Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

:)



12 σχόλια:

  1. Έτσι! Σωστότατη απάντηση!

    Καρκίνος με Λέων είναι πολύ καλός συνδυασμός, Φουρνόφκιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Φούρνι
    Ρωτάς με εμένα;;; Ευτυχως που υπάρχει η Νεράιδα που ξερει!
    Εγω περιττόν να πω οτι εν πιστευκω στα ζώδια ενεν;

    @Σμιλι
    Σοβαρότατος λόγος
    (αστεια αστεια, αλλα ειχαμε στο παλιο μου εργαστήριο μια Ινδη που ο παπας της εψαχνε γαμπρο που μεσα σε πολλα κριτήρια ηταν τζαι να ταιρκάζουν τα ζώδια τους)

    @Γρουτα
    :)))

    @Νεράιδα
    Εσενα εσκεφτουμουν πάντως όταν το έβαλα!!

    @Νταφ
    Καλημέρα!!!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν πιστεύκεις στα ζώδια Πρας αλλά αν σου πω ότι το ζώδιο σου τερκάζει πολλά με του Κότσιρα;;;

    Είδες τον Ινδό που κάτι ξέρει; χιχιχι ήβρεν της κόρη καλόν γαμπρό ή να παραιτήσω να ασχολούμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εισαι πολλά ύπουλη ρε Νεράιδα....Τουτο εν χτύπημα κάτω απο την ζώνη που λαλουν....αλλα δεν θα ενδώσω!

    Ενιξερω τι εγινε με τον Ινδο γιατι εφυεν η κορου που το εργαστήριο τζαι εχαθηκαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αλήθεια απογοητεύτηκα γιατί με εμένα εν ταιριάζει. Είσαστε ζώδια του αέρα...

    Φυσικά, το perferct match μου εν ο Ρουβάς.
    Κρίμας που εν το ξέρει αχχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαστε ζωδια του αέρα;;;; Χμ..παντα ενομιζα ημουν ατομο που πατα στην γη αλλα θα το καταπιώ τζαι τουτο το πικρό ποτήρι αν είναι να ταιρκάζω με τον Γιάννη (απο τον οποίο μπάι δε γουέι κάτω τα χέρια!)

    Πάλε καλα να λαλείς που εν το ξέρει η Ζυγούλη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να είσαι Dr. Σίγουρα έχεις ζώδια στη γη. Αλλά αν θες να ανακαλύψουμε περισσότερα στείλε μου ημερομηνία / ώρα / τόπο γέννησης. Και επειδή αγαπώ σε πολλά , να δούμε και τους πλανήτες του εν λόγω κυρίου. Αν δεν ταιριάζουν τα υπόλοιπα, εν θα σου το πω πάντως! Που να βουρώ στα Σικάγα να σε συνάω ? αχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμ...τωρά πως να σου πω οτι δεν πιστευκω στην αστρολογία...(πιστευκω μονο στην αστρονομία τζαι στην Γαστρονομία! χαχα).....εν θέλω να σε πληγώσω..... Ωρα εν ειμαι σιουρη...πρεπει να ρωτήσω την Πρασινομήτωρ..... Οντως ωσπου να ερτεις στα Σικάγα να με συνάξεις, θα εν πολλά αργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή