Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Τελικά εγεννήθηκα μεγάλη....

Η πασίγνωστη πλέον Πρασινομήτωρ, πάντα ελάλεν μου "εσύ μάνα μου εγεννήθηκες μεγαλη".

Δεν εννοούσε μόνο μεγάλη στο μέγεθος...μαλιστα την Πρασινομήτωρ εταλαιπώρησα την γιατί (μεν γελάσεις) είχα μεγάλη κελλέ!! Εγώ βέβαια είμαι πεποισμένη ότι εν γιατί που μιτσιά είχα μεγάλο εγκέφαλο....Επίσης δεν εννούσε βέβαια μεγάλη σαν την Μεγάλη Αικατερίνη ή σαν την Μεγάλη Παρασκεύη. Η Πρασινομήτωρ  εννούσε μεγάλη με την έννοια ότι είμουν πάντα πιο ώριμη που την ηλικία μου τζαι μάλιστα που πολλά μιτσιά!

Σε μια πρόσφατη συζήτησε με μια νέα φίλη, εκταλάβα ότι η Πρασινομήτωρ γουάνς αγκέν έσhει δίκαιο. Η φίλη που λες ερώτησεν με ποιο ήταν το αγαπημένο μου παραμύθι όταν ήμουν μιτσια. Εμ...εμάγκωσα...Ειπα της εγω θυμούμαι να θκιεβάζω πάντα ελληνική μυθολογία, είχα μεγάλη πόρωση, παραμύθκια εν θυμούμαι να εθκιέβαζα.  Μετα ερώταν με τι έπαιζα που ήμουν μιτσιά. Είπα της το αγαπημένο μου ήταν να παίζω "δασκάλες". Εκαμνα μάθημα πανω στον πίνακα μου σε φανταστικούς μαθητές τζαι μετα στην καημένη Ξιπ. Μάλιστα θυμουμαι να "διδάσκω" στους μαθητές μου λονγκ ντιβίζιον στα αγγλικα!! Μετα στους μαθητές μου έκαμνα τζαι διαγωνίσματα. Μετα ελάλουν τους να κάμουν διάλειμμα τζαι εγω έλυα τα διαγωνίσματα. Ξεπιτηδες εφρόντιζα να πιάσει πάντα ένας 100%, ένας 80-90, ένας 60-70 τζαι ένας δεν θα επαιρναν! Σπάνια είχα πάνω που 4-5 φανταστικους μαθητές. Μετα εδιορθωνα τα τζαι είχα τζαι βαθμολόγιο. Μετα η καημένη η Ξιπ έκαμνε τζείνη τα διαγωνίσματα....ποιος να μας το ελάλεν ότι χρονια μετά θα ήταν η ίδια καθηγήτρια.....

Μετα λαλεί μου η νέα φίλη, εξω έν επαιζες;
Καλό εν έπαιζα! Επαιζα κουμέρες, εμαίρευκα με φύλλα της αυλής, ετύλια κουπέπια με φύλλα που την λεμονιά μας τζαι με γέμιση χώμα με λιους ανθους που τα δέντρα. Επισης εν μου αρέσκαν τα τρεχτα, τα πολλά φυσικάλ πράματα γιατί εφοούμουν μεν χτυπήσω γιατί έιχα (τζαι έχω ακόμα δηλαδή) μια φοβία στο αίμα...Για να φανταστείς τον μισο Χάους ή παλια το ΕR "θωρώ" τα πίσω που ένα μαξιλάρι, κοτζάμ επιστήμων γεναίκα! Το πιο ριψοκίνδυνο εν που έπαιζα λάστιχο τζαι βασιλέα!

Στα 9-10 στο εξοχικό της γιαγιάς, ενω όλα τα παιδάκια επαίζαν, εγω εκάθουμουν με την γιαγιά, τζαι δύο θείες τζαι εστήναμε καρέ τζαι επαίζαμε χαρτια...Θανάση, Κουγκάν κτλ κτλ. Τα άλλα παιδάκια ενόμιζαν ότι εσνόμπαρα τα. Εγω όμως απλα "άι γουός τζαστ οβερ δατ".

Κάθε Κυριακή με την Ξιπ εξυπνουσαμεν πρωί τζαι επαίζαμε μπάρμπι. Η Ξιπ 4-5 τζαι εγω 8-9. Η Ξιπ η καημένη ήθελεν να κάμνουμε γάμους τζαι πάρτυ κτλ, εγω ήθελα να είμαι η μπαρμπι που έσhει μωρό (αλλόπως εχτύπαν τοτε το βιολογικό ρολόι γι'αυτό τωρα εν στο σνούζ) τζαι καριέρα. Τζαι για εναλλαχτική είχα ιστορίες που εδιαδραματίζουνταν σε άλλες δεκαετίες για να ντυνουμε τες μπάρμπι ανάλογα (Σημείωση ελαλουσαμεν τες ούλλες μπαρμπι, αλλά που μιαν "πραγματική" μπάρμπι είσhεν η κάθε μια).

Η Πρασινομήτωρ λαλεί ότι όταν εγεννήθηκεν η Ξιπ ελάλεν μου Πρας μου κάτσε με το μωρο τζαι αν κλάψει φώναξε μου κτλ, τζαι εγω έκαμνα το τζαι γενικά ήμουν πολλά φρόνιμο μωρό.

Στα 10-11 θυμούμαι αντί να παίζω να κάμνω σhοκολατάκια με ράις κρίσπις, με κούνες. Τζέλια με φρούτα τζαι άλλα έτσι απλά πράματα που μου αρέσκαν.

Επίσης με την γιαγιά μου την Πρασινάδα εκαθουμασταν ώρες τζαι εμπλέκαμε με τες σμίλες μας τζαι εθωρούσαμε τηλεόραση.

Έκαμνα πάντα παρέα με τες 2 μου ανηψιές που η πιο μιτσιά ήταν 6 χρόνια πιο μεγάλη μου τζαι είμασταν κολλητές. Ακουαμε μουσικές, ετρωάμεν τσιπς ξύδι με νουτέλα, εθκιεβάζαμε περιοδικά, τζαι εβλέπαμε τζαι ηχογραφουσαμε σε κασέτες βίντεο κλιπς τζαι τραούθκια που το ράδιο.

Στα 12 μου εγγενήθηκε η Πελλ...ε τοτε ήμουν ολόκληρη κοπέλα. Εμαίρευκα της, ετάιζα την, επαίζαμε. Μανα μου το μωρό μας...

Στα 14-15 μου άρχισα να πιαίνω 2-3 απογευματα στην άλλη μου την γιαγια τζαι εβοήθουν την στην "επιχείρηση" ραβιολες. Εκάμναμεν ραβιόλες για την ταβέρνα του παπά, για ένα κρεοπωλείο της γειτονιάς, για φίλους, συγγενείς, γείτονες κτλ. Εφκαλαμε τζαι τα έξτρα μας κάθε μήνα.

Φέρνοντας τα τουτα ουλλα στον μυαλό μου τελικα εσhει (για ακόμα μια φορά) δικαιο η Πρασινομήτωρ. Εγεννήθηκα μεγάλη. Ποτε κανένας δεν με επίεσεν για κάτι. Απλά έτσι ήμουν, ήταν πολλά φυσιολογικο για μένα.

Τελικά από ότι φαίνετε έν αλλαξα τζαι πολλά....απλά εμεγάλωσα λίο.

15 σχόλια:

  1. Αφού έπαιζες κιόλας, μια χαρά!
    ...
    Βέβαια ως ένα βαθμό,όλα τα πρωτότοκα έχουμε το τούτο. Εμπειρικές παρατηρήσεις,δεν γνωρίζω κατά πόσο μπορούν ν΄επαληθευτούν επιστημονικά.
    Για το βιολογικό ρολόι συμφωνώ 10000000000%!
    Φαντάζουμαι σε με την μικρή,πρέπει να ήσουν πολλά γλυκειά μάμμα2!!!

    Τα τσιπς τα ξυδάτα με νουτέλα! Κακό μεγάλο μας έκαμες Πρας!!!Λαλείς να του κακοφανεί του Λάβη αν τα έχουμε αύριο για δείπνο;
    χμ...

    Καλημέρα!!! (εδώ ξημερώνει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μωβ
    Ρε λαλείς να εν σύνδρομο του πρωτότοκου;; Χμ....Πιθανό σενάριο! Να ερευνήσουμε το θέμα......

    Αν σου πει τίποτε ο Λαβης, πουτ δε μπλέιμ ον μι!!!
    :)))

    Καλημέρα σου τζαι καληνύχτα μου γιατί εγω πάω για ύπνο! (άτιμη διαφορά ώρας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίο πολλά τζι εγώ έτσι ήμουν (εξέπτ δε γιαγιά φέιζ εντ δε μπάρμπι φέιζ μάλλον...)

    Τζι εγώ ενόμιζα εν τα πρωτότοκα, αλλά τελικά μάλλον έννεν έτσι, απλά είχαμεν το ή κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τούτη η ωριμότητα σου έκαψεν καρκιές τζι έshισεν φανέλλες (που θα ελάλεν τζι ο ΠαΣχιΦας) :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ινβίκτους
    χαχαχαχαχαχαχα

    @Πρας
    :Ο λονγκ ντιβίζιονς στα αγγλικά και έλυες τα και μόνη σου.Ετύλιες κουπέπια με τα φύλλα!Και στα 10 σου έκαμνες και σοκολατάκια με ράις κρισπις.Ήσουν το παιδί θαύμα,οκ ήσουν και λιο γουίαρντ αλλά άτε αφού έτσι την έβρισκες.
    Εν εδιάβαζες παραμύθια,τούτο εσίοκαρε με όμως!
    Πρέπει να απαντήσει η Ξιπ σε τούτο το ποστ να μας πει την δική της πλευρά της ιστορίας.Μάναμου την φτωχή,τι πρέπει να τράβησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οντως Πρασινάδα μου είσουν το πιο γλυκό και καλό μωρό έβερ! Μια χαρά παραμύθια είναι η ελληνική μυθολογία!!
    Πρασινομήτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σορρυ, αλλά τσίπς (ξυθκιού) με νουτέλλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ούφφφου τωρά έκαμες με να θέλω απεγνωσμένα να φάω σοκολατάκια με ράις κρίσπις... ούφφφφου.....

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @patatoullis..you have to try it!!

    έτσι εν τα πρωτότοκα..they always feel that 'I'm older so I have to be the grown up'..

    Ο καθένας με το personality του..όπως λαλεί και ο Invictus η ωριμότητα shizei φανέλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μουνλάιτ
    Ναι..αμαν το έσhει το πλάσμα έσhει το απ'ότι φαίνετε.... :)

    @Ινβ
    χαχαχαχα!Εκαμεν τα σhόνιν τζαι γαστρίν η ωριμότητα μου!

    @Μαριλου
    Εν είμαι παιδί θαυμα κορη....απλά ειχα που τοτε τα ίδια ενδιαφέροντα με τωρα!
    Αν απαντήσει Ξιπ, κατίσhι μου! Θα με διασύρει.... :Ρ

    @Πρασινομήτωρ
    χαχαχαχα! Θενξ μάδερ! τζαι θενξ που εσυγκρατήθηκες τζαι εν είπες ότι θέλεις τζαι έτσι φρόνιμα εγγονάκια!! :Ρ

    @Πατατούλις
    Είμαι που τζείνους που τους αρέσκει η αντίθεση γεύσεων....Γιαμ!

    @Ουφ.
    Ουλλα τα σhοκολατένια αυγα που το Πάσχα έτσι εκαταλήγαν....απλά έλιωναν σhοκολάτα τζαι ανακάτωνα με ράις κρίσπις....ατε να σου κάμω να "μερώσουμε" που το προηγούμενο ποστ! :)

    @Ρανια, Μωβ
    Να κάμουμε μουβι νάιτ με τσιπς ξύδι τζαι νουτέλλα!!!

    @Ράνια
    Μα εγω είμουν έτσι τζαι πριν γεννηθεί η Ξιπ....αμαν το έσhει το πλάσμα....

    Εν η ωριμότητα που θα μου μείνει στο τέλος τζαι ουτε μια φανέλα κανονική.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μανα μου Μαριλού μου τζαι μόνον εσύ με καταλάβεις!!
    Αποβλάκωσεν με η Πρασινάδα. Μα να είσαι 3 χρονών τζαι να σου κάμνει μάθημα σιορ, αλλα επειδή ήταν το είδωλο μου που τότε εκάθουμουν τζαι άκουα την. Είχαμε και έναν πίνακα με τον Μικι Μαους πανω τζαι έγραφε μου τζαμε!
    τζαι έκαμνε μου τα τεστς, εχω τραύματα ακόμα...Αλόπως γι'αυτό εγινα καθηγήτρια, για να καμνω εγώ τα τεστς τζαι να φκει το αχτιν μου...

    τελοσπαντων ήταν πολλά ώριμο μωρο!Η καλύτερη αργή εβερ! Τζαι πάντα επρόσεχε με, τζαι ακόμα κάμνει το!!

    πι. ες.. ΡΕ ΜΑΜΜΑ!!είμαστεν τζαι εμείς δαμε α!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ξιπ

    Ειμαι ένα σκέτο πρότυπον η άτιμη! Μονο τζαι μονο που το μαλλιν μου (τζαι κυρίως της φραντζας) ήμουν άξια θαυμασμου!! :Ρ

    Ουφφου αντα ωραίος που ήταν τζείνος ο πινακας με τον Μίκη....τζαι άντα καλα που επερνούσαμεν!!

    Άι λαβ γιου τοο κόρη :)

    Πι Ες. Θα το καταγράψω στα πρακτικα τουτο για να το έχω οταν θα μου πει η μαδερ οτι θέλει εγγονάκι που μένα. Θα της πω εν τζαι η Ξιπ δαμε α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ξιπ
    καϊμένη τι πρέπει να τράβησες και 'συ!Φαντάζουμε τα τεστς της!
    Όμως μπράβο ήβρες τρόπο να τα ξεπεράσεις τα τραύματα που σου άφηκε και γουιθ σαμ λακ να δημιουργήσεις εσύ τραύματα σε άλλους χαχαχα(τζιαστ κιτινγκ).
    Το κόμμεντ σου στην πρασινομήτωρ ολα τα λεφτά χαχαχαχα

    @Πρας
    να γοράσεις ένα νέο πίνακα του μίκυ για να μας κάμνεις μαθήματα εμένα και της ράνιας για να μπορέσουμε να γίνουμε λαπ ασίσταντς και να είμαστε κοντά στον πασχιφα,γιατί τι νόημα έχει η ζωή (ή ενα ποστ) χωρίς τον πασχιφα;;;;χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άι σέκοντ δατ Ξιπ, έλεος μάμα είμαστε τζαι εμείς δαμε! μπάι δε γουεί εν εθκιάβαζα ούτε γω ιστοριούλες. (ακουα μόνο κάποιες που κασέττα π.χ. η αλεπού δασκάλα (η οποία creeped me out τζαι νομίζω γιαυτό είμαι τόσο φοιτσιάρα τωρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάνα μου Ξιπ και Πελλ μου, αγαπώωωωωωωω σας πολλά ούλλες σας!!
    Πρασινομήτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή