Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ένα εικοσαδόλλαρο

Το Σαββατοκυρίακο πριν φύω για Κύπρο, επία στο κομμωτήριο. Επλήρωσα τζαι μετά ετράβησα μετρητά που την Έι Ττι Εμ για να αφήκω τιπ της κομμώτριας (Αμερική =  τιπ παντού, σε όλα). Πάω στην Έι Ττι Εμ, βάλλω την κάρτα μου τζαι σαν επερίμενα να φκουν τα λεφτά μου, θωρώ τζαμέ ένα χαρτονόμισμα $20. Λαλώ αμπα τζαι εν το πρώτο που τζείνα που θα μου έφκαλε εμένα; Μετρώ τα λεφτά, ήταν $20 παραπάνω. Τζαι όπως πολλά ωραία είπε η Μάνα στο εχτεσινό της ποστ, η ζωή είναι γεμάτη απο μικρά τζαι μεγάλα καθημερινά διλλήματα.

Εσύ τι θα έκαμνες σε τούτη την περίπτωση; 

Μετά το κομμωτήριο επία για φαί με φίλους τζαι οι 7 που τους 10 είπαν ότι θα το έπιαναν τζαι εν θα ελαλούσαν τιποτε.

Εγώ έπιασα το $20 τζαι επία στις ρισέψιονιστ του κομμωτηρίου τζαι έδωκα το. Η ρισεψιονίστ εθώρεν με λες τζαι ήμουν ο Ε.Τ.  Πολύ πιθανόν όποιος/α το άφηκε να μεν το γυρέψει καν, αλλά εγώ εν έθελα να το πιάσω, ούτε με κόφτει αν το ετζέπωσε η ρισεψιονίστ. Εν το γράφω για να πείτε "μανα μου ρε τι καλή που είσαι" ή "μανα μου ρε τι παλάβη είσαι, επρεπε να το πιάσεις τζαι να σιωπήσεις". Το γράφω για την συνέχεια της ιστορίας. Πάντως που τους φίλους τζείνην την νύχτα έφα περιπαίξιμο πολύ. 

Μόλις άνοιξα το κινητό το Αμερικάνικο όταν ήρτα πίσω, είχα βόις-μέιλ που το κομμωτήριο. Ελάλεν ότι ήμουν μια εκ των τυχερών της Χριστουγεννιάτικης κλήρωσης τους τζαι ότι εκέρδισα προιόντα αξίας $50 που μια μάρκα που μόνο το σαμποο εν $25! Εγώ, που ποτέ δεν εκέρδισα σε κλήρωση! 

Ίσως επειδή περνώ αισιόδοξη φάση, σκέφτουμαι ότι έκαμα μια πράξη πού θεώρησα τζαι θεωρώ σωστή τζαι τούτο επιστράφηκε πίσω σε μένα. 

Ίσως μου είπαν να μην κέρδισα "τυχαία" αλλά να τους έκαμε εντύπωση ότι έδωκα πίσω τα $20. (Το αμφιβάλλω όμως γιατί δαμέ εν Αμερική τζαι μάλλον το ετζέπωσε η ρισεψιονίστ.) 

Ίσως απλά να επαράχεσα το θέμα....

Εσύ τί νομίζεις; 

10 σχόλια:

  1. "Ίσως μου είπαν να μην κέρδισα "τυχαία" αλλά να τους έκαμε εντύπωση ότι έδωκα πίσω τα $20. " Παίζει κι αυτό... you never know :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσωπικά πραγματικά πιστεύω ότι what goes around comes around.
    Αν το τζέπωνε η receptionist το εικοσαδόλαρο, δεν παίζει το σενάριο να σου έδωσαν τα πρϊόντα επειδή το έδωσες πίσω, επειδή δε θα μπορούσε να το πει ένεν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν κάποια χρόνια είχαμε πάει με τη γυναίκα μου για φαγητό στην "Ερωδό". Ας πούμε ότι πιο παλιά είμασταν τακτικοί πελάτες. Ήταν valentine's day τζίνη τη συγκεκριμένη νύχτα τζαι είshεν κλήρωση με δώρο μια διαμονή στο "Ληνό" στην Κακοπετριά. Κλήρωση δεν είδαμε να γίνεται. Ήρτεν ο μάστρος τζαι έδωκεν μας το δώρο εμάς.
    Δεν έπεισε κανένα που τους 2 μας ότι "εκερδίσαμε μετά από κλήρωση". Η διαμονή πάντως δεν μας εχάλασε καθόλου!
    Άρα παίζει να μην κέρδισες "τυχαία" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πως κέρδισες δεν παίζει ρόλο. Το θέμα είναι ότι κέρδισες.
    Αυτό που παίζει ρόλο είναι ότι έκανες μία καλή πράξη και ένιωσες καλά. Αυτό έχει σημασία. Δέχτου το δώρο όπως και να ήρθε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Πασχαλίνα & Ινβίκτους,
    Σίουρα παίζει να μην κερδισα τυχαία...αλλα παίζει τζαι το αντιθετο...!!!

    @Αμαζόνα
    "Προσωπικά πραγματικά πιστεύω ότι what goes around comes around. " ..Τζαι αν όντως ετζέπωσε το η κοπέλα, τοτε some "bad karma" is on her way!

    @ Μισταρκός.
    Έχεις δίκαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. egw nomizw kame to kalo kai rix to sto gialo!!!! oi sovara...ki egw itan na to parw mesa... giati nomizw panta ama kameis kati kalo sou to antapodidei to simpan!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τζι εγώ θα το έδινα "πίσω" (εν εκατάλαβα όμως γιατί "πίσω" θεωρείται το κομμωτήριο - εν δική τους η ΑΤΜ?), είτε ως τιπς, είτε σε κανένα άστεγο, κάτι τέθκοιο - νοουμένου ότι η άστεγη δεν ήμουν εγώ, οπότε και θα το έπαιρνα ως σημάδι που το Θεό ότι γλέπει με τζιαι βρέshει ριάλλια να περάσω.

    τζιαι θα το εδίουν πίσω κάπου τζιαμέ κοντά, μπας τζιαι ήταν αόρατος φακός τζι εθέλαν να δουν τι εννά κάμω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Σάικ

    Ναι η ΑΤΜ ήταν του κομμωτηρίου.

    Πάντως να ήταν αόρατος φακος εν το υποψιάστηκα! Άλλη φορά θα το έχω τζαι τούτο στο νου καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπράβο σιόνα μου, είδες η καλή πράξη ήρτεν τζιαι ήβρε σε σε μορφή βιτάλ σασσούν ή κεραστάς ξερω γω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Epeidi imoun ki egw enas apo tous katakrinontes pou edokes pisw to 20-dollaro giati otan m etixe emena sto 7/11 epiasa to kai eskasa, nomizw oti irte sou karma.

    I think itan stimeno pou tin dieuthinsi! Aman paeis na kameis redeem to kouponi rwta tous an ivre kanenas to 20-dollaro pou epestrepses! haha

    ΑπάντησηΔιαγραφή