Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Not that kind of a New Year's resolution.

Πέρσι έτσι μέρες εγραψα ενα πολλά βαθυστόχαστο ποστ για το ότι ο στοχος μου για την νέα χρονια ήταν να προσπαθήσω να επαναπατριστώ! Εν βαλλω λινκ στο ποστ γιατί που να βουράς ντήαρ αναγνωστη να θκιεβάζεις  βαθυστόχαστα λέμε τώρα  πράσινα ποστ.

Τελικά εφερεν τα η ζωή τζαι το περσινο ρεζουλούσιον εγινε πραγματικότητα!! Εισhεν τζαι δευτερο πάρτ το ρεζολούσιον που ήταν να χάσω λια κιλα. Που τα πέρσι ετσι εποχή είμαι 7-8 κιλά πιο λια. Τούτο το ρεζολούσιον εν ήμι-ολοκληρωμένο γιατι πρεπει να χάσω αλλο 7-8 ετσι ειπα να το μεταφέρω στον νέο χρονο......μέρες αδειας μπορώ να μεταφέρω αρα γιατί οχι και ρεζολούσιον;;;

Τζαι αφου πέρσι τα ρεζολούσιονς επιάσαν τοπο, εσκέφτηκα να κάμω κάτι παρόμοιο τζαι φέτος μπας τζαι εχω ρέντα τζαι συνεχίσει ετσι καλά το θέμα. Καταρχάς θέλω η νέα δουλειά στο χρυσοπράσινο να πάει καλα. Αλλά εν εν πολλά μπανάλ να βάλλω ετσι ρεζολούσιονς;;; Επισης εν κάτι που νοιώθω ότι μπορώ να το καταφέρω τζαι τα νιου γίαρ'ς ρεζολούσιονς πρεπει να κάτι ετσι λιο πιο απιαστο τζαι απιθανό! Ετσι λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα σου παρουσιάζω τους δύο νέους μου στόχους για την νέα χρονια!


1. Να γραφτώ με το νέο "ακαδημαϊκό" έτος, στα επιμορφωτικά τζαι μάλιστα για κοπτική-ραπτική! Η επιλογή βεβαίως απογοητευσε την Πρασινομήτορα γιατι στο μάθημα εν θα έχει ελέτζιμπολ μπάτσελορς, αλλα εγω εχω καημό να ράψω φουστες που να μου ταιρκάζουν. Το να έβρω φούστα που να μου κάμνει είναι μίσιον ιμποσιμπολ! Σε σχέση με την περιφέρεια και τον πισινό, η μέση μου εν μικρή (είπαμε αφου ότι είμαι αναγεννησιακού τύπου!). Βρισκω φουστες που, που μπροστά, φαινουμε καλή αλλα πισω εν θωρκούμαι γιατι εν θεόστενες τζαι κακά τα ψέματα εν τζαι είμαι τζαι η Τζένιφερ Λόπεζ. Αμαν φαινουνται καλές που πισω, η μέση εν τεράστια τζαι εν δυσκολο να σαστεί χωρις να στενέψει η φουστα γενικα. Τζαι για να μεν χάσω τους άντρες αναγνώστες του μπλογκ που ήδη εκόψαν μια μικρή φλέβα απο την συνειδητοποιήση οτι εθκιεβάζαν για φουστες, σταματώ δαμέ τα παράπονα τζαι απλά λαλώ οτι θα κτυπήσω το θέμα στην ρίζα. Θα χάσουμε κανένα κιλό (χρησιμοποιώ πληθυντικό συμπαράστασης μπλογκ) τζαι θα μάθω να ράφκω φούστες γιατι ως γνωστό, μάθε τέχνη κι ασ'τηνε και άμα πεινάσεις πιάσ'τηνε!

2. Να κάμω γλυκά του κουταλιού. Το καλοκαίρι μοναδικός στόχος μου θα είναι να εβρω "πασhόφυλλο" καρπούζι για να κάμω το ολ τάιμ αγαπημένο μου γλυκό! Τωρά θα μου πεις τουτος ο στόχος πάει κοντρα στον στόχο 1. Άδικο δεν έχεις αλλα με καλή θέληση τα πάντα συνδυάζονται τζαι συν τοις άλλοις τουτο εν ποστ καλής διάθεσης.

Με αυτούς τους δύο ύψιστους στόχους που σκοπο εχουν να με κάμουν ένα καλύτερο άνθρωπο αρχίζω λοιπόν την νέα μου χρονια.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

29 σχόλια:

  1. Επιστήμονας ✓
    Μαγείρισσα ✓
    Οργανωμένη ✓
    Ευχάριστη ✓
    Θα γίνει και ράφταινα τωρά και πείτε μου: είναι ή δεν είναι every (Cypriot) man's dream;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια χαρά συνδυάζονται και τα δύο ρε!
    τα γλυκά του κουταλιού είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να φάεις σε γλυκό όταν είσαι σε δίαιτα.
    σου εύχομαι όπως ο περσινός στόχος έχει πραγματοποιηθεί, να πραγματοποιηθούν και τούτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ρε! Να΄σαι καλα. Ναι μια χαρα θα συνδυαστούν! Καλη χρονια τζαι σε σένα! Ο,τι επιθυμεις!

      Διαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχα έφυρες με, έχεις χάζι!

    Καλές επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μανα μου κορη σου ευχομαι να τα καταφερεις!

    Ειμαι σιουρη οτι εννα τα καταφερεις. Δαμε καμνεις γλυκισματα υπερπαραγωγες, εννα κολλησεις σε ενα γλυκο παττιχα τωρα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ! Βεβαίως το μπλογκ θα παρακολουθήσει με αγωνία την παρασκευή γλυκού πατιχχας οταν έρτει εκείνη η ευλογημένη ώρα! :ΡΡΡ

      Καλή Χρονια! :)

      Διαγραφή
  5. Το λοιπόν, επειδή το παττιχόφυλλο γλυκό εν το αγαπημένο μου, θα περιμένω πρόσκληση, μεν σου πω τζιαι βαζούι για το σπίτι! Αν θέλεις κανένα τιπ, να σου στείλω τη γιαγιά μου που εν μαστόρισσα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι εμένα εν το αγαπημένο μου! Ειδικα αμαν εν τραγανο και οχι πολλα γλυτζιη. Να κοπιάσεις να σε τζεράσω τζαι να σου δώκω τζαι βαζούι να πάρεις μιτά σου (μιας τζαι επιασαμεν τα βαρετά κυπριακα! :Ρ). Για τιπς θα συνεργαστώ με την θεια μου που μεινίσκει διπλα για σκοπους γεωγραφικούς! :Ρ

      Διαγραφή
  6. tha sou ferw egw tin pattixan!!!exoumen dakatw polles jai kales me kalo fyllo! i mama mono jeinto gliko kamnei kalojairi! en expert! ara if u need advice we are here :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρε την παττιχούδαν τζαι ενα βαζούι γλυκό που λόου μου! Θενξ! :)))

      Διαγραφή
  7. οοο μαη γκοτ! παττιχααααα! το κεηκ σου ακομα κλεει πρας! ηταν ΤΕΛΕΙΟ! ΘΕΝΚΣ!

    μα ελα να σου πω εννα με νευριασεις τωρα! εν τζε εισαι καμια λοτταρκα κορη μου! λια κιλουθκια παραπανω σιγα! με πεισμα και υπομονη εννα χασεις! επερασες τοσα τζε τοσα! κορουδα με PHD...τστστστστ...

    καλη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω χαίρομαι που σου άρεσεν! :)))

      Εν ειπα οτι είμαι καμια λοτταρκά (χαχα) αλλα καλά θα ήταν να εχανα λία!

      Καλή χρονια τζαι σε σένα τζαι εχαρηκα πολλά που τα είπαμε!! :)))

      Διαγραφή
    2. Τζε εγω εχαρηκα πολλα που σε ( ξανα) ειδα!

      Διαγραφή
  8. πολυαρηθμοι αναγνωστες μεν ακουετε πελλαρες!η αγαπημενη μας φιλη εν μια θεα!!!εν πολλα γλυκουα τζιαι πολλα πουρεκκουα.μονο να ακουεις την ηρεμια του λογου της τζιαι να θωρεις τζινα τα μαθκια που ξισσιλιζουν που καλοσυνη εν ουλλα τα λεφτα!!!το γλυκο καρπουζι εν μου αρεσκει αλλα τουτο εν λεπτομερεια.ουτε οι φουστουες.αλλα τουτο εν πιο μιτσια λεπτομερεια.νασε καλα πρασιναδα μου τζιαι ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουυυυ εκοτσίνισα!!! Να'σαι καλα!Ευχαριστώ για τα καλα λόγια και ανταποδίδω. Επέρασα πάρα πολλά ωραία τζαι εκαμαμεν πολλά ωραίες συζητήσεις! Καλη Χρονια σου ευχομαι απο καρδιάς. :)

      Διαγραφή
  9. Πολλά καλό το γλυκό καρπούζι. Για κανένα κκερασούι, πως το βλέπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νεκατωστρα μου το κκεραζουιν εν πελλαμος.τζιαι το κυδονι τζιαι το καρυδακι με την κουννα!!!ειπα να μεν καμω ρικκουεστ...

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα, παρόλο που τα κόψα τούτα τζαι εν με θωρώ να ξανατρώω. Κυδώνι όχι και τόσο, αλλά κεράσι τζαι καρυδάκι ήταν my favorite too!

      Διαγραφή
    3. Το κερασάκι ειναι ενα απο τα 2 αγαπημένα μου μαζί με το καρπούζι ετσι αν εβρω ευκαιρία θα κάμω! Ειναι να μεν πάρω φόρα.

      Το καρυδάκι ομως εν το συμπαθώ ιδιαιτέρως σαν γλυκό τζαι το κυδόνι εν μου αρέσκει καθόλου....Σορρυ Μία! :)

      Διαγραφή
    4. ετο-ετο!!!εξερατο!!!το ονομα μου βαρκουντε το.το καρυδακι εν τους αρεσκει.εννα ραψουν φουστουες.ουφφου...νοιωθω μιαν εγκαταλειψη...καλη νεα χρονια.

      Διαγραφή
    5. μιαθαλασσα/πλατυα/μωβ/κιτρινη/βαθια/μπλε μεν απογοητευκεσε , αρεσκει μου εμενα! :p χεχε τα φιλια μου!

      Διαγραφή
    6. περτικουι μου καλο εσυ.κατι ηξερα τζιαι εσυμπαθησα σε.τουτες μανα μου εν τον παττιχων τζιαι των φουστουων!χα χα χα.φιλακια

      Διαγραφή
  10. Πρας μου, έχω μια ραπτομηχανή που αγόρασα online. Αν θέλεις να σου τη δώσω γιατι εγώ εν τα κατάφερα να την δουλέψω. Η κάτι εν παει καλά με την μηχανή ή με μένα. Αν θέλεις να παίξεις λίο δίωσου την.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σμιλί μου! Τωρά εν θα ήξερα τι να την κάμω ομως! Πρεπει να κάμω λια μαθήματα τζαι μετα θα σου πω. Ευχαριστώ ξανα και Χρονια Πολλα!!! :))))

      Διαγραφή
  11. χαχαχα...αγσπημένη μου εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα και οι 2 στόχοι σου! αν βρώ παςhιόφυλλο καρπούζι το καλοκαίρι θα σε ενημερώσω:))
    καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ουρανία!! Θα καρτερώ ειδοποίηση γιατο πασhιόφυλλο!!! Χρονια Πολλά!!!!

      Διαγραφή