Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Τί άλλο θα δω!

Εσχόλασα πριν λίο τζαι είπα να περάσω να πιάσω ένα γάλα. Δίπλα που το διαμέρισμα μου έχει ενα φαρμακείο που εν τσέιν στορ τζαι πουλά που ούλλα. Έπιασα το ένα γαλόνι γάλα μου τζαι επία στο ταμείο. Η κοπέλα στο ταμείο εξυπηρετούσε ενα "τυπάν". Ειπέν του την τιμή τζαι ο τυπάς έσhυψε τζαι έκαμε πάνω το ποινάριν του, έκαμε κάτω την κλάτσαν του τζαι έφκαλε κατι χαρτονομίσματα τζαι έδωκεν της τα.  "αααααααΠαναγία μου τζαι εν να τζίσει η ταμίας πας το γάλα μου που έτζισε πάνω στα λεφτά που ήταν μες την κλάτσα!". Η ταμίας έπιασεν τα λεφτά, έδωκεν του ρέστα χώρις ίχνος απορίας, λες τζαι ήταν ότι πιο φυσιολογικό.  Ο τυπάς έπιασε τα ρέστα, έβαλλεν τα μες την κλάτσα, έκαμε κάτω το ποινάριν του τζαι έφιεν "κύριος"!

Ελεος πιον!!!!

10 σχόλια:

  1. Ε άμαν εν μες την κλάτσα που τα είshεν τζι όι μες το σώβρακον πάλε καλά! Εν αρκετά safe τόπος για λεφτά πάντως, πρέπει να το παραδεκτούμεν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμαν έτυχε μου τούτο (όι να έχω τα λεφτά μου στη κλάτσα μου).
    εδούλεφκα ταμείας σε σαντουιτσίδικο πριν κάτι αιώνες τζιαι ήρτεν μια (γνωστή φυσιογνωμία) να πιάσει σάντουιτς τζιαι έφκαλε τα λεφτά που τη κλάτσα. μετά επλυνίσκουμουν για μιαν εφτομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γουάτ αρ δέι θινκινκγ δηλαδή;;;;;
    Τελικά δεν μπορείς να ξέρεις τι κρύβει μια κλάτσα....Τωρά που το σκέφτουμε αν τον κλέψουν εν να του πουν "Έμπτι γιούρ πόκετς" όι "έμπτι γιούαρ σόξ"! Άρα τζαι που δαμέ φκαίνει κερδισμένος ο τυπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν είσιε σουτιέν ο άνθρωπος να τα βάλει και έβαλεν τα στην κλάτσα.
    ROFL "έμπτι γιούαρ σόξ"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ντιφάιανς
    χαχαχαχα!Εσσιεις δίκαιο! Έκαμνε το τζαι η μια που τις γιαγιαδες μου!
    Γουέλκαμ μπακ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έκλεψε μου την ατάκα ο Invictus. Πάλε καλά που εν ήταν μες το σώβρακο του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν ήταν μες το σώβρακο ένιξερω αν θα εμπορούσα να κρατήσω την ψυχραιμία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ego sxoliazo dame gia to proigoumeno sou post. mana mou reeeeeeeeeeeeeeeeee...tze ego epethimousa polla ta souvlakia pou imoun ameriki..pou ise akrivos?
    she demon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @she

    'Εχουμε κάμποσα σουβλάκια δαμέ στο Σικάγο αλλά άλλο να εν ψημένα στα κάρβουνα τζαι με την σωστή αναλογία μιλλούδας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορεί η κλάτσα να είναι νιού μόντελ.. Κλάτσα with inside pockets! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή