Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Τι λείπει........

Εξω γινεται ο κακός χαμός. Καταιγίδες, αστραπές, βροχή, τζαι μέσα μεσα σειρήνες οχημάτων της πυροσβεστικής. Οι καταιγίδες πάντα προκαλουν μου μια μικρη γλυκια μελαχολία....Καμνουν με να νοιωθω τυχερη. Τυχερη που εχω μια στέγη, μια κουζινα με τρόφιμα, μια προστασια.....

Ο Αρχων ρωτά με καθε μέρα ποτε θα φυω για Κύπρο τζαι ποτε θα ερτω πισω. Λαλω του "ξερω οτι θα λειπω πολλές μερες τζαι νοιθω ασhημα αλλα μια φορά το χρονο παω διακοπες". Λαλει μου  "καταλαβαινω, ουτε να το σκέφτεσαι, να πάεις οσο θελεις, εν τζαι για τουτο που ρωτω. Απλα ρωτω για να οργανωθω γιατι αμαν λειπεις εν θελω να σε ενοχλω". Νοιώθω τυχερη που επερασαν που την ζωή μου, την επαγγελματική εστω, έτσι ατομα.

Νοιωθω χαρουμενη τζαι ανυπομονώ που θα ερτω διακοπές. Να δω οικογενεια τζαι φιλους. Χρειαζουμαι τζαι την ξεκουραση....

Τζαι ομως μεσα σε τουτα ουλλα νοιωθω οτι κατι μου λειπει.........


11 σχόλια:

  1. αν, τωρά που εννα έρτεις πίσω, έβρεις το -πιθανόν- έτερο σου ήμισυ θα εγκατέλειπες τα Σικάγα για χάρη του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω εν πολλα δυσκολο να απαντούμε σε έτσι υποθετικες ερωτήσεις. Αν μου συμβει ομως θα σου πω τι θα αποφασισω! :Ρ

      Διαγραφή
  2. Μήπως σου λείπει η ευχέρεια να απαντάς σε υποθετικές ερωτήσεις ::)) ;

    Οκ. Σοβαρά τώρα. Λίγο πριν έρθουν οι πιο αγαπημένοι συγγενείς από τα Στέιτς με πιάνει μια βαθειά μελαγχολία. Γιατί ίσως ξέρω ότι θα φύγουν πολύ πιο σύντομα απ' ότι τους περίμενα να έρθουν. Με λίγα λόγια, μου λείπουν ήδη, πριν να έρθουν, ακόμα όταν είναι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι εννοείς. Οσο χαιρουμαι που θα πάω τοσο σκεφτουμαι τζαι στην στιγμή της αναχώρησης. Παρα τα τοοοοοοοσα χρονια ακομα εν δυσκολο.

      Διαγραφή
  3. Εθκιέβασα έντερο ήμισυ.
    Ντάξει μεν με παρεξηγάτε, εν κάτι δικά μου.. :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να καλοσωρησεις πρασιναδα μου στα πατρια εδαφη..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάναμου ρε Πρας μου. Θέλω να σου στείλω μια φώτο αλλά ενιξέρω πως που δαμέ, θα σου την στείλω με ημείλ.Σε ένα τοιχο στο κέντρο της Λεμεσού κάπου γράφει 'Κάτι Λείπει' απλώς τούτο το πράμα τζαι κάθε φορά που το βλέπω νιώθω να πίανετε η καρδια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://dailychillout.com/wp-content/uploads/2012/03/Something-Is-Missing-In-My-Heart...jpg

      Διαγραφή
    2. Καμια φορά λαλω ας μην ειμαι αχάριστη, αλλα τι να κάμω...κατι λείπει.....

      Διαγραφή