Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Κυριακή στην δουλειά

Δουλεία και σήμερα! Έχω παρουσίαση αύριο και έτσι επέρασα το γουικέντ στο εργαστήριο. Ο καιρός έχω εν χάλια, 13 βαθμοί Κελσίου και φύσα ένας πελλοαέρας που πέρνει τα πάντα, άρα τζαι να μεν εδούλευκα σίουρα εν θα ήθελα να πάω πούποτε.

Όταν ήταν η Ξιππασμένη στην Αμερική είχαμε συμφωνήσει ότι άμαν εβάλλαμε μουσίκη δυνατά, τότε έπρεπε να ήταν κάτι που αρέσκει και στις θκύο μας. Στο αυτοκίνητο για παράδειγμα, είχαμε διάφορα σι ντι, μερικά κοινά και μερικά αμα είμουν μόνη μου στο αυτοκίνητο. Έτσι τωρά που έφυε η Ξιπ, ακούω τα δίκα μου...σήμερα η πόρωση της ημέρας είναι αυτή.




Ενώ άλλοι θέλουν να παν Αθήνα να δουν Πλούταρχους και Ρέμους και Ζήνες και ξέρω γω τι, εγώ θέλω να παω στον Χαρούλη!

'Ατε πίσω να τελειώσω το ππάγουερ ππόιντ για να πιαίνουμε τζαι σπίτι σιγά σιγά.

2 σχόλια: