Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

"Ένας κόμπος η χαρά μου.........."

Τες τελευταίες μέρες εμπαστακώθηκεν ενας κομπος μες το στομάσhιην μου....Οι μέρες που εμειναν μετριούνται στο ενα χέρι...Πολλά τρεχάματα, πιεσμένο προγραμμα να τα προλάβω ουλλα....Την νυχτα πεφτω τζαι νοιωθω οτι ξυπνώ σε τρία δευτερολεπτα τζαι ξυπνω οσο κουρασμένη ημουν οταν επεσα.

Τα συναισθηματα αναμικτα τζαι bittersweet. Σκεφτουμαι την 19χρονη Πρασινάδα που ηρτεν στην Αμερική. Στην βάση παραμένει η ιδια, το μαλλι εν εξίσου φριζαρισμένο αλά Lion King.  Η Πρασινάδα που φευκει ομως εν πιο ωριμη, συγκροτημένη, αποφασισμένη, τζαι κυρίως πιο δυνατη. Νοιωθω ότι φεύκω πλήρης τζαι στην σωστή στιγμή στην ζωή μου. Απολαμβάνω τις τελευταίες μερες δαμέ παρα τα τοσα τρεχαματα τζαι το αγχος. To ποσο ευγνώμων ειμαι που ηρτεν η Πρασινομήτωρ  εν μπορώ να το εκφράσω....εκτος που την σωματική τζαι ψυχολογική υποστήριξη, εν ο συνδετικός κρίκος του τοτε τζαι του τωρά.....

 Τζαι επειδη με ρωτουν πολλοι πως είμαι τζαι πως νοιώθω, η απάντηση μου ειναι ο στίχος που εβαλα για τίτλο του ποστ.....

16 σχόλια:

  1. Μάνα μου ρε Πρασουλινα....πάντως αγωνιώ μαζι σου. Φαντάζομαι και οι υπόλοιποι αναγνώστες!

    Που θα γραφτεί το ποστ εκείνο που θα λέει ότι είσαι ποδα και όλα ειναι καλα σε όλους τους τομείς, θα χαρώ απίστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ αγαπητή Κολόνα! Εγω να δεις ποσο καρτερώ τζεινο το ποστ....Συντομα ελπιζω να γραφτει! :)

      Διαγραφή
  2. ωραίο τραγούδι Πρας...


    σόρυ φρεντ αλλά τον επαναπατριστικό αναστοχασμό μου εδιάκοψεν τον το label που έβαλες τζαι εφύρτηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ούφου,εν πολλά περίεργο, ειδικά εσύ που έχει κάτι χρόνους που πας και έρχεσε. τι να σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρα πολλα περιεργο ρε! Ωρες ωρες ουτε εγω το πιστευκω τζαι θέλω ριμάιντερ!

      Διαγραφή
  4. μια πόρτα κλείνει, μια άλλη ανοίγει...εγώ θα σου ευχηθώ να ζήσεις και τον αποχαιρετισμό και την καινούρια αρχή με την ίδια ένταση...είναι αυτές οι στιγμές που κάνουν τη ζωή μας να αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Νομιζω θα υπάρξει η ιδια ενταση τζαι οταν φτάσω στην καινουρια αρχη...Συμφωνω....εν εμπειρίες ζωής! :)

      Διαγραφή
  5. Αυτό το ποστ θα μπορούσα να το είχα γράψει και εγώ οταν έφευγα απο τις σπουδές μου.. Είχα ακριβώς τα ίδια συναισθήματα. Να ξέρεις πως οσο καιρό εκανες να συνηθίσεις οταν πήγες τοσο θα κάνεις να συνηθίσεις και όταν έρθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι...οπως ελαλεν τζαι η γιαγια μου "το μαθημα τζαι το ξι-μάθημα εν κοντά κοντα". 11 χρονια εν πολλά....γι'αυτο λαλώ εν τελος εποχης!

      Διαγραφή
  6. Ανυπομονώ και εγώ όπως την Κολόνα για τζείνην την ανάρτηση που εννα μας λαλείς ότι επορσαρμόστηκες τζαι ούλλα πάσειν κατ' ευχήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προσαρμοστώ θα παρει καιρο....αλλα σιουρα θα μου φυει το αγχος οταν φτάσω...

      Εγω να δεις ποσο ανυπομονώ! :)

      Διαγραφή
  7. ola tha pane kala! its only a matter of time sweetheart! kserw pws einai pistepse me! to perasa prin dio xronia peripou. good luck Pras mou! really good luck!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι indeed it is only a matter of time απλα εν το αγχος να τα προλαβουμε ουλλα τζαι να μεν αφησουμε πράματα/υποθεσεις ανοιχτες πισω... Θενξ ρε! :)))))

      Διαγραφή
  8. Πράς μου I know how u feel..δεν έχω κάτι να σου πώ..είναι απολύτως φυσιολογικό αίσθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οντως....ετσι ενουν πάντα οι μεγάλες αλλαγες της ζωής....

      Διαγραφή