Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ο Μάρτης τζαι τα Μαρτούθκια

Όταν είμασταν μιτσιές με την αδερφή μου την Ξιππασμένη, η γιαγιά η Πρασινάδα καθε πρώτη του Μάρτη εκαμνεν μας ενα....εμ..Μάρτη! Ο Μάρτης ηταν ενα βραχιολάκι με σμιλι...ενα μικρό βρουλούι, τον οποίο εφορούσαμεν ως το Μεγάλο Σάββατο οπου θα τον εσύρναμεν μες την λαμπρατζάν για να κρούσει μαζί με τον Ιούδα!

Ο Μάρτης εισhεν ενα πολλά σημαντικό ρόλο! Ηταν η προστασία μας ενάντια στα μαρτούθκια! Τα μαρτούθκια εν τζείνες οι χνουδωτές αηδίες που σέρνουνται χαμέ έτσι εποχη τζαι ακομα τζαι τωρα τα βρίσκω πολλά σιχαμερά!! Η προστασία που τα μαρτούθκια ηταν απολυτως απαραίτητη γιατι αν πατήσεις μαρτούδιν, ετελειωσε! Η μοίρα σου ειναι καθορισμένη! Θα μείνεις φαλακρός/η!!! Κλίαρλι οσοι εν φαλακροί εν γιατί σε κάποια φάση της ζωής τους επατήσαν μαρτούι!!!  Ετσι τζαι εγω αμαν εφόρουν τον Μάρτη μου, ενοιωθα οτι ειχα αντισώματα κατά της φαλάκρας! Τζαι μιλουμε για 100% αποτελεσματικότητα, γιατι δεν ειμαι φαλακρή αφου δεν επάτησα ποτέ μαρτούι!

Τι ώραίες εποχές τζείνες!

Θα σας ευχηθώ καλη άνοιξη να έχουμε τζαι καλό μηνα, με ενα εντελώς άκαιρο τζαι άκυρο τραγουδι, που το συνδέω με τζεινα τα χρόνια! Τοτε με την ανιψιάν μου την Ν εκαθούμασταν με τες ωρες πατώντας ποζ τζαι πλέι στο κασετόφωνο για να καταγράφουμε τους στίχους των τραγουδιών που ηχογραφούσαμεν που το ράδιο! Τούτο το τραγούδι τοτε ήταν μεγάλο σουξέ με τον Τζέισον Ντονοβαν που επαιζεν στους "Γείτονες", την σειρά φρομ ντάουν άντερ! Του συγκεκριμένου τραγούδιου μάλιστα είχαμε κάμει τάιπ τους στιχους σε μια γραφομηχανή που είσhεν η μάμα μου τζαι οταν της εγοράσαν κομπιουτερ στην δουλεια εδωκαν της την τζαι έφερεν την σπίτι!

Καλό Μήνα!!!!


Υ.Γ. Δαμέ σε μια πρόσφατη εκτέλεση με τον  Βασιλικό τζαι το μπρίτισh άξεντ του!

19 σχόλια:

  1. Αααααχχχ λατρεύω το Βασιλικό. Τζιαι ναι, καταλάβω σε για τζίνο που είπες για τα αηδιαστικά μαρτούθκια. Εν τέλεια σιχαμερά. Ωραίες εποχές περιγράφεις όμως. Γεμάτες ξεγνοιασιά.

    Καλό μήνα να έχουμε Πρασινάδα μου. :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αηδία τα μαρτούθκια;;;;;; Διαφωνώ καθέτως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Β. Βασιλικό;;;;;;; what does the Β. stand for?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Λου
    Καλό μηνα τζαι καλή ανοιξη!!! :))))))

    @ΤΤ
    Μα εγυρευκα μια φωτο τους που σαν να ειδα στο μπλογκ σου για να βαλλω λινκ αλλα εν την έβρισκα!

    @Ανώνυμος
    Εμ...ενιξέρω! χαχαχα Ουτε το επροσεξα πως το εγραψα!
    (μενταλ νόουτ να καμνω ουλλα τα ποστ, προυφ ριντ πριν πατώ το παμπλισh).

    Αααααααα! Τωρα εκαμα κλικ! Πρεπει να εν συνειρμος που τον Βασιλη Βασιλικο τον συγγραφέα....φιουξ! εν τον έχασα τέλεια! (ελπιζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα εμένα η γιαγιά μου τον μάρτη έκαμνε μου τον για να με προστατέψει που τον ήλιο. Ήταν με άσπρη και κόκκινη κλωστή. Εν γι αυτό που έμεινα άσπρη μόνιμα αλώπος!! :) Τα μαρτούθκια πάλε εμείς επιάναμεν τα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θενξ! τωρα ουλλοι θα μπορουν να το θαυμάσουν/αηδιάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι, τζι εμάς ελαλούσαν μας για να μεν μας κρούσει ο ήλιος! για τα μαρτούθκια τζαι τες φαλάκρες πρώτη φορά το ακούω αλόπως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλό μήνα πρασινάδα:) εμμμ τζαι εμάς ελέαν μας εν για να μεν καούμε που τον ήλιο.τζαι ηταν με άσπρη και κόκκινη κλωστή. Εθύμησες μου το με το πόστ σου τζαι έκαμα τζαι φορώ το τωρά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάναμου ρε Πρας!!!! Τι καλά, εν τούτες τις ιστοριες που αγαπώ έτσι πολλά!
    Τα μαρτούθκια ούτε 'γω τα νεκατσιώ!Που ήμουν μιτσία έπιανα τα τζίολας!
    Εν θυμούμε εμείς γιατί εκάμναμε το Μαρτούι αλλά το ότι έπρεπε να το κρούσουμε ήταν ο μοναδικός λόγος που εδέχουμουν να παω στον Καλό Λόο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προχτες η μιτσια είδε ένα μαρτούι τζαι εξηγήσαμε της τι ειναι. Τουτο με το βραχιολουδι εκαμνα μεν το τζαι μεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια φορά που ήμουν μιτσιά επάτησα ένα μαρτούι καταλάθος και έκλαια δυό μέρες διότι ενόμιζα εννα πέσουν τα μαλλιά μου. Παιδικό τραύμα λαλώ σου, όσοι έχετε μωρά μεν τους λαλείτε τούντη πελλάρα τζαι εν κρίμα. :P Καλό μήνα Πρας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συμφωνώ με τον TwistedTool, διαφωνώ καθέτως ότι εν αηδία τα μαρτούθκια! βρίσκω τα πολλά κιουτ
    :-)))

    τέλεια η ιστορία με τα μαρτούθκια τζαι τη φαλάκρα :-)))

    ίντα εποχές, πράγματι!!! έβλεπες τζι εσύ το τέλος μόνο του Ευχάριστου Σαββατόβραδου για να δεις ίντα τραγούδι θα είχε; τζαι ίντα απογοήτευση άμαν ήταν καμιά βλακεία!!! το youtube ήταν επιστημονική φαντασία τότε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνω με ΤΤ για τα μαρτουθκια. Εν πολλα χαριτωμενα τζαι παντα εσεβουμασταν τα, οταν ημασταν μιτσιοι, εν τα επειραζαμεν. Ισως επειδη εφοουμαστεν οτι εν να... ππεσουν τα μαλλια μας ;Ρ

    Αλλα το βρασhιολουι τζι εμεις, για να μεν μας καψει ο ηλιος της ανοιξης το βαλλαμεν (ταχα μου)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ πρώτη φορά ακούω για την φαλάκρα! εμείς εκάμναμε το για να μεν μας κρούσει ο ήλιος!

    ίντα καλά που ήταν που ήμασταν μωρά!

    καλό μήνα και σε σένα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Moonlight
    Μπορεί να ηταν τελικά επινόηση της γιαγιάς μου η δική μου ιστορία!!!

    @τολ γκέρλ
    Καλό μήνα!!! Χαιρουμαι που σου το εθυμισα τζαι έκαμες!!! Εμας ηταν οτι χρωματα εθέλαμεν!

    @Μαριλου
    Για σενα εν είχαμε καμια αμφιβολια! Ενεν τυχαία που θέλεις πετ (Γιάγκο) Δράκο!!!

    @Σμιλί
    Εγω λάλω να κάμεις τζαι στες κόρες Μάρτη!! Για σενα θα εν δουλεια δευτερολέπτων! :)

    @ΑΕνιμα
    χαχαχαχα! Ειδες;;; Επρεπε να φορείς μάρτη!!! Ποτέ δεν ειναι αργα! Εν τζαι ξέρεις καμια φορα! :Ρ

    @Ουφ
    Εγω γενικα οταν ημουν μιτσιά ειχα μεγαλη φοβία με ετσι πραματα! Τωρα εξεπερασαν την καπως...εχω απλα μια αλλη μεγάλη φοβία...τα ακατανόμαστα που σέρνουνται... Χαχαχα έσhεις δίκαιο για το Σαββατοβραδο! Εδειχνα σε πρωτη μεταδωση βιντεοκλίπ! Τί τζαιροί!!!

    @Γρουτα
    Μα τζαι εμεις εσεβουμασταν τα! Ποτέ εν τους εκαμναμε τιποτε Εγω ουτε καν τους εκοντευκα!!! Για να παω διπλα στην θεια μου επιαινα που τον δρομο γιατι που μεσα στο κηπουδι που εχουμε ενα περασμα, εφοουμουν γιατι εισhεν μαρτουθκια!

    @Ράνια
    Χαχαχ Μονο η ΑΕνιμα ξερει για την φαλάκρα! Ε η γιαγια μου είσhεν τζαι μια πορωση με τα μαλλια (μου).
    Πολλά ωραίες εποχές ενεν;;;
    Καλό μηνα μπέστι! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. aidia ta martouthkia..alla ginetai na patisw llia tz anti na kkeliasw na ppesoun oi trixes p tin kkelle tziai katw???xara theou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αθθυμάσαι κάτι πράματα ώρα ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Αετομάτα
    Χαχαχαχα γκουντ πόιντ!!! Ομως που εν για μονο φαλακρα που λαλουν οτι προκαλει...θελει ερευνα!

    @Τάτσα
    Μα πως να ξεχάσω πράματα που εγινουνταν πριν....εμ...7 χρόνια!!!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή