Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Τί δουλειά κάμνεις;


Εσυζητούσαμεν προχτές με κάποιο στην δουλειά ότι αμαν μας  ρωτούν τι δουλειά κάμνουμε ένιξερουμεν τι να απαντήσουμε...Σύνηθως εγώ λαλώ ότι είμαι βιοχημικός εκτός τζαι άμαν εν κάποιος της δουλειάς που θα του πω ότι ειμαι ποστ-ντοκ  (=ποστ δοκτοραλ σκόλαρ) ιν Μπάιο-κέμυστρι ( οπώς λαλούμε το γιαπή, το πηλοφόρη, το μπάιοκε-μυστρί)

Μου έχουν συμβεί τα έξης περιστατικά.

Περιστατικό 1. “Παππούς –Πρασινάδα 1-0”
Π=Πρασινάδα, ΠΠ=Παππούς παντωγνώστης
ΠΠ=Τζαι Πρασιναδίτσα, πέ μου ξανά τι δουλεία κάμνεις τωρα που είσαι δόκτορ;
Π=Κάμνω έρευνα στο πανεπιστήμιο.
ΠΠ= Αχά. Τζαι πε μου, τι ερευνάς;
Π= Μελετώ πρωτείνες τζαι το πώς λειτουργούν.
ΠΠ= Χμμ...ένιξερω πολλά για τούτο το θέμα...

Λίγες μέρες μετά....
ΠΠ= Εεεε κόρη Πρασιναδίτσα, εσύ που ξέρεις, οι πρωτείνες βλάφτουν για τα αρθριτικά;
Π= Εεεε....παππού ένιξερω σίουρα να σου πω...καλύτερα ρώτα τον γιατρόν σου.
ΠΠ= Ουυυυυ μ’αντα γιατρός με ειδικότητα στες πρωτείνες είσαι;;;;;;;

Περιστατικό 2.
Πριν 4-5 χρονια
Π=Πρασινάδα, Α= φίλη του φίλου της φίλης μου.
Α=Τζαι πού μεινίσκεις Πρασιναδα;
Π=Λευκωσία αλλά σπουδάζω στην Αμερική τωρα.
Α= Ω! Πολλά ωραία! Τι σπουδάζεις;
Π=Βιοχημεία
Α= Α καθηγήτρια δηλαδή!
Π= Ε, όι ακριβώς. Βασικά τωρά κάμνω το διδακτορικό μου τζαι ασχολούμαι με ερευνά.
Α= Α οκέι (με “υφακι”). Εγώ σπουδάζω νοσηλευτική τζαι τζαμε εγνωρισα τζαι τον μελλοντικό μου σύζυγο τζαι ο γαμος θα γίνει τον Οκτώβρη.
Π= Ωραια!

Περιστατικό 3.
Στο αεροπλάνο προς Λονδίνο. Π= γιου νόου χου, Κ.Δ.Θ.= Κορού στην δίπλα θέση.

Κ.Δ. Θ.= Σπουδάζεις τζαι εσύ Αγγλία;
Π= Όι πάω Αμερική μέσω Αγγλίας. Εσύ.
Κ.Δ.Θ.= Ω!!! Ουάο! Εγώ σπουδάζω Αγγλία. Σπουδάζεις ή δουλεύκεις.
Π= Δουλεύκω.
Κ.Δ.Θ. Ω!! Ωραία. Τι δουλειά κάμνεις;
Π= Είμαι βιοχημικός.
Κ.Δ.Θ= Ω!!!! Ουάο!!! Τέλεια!!!
Π= .............(χαμογελόντας αμήχανα)...

Περιστατικό 4. Θείος-Πρασινάδα 1-0
Θ1 = θείος 1

Θ1= Καλώς την Πρασινάδαν μας ρε! Πως πάει το Αμέρικα;;;
Π= Καλά θείε! Εσείς τι κάμνετε;
Θ1= Ε καλά λαλούμεν τζει εμείς. Ελα να σου πω, αύριο που εν νά’ρτεις, να δείς τζαι τες αναλυσεις μου να δούμε.
Π= Θείε εν τζαι καταλάβω που αναλύσεις.
Θ1=  Μα, ήντα βιοχημικός είσαι καλό;;;;;;;


Περιστατικό 4.
Θ2 = θείος 2

Θ2= Ελα να σου πω κόρη Πρασινάδα, στέλεις μου με ή-μέιλ το Σι-Βί σού;
Π=Μα τι να το κάμεις θείε;;;
Θ2= Έτω έχω μια πελάτισσα που δουλέυκει στο κρατικό χημείο τζαι είπα της για σένα τζαι είπεν μου να της δώκω το Σι-Βι σου.

Περιστατικό 5.
Γ= ενας ραντομ  γιατρός γνωστός του παπα μου που ήρτεν σπίτι μας. Φ=Φάδερ

Φ=Γ μου να σου γνωρίσω την κόρη μου. Η Πρασινάδα τελειώνει το διδακτορικό της τωρά στην βιοχημεία.  Πρασιναδα  ο Δρ. Ταδε!
Γ= Ω! Χαιρώ πολύ! Εγω είμαι πυρηνικός ιατρός.
Π= Πολλά ενδιαφέρον!
Γ = Ναι ασχολούμαι κυρίως με MRI.Οπως ΙΣΩΣ θα ξέρεις, ένα άτομο αποτελείτε απο ηλεκτρόνια που περιστρέφονται γύρω απο ένα πυρήνα. Ο πυρήνας.....
Π=  Ναι ξέρω, όπως σας είπεν ο παπας μου τελειώνω το διδακτορικό μου στη βιοχημεία τζαι μαλιστά ασχολούμαι με μια τεχνική που απο επιστημονικής άποψης εν πολλά συγγενικές με το MRI.
Γ= Α μάλιστα. Ε τότε ΊΣΩΣ ξέρεις ότι τα άτομα μπορούν να δημιουργήσουν και μαγνητικά πεδία και αμα μπουν σε ένα άλλο μαγνητικό πεδίο......
Π=Ναι ναι ξέρω....(εκνευρισμένη)
Γ = μπλα μπλα μπλα....


Τελικά τι να λαλώ αμαν με ρωτούν τι δουλειά κάμνω;;
Στην ταινία «Σέιφ Σέξ» σε κάποια φάση πάει ο Πυρπασόπουλος σπίτι της Μίρκας Παπακωνσταντίνου για να κάμει μια έρευνα. Ρωτά την το όνομα της τζαι μετά ρωτά την «Επάγγελμα;» τζαι λαλεί τζεινη με ένα ύφος «Γυναίκα!!!»



11 σχόλια:

  1. Εγώ σπουδάζω νοσηλευτική τζαι τζαμε εγνωρισα τζαι τον μελλοντικό μου σύζυγο τζαι ο γαμος θα γίνει τον Οκτώβρη.

    Ίshια τζαι ξηκούτσουλλα! Enough said! Τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαν τζιαι εσύ! Λαλε τους ράφταινα να τελειώνουμεν :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χε χε, τωρά εθύμισες μου τη γιαγιά μου που εν μπορεί να καταλάβει τι κάμνει μια ξαδέρφη μου σε παρόμοιους κλάδους με σένα στο εξωτερικό τόσα χρόνια τζαι δεν έρκεται στην κύπρο να παντρευτεί τζαι να κάμει κοπελλούδκια.
    Τελικά η μια ομάδα ανθρώπων απαλλάσσεται γιατί εν έχει γνώσεις να καταλάβει τι κάμνεις αλλά η άλλη ομάδα π.χ. γιατρός καταλάβει, αλλά εν τόσο ερωτευμένη με τον εαυτό της και τα δικά της που εξακολουθεί να είναι στην κοσμάρα της.
    Συμφωνώ με την εισήγηση της αχάπαρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ινβίκτους
    Τζαμέ επία πάσο γιατί δεν όι μόνο δεν είχα ήμερομηνία αλλά ουτε καν "χαρτομένον"

    @Αχάπαρη
    καλή ιδέα θένξ!

    @Σκουλουκούιν
    Οι φάσεις παππου & θείοι εν κιούτ, αθώες τζαι αστείες τζαι εν με πειραζουν βεβαίως. Αντιθέτως. Εγραψα τες γιατί έχουν χάζι... Η φάση με τζείνη της νοσηλεύτικης ανήκει στην κατηγορία "έshεις πτυχία, έχω χαρτομένον, είμαι καλύτερη σου" τζαι τζείνη με τον γιατρόν έσπασεν μου τα νεύρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. axaxaxaxaxa polla wraio post! tziai egw eni kserw ti na pw gia th douleia mou tziai lalw apla tzeinon pou espoudasa:-D
    O kalliteros en o pappous tziai o theios:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. %$&#*#$^
    opws ISWS ypopsiastikes, ekkentristika polla me to giatro >:S

    en ekatalava ti en to dysnoito me ti douleia sou. Oksa en epeidi kserw ti en o post-doc? Dunno.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ποστ
    Τζαι εγώ έτσι κάμνω αλλά πολλές φορές εν αποφευγονται οι λεπτομέριες! Θενξ για το κόμπλιμεντ!

    @Σάικ
    Εγώ να δεις πόσο εκκεντρίστηκα με τον γιατρό.

    Ούτε λαλώ ότι είμαι ποστ-ντοκ...λαλώ απλά ότι είμαι βιοχημικός τζαι κάμνω ρίσερτς....τι να σου πώ ούτε εγώ ξέρω προς τι το κονφιούζιον....Απλά εθυμήθηκα εψές τούτες τις φάσεις τζαι είπα να τες γράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Exehases ton allo pappou: "kori Prasinaditsa, nartis kipro tzai akousa girefkoun giatrous sta nosokomeia!! eipe to sta nea!!!!!"

    Voura prastinada ferto cv sou voura giatroui mou!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά ωραίος ο παππούς για τα αρθριτικά... άρεσε μου!

    Ο γιατρός εν το συζητώ, έπρεπε να κάτσεις να του εξηγήσεις τα παραμιτερς του EPR σου να δουμε αν καταλάβει τίποτε...

    Εγώ απλά λαλώ κάμνω έρευνα στον καρκίνο. και σκάζουν...νομίζω να λαλείς κάμνω έρευνα στη βιοχημία με μπραντσινγκ ουτ στη μαγειρική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ax..touti i douleia...emena pale aman me rwtousan ti douleia kamnw elaloun toys daskala... mana mou , elalousan mou...se posa xronia en na dioristeis? eisasten krima...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το περιστατικό 4 μου θύμισε ένα θείο μου που όταν δεν ήξερα να λύσω τις εξισώσεις μαθηματικών δευτέρας λυκείου του γιού του με ρώτησε απαξιωτικά "τι κάμνεις τόσα χρόνια στην Αθήνα;"... πάντως ΔΕΝ σπουδάζω μαθηματικά, βλάκα!!!

    ξέρεις ξενύχτια (σε κλαμπ) και διάβασμα (sms) που έριξε η κορού για να αποκτήσει τον μελλοντικό της σύζυγο; ε; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή