Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

23 Οκτωβρίου 1925

........γεννιέται στην Ξάνθη ο Μάνος Χατζιδάκις.

Τα λόγια περιττά οπως και τοτε στις 15 Ιουνίου.

 Χορός με τη σκιά μου
Στίχοι: Μ. Χατζιδάκις, Ερμηνεία: Δ. Γαλάνη



Έλα σε μένα
Στίχοι: Ν. Γκάτσος, Ερμηνεία Ν. Μποφίλιου



Η μικρή Ραλλού
Στίχοι: Ν. Γκάτσος, Ερμηνεία Φλέρυ Νταντωνάκη




Κάπου υπάρχει αγάπη μου
Στίχοι: Μ. Χατζιδάκης Ερμηνεία: Ε. Αρβανιτάκη



Μια παναγιά
Στίχοι: Ν. Γκάτσος, Ερμηνεία: Η. Λιούγκος



Αθανασία
Στίχοι: Ν. Γκάτσος, Ερμηνεία: Χ. Αλεξίου, Δ. Γαλάνη





Τα παιδιά κάτω στον κάμπο
Στίχοι: Μ. Χατζιδάκις, Ερμηνεία: Η. Λιούγκος



Ήταν καμάρι της αυγής
Στίχοι: Ν. Γκάτσος, Ερμηνεία: Φλέρυ Νταντωνάκη



Υ.Γ. Εχτός απο το λινκ στην αρχή για το ποστ της 15ης Ιουνίου, περισσότερα τραγούδια εδώ.

13 σχόλια:

  1. Yes great, that will help me through the day! καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!!! Χαιρομαι που θα εχεις ετσι τραγούδια για παρέα! :)))

      Διαγραφή
  2. μα τι ωραία τραγούδια για να ξεκινήσει η μέρα όμορφα. είπα σου το ξανά ότι παίζει να είσαι κόρη της πεθεράς μου με τόση αγάπη στο Μάνο, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ακουω Χατζιδακι καθημερινα! Απ'οσο ξέρω δεν είμαι αδερφή του Μοτορτζη! :Ρ

      Διαγραφή
  3. ΛΑΤΡΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θανκς για την αναρτηση Πρασουλινα! Με εφτιαξες! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα σου πω τι θυμήθηκα μόλις διάβασα το post σου!!!
    Αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=J-FyqoGFNwM

    Αν ζούσε θα ήταν πάνω κάτω στην ηλικία του Θεοδωράκη ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Καλός ο συνειρμός! :Ρ

      Ναι εγεννηθηκαν τζαι οι 2 το 1925. :)

      Διαγραφή
  6. :)))))))))))))))
    Μια Φλέρυ την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
    Καλά,κι ένας Μάνος Χου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλέρυ χ2 δαμέ, τζαι αλλες ~2-3 στα αλλα ποστ που εβαλα λινξ, για λιες μερες εκαλυψα σε εγω! :))))

      Διαγραφή