Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

7 πράματα που ήθελα να πώ σήμερα αλλά εν είπα.

1. "Είσαι τεμπέλης τζαι ηλίθιος, τζαι φράνκλι σπίκινγκ προτιμούμε να μεν έρκεσε καθόλου παρά να είσαι μεσα στα πόθκια μας" Στον αργόσχολο τεκνίσιαν του εργαστηρίου που παρά την προειδοποίηση του Άρχοντα άρχισε τα ίδια. Ο νούρος του σhυλου εν ισhιώνει.

2. "Χεστήκαμε". Στην Βαλεντινα-φασιονίστα-Τσίγκη, που ούτε καν ξέρω ποια ένι, τζαι είδα στο ποστ του Ινβίκτους που καλά έκαμε τζαι έβαλλεν την στην κατηγορία "άνευ υποθέσεως, σικκιρτώ".

3. "Αν έσhεις πρόβλημα, Λέλλο". Στον ίδιο αργόσχολο τεκνίσιαν όταν ήθελε να έχει τζαι άποψη για κάτι, ενώ ο ίδιος εν πατά καν στην δουλειά.

4. "Πλίς δώσμου της φανέλες σου να σου τες ράψω ή γόρασε άλλες". Σε ένα παιδί στο εργαστήριο που μπορεί να το παίζει μάγκας τζαι "του αντρα του πολλά βαρύ, μη του μιλάτε το πρωί" αλλά εν μπορώ να θωρώ τζεινει την φανέλα του που εν σhισμένη σε πέντε τόπους.

5. "Γιού αρ βέρι χοτ!" Στον Ισπανό ποστ-ντοκ ενός εργαστηρίου στον δεύτερο όροφο.

6. "Φορείς την φανέλα σου ανάποδα τζαι φαίνετε το σάιζ". Στον "Αρχων".

7. "Θέκκιου κόρη, γιου μέιτ μάι ντέι!" Στην πωλήτρια του σουπερμάρκετ που επεία να πιάσω λάντς τζαι είπεν μου ότι εν ωράιο το σhάλι μου τζαι ερώταν με πόθεν το έπιασα τζαι εντυπωσιάστηκε που το έκαμα μόνη μου.

11 σχόλια:

  1. oh.......ma inta oreon postakion kori prasinada. tou ispanou pe tou to. mpori na katsi kamia fasi. kamis shialia moni sou???' ate re? vale post kamian foto na doumente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ "ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΞΕΡΕΙΣ" ΠΟΙΑ ΕΝ Η ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΤΣΙΓΚΗ;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε εγω ξέρω ποια εν η Βαλεντίνα Τσίγκη Πρασ. αλλά αι γκες είναι φασιονίστα, όχι κοσμικιά! (μπαι ελιμινέισιον).

    Και εγώ ήθελα να πω στην διπλανή μου φοιτήτρια του Π. Έιτς. Ντί, "πηδήχτου να πνάσεις" (μια παραλλαγή του πέχτου να πνάσεις" γιατί έλησεν μας τα... να φίει να τελειώνουμε...

    του ισπανού να του το πείς υποστηρίζω κι εγώ την she!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @she
    θενξ κόρη! Λαλείς να κάμω ποστ για τα σιάλια; Αλλώπος να πω της Σαικ να κάμνει πατανίες τζαι εγώ σιάλια τζαι να μας κάμει ο Ινβίκτους γουέμπσάιτ να τα πουλούμε....

    @Ινβίκτους
    Αντροπή μου, ξέρω το.

    @she & Βούι
    Σιγά μεν του πώ....έτω θαυμάζω τζείνο τζαι το μαλλί του άλα Τζορτζ Κλούνι που μακριά....Ασε που εσhει τζαι τζείνο το κιούτ άξεντ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ νομίζω να βάλεις το σιάλι σου το καλό τζαι να αρχίσεις να γυροφέρνεις τον ισπανό. Μια φίλη μου άφηκεν ένα ισπανό να της φύει τζαι μετανιώνει το ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. σε κάποια φάση που θα σε νευριάσει πολλά θα του το πεις :-)

    4. εμένα τώρα αυτό γιατί μου κάμνει πολλά μπρουττάλ και σέκσυ; :-) μην απαντάτε :Ρ

    5. αχ η προφορά!!! πε του το στα κυπριακά: "κάφκεις" :-)

    7. έπρεπε να της το έλεγες. θα της έφτιαχνες κι εκείνης τη μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Σκουλουκούιν
    Τον να "γυροφέρνω" καποιον εν μου περνά... τούτο το θέμα θέλει δικό του ποστ.

    @Ουφ
    1. Ναι...αλλά οπώς πάει τον βλέπω να απολύετε τζαι ίσως να μεν προλάβω.

    4. Ο συγκεκριμένος εν όντως μπρουττάλ τζαι σέξυ. Που τζείνος που φαίνεται "κακο παιδί" αλλά που μέσα εν πολλά γλυκούλης... Απλά μερικές φορές εν τόσο σhισμένα που ξεπερνούν την λεπτή γραμμή του μπρουτταλ τζαι σέξυ τζαι φαίνετε απλα κιλίντζιρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ουφ
    5. άτιμη προφορά

    7.ειπα της "θενξ , δατ ις νάις οφ γιού του σέι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1. τότε μπορείς να τον βοηθήσεις να μαζέψει τα πράματα του και να τον συνοδεύσεις στο πάρκινγκ όπου θα βεβαιωθείς ότι έφυγε ;-)

    4. μπορεί να είναι συναισθηματικά συνδεδεμένος με τα ρούχα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thekkiou kori mou, you made my day! Xaxa, prasinada, simfono me tes prolalisantes, tha sou matho thkio-tria ispanika logakia na tou peis, na kameis kinisi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. You are welcome anonymous! Ισπανικά κουτσά στραβά βρίσκω τα να του πω κάτι τις, το θέμα είναι να μιλούμε αγγλικά για να ακούετε το σέξυ άξεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή