ντεθ μπένεφιτ. Έτσι που το εγράψαν όμως ακούετε οτι 
1.Σπέσιαλ προσφορά-τρέξτε (μάλλον πεθάνετε) για να προλάβετε!
2. Ακόμα τζαι αν πιστεύκεις στην μετενσάρκωση, σόρρυ εμείς μόνο ένα θάνατο για τον καθένα αναγνωρίζουμε!
3. Πέθανε μια φορά εσύ, τζαι η δικοί σου θα έχουν μια έκπληξη Κίντερ!!!



Αμερικάνοι μάνα μου!!!!!


9 σχόλια:

  1. HHAHAHA EFIRES ME SIMERA!!
    Prosfora: ston ena thanato pernis ton deftero prosfora!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο όρος "horizontally disabled" πλέον δεν είναι δόκιμος; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "In case you go see the chicories upside down" κόρη.. έφυρες με αχαχαχα

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμενα εβάλλαν μου κοινωνικές που το άντεργκραντ. τωρά έχασες τουλάχιστον 5 χρόνια που τα μπένεφιτς σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τζαι κάτι άλλο, σύνταξην εν θα πιάσεις ποττέ από την αμερική. απλά εννα μπει μέσα στο μεντικέαρ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μιλούμε για πολλύ τακτ όντως ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @εβριγουαν
    τελικά οι αμερικάνοι έχουν χιουμορ α!

    @Ανωνυμε.
    Ένιξερω αν θα πιάσω σύνταξη....έτσι άκουσα που έγκυρες πηγές τζαι απλά είπα το. Μπαι δε γουέι, ο παππους μου εδούλευκε 6-7 χρόνια Καναδά τζαι τωρά στέλλουν του σύνταξη, σόου γιου νέβερ νόου... όι πως με κόφτει τζαι πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τους φόρους τους μέσα... Πληρώνω φόρους αλλά εν δικαιούμαστε να κάμνουμε αιτήσεις για κρατικά λεφτά...τελοσπάντων τι να πεις...

    Άτε και να πιάσω κι εγώ δουλειά σαν εσένα να πληρώνομαι πιο πολλά και χαλάλι για του φόρους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. " Πέθανε μια φορά εσύ, τζαι η δικοί σου θα έχουν μια έκπληξη Κίντερ!!!"

    :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή